Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dit? Internet via laptop op telefoon?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kan dit? Internet via laptop op telefoon? Empty Kan dit? Internet via laptop op telefoon?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:55

Mijn abonnement loopt in Juli pas af en bij het abonnement dat ik nu heb heb ik geen gratis internet. Nu heb ik vorige week een nieuwe telefoon gekocht waar ik Apps enzo kan opzetten.

Is er misschien een optie dat ik via het USB kabeltjes dat ik bij mijn nieuwe telefoon had zitten zo toch internet kan krijgen op m'n mobiel? Zo ja, hoe?

Het gaat me vooral om dat ik kan Wordfeuten en Draw my Thing kan spelen. laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit? Internet via laptop op telefoon? Empty Re: Kan dit? Internet via laptop op telefoon?

Bericht  ijsjemeisje di 20 maa 2012 - 9:57

Heb je geen Wifi thuis dan? Dan kan het toch wel??Kan dit? Internet via laptop op telefoon? 827601 Embarassed
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Kan dit? Internet via laptop op telefoon? Empty Re: Kan dit? Internet via laptop op telefoon?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:57

Als je een laptop hebt, dan kan ik er bijna vanuit gaan dat je ook Wifi hebt. Op de smartphone is er een optie om wifi van het modem op de telefoon te zetten. Hiervoor moet je met je telefoon kijken welke modems er in de buurt zitten en je eigen kiezen en vervolgens het sleutelwoord invoeren. Dan heb je gewoon 'gratis' wifi op je telefoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:59

Wij hebben nog geen draadloos internet thuis en volgens mij ook geen Wifi.

Maar hoe kom ik aan die sleutelwoorden dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:08

_Livia schreef:Wij hebben nog geen draadloos internet thuis en volgens mij ook geen Wifi.

Maar hoe kom ik aan die sleutelwoorden dan?

Dus de laptop is verbonden met een kabel aan het modem?

Als je draadloos internet hebt of gaat krijgen in de toekomst, dan krijg je van de leverancier/provider een sleutelwoord en de naam van het modem toegestuurd. Met deze combinatie kun je dus de laptop draadloos maken en de telefoon voorzien van internet. Het is zooooo voordelig draadloos internet! Ik heb bijna geen internet op mijn mobiel nodig. (Op mijn toenmalige werk was er een wifi gebouwd voor onze afdeling door de technische jongens. Voordelig kan het niet!)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:14

We hebben inderdaad nog internet met een kabel aan onze laptop. Maar even een andere vraag dan. Kan je makkelijk draadloos gaan dan? Kan dat met hetzelfde modem en kost mij dat dan meer in de maand? Wij hebben tv+internet van Ziggo.

Gast
Gast

Bericht  Snoopy di 20 maa 2012 - 10:57

hangt af van wat voor modem hebt. Je kan een draadloze router aanschaffen, kost niet zoveel, kan misschien wel via ziggo. Zou even op hun website kijken als ik jou was.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 11:03

Op marktplaats zijn er genoeg routers te koop voor heel erg weinig. Vergeet dan alleen niet een router te nemen met boekjes e.d. Want ben onlangs zes uur bezig geweest met het installeren van een router, omdat mijn vader een router kocht zonder verdere boekjes o.i.d. (en de boekjes was ik nodig voor het installeren met sleutelcodes e.d.) Het is een eenmalige uitgave, meestal van een 10/15 euro. Of je kunt bij Ziggo vragen om een wifi-modem of wachten tot er een wifi-modem wordt uitgegeven. Dat duurt volgens mij nog een paar maanden. smile

Sitecom is trouwens een merk dat ook door Ziggo wordt ondersteund. De andere twee merken ben ik al vergeten. Sorry. Als je er naar op zoek gaat en je mocht willen weten of het wordt ondersteund door Ziggo, dan weet ik het wel. Maar kom er zo even neit op. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  _Muppit di 20 maa 2012 - 11:26

Je kunt anders vaak het internet van je laptop met je telefoon delen. Als ik mijn telefoon met usb kabel in mijn laptop plug, neemt hij die verbinding over.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364

Bericht  Cheesegirl di 20 maa 2012 - 18:53

Maura schreef:Op marktplaats zijn er genoeg routers te koop voor heel erg weinig. Vergeet dan alleen niet een router te nemen met boekjes e.d. Want ben onlangs zes uur bezig geweest met het installeren van een router, omdat mijn vader een router kocht zonder verdere boekjes o.i.d. (en de boekjes was ik nodig voor het installeren met sleutelcodes e.d.) Het is een eenmalige uitgave, meestal van een 10/15 euro. Of je kunt bij Ziggo vragen om een wifi-modem of wachten tot er een wifi-modem wordt uitgegeven. Dat duurt volgens mij nog een paar maanden. Kan dit? Internet via laptop op telefoon? 561177

Sitecom is trouwens een merk dat ook door Ziggo wordt ondersteund. De andere twee merken ben ik al vergeten. Sorry. Als je er naar op zoek gaat en je mocht willen weten of het wordt ondersteund door Ziggo, dan weet ik het wel. Maar kom er zo even neit op. Embarassed
Ik zou wel even iets meer uitgeven voor een knappe uitgave. Dan weet je zeker dat je hele huis door een goede verbinding hebt.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tyrael di 20 maa 2012 - 21:18

Carola589 schreef:
Maura schreef:Op marktplaats zijn er genoeg routers te koop voor heel erg weinig. Vergeet dan alleen niet een router te nemen met boekjes e.d. Want ben onlangs zes uur bezig geweest met het installeren van een router, omdat mijn vader een router kocht zonder verdere boekjes o.i.d. (en de boekjes was ik nodig voor het installeren met sleutelcodes e.d.) Het is een eenmalige uitgave, meestal van een 10/15 euro. Of je kunt bij Ziggo vragen om een wifi-modem of wachten tot er een wifi-modem wordt uitgegeven. Dat duurt volgens mij nog een paar maanden. Kan dit? Internet via laptop op telefoon? 561177

Ik zou wel even iets meer uitgeven voor een knappe uitgave. Dan weet je zeker dat je hele huis door een goede verbinding hebt.

Idd en ook een router die goed genoegd beveiligd kan worden en hoge snelheden aankan anders is draadloos internetten nog niet fijn
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Snoopy di 20 maa 2012 - 21:44

Volgens de site van Ziggo geven ze die al weg als je nu bij hun afsluit (nou ja router blijft hun eigendom). Weet alleen niet hoe het zit, als je al klant bent bij Ziggo. Gewoon even bellen lijkt mij.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: