Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Storm jij ook een hele fijne moederdag meid. Waarom heb je niks gekregen ???? (niet dat het daar om draait maar toch zit ik ook in spanning wat ik dadelijk krijg van mijn zoontje)
Gast- Gast
Mijn vriend vond alles te duur en dat snap ik op zich nog wel. Maar ik had het ook heel leuk gevonden als hij gewoon een leuke tekening had gemaakt met mijn zoontje, in ieder geval íets. Zat vanmorgen wel even met tranen in mijn ogen toen hij zei dat hij niks had, stom he.Nonnevot schreef:Storm jij ook een hele fijne moederdag meid. Waarom heb je niks gekregen ???? (niet dat het daar om draait maar toch zit ik ook in spanning wat ik dadelijk krijg van mijn zoontje)
Achja, volgend jaar beter. Hoop ik.
Gast- Gast
Ja dat hij niks koopt op het moment is tot daar aan toe, maar idd hij kon wel even iets maken met je zoontje. Snap dat je daar van baalt. Ik vind die tranen dus niet stom.
Gast- Gast
Wat jammer dat je niks gekregen hebt storm. Ik vind moederdag altijd juist iets om een zelfgemaakt cadeau te geven in plaats van een gekocht cadeau. Een zelfgemaakt cadeau hoort er gewoon een beetje bij.
Gast- Gast
Storm schreef:Mijn vriend vond alles te duur en dat snap ik op zich nog wel. Maar ik had het ook heel leuk gevonden als hij gewoon een leuke tekening had gemaakt met mijn zoontje, in ieder geval íets. Zat vanmorgen wel even met tranen in mijn ogen toen hij zei dat hij niks had, stom he.Nonnevot schreef:Storm jij ook een hele fijne moederdag meid. Waarom heb je niks gekregen ???? (niet dat het daar om draait maar toch zit ik ook in spanning wat ik dadelijk krijg van mijn zoontje)
Achja, volgend jaar beter. Hoop ik.
Nee vind ik niet stom want ik heb dat zelf ook gehad altijd.
Ik kan me je teleurstellend gevoel heel goed voorstellen !
Gast- Gast
Ja het gaat gewoon om het principe. Ik heb hem verteld hoe ik er over denk en dat ik het best wel jammer vind. Maar ik heb ook gezegd dat ik er de rest van de dag niet meer over praat. Het is tenslotte maar Moederdag.
Gast- Gast
Goeiemorgen dames.
Storm, wat jammer dat je niets gehad hebt. Vind moederdag juist iets voor de symbolische cadeautjes. Hier wordt niks aan moederdag gedaan. Ik ben zelf geen moeder en ik vind het niet nodig om bij onze moeders langs te gaan. Vind het meer iets voor kleine kinderen (die dan dus met zelfgemaakte tekeningen aan je bed staan)
Storm, wat jammer dat je niets gehad hebt. Vind moederdag juist iets voor de symbolische cadeautjes. Hier wordt niks aan moederdag gedaan. Ik ben zelf geen moeder en ik vind het niet nodig om bij onze moeders langs te gaan. Vind het meer iets voor kleine kinderen (die dan dus met zelfgemaakte tekeningen aan je bed staan)
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Oh trouwens ik haat dit soort dagen eigenlijk echt heel erg. Ik ben elke keer weer zo down op zo'n dag Vreselijk rot gevoel is het !
Gelukkig ga ik dadelijk naar mijn zoontje toe (die is bij zijn papa) en hij heeft heel hard voor me geknutseld op het kdv. Zijn vrolijkheid en spontaniteit maakt het weer even helemaal goed ! Maar wat ben ik blij als het weer morgen is !
Gelukkig ga ik dadelijk naar mijn zoontje toe (die is bij zijn papa) en hij heeft heel hard voor me geknutseld op het kdv. Zijn vrolijkheid en spontaniteit maakt het weer even helemaal goed ! Maar wat ben ik blij als het weer morgen is !
Gast- Gast
wow onze thermometer buiten in de zon geeft 35 graden aan Het is nu ook echt super warm buiten.
Heb lekker de was te drogen gehangen, en zelf ga ik zo ook in de zon.
Heb lekker de was te drogen gehangen, en zelf ga ik zo ook in de zon.
Gast- Gast
Ja maar in de zon geeft geen realistische temperatuur weer. Dan kan ie zomaar op 40 graden komen terwijl het misschien 25 is.
Luthien- Prater
Goedemorgen!
Is het normaal dat ik 'spierpijn' heb tussen mijn tenen van de Birkenstocks?
Gast- Gast
@ ABE, of het normaal is weet ik niet. Maar ik kan me wel voorstellen, dat als je het niet gewend bent, je van het knijpen spierpijn krijgt
Ik doe niet aan moederdag.. Ik hoop alleen niet dat ze erover valt, aangezien ik het vorig jaar wel gedaan heb..
Ik doe niet aan moederdag.. Ik hoop alleen niet dat ze erover valt, aangezien ik het vorig jaar wel gedaan heb..
Gast- Gast
Storm ik kan me je tranen heel goed voorstellen... Iets met je zoon maken had simpel gekunt toch! Als ik zie hoe blij mijn moeder nog elk jaar is met haar cadeau, dat wil jij ook niet missen!
Gast- Gast
Mogge!
He, wat balen Storm, dat je niks gehad hebt .
Ik heb geen bloedverlies meer gehad, vast het moederdagkadootje van mijn kinderen
Ik heb geen bloedverlies meer gehad, vast het moederdagkadootje van mijn kinderen
Gast- Gast
Ik ben het inderdaad niet gewend. Dus wellicht dat het daaraan ligt.
En ik doe ook niet aan moederdag. Maar sowieso vinden we dat een commerciele rotdag. Dus één plantenbakje meer of minder, daar zal ze wel niet wakker van liggen.
En ik doe ook niet aan moederdag. Maar sowieso vinden we dat een commerciele rotdag. Dus één plantenbakje meer of minder, daar zal ze wel niet wakker van liggen.
Gast- Gast
Luthien schreef:Ja maar in de zon geeft geen realistische temperatuur weer. Dan kan ie zomaar op 40 graden komen terwijl het misschien 25 is.
Nou ja het voelt wel echt als warm hier hoor Misschien geen 35 maar wel warm. En dat zou het hier ook echt worden
Gast- Gast
Brennuss schreef:Heb je alweer contact ABE?
Mwah, maar dat staat in mijn topic bij persoonlijk.
Gast- Gast
ABE schreef:Goedemorgen!
Ben je je tenen aan het trainen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mogge!
Wat super! IK denk ook dat het je moederdagkado is
Gast- Gast
Toen m'n oma nog leefde gingen m'n ouders daar ieder jaar langs op moederdag, maar zelf zegt m'n moeder er helemaal geen waarde aan te hechten. Hoef ik me gelukkig niet verplicht te voelen er iets aan te doen.
Zou wat zijn Theedoosje rond deze tijd al zo warm. Hier nog aardig wat wolkjes dus het is wel warm maar nog niet te.
Zou wat zijn Theedoosje rond deze tijd al zo warm. Hier nog aardig wat wolkjes dus het is wel warm maar nog niet te.
Luthien- Prater
Theedoosje schreef:ABE schreef:Goedemorgen!
Denk het, haha!
Ik zit me net te bedenken dat ik een raar wezen ben. Want ik wilde nieuwe ballerina's kopen en hoe ik dan op het idee kwam om gisteren toch Birkenstocks te kopen? En dat terwijl ik voor beiden geen geld wilde uitgeven. Gaat iets mis volgens mij...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Goedemorgen!
Ja, ik had de eerste dagen ook onwijs pijn in mijn poten van die krengen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: