Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 35 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:51

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:Amber, heb jij Whatsapp op je telefoon? Just wandering... Wink

Nee helaas niet, heb geen smartphone. Mag in november mijn abonnement verlengen dus moet helaas nog een paar maandjes wachten!

Jammer, Puggle en ik vinden het reuze gezellig, toch Puggle. En met jou Whatsappen leek me ook leuk!

Zeker gezellig Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:52

Slaap lekker amber!

Gast
Gast

Bericht  Caresses di 7 jun 2011 - 17:36

Even een ego berichtje want ik moet zo weg.

Gister dus een ovu test met donkere streep maar niet zo donker als controlestreep (dat is al 3 dagen zo) en vanochtend een temperatuurstijging van 0,5. Nog hopen dat zijn zaadjes 36 uur in mij hebben gezeten (met resultaat) want gister niet gevreeen omdat ik dacht dat ik vandaag wellicht pas eisprong m'n had (vanwege geen positieve test en geen krampjes die ik meestal wel heb).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jazzlyn di 7 jun 2011 - 19:07

Caresses schreef:Even een ego berichtje want ik moet zo weg.

Gister dus een ovu test met donkere streep maar niet zo donker als controlestreep (dat is al 3 dagen zo) en vanochtend een temperatuurstijging van 0,5. Nog hopen dat zijn zaadjes 36 uur in mij hebben gezeten (met resultaat) want gister niet gevreeen omdat ik dacht dat ik vandaag wellicht pas eisprong m'n had (vanwege geen positieve test en geen krampjes die ik meestal wel heb).
Je eitje blijft nog 24 tot 48 uur leven, dus je kan vanavond nog even lief doen smile
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Koffieleut di 7 jun 2011 - 19:16

Muppetje: Wat vervelend dat je naar de fertiliteitspoli wordt doorgestuurd. Het is wel goed dat er nu iets gaat gebeuren, maar zo wil je dat natuurlijk helemaal niet hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Jazzlyn di 7 jun 2011 - 19:57

@ muppetje, eindelijk een doorverwijzing (ik lees al wat langer mee). Mocht je nog vragen hebben, ik loop al 2,5 jaar bij de gynaecoloog op de poli. Je kunt me dan PMen smile
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  mo-lola di 7 jun 2011 - 22:56

Hoi dames

Ik wil me ook aanmelden als het mag.
heb al een paar keer meegelezen maar wil nu ook wat meer gaan reageren.

Ik ben 27 en me vriend ook.
Ben gestopt met de pil vorig jaar november helaas nog steeds niet zwanger.

In maart/april 2 maanden veilig gedaan ivm met operatie,s
Heb ook last van onregelmatige cyclussen de 1e keer 28 weken dan weer 40 dan weer 32 dus niet echt een pijl op te trekken.

Ben nu dus ook nog steeds niet ongesteld geworden na 2 mei heb wel 3 juni een test gedaan kwam een heel licht streepje maar betwijfel het aangezien ik ook 18 tot 20 mei een lichte bloeding had leek op ongesteldheid.

Zondag weer een test gedaan en die was negatief nu wil ik morgenochtend weer testen kijken of die weer negatief aangeeft.

Morgen moet ik toch naar de cardioloog aangezien ik hartpatient ben loop ik onder controle ook qua me pillen ivm met zwanger worden mischien dat hij een bloedtest wil doen voor zekerheid.

mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje di 7 jun 2011 - 23:42

Jazzlyn schreef:@ muppetje, eindelijk een doorverwijzing (ik lees al wat langer mee). Mocht je nog vragen hebben, ik loop al 2,5 jaar bij de gynaecoloog op de poli. Je kunt me dan PMen smile

Dankjewel, lief van je.

Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik niet te vroeg naar de dokter ben gegaan. Maarja, dit is natuurlijk ook niets.

Jeetje, al 2.5 jaar, das niet niets, sterkte.

@ all, ik kan de 16e al terecht, écht heel snel. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant ook wel eng.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sannenwhs wo 8 jun 2011 - 1:15

Hallo allemaal,

@Happy: egypte wat heerlijk. toevallig hebben wij gister onze vakantie geboekt naar egypte, shalm el sheik. heb er zin in smile.

@muppetje: ik heb niet in een topic trouwen gezeten. ik ben nog niet getrouwd en voorlopig zit het ook niet in de planning.

@juf_1985: welkom juf, ik heb er ook last van hoor dat ik nog lang niet iedereen ken. ik probeer het een beetje te onthouden, maar het zijn er best veel.

@alysaa: zou je mij ook op het lijstje willen zetten? ik ben 26 en mijn vriend 27. ik stop over 14 dagen met de pil Wink dus juni 2011. we willen voor ons eerste kindje gaan.

@linnie1985: alsnog welkom in deze topic.

@triesje: voel je je al wat beter? ik denk ook dat je niet zo lekker bent van het weinig eten. en van die tramadol kan je soms ook niet helemaal lekker zijn. hoop dat het snel beter gaat.

@aimee: wat naar dat je bloedverlies hebt gehad. is toch onzeker. ja een verbouwing kan oms echt tegen vallen he. ik weet nog wel dat ik het in het begin nog leuk vond maar op een gegeven moment had ik er echt zo genoeg van. toen ik een keer niet lekker was ging ik in de folders alle aanbiedingen zoeken. is ook nuttig Wink

@mo-lola: wekom hier. was lastig dat je cyclus zo onregelmatig is. ik hoor dat hier meer van meiden. ben benieuwd wat de test morgen brengt.

en ik ben nog steeds bezig met aftellen. nog 13 piltabletjes. eergister op school 3 voldoendes gehaald dus daar ben ik erg blij mee. nu alleen nog een eind reflectie schrijven en mijn assesment gesprek. en dan ben ik eindelijk klaar. Ik doe een docenten opleiding (1 dag in de week) van 3 jaar naast mijn full-time werk als verpleegkundige. dus het is soms wel zwoegen geweest. en hopelijk straks mijn diploma en dan gelijk met de pil stoppen. is een dubbele beloning. dus ik ga nu maar weer verder met mijn schoolwerk. tot snel. liefs

Laatst aangepast door sannenwhs op wo 8 jun 2011 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
sannenwhs
sannenwhs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:54

linnie1985 ; zie dat jij nu ook hier in dit topic zit!
Ik wil graag weten (mag natuurlijk via PM) wie je bent, omdat je zei dat je ook van G.oeree O.verfl.akkee komt!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:22

Zo dames, ben ik weer eens hoor!
Afgelopen maandagavond had ik een heel verhaal getypt, en toen viel uit het niks de laptop uit!
Nu heb ik de kracht er weer voor gevonden eens te reageren haha

Muppetje ; fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen, en dat je zo snel terecht kan! Ik weet dat je een beetje nerveus bent, maar het is voor het goede doel he! Als dit echt iets is wat je wilt, dan zal je daar in sommige gevallen helaas wat voor moeten doen! En wie weet vinden ze wel wat wat net dat zetje in de goede richting is!

Amber ; hoe is het met jou? Eisprong al geweest?

Lejow ; ouwe testfabriek, hoe is het? Spannend he, zo'n eerste keer/ronde! Ik was voordat we officieel begonnen ook van't padje af hoor, heb alles doorgelezen, wist alles van cyclussen, analyseerde mn eigen lijf dagelijks, wilde wel eens weten wat voor slijm dat vruchtbare slijm nou was en weet ik het haha, je hebt het allemaal gelezen! BTW ; hoe rijdt de auto? Very Happy

Puggle ; zit er bij jou al iets in het verschiet?

Alle nieuwe meiden ; heel veel succes & vruchtbaarheid, virtueel strooi ik er wat van rond!

Aimee ; gaat het allemaal lekker? Denk maar niet dat je veel rustiger word na die 1ste echo hoor, dan ben je alleen maar nog banger dat er wat mis gaat omdat je je kindje hebt gezien! Maar dat ebt allemaal weg.

Voor alle afwachtenden op ongesteldheid/positieve test ; heel veel sterkte, duim voor jullie allemaal!

Zo nu ik, ik heb eigenlijk weinig nieuws, ik zit vandaag lekker in mijn vel, alles gaat goed, buikje gaat groeien, heb geen klachten EN vandaag zelfs de kracht gevonden om na mijn werk het hele huis nog te soppen en te dweilen! Alleen de badkamer en de was moet nog, maar dat kan wachten! En vrijdag gaan die kl*t*extensions van me eruit, na een jaar, ik vind ze prachtig maar zó onhandig! Helemaal nu, ik ben er echt te moe of te lui voor en loop dus dikwijls straal voor paal! Voor de rest luister ik de digitale zender van Skyradio Lovesongs haha, en nu is Vivo Perlei op met Andrea Bocelli, doet me allemaal denken aan playbackshows vroeger haha

Liefssssx

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 8 jun 2011 - 4:48

Parels, natuurlijk wil ik het heel graag, dacht je van niet? Ik weet ook heus dat ik er dan wat voor over móet hebben, en doe dat dan ook graag. Maarja, dat maakt het niet minder vervelend. Het is niet wat je je voorstelt als je stopt met de pil. Maar het is niet anders en we gaan het wel zien, maken er gewoon het beste van...

Sanne, oh,ok, sorry, dat was dan n andere Sanne....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Live Laugh Love wo 8 jun 2011 - 4:56

He meiden, ik reageer zo weinig omdat we zoooooooo druk zijn met ons huis.. lekker aan de klus Wink
Nog niet ongsteld, maar negatieve testen.. baahh Wink
Heb HA gebeld, ze denkt dat ik er 1 heb overgeslagen.. dus nu maar even afwachten. Moet over 2 weken terug, kijken of het dan is gekomen anders samen kijken of er iets aan te doen is.
Hoop zo dat het gewoon komt, heb liever geen hormonen etc.. als het moet dan natuurlijk prima.. maar liever gewoon lekker zonder huisarst proberen!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aimee wo 8 jun 2011 - 5:00

Parels: Lekker geruststellen ben jij zeg, haha Wink Ik leef helemaal naar die echo toe in de hoop op geruststelling, word het daarna alleen maar erger... Nouja, het is voor mij ook wel een beetje dat ik me op sommige dagen helemaal niet anders voel dan anders, niet zwanger ofzo. Ik had verwacht dat ik me meteen helemaal anders zou voelen. Op de echo hoop ik toch wel een mooi klein kindje met kloppend hartje te zien, zodat ik iig weet dat mijn buik niet leeg is....

Mo-lola: Welkom! Wat raar dat de test eerst positief was en daarna weer negatief... Hopelijk morgen meer duidelijkheid!

Sannenwhs: Spannend hoor de laatste paar pillen!

Amber: Wel fijn dat je dan iig eerder een echo krijgt! Maar ik weet uit ervaring dat 7 weken wachten op een echo toch ook al errug lang kan duren... Wel weer spannend nu voor jou! Je eisprong zit er zo te zien weer aan te komen. Hopelijk hou je het ritme van 1 gewone cyclus, daarna zwanger en blijft het wurmpje dit keer wel lekker zitten waar hij moet zitten!

Muppetje: Trek je het allemaal nog een beetje? Ik snap dat het voelt als een erg grote stap om nu al de MM in te gaan... Je had het van te voren toch anders bedacht waarschijnlijk. Ik hoop alleen maar dat ze je kunnen helpen op de poli met als resultaat snel een zwangerschap!

LLL: Jullie ook druk aan het klussen! Schiet het een beetje op? En word het mooi?

Ik zit maar weer even bij mijn ouders op de computer, want reageren met mijn telefoon gaat niet zo soepeltjes haha Wink Zit ik een uur te typen en ik kan niet eens emoticons gebruiken...
Vandaag weer lekker veel geverfd in het nieuwe huis! Hopelijk kan morgen de vloer beneden erin, maar ik ben bang dat we daar nog een dagje mee moeten wachten. Verder is onze slaapkamer bijna klaar, alleen slapen we nog op de grond omdat het nieuwe bed er nog niet is... Je begint nu wel wat resultaat te zien maar het gaat voor mijn gevoel zo langzaam!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow wo 8 jun 2011 - 5:01

@ Parels, nieuwe auto is er nog nie :P Pas in augustus hehehe, nog 2 maandjes!!
Ja, ik moet inderdaad oppassen dat ik niet geobsedeerd raak, maar door die test gedaan te hebben kan ik het nu wel een stuk beter loslaten en zie ik het wel!!
Vind het echt super dat het bij jullie vrij snel raak was!

Ik duim dan ook echt voor de meiden die al wat langer bezig zijn, dat het bij jullie ook snel mag lukken!

@ Muppetje, kan begrijpen dat het ingrijpend is Sad Het is niet niets natuurlijk, en sowieso blijf ik het raar vinden dat somige meiden zwanger raken door te knipperen en andere 8 jaar bezig zijn of wellicht wel onvruchtbaar zijn.. Het is toch gewoon niet altijd even eerlijk verdeeld!
Ik hoop dat de gyno je kan helpen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Amber- wo 8 jun 2011 - 5:15

@ Mo-lola, welkom!! Jammer dat je nog niet zwanger bent en je cyclus wisselt inderdaad wel steeds, lastig bepalen wanneer je dan je eisprong hebt.

@ Muppetje, wat fijn dat je de 16e al terecht kan maar inderdaad nu wordt het toch echt.. Ik vind niet dat je te vroeg naar de arts bent gegaan. Meid je moet verder en zo weet je ook niet waar je aan toe bent.

@ Sanne, nog maar 13, spannend hoor!

@ Parels, fijn dat het met jou goed gaat. Geen idee of ik mijn eisprong al heb gehad, denk 1 van deze dagen. Heb veel vruchtbare afscheiding en buikpijn. Spannend.

@ LLL, balen dat jij ook nog niets weet.

@ aimee, hoop ook heel erg dat dat ritme weer zo is. Maar het is afwachten.

@ All, ik heb het weer moeilijk de laatste dagen. Ben weer zo met de miskramen bezig, kan het moeilijk loslaten. Elke keer het besef dat ik al ongeveer 25 weken zou zijn doet pijn. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar het lukt me gewoon niet Sad Sad
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Happy wo 8 jun 2011 - 5:19

Muppetje, hug Ik snap je frustratie heel goed! Tuurlijk wil je na het stoppen van de pil zo snel mogelijk een postitieve test in je handen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Kop op he!

Mo-lola, Welkom! Very Happy

Sannenwhs, Wij gaan ook naar Sharm Very Happy Wanneer gaan jullie? Ik hoop dat het toerisme weer een beetje aangetrokken is na al het gedoe daar.

Parels, Fijn dat je je goed voelt! smile En wat leuk dat je buikje gaat groeien!! Een jaar je extensions in gehad is lang zeg! Ik ben zelf kapster en vind het al heel wat als een klant het een half jaar volhoudt. Het is mooi maar veel werk om te onderhouden!

LLL en Aimee druk aan het klussen, Succes hoop dat het mooi word Very Happy

Amber, een dikke hug!!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:19

Lieve Muppet, het was helemaal niet aanvallend bedoeld he! Ik wéét ook dat je het heel erg graag wilt, anders doe je het niet! En je weet ook dat ik het je gun als geen ander!

Aimee ; het is allemaal maar gekkigheid he! Iedereen is anders en beleefd alles anders! Ik heb vandaag zo'n dag, ik voel helemaal niks anders, alleen is mn pens dikker dan normaal, maar voor de rest gaat het fluitend, dat is wel eng hoor soms!

Eigenlijk is een forum wel heel gezellig, maar ook soms wel heel erg confronterend denk ik, ik vind jullie allemaal fantastisch, maar vind het zo ronduit k*t dat het bij sommige zo moeilijk gaat, en dat ik hier dan lekker zwanger zit te wezen! Natuurlijk geniet ik, maar het drukt je absoluut met de neus op de feiten!

LLL ; bij jou ook al zo balen!

Mo-Lola ; ik duim voor een positieve test morgen!

En nu neem ik even een bad, ben er vanavond weer!

Gast
Gast

Bericht  Caresses wo 8 jun 2011 - 5:19

@ Muppetje, spannend om naar die poli te gaan zeker. Snap dat je ervan baalt. Maar wel fijn dat het er is en je er hopelijk wat aan hebt. Weet je wat ze daar precies gaan doen?

@ Amber, nou hartstikke logisch dat je daar bang voor bent!! Ik hoop echt voor jullie dat het snel weer raak is en dat het dan wel goed gaat.

@ Triesje, vervelend dat je je zo voelt, voel je je inmiddels al wat beter?

@ Aimee, haha hoe blij kan je zijn met overgeven he Very Happy Kan en mag je zo weinig omdat je zwanger bent of is er een andere reden?

@ Jazzlyn ahw wat een lieve benaming, lief doen smile Ja voor de zekerheid gaan we vanavond wel weer lief doen. We krijgen wel bezoek, hopelijk gaat hij op tijd weer weg.
Maar als ik gister eisprong had (wat ik dus niet weet) dan is mn eitje inmiddels vast niet meer levend.

@ Sannenwhs heerlijk ja dat je bijna klaar bent met school smile

@ Parels wat leuk dat je buik gaat groeien Very Happy

Ovu testje was donker maar wel lichter dan gister dus daar wordt ik ook niet wijzer van. M'n baarmoedermond voelt nog wel open en zacht aan. Haha voel me nu wel iemand die zich er te druk over maakt/ mee bezig is. Maar ja zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je zo graag wil.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:21

En lief lief Amberrtje, het ís ook niet niks! Je mag daar best mee bezig zijn, dat is helemaal niet gek.
En kijk naar wat ik net schreef, het is heel gezellig maar ook heel confronterend zo'n forum!
Laat je niet gek maken!

Ohja ; en als jullie helemaal geen zin hebben in mijn zwangere gedoe, moeten jullie het gewoon zeggen he!

Gast
Gast

Bericht  Amber- wo 8 jun 2011 - 5:23

Parels schreef:En lief lief Amberrtje, het ís ook niet niks! Je mag daar best mee bezig zijn, dat is helemaal niet gek.
En kijk naar wat ik net schreef, het is heel gezellig maar ook heel confronterend zo'n forum!
Laat je niet gek maken!

Ohja ; en als jullie helemaal geen zin hebben in mijn zwangere gedoe, moeten jullie het gewoon zeggen he!

Parels je bent lief dankje hug en daar lopen de tranen weer!!
En je mag niet weggaan hoor, gewoon gezellig mee blijven schrijven!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut wo 8 jun 2011 - 5:35

Even snel met mijn telefoon...

Amber: hug

Ik reageer morgen uitgebreider, maar dit moest eerst even.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- wo 8 jun 2011 - 5:42

Koffieleut schreef:Even snel met mijn telefoon...

Amber: hug

Ik reageer morgen uitgebreider, maar dit moest eerst even.

Dankjewel, lief van je hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 8 jun 2011 - 5:46

Bedankt meiden, jullie zijn allemaal heel lief.

Ik ben momenteel zó aan het twijfelen, had ik het niet gewoon langer, tot een jaar bijvoorbeeld, af moeten wachten?

Parels, sorry, mijn reactie was misschien ook niet nodig, ik ben gewoon een beetje prikkelbaar, sorry.
Enne, gewoon blijven, we zijn net zo bij dat we je terug hebben.... Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 8 jun 2011 - 5:47

Amber, lieverd, dikke knuf, het komt allemaal goed! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: