Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Gast- Gast
Re: Dagcafé
Ziek worden is niet fijn. Ik heb het verhaal van G. even gemist. Was iets te druk met kaartjes boeken voor Petticoat. Zag net dat Kruidvat een actie heeft voor 25 euro per kaart dus ik heb maar gauw geboekt. Was het sowieso van plan en was al aan het zoeken op marktplaats naar goedkopere tickets, maar dit is nog handiger en waarschijnlijk goedkoper.
Gast- Gast
Oeh wat fijn dat het gelukt is, Megara! Ja, ik doe nu waarshijnlijk iets heel irritants, m'n posts verwijderen nadat ik zie dat ABE ze gelezen heeft, omdat ik het te persoonlijk vind om te laten staan.
Gast- Gast
Als het te persoonlijk is dan vooral weghalen hoor! Dat doe ik zelf ook wel eens. Je weet maar nooit wie er allemaal meelezen.
Gast- Gast
Megara schreef:Als het te persoonlijk is dan vooral weghalen hoor! Dat doe ik zelf ook wel eens. Je weet maar nooit wie er allemaal meelezen.
Dat sowieso. Ik weet dat mijn moeder met mij meeleest. Althans, ze weet meer van forummers dan ikzelf. Ik heb een topic over haar geopend en heel soms en nu ook, heb ik het idee dat ze stiekem op haar werk weer op internet is geweest. In het dagtopic heb ik minder moeite om mezelf te uiten, omdat ze toch pagina's vol fun (zo lijkt het soms) niet doorleest. Wat ben ik ook een schijnheil.
Gast- Gast
Thnx, Megara. Ik kan me voorstellen dat het irritant leest voor jou, maar ik post doorgaans niets persoonlijks en voel me er onprettig bij het te laten staan.
Gast- Gast
Geen probleem. Ik kan me heel goed indenken dat je het zsm weer weg wilt halen.
ABE, dat lijkt me best lastig als je moeder mee leest. Ik ben stiekem wel blij dat mijn ouders niet zo heel veel met internet doen.
ABE, dat lijkt me best lastig als je moeder mee leest. Ik ben stiekem wel blij dat mijn ouders niet zo heel veel met internet doen.
Gast- Gast
Megara schreef:
Voor mijn moeder zou ik me nooit verstoppen. Ze mag alles van me weten, ook wanneer ik haar niet zo lief en leuk vind.
Gast- Gast
Het lijkt me heel raar als je niet meer echt on speaking terms bent met je moeder, dat ze nog wel deels je leventje meekrijgt via een forum.
Ik heb je nog meer gestuurd, ABE.
Ik heb je nog meer gestuurd, ABE.
Gast- Gast
Ze krijgt niet alles mee, omdat ik niet alles op het forum vertel. Dus in dat opzicht was ze vandaag oprecht verbaasd dat het zo goed met me gaat. Zowel privé als op het werk.
Gast- Gast
Ik ga nu naar bed, want ben enorm moe maar hoor graag hoe het gesprek met je moeder is gegaan. Ik hoop vooral dat jij er naar omstandigheden een goed gevoel aan over hebt gehouden. Dat vind ik het belangrijkste.
Gast- Gast
ABE's verhaal van het gesprek van vandaag staat al in het betreffende topic.
Ik ga ook mijn bed in. Slaap lekker iedereen.
Ik ga ook mijn bed in. Slaap lekker iedereen.
Gast- Gast
Slaap lekker, Guat!
Mijn ogen zijn zo klein dat ik bang ben dat ze de eerste tijd nog niet weer open gaan. Ik heb echt gehuild om alles wat er vandaag is gebeurd. Maar het is een goed gesprek geweest, vruchtbaar te noemen. Vanuit hier ga ik kijken hoe ik mijn moeder in mijn leven kan laten, zonder last te hebben van overige frustratie.
Mijn ogen zijn zo klein dat ik bang ben dat ze de eerste tijd nog niet weer open gaan. Ik heb echt gehuild om alles wat er vandaag is gebeurd. Maar het is een goed gesprek geweest, vruchtbaar te noemen. Vanuit hier ga ik kijken hoe ik mijn moeder in mijn leven kan laten, zonder last te hebben van overige frustratie.
Gast- Gast
@ABE: we hebben tegelijk een reactie geplaatst, maar ik vind dat ik je verhaal tekort doe als ik nu met m'n half aangeschoten hoofd ga reageren. Dat doe ik als ik weer wakker ben, ok?
Gast- Gast
Guattari schreef:@ABE: we hebben tegelijk een reactie geplaatst, maar ik vind dat ik je verhaal tekort doe als ik nu met m'n half aangeschoten hoofd ga reageren. Dat doe ik als ik weer wakker ben, ok?
Joh, dat had ik sowieso niet verwacht. En het andere topic, daar staat ook niet heel veel aan informatie hoor. Dus lekker gaan slapen en morgen is er weer een dag.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: