Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje over wifi/internet op je telefoon

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje over wifi/internet op je telefoon Empty Vraagje over wifi/internet op je telefoon

Bericht  Chocolate Cookie vr 6 mei 2011 - 21:46

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht met wifi erop. Werkt prima, maar sommige site's (zoals het forum) laden niet en zegt hij dat mijn geheugen vol zit. Nu vraag ik me af of dit te maken heeft met het sd-kaartje die ik erin heb gestopt of dat het ergens anders aan ligt?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over wifi/internet op je telefoon Empty Re: Vraagje over wifi/internet op je telefoon

Bericht  Lejow vr 6 mei 2011 - 21:51

Chocolate Cookie schreef:Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht met wifi erop. Werkt prima, maar sommige site's (zoals het forum) laden niet en zegt hij dat mijn geheugen vol zit. Nu vraag ik me af of dit te maken heeft met het sd-kaartje die ik erin heb gestopt of dat het ergens anders aan ligt?

Ik heb dat ook, als ik dan hem aan en uit zet doet hij het wel.
Volgens mij heeft dit inderdaad wel met het SD kaartje te maken, en met hoeveel andere dingen je open hebt staan
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over wifi/internet op je telefoon Empty Re: Vraagje over wifi/internet op je telefoon

Bericht  Chocolate Cookie vr 6 mei 2011 - 21:57

Oke, dan ga ik maar eens een groter kaartje kopen (moet toch). Heb maar een 512 mb ofzo Embarassed
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over wifi/internet op je telefoon Empty Re: Vraagje over wifi/internet op je telefoon

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 22:01

nee, dat heeft niets met je sd-kaart te maken. er zit een verschil tussen werkgeheugen (nodig om applicaties te kunnen draaien) en opslaggeheugen (nodig om bestanden, applicaties, foto's e.d. te kunnen opslaan). het geheugen dat bij een dergelijke foutmelding vol zit is het werkgeheugen, een sd-kaart is het opslaggeheugen.

de reden dat je deze melding krijgt, is dat je teveel applicaties open hebt staan. waarschijnlijk gebruik jij nu een home-knop of iets dergelijks om applicaties (internet, whatsapp, google maps, spelletjes etc.) af te sluiten. daarmee verdwijnen ze wel uit beeld, maar worden ze niet daadwerkelijk afgesloten. sluit applicaties altijd op de juiste manier af. mocht je toch een foutmelding krijgen, open dan taakbeheer en sluit alle applicaties die op de achtergrond draaien af. wat ook goed werkt is een applicatie/widget installeren die met 1 druk op de knop alles afsluit, zoals Advanced Task Killer.

de reden dat de telefoon van lejow het na opnieuw opstarten wel weer doet, is dat bij het opnieuw opstarten het werkgeheugen automatisch leeg gemaakt wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over wifi/internet op je telefoon Empty Re: Vraagje over wifi/internet op je telefoon

Bericht  Chocolate Cookie vr 6 mei 2011 - 22:07

Ik heb het gelijk even uitgeprobeerd en inderdaad! Thanks voor de tip Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over wifi/internet op je telefoon Empty Re: Vraagje over wifi/internet op je telefoon

Bericht  Lejow vr 6 mei 2011 - 23:25

Ava schreef:nee, dat heeft niets met je sd-kaart te maken. er zit een verschil tussen werkgeheugen (nodig om applicaties te kunnen draaien) en opslaggeheugen (nodig om bestanden, applicaties, foto's e.d. te kunnen opslaan). het geheugen dat bij een dergelijke foutmelding vol zit is het werkgeheugen, een sd-kaart is het opslaggeheugen.

de reden dat je deze melding krijgt, is dat je teveel applicaties open hebt staan. waarschijnlijk gebruik jij nu een home-knop of iets dergelijks om applicaties (internet, whatsapp, google maps, spelletjes etc.) af te sluiten. daarmee verdwijnen ze wel uit beeld, maar worden ze niet daadwerkelijk afgesloten. sluit applicaties altijd op de juiste manier af. mocht je toch een foutmelding krijgen, open dan taakbeheer en sluit alle applicaties die op de achtergrond draaien af. wat ook goed werkt is een applicatie/widget installeren die met 1 druk op de knop alles afsluit, zoals Advanced Task Killer.

de reden dat de telefoon van lejow het na opnieuw opstarten wel weer doet, is dat bij het opnieuw opstarten het werkgeheugen automatisch leeg gemaakt wordt.

Nee niet tel opneiuw opstarten, maar het internet
en ik let er altijd heel erg op dat ik alles afsluit zoals het hoort, en toch blijft dat kreng het aangeven bij mij...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over wifi/internet op je telefoon Empty Re: Vraagje over wifi/internet op je telefoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum