Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef: Zwangere vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Edit: Klopt wel hoor, heb in mijn agenda, in mijn telefoon en op afspraakkaart mijn afspraken in het ziekenhuis staan, anders vergeet ik het en sta ik op een totaal verkeerde tijd daar. Of op de goede tijd, maar de verkeerde datum...
Laatst aangepast door ProudMama op zo 8 mei 2011 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Reva schreef:Whaha, dat had wel stom geweest
Klein beetje maar haha.
Nou ja, als ik dinsdag een goede uitslag en een goede echo heb kan onze vakantie niet meer stuk
Dat je daar staat 'Mevrouw, uw vlucht was gisteren ' Ow
Nee precies, dan doe je alvast naakt de samba in het vliegtuig Of tijdens de bodyscan Hebben de rest van de mensen die al in de gate zijn wat te lachen (wij konden gewoon iedereen bekijken op de bodyscan die de gate binnen kwam
Gast- Gast
Hahaha Alex!
Nou, dan zat ik er toch mooi tussenin met mijn maandag en woensdag hahaha.
Ach ja. Zolang we H maar meenemen DINSDAG!
@ Reva: echt waar????
Nou, ik denk dat dat een hard gelach zal worden als ik in mijn nakie de samba ga dansen. Mag het niet gewoon met kleding aan???
Nou, dan zat ik er toch mooi tussenin met mijn maandag en woensdag hahaha.
Ach ja. Zolang we H maar meenemen DINSDAG!
@ Reva: echt waar????
Nou, ik denk dat dat een hard gelach zal worden als ik in mijn nakie de samba ga dansen. Mag het niet gewoon met kleding aan???
Gast- Gast
ProudMama schreef:Alex schreef: Zwangere vrouwen zijn niet te vertrouwen.
Edit: Klopt wel hoor, heb in mijn agenda, in mijn telefoon en op afspraakkaart mijn afspraken in het ziekenhuis staan, anders vergeet ik het en sta ik op een totaal verkeerde tijd daar. Of op de goede tijd, maar de verkeerde datum...
Dat bedoel ik.
Gast- Gast
Dus mocht ik morgenochtend om een uur of 10 nog online zijn, dan klopt er iets niet
Gast- Gast
Nou, vooruit, met kleding
Ja, echt waar. Je moet in dat ding staan met je armen omhoog (wat thank god wel positief werkt voor de boobies ) en dan stap je eruit en staat er een man op een scherm te kijken naar jouw bodyscan en zie je 'm zelf ook en iedereen die door de gate is HOOOOI VLUUUCHTGENOOTJES, DIT ZIJN MN BORSTEN!
In het vliegtuig, tegen de meneer rechts van mij: Wilt u liever van plek ruilen? Ik zag namelijk dat u linksdragend was.
Ja, echt waar. Je moet in dat ding staan met je armen omhoog (wat thank god wel positief werkt voor de boobies ) en dan stap je eruit en staat er een man op een scherm te kijken naar jouw bodyscan en zie je 'm zelf ook en iedereen die door de gate is HOOOOI VLUUUCHTGENOOTJES, DIT ZIJN MN BORSTEN!
In het vliegtuig, tegen de meneer rechts van mij: Wilt u liever van plek ruilen? Ik zag namelijk dat u linksdragend was.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dus mocht ik morgenochtend om een uur of 10 nog online zijn, dan klopt er iets niet
We zullen het in d egaten houden
@ Reva: Hahahahaha. Strakke actie hoor, dat je dat allemaal gewoon kunt zien
Fijn ook voor je mede reisgenoten. Nou ja, voor jezelf dus ook haha.
Allemaal trouwens blij dat Twente gewonnen heeft??
Gast- Gast
@Reva: Gecompliceerde zwangerschap hebben en je gene is over. Je laat dan voor iedereen je broek zakken en iedereen komt even kijken/ voelen enz...
Gast- Gast
Meiden, ik ben er alweer vandoor. Ben helemaal gesloopt van pap's verjaardag. Foto's staan in het fototopic voor wie benieuwd is naar zijn verjaardagscadeau (vliegcursus)
Slaap lekker alvast!
Slaap lekker alvast!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:@Reva: Gecompliceerde zwangerschap hebben en je gene is over. Je laat dan voor iedereen je broek zakken en iedereen komt even kijken/ voelen enz...
Pfff, lijkt me echt verschrikkelijk
Collega was zwanger en mocht daardoor niet door de poortjes/scan op Schiphol, maar bleef wel piepen met t handapparaat. Die mocht zich totaal gaan uitkleden, volledig naakt en bukken Terwijl ze keihard stond te huilen (is al te verschrikkelijk genant voor woroden en dan ook nog al die hormonen). Ik zou echt niet meer hoeven, dan maar geen vakantie, ik ga wel achteruit Schiphol uit.
Gast- Gast
@ Reva: die is voor Ajax? Hahaha.
Bij ons op kantoor waren er al die vrij hadden genomen voor morgen en volgende week... Nou... Ik weet niet of dat wel nodig is
Dat is het probleem he... Ze gaan zo snel naast hun schoenen lopen dat het wel bijna mis MOET gaan...
@ Donnaa: Zoveel kanppe spelers zitten er nu toch niet in die ploegen?
Bij ons op kantoor waren er al die vrij hadden genomen voor morgen en volgende week... Nou... Ik weet niet of dat wel nodig is
Dat is het probleem he... Ze gaan zo snel naast hun schoenen lopen dat het wel bijna mis MOET gaan...
Gast- Gast
Nee 1, in Ajax, Gregory om precies te zijn..Hazeltje schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee 1, in Ajax, Gregory om precies te zijn..Hazeltje schreef:
Oh, dat scheelt, dan heb je heel veel kwijl voor 1 persoon
Gast- Gast
@ PM: Slaap lekker! En ik duim voor je voor morgen!
Ik ga ook plat. Nog even wat kleins eten en wat drinken en dan mijn bedje in!
Weltrusten allemaal!!
Ik ga ook plat. Nog even wat kleins eten en wat drinken en dan mijn bedje in!
Weltrusten allemaal!!
Gast- Gast
Alex schreef:Weltrusten, PM! Ik zal voor je duimen!
+1!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: