Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

+13
Tania
girli
Fortissimo
Feline
Caresses
TukTuk
Urban Naked
Minx
nina
Pompoen
Marin
Lady4
Bazinga
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 8:54

Wie gebruikt hem zo? En is dit te doen?

Je kunt tegenwoordig op zoveel plekken op wifi dat ik twijfel om er internet op te nemen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen..

Ik twijfel dus om mijn huidige abonnement straks om te zetten naar een sim only + iphone los te kopen en alleen wifi te gebruiken. Ben dan een tientje per maand kwijt.

of

Een abonnement met internet + iphone wat al snel 60 euro per maand kost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 9:04

Waarom geen Sim Only met internet erbij?Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Bazinga wo 23 jan 2013 - 9:05

Hoewel je inderdaad veel hotspots hebt, zou je, denk ik, toch snel misgrijpen en dat lijkt me ontzettend vervelend...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 9:06

Maar met een sim-only en iPhone los ben je toch uiteindelijk net zo duur uit als het allergoedkoopste abonnement waar de iPhone gewoon bij zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 9:08

Rush schreef:Waarom geen Sim Only met internet erbij?Wink

Dat is nog duur dan scheelt het niet veel met een abonnement.

10x 24= 240 + iphone 700 euro + internet de laagste (15x24 euro) = 1300 euro

en anders 60x 24 = 1440 euro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 9:08

Ik hou gewoon niet van dat leasen wat tegenwoordig zo vaak is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 9:09

Oh ik heb een goedkopere SimOnly met internet en dat ook nog eens maar voor 1 jaar.

Maar goed. Ik zou ook nooit, maar dan ook nooit €700 neerleggen voor een telefoon. Waarom geen iPhone4? Die zijn al een stuk goedkoper?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Lady4 wo 23 jan 2013 - 9:14

rituals schreef:Ik hou gewoon niet van dat leasen wat tegenwoordig zo vaak is.

Vodafone heeft geen lease hoor.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 9:17

Ik vind dat er best weinig hotspots zijn eerlijk gezegd. Ik heb m'n iPad mini vaak bij me maar pak meestal m'n iPhone omdat er geen hotspots zijn. Sommige treinen hebben Wifi maar t gros niet. Ik vind het altijd vrij tegenvallen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Pompoen wo 23 jan 2013 - 9:20

Ik vind idd juist dat wifi vaak nogal te wensen overlaat! Heb soms ook het idee dat doordat heel veel mensen 3g netwerk gebruiken er in gratis wifi niet zo veel geïnvesteerd wordt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 9:22

Marin schreef:Ik vind dat er best weinig hotspots zijn eerlijk gezegd. Ik heb m'n iPad mini vaak bij me maar pak meestal m'n iPhone omdat er geen hotspots zijn. Sommige treinen hebben Wifi maar t gros niet. Ik vind het altijd vrij tegenvallen.
Ik vind het in treinen juist meevallen, en we hebben zelfs hier in de bussen wifi. Maar als je een dagje gaat shoppen ofzo heb je niets. Ook niet elke werkplek heeft wifi. Daarbij vind ik het gewoon zonde om een telefoon van 700 euro aan te schaffen en vervolgens te beknibbelen op de abonnementskosten. Dat is net zoiets als op een racefiets willen zitten zonder hard te willen fietsen, zonde van de mogelijkheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 9:23

Hahaha Lennox, ik proest hier van het lachen om die racefiets!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 9:28

Ik moest toch een vergelijkbaar voorbeeld zien te noemen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  nina wo 23 jan 2013 - 9:28

Ik stap in maart over op een simonly abonnement voor 15 euro mét internet, sms en bel. Oh ja en een los gekochte iPhone.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 9:31

Hmm ik ken Wifi in de trein echt alleen van de 'grote treinen' van Amsterdam naar Groningen en den haag naar Amersfoort enzo. Al die sprinters enzo zit t niet in.
Op Schiphol heb je 2x gratis half uur wifi, en op Rotterdam centraal 2x kwartier gratis Wifi maar dat is eigenlijk t enige station dat ik ken.

Laat ik t zo zeggen: ik reis echt behoorlijk veel door Nederland en kom op veel plekken én ben bizar internet verslaafd (goh) maar zit echt bijna altijd op 3G omdat de Wifi vrij beperkt is. Maar ik ben ook wel beetje extreem daarin, ik zit ALTIJD op internet en zoek altijd overal hotspots zodra t even kan.

Rituals is waarschijnlijk minder internet afhankelijk als ze dit overweegt ;-)


Maar ik vind t in de praktijk best tegenvallen hoeveel ik bijv m'n iPad pak, want dan is er geen Wifi.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 9:32

Oh en m'n iPhone 5 was €150 en abonnement van €25, dus dat t duur is snap ik ook nooit zo ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 9:36

Nee maar als ze het niet zo belangrijk vindt dan is het denk ik ooit niet zo noodzakelijk om een iPhone van 700 euro te kopen, dan volstaat de 4s, die nu honderden euro's goedkoper is, denk ik ook wel. Ik begrijp dat gewoon niet zo, allerduurste telefoon en hem dan maar voor de helft willen gebruiken.
Mijn vriend heeft nu de SII (Samsung) in afwachting tot z'n abonnement in gaat, en dat geen internet hebben wanneer hij wil ervaart hij toch echt wel als een gemis.

Over de treinen: Sprinters hebben idd geen wifi, maar de dubbeldekkers krijgen wel hoe langer hoe meer wifi! Alphen-Utrecht heeft vaak wifi en Utrecht-Groningen ook vrijwel altijd. Dat zijn toch wel de treinen die ik het meest pak, in andere intercity's ook gewoon wifi gehad. De sprinters heb ik verder niet vaak nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 9:40

Ik zit momenteel in een sprinter, zonder Wifi Laughing en zonder wc, dat is nog vervelender ;-)

Afijn, tja, ik zou t niet kunnen, alleen Wifi en ik zou t zelf ook heel vervelend vinden. Ik stond vanavond ergens in de kou, trein reed niet dus moest alternatieve trein zoeken op NS app, de bus reed niet, ik zocht een taxibedrijf op internet, en toen bleek dat die niet konden komen moest ik m'n telefoon als navigatie gebruiken om ergens heen te lopen. Dus tja, ik kan niet zonder internet in zulke situaties, maar misschien de TO wel.

Maar is die telefoon dan €700 omdat t sim only is ofzo? Want dat snap ik niet. Mijne was veel goedkoper.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Minx wo 23 jan 2013 - 9:48

Maar dan nog het internet in de trein is echt retetraag. je 3g is 10 keer sneller. Ik heb gister ook mijn telefoon gepakt in de trein terwijl het een wifi trein was. Ik zou echt geen iphone zonder internet willen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Urban Naked wo 23 jan 2013 - 10:07

Ik zou het niet doen.

Ik heb vorige maand een iPhone4 gekocht voor 385e, en nu een simonly met internetbundel voor 16e pm.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  TukTuk wo 23 jan 2013 - 10:50

Ik zou dan ergens anders een simonly abonnement nemen, met een internet bundel er bij.
Ik betaal 17 euro bij Ben, voor 250 minuten en onbeperkt internet (Tegenwoordig heb je wel bundels met max 500mb of 1gb internet, maar dat is meer dan voldoende).
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 19:04

Ik heb dan een smartphone van samsung en ik heb er geen internetabonnement bij. Ik internet alleen via wifi. Ik merk dat ik echt een uitzondering ben. Mensen gaan er vanuit dat je wel internet hebt. Ik moet dat altijd uitleggen. Ik kan overdag op het werk mijn mail wel checken en dat ik dan niet via whatsapp bereikbaar ben is ook geen ramp.. Er bestaat ook nog sms. En ik kan er zelfs mee bellen :-P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Caresses wo 23 jan 2013 - 19:19

Marin schreef:Oh en m'n iPhone 5 was €150 en abonnement van €25, dus dat t duur is snap ik ook nooit zo ;-)

Dat is wel een hele goede actie. Is je abonnement de gehele contractperiode maar 25 euro? Waar heb je dit afgesloten? want dat klinkt wel echt aantrekkelijk smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  TukTuk wo 23 jan 2013 - 20:57

Break Of Day schreef:Ik heb dan een smartphone van samsung en ik heb er geen internetabonnement bij. Ik internet alleen via wifi. Ik merk dat ik echt een uitzondering ben. Mensen gaan er vanuit dat je wel internet hebt. Ik moet dat altijd uitleggen. Ik kan overdag op het werk mijn mail wel checken en dat ik dan niet via whatsapp bereikbaar ben is ook geen ramp.. Er bestaat ook nog sms. En ik kan er zelfs mee bellen :-P.

Maar waarom zou je dan een smartphone hebben eigenlijk? Dan heeft het toch helemaal geen toevoegde waarde?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 21:00

Marin schreef:

Maar is die telefoon dan €700 omdat t sim only is ofzo? Want dat snap ik niet. Mijne was veel goedkoper.
SimOnly is alleen een bel/sms/web abbo, je moet dan gewoon een losse telefoon erbij kopen. En een losse iPhone 5 is zo duur.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iphone zonder internet maar alleen wifi? Empty Re: Een iphone zonder internet maar alleen wifi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum