Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hm, lees net dat je LH daalt als er geen bevruchting heeft plaats gevonden. Had vandaag nog een ovutest gedaan en daar kwam een héél licht streepje op, dat zal vast betekenen dat mijn eitje niet is bevrucht (wel fijn omdat nu al te weten in plaats van m'n nod af te moeten wachten).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Puggle schreef:Hey de controle was goed. Dat stelt nooit zoveel voor.
Maar mijn cyclus vond ze niet normaal en nu moet ik morgenochtend naar de huisarts en die stuurt me dan door naar de gynecoloog dus ja.
Ik ga nu zo naar de stad op zoek naar schoenen!
Muppet en amber, fijn dat het vandaag weer beter met jullie gaat!
Triesje, jammer dat je de verwijzing nog niet hebt, hopen dat je snel wat weet hoor.
Puggle, wat vervelend dat je doorgestuurd wordt. Ook wel goed natuurlijk, er moet toch iets gebeuren, maar leuk is het allerminst.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Caresses schreef:Hm, lees net dat je LH daalt als er geen bevruchting heeft plaats gevonden. Had vandaag nog een ovutest gedaan en daar kwam een héél licht streepje op, dat zal vast betekenen dat mijn eitje niet is bevrucht (wel fijn omdat nu al te weten in plaats van m'n nod af te moeten wachten).
Pin je alsjeblieft niet zo vast op die testen, heb ze ook een blauwe maanden proberen te gebruiken, maar bij mij werd hij nooit positief en ik ben toch echt zwanger!
Sommige testen zijn ook beter dan de anderen, en je LH zakt echt niet zoveel dat dat zijn uiting geeft op de testen meid! Anders zou iedereen continu ovulatietesten blijven doen tot aan de NOD om te weten of ze wel of niet zwanger zijn! Je hebt ALTIJD LH in je urine, en ieder lichaam is nu eenmaal anders. Hoelang zijn jullie al bezig? Zou je anders niet gewoon lekker even chill aan doen zonder testen of temperaturen, dat verlicht het geheel ook allemaal wel een beetje hoor!
Lieve Puggle ; vervelend dat jij nu misschien ook wel naar de gynaecoloog moet, maar wel fijn dat er nu aan gewerkt wordt! En alvast een fijne trouwdag!
Dames hier gaat het weer goed, bloedverlies/krampen waren alleen gisteravond, denk dat kindlief is omgedraaid en ergens tegenaan heeft getrapt!
In ieder geval woensdag weer een echo dus dan zien we het allemaal wel!
Gast- Gast
@ Muppetje: Ik heb inmiddels vanmiddag nog een keer de gyn gebeld, maar wederom geen verwijzing. Dus morgen ga ik weer de HA bellen en vragen of ze het dan maar klaar willen leggen, omdat ik inmiddels al een afspraak heb. 21 juni mag ik al komen.
@ Puggle: wel goed dat je naar de gyn mag. Dan kan het goed nagekeken worden. Zoals hierboven al geschreven heb ik 21 juni al een afspraak en bel ik morgen de HA om te vragen of ze de verwijzing dan maar klaar willen leggen.
Veel plezier met je trouwdag morgen meid!!!
@ Caresses: je lh daalt toch juist als de eisprong al geweest is???
@ Parels: ow meid, wat fijn dat je geen bloedverlies/krampen meer hebt. Toch weer een kleine opluchting toch? En dan woensdag echo, dus dan komt het helemaal goed, dan zie je gewoon weer een geweldig wonder rondzwemmen .
Hier inmiddels dus een afspraak bij de gyn voor de 21 van deze maand. Dus hoef helemaal niet zo heel lang te wachten whoehoe .
Vandaag alweer dag 91 van mijn cylus...
@ Puggle: wel goed dat je naar de gyn mag. Dan kan het goed nagekeken worden. Zoals hierboven al geschreven heb ik 21 juni al een afspraak en bel ik morgen de HA om te vragen of ze de verwijzing dan maar klaar willen leggen.
@ Caresses: je lh daalt toch juist als de eisprong al geweest is???
@ Parels: ow meid, wat fijn dat je geen bloedverlies/krampen meer hebt. Toch weer een kleine opluchting toch? En dan woensdag echo, dus dan komt het helemaal goed, dan zie je gewoon weer een geweldig wonder rondzwemmen .
Hier inmiddels dus een afspraak bij de gyn voor de 21 van deze maand. Dus hoef helemaal niet zo heel lang te wachten whoehoe .
Vandaag alweer dag 91 van mijn cylus...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Morgen nog niet hoorTriesje1983 schreef:
Parels, wat vervelend dat je gisteren weer bloedverlies had, gelukkig is het nu weer weg!
Muppetje, snap goed dat je een baaldag had hoor, het komt ook maar rauw op je dak dat je nu naar de fertiliteitspoli wordt doorverwezen. Het liefste wil je "gewoon" zwanger worden.
Puggle, balen dat jij ook al niet ongesteld wordt/zwanger bent Het lijkt hier wel een rage zeg, ik zit ook alweer tegen de 40 dagen nu.
Carresses, misschien ben je iets teveel bezig met ovulatietesten/temperaturen? Je maakt jezelf volgens mij helemaal gek met al die testen en al die onduidelijkheden eromheen.
Ik zit nu dus ook alweer tegen de 40 dagen. Morgen doe ik een test en als die negatief is (wat ik wel gewoon verwacht, we hebben het merendeel van de tijd wel veilig seks gehad), begin ik maandag weer met die pilletjes. Heb met mijn gyn afgesproken dat ik het deze keer dus weer na 6 weken geen ongesteldheid, weer met die pilletjes start. Ik kan natuurlijk ook gaan wachten tot ik weer aan mijn 70 dagen kom ofzo, maar daar heb ik echt geen zin in. Dus dan maar een inwendig onderzoek deze maand of volgende maand
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
We gaan gewoon gezellig allemaal naar de dokter
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@ Alyssa: whahaha zit nog op een ander forum, dus ben bang dat ik dan even wat door elkaar heb gehaald whahahaha oepsie....
Ik duim voor een positieve test hoor, dat je niet meer met die pilletjes hoeft te beginnen...
@ Muppetje: whahaha ja daar lijkt het wel op he?
Ik duim voor een positieve test hoor, dat je niet meer met die pilletjes hoeft te beginnen...
@ Muppetje: whahaha ja daar lijkt het wel op he?
Triesje1983- Prater
Ja idd muppet maar wel vervelend zeg dat we allemaal met die stomme lange/ontbrekende cyclussen bezig zijn!
Triesje, fijn dat je zo snel kan komen hoor. En bedankt maar ik ga dinsdag trouwe en niet morgen
Triesje, fijn dat je zo snel kan komen hoor. En bedankt maar ik ga dinsdag trouwe en niet morgen
Gast- Gast
Hallo Meiden,
@ Caresses, volgens mij zegt dat niet zoveel hoor. Zou gewoon 2 weken afwachten en dan kijken of je ongesteld wordt of niet.
@ Parels, wat fijn dat je niet meer gebloed hebt.
@ Triesje, dat is al snel dat je terecht kunt. Ben benieuwd wat eruit komt.
@ Alyssa, ook alweer richting dag 40. Balen zeg.
@ Puggle, ook jij naar de gynaecoloog jeetje. Hopelijk krijg jij ook duidelijkheid.
Moet zeggen dat het ons hier allemaal nog niet echt gegund is, nouja een groot deel dan. Veel hebben een cyclus die niet goed op gang komt, ik heb 2 miskramen gehad. Meiden er is ons de komende tijd toch wel wat meer geluk gegund, vinden jullie ook niet?!
@ Caresses, volgens mij zegt dat niet zoveel hoor. Zou gewoon 2 weken afwachten en dan kijken of je ongesteld wordt of niet.
@ Parels, wat fijn dat je niet meer gebloed hebt.
@ Triesje, dat is al snel dat je terecht kunt. Ben benieuwd wat eruit komt.
@ Alyssa, ook alweer richting dag 40. Balen zeg.
@ Puggle, ook jij naar de gynaecoloog jeetje. Hopelijk krijg jij ook duidelijkheid.
Moet zeggen dat het ons hier allemaal nog niet echt gegund is, nouja een groot deel dan. Veel hebben een cyclus die niet goed op gang komt, ik heb 2 miskramen gehad. Meiden er is ons de komende tijd toch wel wat meer geluk gegund, vinden jullie ook niet?!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik vind van wel Amber!
Muppetje- Ratel
Ik heb het idee dat ik deze maand minder erg ongesteld ben dan normaal en het is ook wat donkerder dan normaal...
Mijn vader heeft trouwens met iemand tarrotkaarten gelegd en die vertelden dat ik in november dit jaar kom vertellen dat ik zwanger ben, dus moet het binnenkort zover zijn haha.
Mijn vader heeft trouwens met iemand tarrotkaarten gelegd en die vertelden dat ik in november dit jaar kom vertellen dat ik zwanger ben, dus moet het binnenkort zover zijn haha.
Laatst aangepast door Linnie1985 op do 9 jun 2011 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ok, dat sloeg nergens op, sorry Linny!!
Ben in een hele droge sarcastische kutbui....
Ben in een hele droge sarcastische kutbui....
Laatst aangepast door Muppetje op do 9 jun 2011 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Linnie1985 schreef:Ik heb het idee dat ik deze maand minder erg ongesteld ben dan normaal en het is ook wat donkerder dan normaal...
En ik heb het idee dat ik moet poepen, maar dat lukt ook niet.
Sorry, echt totaal belachelijke en nutteloze (en gelogen) opmerking, maar ik moest m even kwijt...
Maarre, bijzonder. Maar kan gebeuren toch?
ehm ik ben sinds kort ook in dit topic te vinden, en ik zit er al een paar dagen mee, dus moest het gewoon ff kwijt. Waarschijnlijk moet mijn cyclus gewoon nog goed op gang komen, maja vorige maanden was het gewoon normaal deze maand is het iets anders.
Linnie1985- Kletskop
Ja, ik weet het Linny, het spijt me, t slaat nergens op, ik haal t ff weg.
Jammergenoeg is t lichaam van een vrouw een raar iets...
Muppetje- Ratel
@ Puggle: whahaha ben ik in iedergeval optijd ;-). Nee, maar denk dat ik ff wat mensen door elkaar heb gehaald. Ik zit ook nog op een ander forum namelijk hahaha.
En inderdaad fijn dat ik al zo snel kan komen.
@ Amber: anders ik wel. Ik ben bang voor PCO en dat wil ik dan ook uitgezocht hebben. Als ik de symptomen bekijk dan heb ik er toch wel veel van...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Er mag ons wel eens wat meer geluk gegund worden inderdaad.
@ Linnie: hmmm, misschien ff in de gaten houden? Ow wat leuk zeg, dat van die tarotkaarten. Ben benieuwd of ze gelijk krijgen . Maar ik denk wel dat het niets te betekenen heeft hoor. Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je een keer een andere/donkerdere kleur hebt... Maar als je het zelf niet echt vertrouwd, zou ik het gewoon in de gaten houden
@ Amber: anders ik wel. Ik ben bang voor PCO en dat wil ik dan ook uitgezocht hebben. Als ik de symptomen bekijk dan heb ik er toch wel veel van...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Er mag ons wel eens wat meer geluk gegund worden inderdaad.
@ Linnie: hmmm, misschien ff in de gaten houden? Ow wat leuk zeg, dat van die tarotkaarten. Ben benieuwd of ze gelijk krijgen . Maar ik denk wel dat het niets te betekenen heeft hoor. Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je een keer een andere/donkerdere kleur hebt... Maar als je het zelf niet echt vertrouwd, zou ik het gewoon in de gaten houden
Triesje1983- Prater
Muppetje schreef:Ja, ik weet het Linny, het spijt me, t slaat nergens op, ik haal t ff weg.
Nee geeft niet, wat ik gelezen heb zit je geloof ik niet zo lekker in je vel. Dus van mij mag je het eruit gooien hoor
Linnie1985- Kletskop
Triesje1983 schreef:@ Puggle: whahaha ben ik in iedergeval optijd ;-). Nee, maar denk dat ik ff wat mensen door elkaar heb gehaald. Ik zit ook nog op een ander forum namelijk hahaha.
Dan moet het in augustus ongeveer zijn dat ik zwanger ben haha. We zullen zien, ik denk dat mijn vriend ook wel op springen staat haha, hij is afgelopen zaterdagnacht (half 5) terug gekomen van een week vrijwilligerswerk in de Oekraine en toen was ik net ongesteld haha, arme jongen LOL.
En zal het idd een beetje in de gaten houden.
Linnie1985- Kletskop
Muppetje haha ben jij ook al in zo'n lekker bui? Ik ben super vervelend vandaag volgens mijn man en moeder maar wel op een leuke en vrolijke manier haha!
@ linnie, je menstruatie is nooit precies hetzelfde. Ik heb de ene keer een menstruatie wat 4-5 dagen duurt met veel helder rood bloed en de andere keer heel licht en meer bruin bloed. En zo ben ik de keren na mijn 2 miskramen maar 2 dagen ongesteld geweest.
Maar snap wel dat je het raar vind en er mee bezig bent.
@ linnie, je menstruatie is nooit precies hetzelfde. Ik heb de ene keer een menstruatie wat 4-5 dagen duurt met veel helder rood bloed en de andere keer heel licht en meer bruin bloed. En zo ben ik de keren na mijn 2 miskramen maar 2 dagen ongesteld geweest.
Maar snap wel dat je het raar vind en er mee bezig bent.
Amber-- Ratel
Ja ik ben er nu ook wel heel erg mee bezig maar dat komt omdat we nu een half jaar bezig zijn en het nog steeds niet raak is. Ben gewoon zo bang om niet zwanger te kunnen worden.
Dit is de eerste maand dat ik ovutesten en getemperatuurd heb. Ovutesten ga ik misschien niet meer gebruiken maar tempen wel, voor het geval het ook niet gaat lukken en we over een half jaar naar de HA moeten, dan wordt ik tenminste niet meer teruggestuurd om nog een paar maanden te tempen.
Als ik dat stukje van mij van eerder op de dag terug lees, dan zie ik ook wel dat ik ietwat te obsessed ermee bezig ben.
Dit is de eerste maand dat ik ovutesten en getemperatuurd heb. Ovutesten ga ik misschien niet meer gebruiken maar tempen wel, voor het geval het ook niet gaat lukken en we over een half jaar naar de HA moeten, dan wordt ik tenminste niet meer teruggestuurd om nog een paar maanden te tempen.
Als ik dat stukje van mij van eerder op de dag terug lees, dan zie ik ook wel dat ik ietwat te obsessed ermee bezig ben.
Caresses- Kletskop
@ Puggle, Haha ja snap dat je er zin in hebt, maar je hoort wel eens dat mensen het toch ook wel spannend vinden dus vandaar mijn vraag (zelf nog geen ervaring mee;) ).
@ Amber, Fijn dat je baaldagje weer voorbij is .
@ Triesje, ja klopt maar volgens mij (maar kon het moeilijk vinden op i-net) gaat hij bij een bevruchting niet omlaag.
Fijn dat je snel bij de gyn terecht kan.
@ Amber, ja idd wij verdienen het natuurlijk ook, hopelijk keert het snel om en zijn we allemaal tegelijk mama .
@ Amber, Fijn dat je baaldagje weer voorbij is .
@ Triesje, ja klopt maar volgens mij (maar kon het moeilijk vinden op i-net) gaat hij bij een bevruchting niet omlaag.
Fijn dat je snel bij de gyn terecht kan.
@ Amber, ja idd wij verdienen het natuurlijk ook, hopelijk keert het snel om en zijn we allemaal tegelijk mama .
Caresses- Kletskop
LH daalt altijd hoor.Caresses schreef:Ja ik ben er nu ook wel heel erg mee bezig maar dat komt omdat we nu een half jaar bezig zijn en het nog steeds niet raak is. Ben gewoon zo bang om niet zwanger te kunnen worden.
Toen ik zwanger was had ik ook na 2 dagen na ei negatief ovulatietest. Tot mijn NOD dag. Toen teste ik wel positief met zwangerschapstest. En mijn HCG was enorm hoog. Het wil dus allemaal helemaal niets zeggen.
Edit mocht je nog vragen hebben over temperaturen. Ik doe het nu al weer een half jaar. En voorheen ook al 8 maanden, dus je kunt hier altijd iets vragen!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Fijn om te lezen Jazzlyn Dank je ik hou je in gedachten mocht in nog vragen hebben.
Caresses- Kletskop
Triesje, mag ik vragen wat voor symptomen je dan hebt? Omdat je denkt pco te hebben.
Oh jee anber en muppet zijn vervelend
Gast- Gast
Hoi allemaal,
Ik heb net alle drie de pagina's weer bijgelezen.. :-) Er zijn weer veel verschillende dingen gebeurd..
Ik reageer later even op iedereen,ben nu echt even te moe. We hadden een feestweek van mijn werk omdat de school 25 jaar bestaat. We hadden een heus circusoptreden en al :-) Heel leuk, maar nu heel moe hahah.
Een fijne avond allemaal nog..
Liefs, Juf-1984
Ik heb net alle drie de pagina's weer bijgelezen.. :-) Er zijn weer veel verschillende dingen gebeurd..
Ik reageer later even op iedereen,ben nu echt even te moe. We hadden een feestweek van mijn werk omdat de school 25 jaar bestaat. We hadden een heus circusoptreden en al :-) Heel leuk, maar nu heel moe hahah.
Een fijne avond allemaal nog..
Liefs, Juf-1984
juf_1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10
Puggle schreef:Triesje, mag ik vragen wat voor symptomen je dan hebt? Omdat je denkt pco te hebben.
hahaha!
Meiden ik ga lekker naar bed, slaap lekker!!!
Amber-- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: