Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:Puggle schreef:Triesje, mag ik vragen wat voor symptomen je dan hebt? Omdat je denkt pco te hebben.
Oh jee anber en muppet zijn vervelend
hahaha!
Meiden ik ga lekker naar bed, slaap lekker!!!
Ik ook, trusten allemaal
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hey hoe is het met jullie?
Caresses, ik snap dat het lastig is om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar op zijn tijd wel zo fijne om even te chillen maar dat is moeilijk als je ieys graag wil he. Maar een half jaar is nog goed te doen he. Ik ben in een half jaar nu maar 1 keer ongesteld geworden dus het is alleen al fijn dat jij gewoon ongesteld word, komt wel goed
Juf, leuk een feestje!
Ben net terug van de dokter. En hij heeft een mail naar het ziekenhuis gedaan dus nu is het wachten op de afspraak. Zie het niet zo zitten eigelijk het word nu allemaal wat ingewikkelder en das toch wel jammer
Caresses, ik snap dat het lastig is om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar op zijn tijd wel zo fijne om even te chillen maar dat is moeilijk als je ieys graag wil he. Maar een half jaar is nog goed te doen he. Ik ben in een half jaar nu maar 1 keer ongesteld geworden dus het is alleen al fijn dat jij gewoon ongesteld word, komt wel goed
Juf, leuk een feestje!
Ben net terug van de dokter. En hij heeft een mail naar het ziekenhuis gedaan dus nu is het wachten op de afspraak. Zie het niet zo zitten eigelijk het word nu allemaal wat ingewikkelder en das toch wel jammer
Gast- Gast
Hey Meiden.
Helaas was de test gister ook negatief.
Gister ook overlegd met de cardioloog als ik binnen 3 weken nog niet ongesteld ben moet ik langs de huisarts en die kijk dan verder.
@Amber 22: Ja ik kan nu niet echt inschatten wanneer mijn eisprong is dus het is elke maand maar gokken
@Koffieleut:Thanks dat is me hond
Helaas was de test gister ook negatief.
Gister ook overlegd met de cardioloog als ik binnen 3 weken nog niet ongesteld ben moet ik langs de huisarts en die kijk dan verder.
@Amber 22: Ja ik kan nu niet echt inschatten wanneer mijn eisprong is dus het is elke maand maar gokken
@Koffieleut:Thanks dat is me hond
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo Meiden,
@ Puggle, het gaat goed!! ben iets minder vervelend haha!
Kan me voorstellen dat je er van baalt en het even niet ziet zitten. Het is toch weer een stap verder. Maar je kunt dan in ieder geval verder, duidelijkheid krijgen wat er is. Komt wel goed
@ Mo-Lola, Jammer dat je test negatief was. Afwachten wat er nu gaat gebeuren.
@ All, met mij gaat het goed. Heb de hele ochtend al een soort spierpijn gevoel onder in mijn buik dus zit nu denk ik echt rond mijn eisprong. Spannend. Dan wordt het straks weer 2 weken wachten.
@ Puggle, het gaat goed!! ben iets minder vervelend haha!
Kan me voorstellen dat je er van baalt en het even niet ziet zitten. Het is toch weer een stap verder. Maar je kunt dan in ieder geval verder, duidelijkheid krijgen wat er is. Komt wel goed
@ Mo-Lola, Jammer dat je test negatief was. Afwachten wat er nu gaat gebeuren.
@ All, met mij gaat het goed. Heb de hele ochtend al een soort spierpijn gevoel onder in mijn buik dus zit nu denk ik echt rond mijn eisprong. Spannend. Dan wordt het straks weer 2 weken wachten.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Mijn test was dus ook negatief vanmorgen. Niet teleurstellend overigens, had het zo wel verwacht aangezien we het meestal nog veilig deden. Ik start dus maandag weer met mijn pilletjes en ik ga maar even mijn gynaecoloog mailen of bellen of ik eens langs kan komen na mijn werk voor een onderzoek dan .
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Muppetje schreef:Ja, ik weet het Linny, het spijt me, t slaat nergens op, ik haal t ff weg.
Jammergenoeg is t lichaam van een vrouw een raar iets...
Waarom doe je steeds zo kattig? Je bent maar doorgestuurd naar de arts hoor.. je maakt je veel te druk. Zet je schrap, want wie weet heb je echt hulp nodig om een baby te krijgen. Je bent niet de eerste en zeker weten niet de laatste die daar hulp bij nodig heeft. Laat aub dat romantische idee los.. als je hulp nodig hebt, dan is dat zo!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Muppetje schreef:Ja, ik weet het Linny, het spijt me, t slaat nergens op, ik haal t ff weg.
Jammergenoeg is t lichaam van een vrouw een raar iets...
Waarom doe je steeds zo kattig? Je bent maar doorgestuurd naar de arts hoor.. je maakt je veel te druk. Zet je schrap, want wie weet heb je echt hulp nodig om een baby te krijgen. Je bent niet de eerste en zeker weten niet de laatste die daar hulp bij nodig heeft. Laat aub dat romantische idee los.. als je hulp nodig hebt, dan is dat zo!
Ik wil hier even op reageren al gaat het over Muppetje. Maar hoe bedoel je steeds? Ze maakte 1 opmerking en meer sarcastisch/lollig bedoeld als kattig. Muppet was gister gewoon in een vervelende bui. Niets kattigs of wat dan ook. En Muppetje is juiste degene die de laatste weken terwijl ze maar niet ongesteld werd en al op ongeveer dag 90 zat er rustig mee om ging. En het is toch niet gek dat je de eerste dagen na dit nieuws/doorverwijzing je daar even rot om kunt voelen.
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:Mijn test was dus ook negatief vanmorgen. Niet teleurstellend overigens, had het zo wel verwacht aangezien we het meestal nog veilig deden. Ik start dus maandag weer met mijn pilletjes en ik ga maar even mijn gynaecoloog mailen of bellen of ik eens langs kan komen na mijn werk voor een onderzoek dan .
Balen, maar je had het ook wel verwacht.
Amber-- Ratel
Sorry CKC, maar ik vind jouw reactie echt kut.
Ja, ik was even in een nare bui en maakte een opmerking die ik misschien niet had moeten maken. Ik heb die dan ook meteen ingetrokken en mijn excuses aangeboden.
Ik moest het nieuws van de doorverwijzing even verwerken. Nu ben ik niet zo sip meer en ga ik er gewoon voor. Ik weet dat er veel mensen zijn die het lastiger hebben dan ik (waaronder jij).
Amber, bedankt voor de lieve reactie.
Als ik mensen gekwetst heb sorry dan daarvoor.
Ja, ik was even in een nare bui en maakte een opmerking die ik misschien niet had moeten maken. Ik heb die dan ook meteen ingetrokken en mijn excuses aangeboden.
Ik moest het nieuws van de doorverwijzing even verwerken. Nu ben ik niet zo sip meer en ga ik er gewoon voor. Ik weet dat er veel mensen zijn die het lastiger hebben dan ik (waaronder jij).
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Sorry CKC, maar ik vind jouw reactie echt kut.
Ik hoorde je diverse keren schrijven dat je twijfelde of je misschien niet te snel naar de arts was geweest etc. terwijl je zelf de afspraak hebt gemaakt! En zelf ook mag beslissen of je al doorgaat naar het ziekenhuis of niet.
Je bent nog maar kort bezig maar blijkbaar zit je gevoel fout, maar kan je ook nog niet echt loslaten van het gevoel dat je dus op een romatische manier een baby moet verwekken. Dat is wat IEDERE vrouw na het stoppen van de pil hoopt, maar niet iedereen redt het op die manier. Keiharde realiteit. Je wordt heus wel zwanger.
Niet leuk,maar wel zoals het is.
Vrienden van ons, die hebben 2 jaar lang geprobeerd zwanger te worden en uiteindelijk na 2 jaar aan de bel getrokken bij de arts.. d'r menstruatie was zo onregelmatig dat ze 4 menstruatie per jaar had, max in die 2 jaar. Ze ging naar de arts, kreeg clomid en de eerste maand daarna zwanger! 9 maanden later lag er een baby in de wieg. Dat is toch je doel? KOMT GOED!
Nou nou dan kunnen we volgens mij allemaal onze mond wel gaan houden in dit topic als je hier al zo moeilijk over gaat doen! Muppetje heeft amper iets gezegd. Ik moet net zoals meerdere hier ook naar de gynecoloog en ook ik zit hier niet op te wachten ook al is het nodig! En dit geld voor de meeste denk ik.
Ook heb ik nergens gelezen dat muppetje door dacht dat ze zwanger zou worden door een beetje romantisch te doen en ook dit geld voor meedere hier.
Vervelend dat het bij jou niet zo soepel gaat, maar ik vind het geen rede om zomaar even dit topic op die manier binnen te stormen! Dit topic is er om te praten, te mopperen en te zeuren en volgens vind iedereen die kletst dat helemaal prima.
Ook heb ik nergens gelezen dat muppetje door dacht dat ze zwanger zou worden door een beetje romantisch te doen en ook dit geld voor meedere hier.
Vervelend dat het bij jou niet zo soepel gaat, maar ik vind het geen rede om zomaar even dit topic op die manier binnen te stormen! Dit topic is er om te praten, te mopperen en te zeuren en volgens vind iedereen die kletst dat helemaal prima.
Gast- Gast
amber22 schreef:Alyssa schreef:Mijn test was dus ook negatief vanmorgen. Niet teleurstellend overigens, had het zo wel verwacht aangezien we het meestal nog veilig deden. Ik start dus maandag weer met mijn pilletjes en ik ga maar even mijn gynaecoloog mailen of bellen of ik eens langs kan komen na mijn werk voor een onderzoek dan .
Balen, maar je had het ook wel verwacht.
Jammer ook al had je het beetje verwacht! Succea met de pilletjes en de gynecoloog.
Gast- Gast
Puggle schreef:Nou nou dan kunnen we volgens mij allemaal onze mond wel gaan houden in dit topic als je hier al zo moeilijk over gaat doen! Muppetje heeft amper iets gezegd. Ik moet net zoals meerdere hier ook naar de gynecoloog en ook ik zit hier niet op te wachten ook al is het nodig! En dit geld voor de meeste denk ik.
Volgens mij heb jij 't niet begrepen. Ik bedoel daarmee te zeggen, dat ze gewoon eens moet gaan. Waarom niet,als er niets is dan is er niets en als er wel wat is, dan ben je maar WAT blij dat je niet nog 20 maanden verder bent zonder baby en menstruatie.
En FYI: inderdaad, bij mij gaat het sowieso een HEULE lange weg worden...... leuk? Nee! Maar ik ben wel blij dat er artsen bestaan die me lekker gaan helpen! EN FYI 2 zwanger worden en 2x je kind verliezen en daarna weten dat je eigenlijk niet in staat bent zwanger te blijven, is vele malen erger dan de stap naar een arts zetten..
Ja ik snap het. Een dokterbezoekje is idd heel simpel als je het vergeijkt met sommige dingen en jouw situatie. Maar goed dat wil dan nog niet zeggen dat je je niet druk moet maken erover. Als het voor iemand niet goed voelt of spannend/ eng is dan is het zo. Hoe erg sommige het ook hebben! En ik weet zeker dat muppet ook blij is dat er dokters zijn maar dat lijkt me logisch. Maar ik begrijp je punt heel goed en hoop voor jou dat het ook goed gaat komen hoor!
Gast- Gast
Misschien begrijpen CKC en ik elkaar niet goed, ik weet het niet en voel niet de behoefte uitleg te geven. Ik ga er dan ook niet meer op in, heb geen behoefte aan ruzie.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Misschien begrijpen CKC en ik elkaar niet goed, ik weet het niet en voel niet de behoefte uitleg te geven. Ik ga er dan ook niet meer op in, heb geen behoefte aan ruzie.
Tja weet eigenlijk ook niet wat ik er op moet zeggen.. aan de ene kant snap ik haar wel aan de andere kant niet. Ook wat Puggle zegt dit topic is er om alles kwijt te kunnen. Goed nieuws/slecht nieuws. Vrolijke momenten maar ook baalmomenten.
Amber-- Ratel
Nee geen ruzie maken dames! We hebben allemaal wel eens een nare bui en zeggen dan wel eens iets wat we niet zo bedoelen. Ik heb gelezen dat CKC2 voor een moeilijke beslissing staat/heeft gestaan weet er niet het fijne van maar volgens mij bedoeld ze het verder wel goed en Muppetje ook! Allebei verschillende meiden met ieders hun eigen gevoelens. Die ze wat mij betreft hier allemaal mogen delen.Dus laten we het gezellig houden
Ik zit op dag 26 en voel me vandaag anders dan anders en was al de hele dag aan het broekloeren. En zonet was mn afscheiding donkerder.. Dus wie weet word ik morgen of zondag wanneer ik op dag 28 zit ongesteld. Dan helaas niet zwanger maar wel een nette cyclus. We zien wel!
Hoe was jullie dag meiden? Lekker lang weekend nu???
Ik zit op dag 26 en voel me vandaag anders dan anders en was al de hele dag aan het broekloeren. En zonet was mn afscheiding donkerder.. Dus wie weet word ik morgen of zondag wanneer ik op dag 28 zit ongesteld. Dan helaas niet zwanger maar wel een nette cyclus. We zien wel!
Hoe was jullie dag meiden? Lekker lang weekend nu???
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje schreef:Misschien begrijpen CKC en ik elkaar niet goed, ik weet het niet en voel niet de behoefte uitleg te geven. Ik ga er dan ook niet meer op in, heb geen behoefte aan ruzie.
Daar heb je gelijk in! Gaat toch nergens over
Gast- Gast
Zou idd jammer zijn als je ongesteld word happy, maar zou wel een mooie cyclus zijn spannend meid!
Gast- Gast
Spannend Happy, ik hoop het voor je.
Alyssa, jammer dat het negatief was, maar gelukkig geen grote teleurstelling.
Geniet van t lange weekend iedereen!
Alyssa, jammer dat het negatief was, maar gelukkig geen grote teleurstelling.
Geniet van t lange weekend iedereen!
Muppetje- Ratel
Happy spannend! Als je ongesteld wordt heb je wel een hele mooie cyclus!!!
Amber-- Ratel
Hopelijk word je ongesteld happy, dan heb je zeker een mooie cyclus! Nouja, liever nog dat je zwanger bent natuurlijk, maar het is ook al een mooi begin met een mooie cyclus
Buiten Puggle en Muppetje en ik was er toch nog iemand (of meerderen) die een lange cyclus hadden of waar de menstruaties niet vlot op gang komen, toch?
En had Floor dat ook niet, haar eerste cyclus die over de 100 dagen was gegaan maar waar het daarna wel beter ging, en nu dus zwanger? Ik weet het allemaal niet meer precies, maar vind het toch wel geruststellender om dan zulke verhalen te lezen.
Ik zal nog nooit zo blij zijn als ik in juli tijdens mijn vakantieperiode ongesteld zou worden haha. Ik ga er vanuit dat, als ik dinsdag weer met die pilletjes start, ik eind juni mijn menstruaties wel zal krijgen en dan zou ik ze eind juli (als ik er vanuit ga dat het een normale cyclus is haha) mijn volgende menstruaties moeten krijgen. Dat is echt midden in mijn vakantie, maar dat zou nu de eerste keer zijn dat ik blij zou zijn om juist dan ongesteld te worden
Buiten Puggle en Muppetje en ik was er toch nog iemand (of meerderen) die een lange cyclus hadden of waar de menstruaties niet vlot op gang komen, toch?
En had Floor dat ook niet, haar eerste cyclus die over de 100 dagen was gegaan maar waar het daarna wel beter ging, en nu dus zwanger? Ik weet het allemaal niet meer precies, maar vind het toch wel geruststellender om dan zulke verhalen te lezen.
Ik zal nog nooit zo blij zijn als ik in juli tijdens mijn vakantieperiode ongesteld zou worden haha. Ik ga er vanuit dat, als ik dinsdag weer met die pilletjes start, ik eind juni mijn menstruaties wel zal krijgen en dan zou ik ze eind juli (als ik er vanuit ga dat het een normale cyclus is haha) mijn volgende menstruaties moeten krijgen. Dat is echt midden in mijn vakantie, maar dat zou nu de eerste keer zijn dat ik blij zou zijn om juist dan ongesteld te worden
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ohh jongens, ik reageer ff nie op de rest hoor
Maar ik voel me zooo belabberd vandaag, ik ben echt werkelijk DOOD moe, en ben al de hele dag kots en kots misselijk...
Ga zo lekker mijn bedje in... zondag/maandag ga ik testen.....
Maar ik voel me zooo belabberd vandaag, ik ben echt werkelijk DOOD moe, en ben al de hele dag kots en kots misselijk...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ohh jongens, ik reageer ff nie op de rest hoor
Hopelijk is het een goed voorteken!! Ik duim voor je!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Lejow schreef:Ohh jongens, ik reageer ff nie op de rest hoor
Ik hoop dat het een goed teken is. En anders, of misschien sowieso, beterschap.
Muppetje- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: