Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
ABE je hebt een zonnesteek denk ik hahah. Je bent de weg kwijt Ach als je Birkenstocks maar fijn zitten dan is het goed
Gast- Gast
Zo theedoosje, dat zijn gewoon tropische temparaturen, lekker hoor!
Hier is het ook mooi weer. Kunnen we straks weer gezellig in de achtertuin zitten
Hier is het ook mooi weer. Kunnen we straks weer gezellig in de achtertuin zitten
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik ga een split-ijsje nemen en lekker buiten zitten met een boek. Tot later allemaal! En een fiijne dag!
Gast- Gast
Ze zitten wel fijn hoor. Alleen die pijn tussen de tenen. Dat is minder fijn. Goed, even inlopen en dan zal het wel goed gaan.
Gast- Gast
@ ABE. Ik heb het gelezen. Heftig joh, maar goed dat je gegaan bent! Fijn ook dat ze je leek te begrijpen. Niets is frustrerender dan mensen die je niet begrijpen Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Fijne dag Theedoosje!
Fijne dag Theedoosje!
Gast- Gast
Brennus - Het heeft ditmaal tijd nodig en de tijd krijg ik. Dat is fijn. We zullen zien wat de toekomst brengt.
TD - Een fijne dag vandaag!
TD - Een fijne dag vandaag!
Gast- Gast
PM, ik lees dat je bloedverlies had? Wat schrikken! Ben je naar de gynaecoloog geweest? En wat nu?
Gast- Gast
Mogge Megara!
Heb niet eens meer iets lekker voor bij de koffie in huis... Niet eens een koekje!!
Dan krijg je als je zelf de boodschappen niet meer doet...
Heb niet eens meer iets lekker voor bij de koffie in huis... Niet eens een koekje!!
Dan krijg je als je zelf de boodschappen niet meer doet...
Gast- Gast
Ja, gisterochtend weer 2 uur in het ziekenhuis gezeten. Had opeens bloeding toen ik ging plassen, schrok me rot, was net wakker.Alex schreef:PM, ik lees dat je bloedverlies had? Wat schrikken! Ben je naar de gynaecoloog geweest? En wat nu?
Mocht gelukkig na overleg wel weer naar huis, maar wel zo min mogelijk doen...
Alle onderzoeken weer gehad, ze konden gelukkig niks geks vinden. Baarmoederhals was niet korter geworden, maar van binnenuit is er wel trechtervorm, dus staat open. Mogelijk was dat de vorige keer ook zo, maar was nergens terug te vinden.
Morgen weer naar mijn eigen gyn, dan maar even navragen.
Gister deed gister de assistent de onderzoeken, L. was dienstdoende gyn...
Gast- Gast
Gaat wel hoor, al wordt je doodmoe van al dat hangen in huis... Maar is voor een goed doelMegara schreef:En dat op moederdag hihi. Hoe voel je je nu verder PM?
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Alex, is het gister laat geworden? En wat heb je van A. gekregen voor moederdag?
PM, jeetje, bloedverlies. Gatverdarrie! Hoop dat meer ellende je bespaard zal blijven en dat de kindjes lekker blijven zitten!
Hier vanmorgen al om half 10 gaan zwemmen, en wat was het DRUK! Ik zwem dan in de "snelle baan" omdat ik redelijk op tempo kan zwemmen. Maar er zwommen nog 5 anderen in 1 baan (er was maar 1 snelle baan) en dat was super irritant want die mannen keken dus gewoon niet naar de voorganger en iédere keer stootten ze mij aan. BAH!
Nu een sollicitatiebrief schrijven en vanmiddag naar een verjaardag. DRUK!
Alex, is het gister laat geworden? En wat heb je van A. gekregen voor moederdag?
PM, jeetje, bloedverlies. Gatverdarrie! Hoop dat meer ellende je bespaard zal blijven en dat de kindjes lekker blijven zitten!
Hier vanmorgen al om half 10 gaan zwemmen, en wat was het DRUK! Ik zwem dan in de "snelle baan" omdat ik redelijk op tempo kan zwemmen. Maar er zwommen nog 5 anderen in 1 baan (er was maar 1 snelle baan) en dat was super irritant want die mannen keken dus gewoon niet naar de voorganger en iédere keer stootten ze mij aan. BAH!
Nu een sollicitatiebrief schrijven en vanmiddag naar een verjaardag. DRUK!
Gast- Gast
Vraagje: als je in de ww zit en je wordt continu gebeld door uitzendbureaus terwijl je pertinent niet voor een uitzendbureau wilt werken, mag je dat dan onbeperkt weigeren, zonder gevolgen voor je ww? Kun je van tevoren bij het CWI opgeven dat je niet via uitzendbureaus wilt werken, en daardoor ook niet gebeld wilt worden?
Ik weet dat het allemaal opgezocht kan worden, mar we zijn allebei even een beetje klaar met dit hele gezeik... Volgende week weer een week om intensief internet af te speuren
Ik weet dat het allemaal opgezocht kan worden, mar we zijn allebei even een beetje klaar met dit hele gezeik... Volgende week weer een week om intensief internet af te speuren
Gast- Gast
Maple, volgens mij, maar dat zou ik na moeten zoeken, mag je een x-periode op zoek gaan naar passend werk dat bij je werkverleden past. Na die periode moet je alles aannemen wat er op je pad komt. Maar nogmaals, dat zou ik na moeten zoeken en daar heb ik geen zin in
Gast- Gast
ProudMama schreef:Gaat wel hoor, al wordt je doodmoe van al dat hangen in huis... Maar is voor een goed doelMegara schreef:En dat op moederdag hihi. Hoe voel je je nu verder PM?
Een heel mooi doel! Ik vind het knap hoe je er mee om lijkt te gaan.
Gast- Gast
Haha, ja, dat zoeken hebben wij ook geen zin in
Nouja, de eerste sollicitaties zijn de deur al uit, hopelijk heeft hij binnen nu en vier weken iets nieuws. Dat zou al een enorme bonk stress en enorm veel geregel schelen.
Nouja, de eerste sollicitaties zijn de deur al uit, hopelijk heeft hij binnen nu en vier weken iets nieuws. Dat zou al een enorme bonk stress en enorm veel geregel schelen.
Gast- Gast
over 4 weken loopt zijn dienstverband af, Maple? Kan hij niet bij de Gemeente A. aan de slag? Daar is meestal wel genoeg werk toch?
Gast- Gast
Nee, loopt over 3 maanden af. Maar eigenlijk zou ik graag zien dat hij over 4 weken al stappen onderneemt met ww aanvragen, zodat we die in elk geval op tijd rond hebben. Maar hij stuitert al als we het alleen maar over de ww hebben, hij is bang dat hij alles aan moet pakken en dus uiteindelijk ook via het uitzendbureau aan de slag zal moeten, aangezien die het meeste bellen. Maar werken via een uitzendbureau wil hij echt niet.
Werken bij de gemeente? Hij heeft tot nu toe eigenlijk atijd met z'n handen gewerkt, bouw, magazijnwerk, etc etc, dus ik weet niet of dat wat voor hem is? Hoewel hij nu voor het eerst ook op een kantoorfunctie gesolliciteerd heeft...
Werken bij de gemeente? Hij heeft tot nu toe eigenlijk atijd met z'n handen gewerkt, bouw, magazijnwerk, etc etc, dus ik weet niet of dat wat voor hem is? Hoewel hij nu voor het eerst ook op een kantoorfunctie gesolliciteerd heeft...
Gast- Gast
Zo net even m'n was buiten gehangen. Ik heb gisteren weer veel te dure Robijn sensations wasverzachter gehaald, maar oh wat ruikt m'n was nu weer lekker. Mocht iemand weten waar dat spul regelmatig in de aanbieding is, ik houd me aanbevolen.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Goedemorgen! Hoe is het hier met iedereen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
De site www.voordeelmuis.nl af en toe even checkenLuthien schreef:Zo net even m'n was buiten gehangen. Ik heb gisteren weer veel te dure Robijn sensations wasverzachter gehaald, maar oh wat ruikt m'n was nu weer lekker. Mocht iemand weten waar dat spul regelmatig in de aanbieding is, ik houd me aanbevolen.
Gast- Gast
Wij hebben altijd de wasverzachter van Lenor, en dan die bruine. Die ruikt ook zo lekker
Gast- Gast
Ik ben er weer. Het is zo heet buiten hier. Even wat afkoelen, al is het binnen ook niet echt koel.
Gast- Gast
Is het echt zo warm buiten? Ben er nog niet geweest, maar waait heel hard zie ik!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: