Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Trouwens nog wel een leuk verhaal.
Wij hebben een algemeen 0800 nummer. En wanneer het woensdagmiddag is of vakantie, dan worden wij door kinderen lastig gevallen. "Ben je geil", "Ik neuk je moeder" en scheldwoorden passeren de revu. Vrijdag belde er iemand met nummer bekend en mijn collega belde de jongen terug met de melding dat zijn gegevens waren doorgegeven aan de Rijkspolitie. Vervolgens belde ze het nummer opnieuw en sprak de voicemail in met "Goedemiddag, Rijkspolitie". Belt dat jongetje niet terug om te melden dat hij ontzettend spijt heeft en of we hem aub niet wilden doorgeven. Ahhhhh....
Sorry, wij zijn in dat soort opzichten ook bijzonder kinderachtig.
Wij hebben een algemeen 0800 nummer. En wanneer het woensdagmiddag is of vakantie, dan worden wij door kinderen lastig gevallen. "Ben je geil", "Ik neuk je moeder" en scheldwoorden passeren de revu. Vrijdag belde er iemand met nummer bekend en mijn collega belde de jongen terug met de melding dat zijn gegevens waren doorgegeven aan de Rijkspolitie. Vervolgens belde ze het nummer opnieuw en sprak de voicemail in met "Goedemiddag, Rijkspolitie". Belt dat jongetje niet terug om te melden dat hij ontzettend spijt heeft en of we hem aub niet wilden doorgeven. Ahhhhh....
Sorry, wij zijn in dat soort opzichten ook bijzonder kinderachtig.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik snap jou ook wel hoor, Burn. Het is ook niet leuk om alleen te zijn elke avond en ik kan me voorstellen dat je je daardoor best eenzaam voelt. Zijn er geen meiden/jongens van jouw leeftijd waar je mee op kunt trekken? Je vriendinnen zijn er nu eenmaal niet en ondanks dat dat echt lullig is, blijft dat een feit. En als je bij de pakken neer gaat zitten duurt je stage inderdaad héél erg lang. Nu zit je nog in Nederland, hoe gaat dat dan als je inNoorwegenOostenrijk zit? Dan kun je ook niet even een dagje naar huis als je het niet ziet zitten.
Op dit moment niet, het is een camping. Dus het is hier ook erg rustig..
Het voordeel als ik in Oostenrijk zit, is dat er een klasgenoot ook is. En dat ik dus niet 's avonds alleen zit...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Whahahahaha, geniaal ABE
Niks kinderachtigs aan, hoor! Wij hebben jaaaaren terug tijden gehad dat we achter elkaar gebeld werden en dan werd er opgehangen. We werden er doodmoe van. Het was nog in het tijdperk dat er geen nummerweergave bestond, dus terugbellen ging niet. Op een dag waren ze weer bezig en was mijn moeder het zó zat dat ze opnam: 'Politie ZuidHollandZuid, zegt u het maar?'
Ze hebben nooit meer gebeld.
Niks kinderachtigs aan, hoor! Wij hebben jaaaaren terug tijden gehad dat we achter elkaar gebeld werden en dan werd er opgehangen. We werden er doodmoe van. Het was nog in het tijdperk dat er geen nummerweergave bestond, dus terugbellen ging niet. Op een dag waren ze weer bezig en was mijn moeder het zó zat dat ze opnam: 'Politie ZuidHollandZuid, zegt u het maar?'
Ze hebben nooit meer gebeld.
Gast- Gast
Ooh ja, toch Oostenrijk Ik twijfelde tussen die twee, haha. Dat er dan een klasgenootje bij je is scheelt dan wel. Kun je goed met hem/haar opschieten?
Gast- Gast
Haha geniaal Abe!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan het met haar goed vinden! Anders hadden we nooit samen deze keuze gemaakt..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het was echt tegelijkertijd. Mijn ene collega sprak de voicemail in, terwijl de andere collega het jongetje aan de lijn kreeg. Dus hij zal het ook nooit meer in zijn hoofd halen om ons te bellen.
"Vroeger" belde ik de 0800-sekslijn onder het mom van "Hallo, ik ben Natasja en ik ben 18 jaar"
"Vroeger" belde ik de 0800-sekslijn onder het mom van "Hallo, ik ben Natasja en ik ben 18 jaar"
Gast- Gast
Wij gingen wel eens bedrijven in de buurt bellen met een zwaar accent (dialect of buitenlands) om dingen te bestellen. Ook geniaal. Maar juist omdat wij dachten dat zij niets doorhadden... Wij klonken toen vast niet als serieuze klant, met onze 10-jarige piepstem
Zininzon- Ratel
Burn schreef:Ik kan het met haar goed vinden! Anders hadden we nooit samen deze keuze gemaakt..
Oh, super! Dan scheelt dat dus inderdaad, fijne gedachte!
Gast- Gast
Nog een verhaaltje....
Mijn collega heeft een snoepbox. Ze deelt met niemand, terwijl wij eigenlijk allemaal van het delen zijn. Nu is ze al maanden ziek en ligt het snoep in haar box maar te verrotten. Althans, dat was mijn collega's mening. Ik wist allang dat er iets lag wat niemand wilde zien, want de betreffende collega had ooit van die ballen met salmiak en als je niet deelt, dan weet ik ze zelf wel te vinden. Zorgvuldig ging de collega te werk; Spekkies; THT goed; Prima voor ons. Rolo's; THT goed; Prima voor ons. Chips; THT Goed; Prima voor ons. Crackers met smaakie; THT 2010; Weggooien. Condooms... WTF, condooms! Wat moet een collega met condooms? Daar ging de collega's met de handen in de lucht. Waarop ik zei:"God straft meteen, schat". Ze heeft een half uur hysterisch staan doen om een paar condooms en onze vier nieuwelingen snapten er de biet van. Het blijkt dat mijn collega het heeft aangelegd met een andere collega's en wij dus niet willen weten wat ze met die condooms doet op het werk.
Heb nog nooit iemand zo hysterisch zien reageren om een paar condooms.
Mijn collega heeft een snoepbox. Ze deelt met niemand, terwijl wij eigenlijk allemaal van het delen zijn. Nu is ze al maanden ziek en ligt het snoep in haar box maar te verrotten. Althans, dat was mijn collega's mening. Ik wist allang dat er iets lag wat niemand wilde zien, want de betreffende collega had ooit van die ballen met salmiak en als je niet deelt, dan weet ik ze zelf wel te vinden. Zorgvuldig ging de collega te werk; Spekkies; THT goed; Prima voor ons. Rolo's; THT goed; Prima voor ons. Chips; THT Goed; Prima voor ons. Crackers met smaakie; THT 2010; Weggooien. Condooms... WTF, condooms! Wat moet een collega met condooms? Daar ging de collega's met de handen in de lucht. Waarop ik zei:"God straft meteen, schat". Ze heeft een half uur hysterisch staan doen om een paar condooms en onze vier nieuwelingen snapten er de biet van. Het blijkt dat mijn collega het heeft aangelegd met een andere collega's en wij dus niet willen weten wat ze met die condooms doet op het werk.
Heb nog nooit iemand zo hysterisch zien reageren om een paar condooms.
Gast- Gast
Alex schreef:Whaha, wie bewaart er dan ook condooms in een snoeppot
Dat dus. Haha! We hebben ons uiterst vermaakt afgelopen vrijdag.
Gast- Gast
IN de snoeppot???????? Nee toch?????????????
Ik zou echt een moord doen voor een stukje baklava.
Gast- Gast
Reva schreef:IN de snoeppot???????? Nee toch?????????????
In de snoepbox. Dat is een grote box waar zakken met spekkies, Napoleons, crackers e.d. tot zijn recht komen.
Baklava heb ik nog nooit gehad. Wat is het precies?
Gast- Gast
Ooohhhh lekker baklava!!!
Hihi, ik had met mijn broertje vanmiddag een gesprek. Ik voel me best opgelaten als ik condooms koop en toen ik nog bij mijn ouders woonde, wist ik ook niet waar ik ze laten moest (mijn moeder is nogal nieuwsgierig), maar mijn broertje heeft ze dus in een oud pennenetui in zijn bureau haha
Hihi, ik had met mijn broertje vanmiddag een gesprek. Ik voel me best opgelaten als ik condooms koop en toen ik nog bij mijn ouders woonde, wist ik ook niet waar ik ze laten moest (mijn moeder is nogal nieuwsgierig), maar mijn broertje heeft ze dus in een oud pennenetui in zijn bureau haha
Zininzon- Ratel
Ziet eruit als Lasagne. Maar dat is het vast niet. Morgen gaan we, op het werk, vast weer bestellen bij de Turk en hebben ze Baklava op het menu staan. Dus toch maar een keer bestellen.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ooohhhh lekker baklava!!!
Hahaha, zo kan het ook.
Nee, wij zijn open en vrij opgevoed. Ik zou dus ook niet hysterisch gaan staan dansen als ik condooms vind. Dat is ook de reden waarom ik ze destijds wel heb gevonden, maar niets met de informatie heb gedaan. Mijn vader heeft zelfs eens condooms voor zijn zoon gekocht, maar kreeg, toen hij zei dat het niet voor hem was, dat iedere volwassen man dat zei. Daarna heeft ie het nooit weer gedaan.
Gast- Gast
Nee het is echt heeeeeeel zoet. Wordt vaker gegeten als nagerecht of hapje
Zininzon- Ratel
Ja ik ben best wel in de taboesfeer opgevoed, dus dat is wel een heel verschil.
Ik denk dat ik toch maar eens over mijn gene heen moet, want ik heb woensdag mijn 2e date
Ik denk dat ik toch maar eens over mijn gene heen moet, want ik heb woensdag mijn 2e date
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Ja ik ben best wel in de taboesfeer opgevoed, dus dat is wel een heel verschil.
Oeh!!! Tweede date!!! Vertel!!!
Ik vind alles doodnormaal, tot ik hetzelf moet doen. Dan is er opeens een groot taboe. Terwijl ik weet hoe het werkt, hoe het moet etc, maar dan wil ik gewoon niet meer. Blegh, dan zijn alle woorden vies. Zelfs het woordje condoom
Gast- Gast
Hihi, ja ik ga hier geen datetopic van maken hoor
Maar even kort verhaal: jongen van internet, eerst een paar weken gemaild en 1 x gebeld... afgelopen dinsdag hebben we elkaar voor het eerst gezien. Gezellige avond gehad, die uren duurde. Ik wilde nog niet naar huis! En hij blijkbaar ook niet. Op lichamelijk gebied is er nog niets gebeurd, zelfs nog niet gezoend. We hebben nu elke dag contact, via mail of sms. Ik had hem gevraagd of hij gister tijd had, maar dat had hij niet.
Ik vond eigenlijk dat hij nu maar met een voorstel moest komen, maar dat deed hij (nog) niet. Toen heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en vanavond gevraagd wanneer we weer gingen afspreken.. Woensdag dus!
Maar even kort verhaal: jongen van internet, eerst een paar weken gemaild en 1 x gebeld... afgelopen dinsdag hebben we elkaar voor het eerst gezien. Gezellige avond gehad, die uren duurde. Ik wilde nog niet naar huis! En hij blijkbaar ook niet. Op lichamelijk gebied is er nog niets gebeurd, zelfs nog niet gezoend. We hebben nu elke dag contact, via mail of sms. Ik had hem gevraagd of hij gister tijd had, maar dat had hij niet.
Ik vond eigenlijk dat hij nu maar met een voorstel moest komen, maar dat deed hij (nog) niet. Toen heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en vanavond gevraagd wanneer we weer gingen afspreken.. Woensdag dus!
Zininzon- Ratel
ABE schreef:Megara schreef:Wachten duurt lang.
Waarop?
Op de bussen met supporters van Twente vanuit Rotterdam. Oftewel, ik wacht op de thuiskomst van mijn vriend.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: