internet op telefoon...vraagje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
internet op telefoon...vraagje
Vanaf vandaag ben ik ook weer " bij de tijd" en heb een telefoon met internet. Heb een abbonement van 20 euro met 2.50 euro eindeloos online van de hi. Maar nu heb ik van die ellendige verhalen gehoord dat iemand internet aan had staan zonder dat diegene het wist en dus een mega telefoonrekening kreeg. Nu staat er bij mij in het schermpje ook 3G en ik kan nergens in de handleiding lezen wat ten eerste het tekentje betekend en ten tweede of je uberhaupt ergens internet uit kunt zetten, of gaat die automatisch uit als je internetschermpje afsluit en dus gewoon op de " homepage" van de telefoon bent?? ( ik heb vrij weinig verstand van telefoons en computers...dus misschien stel ik wel een domme vraag haha)
Is trouwens een Nokia E72
Lion87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10
Re: internet op telefoon...vraagje
Als je eindeloos online hebt, mag je eindeloos online voor die 2,50. Dus al staat er 3000g in je scherm, nogsteeds geen rede tot paniek. Tenminste, bij mijn hi eindeloos online abbo voor 2,50 werkt het zo
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ja zoiets dacht ik ook al, maar ik wist het even niet zeker. ideaal eigenlijk! maar die 2.50 is maar wel 1 jaar, 2e jaar is het duurder.
Lion87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 30
Ik heb het al meer dan een jaar, maar betaal nog steeds 2,50, maar dat kan natuurlijk een andere actie zijn geweest.
Maar over dag 3g, volgens mij betekend dat niet eens dat je verbinding hebt met internet hebt, maar wat de ontvangst is. Maar dat weet ik niet zeker
Maar over dag 3g, volgens mij betekend dat niet eens dat je verbinding hebt met internet hebt, maar wat de ontvangst is. Maar dat weet ik niet zeker
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik heb een beetje de zelfde vraag. Ook sinds gister een nieuwe telefoon. Geen idee of er iets ' aan staat' als mijn telefoon op toetsblokkering staat. Nog geen idee hoe het allemaal werkt.
Kun je bijvoorbeeld de hele dag je msn aan laten staan enzo?
Kun je bijvoorbeeld de hele dag je msn aan laten staan enzo?
Gast- Gast
Ja Smikkel, dat kan allemaal.. En als je eindeloos online hebt, dan maakt het allemaal helemaal niets uit..
@TO, als je op het huisje *home* klikt (even inhouden) dan krijg je een overzicht met alles wat aan staat. Je moet op je telefoon alles namelijk wel uitschakelen na gebruik, anders blijft het aan staan en trekt het wel een hoop batterij..
@TO, als je op het huisje *home* klikt (even inhouden) dan krijg je een overzicht met alles wat aan staat. Je moet op je telefoon alles namelijk wel uitschakelen na gebruik, anders blijft het aan staan en trekt het wel een hoop batterij..
Gast- Gast
Je kan inderdaad onbeperkt internetten in Nederland.
Voor de smartphones, zorg wel dat je internet in het buitenland uit staat (dus dat die ook geen mail, ping etc binnenhaalt... dat kost ook heel veel)... sprak een meisje in Parijs en die had dat dus niet uitgezet en was vrolijk aan het pingen etc
Voor de smartphones, zorg wel dat je internet in het buitenland uit staat (dus dat die ook geen mail, ping etc binnenhaalt... dat kost ook heel veel)... sprak een meisje in Parijs en die had dat dus niet uitgezet en was vrolijk aan het pingen etc
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is inderdaad niet zo slim nee..
Inge, het gaat al veel beter hoor tussen mij en mijn telefoon. Ik kan inmiddels sms'n en denk dat ik er toch maar niet mee ga gooien.
Inge, het gaat al veel beter hoor tussen mij en mijn telefoon. Ik kan inmiddels sms'n en denk dat ik er toch maar niet mee ga gooien.
Gast- Gast
Lion87 schreef:Vanaf vandaag ben ik ook weer " bij de tijd" en heb een telefoon met internet. Heb een abbonement van 20 euro met 2.50 euro eindeloos online van de hi. Maar nu heb ik van die ellendige verhalen gehoord dat iemand internet aan had staan zonder dat diegene het wist en dus een mega telefoonrekening kreeg. Nu staat er bij mij in het schermpje ook 3G en ik kan nergens in de handleiding lezen wat ten eerste het tekentje betekend en ten tweede of je uberhaupt ergens internet uit kunt zetten, of gaat die automatisch uit als je internetschermpje afsluit en dus gewoon op de " homepage" van de telefoon bent?? ( ik heb vrij weinig verstand van telefoons en computers...dus misschien stel ik wel een domme vraag haha)
Je hebt dezelfde telefoon als mij Maakt inderdaad niet uit hoelaat je op internet zit want het is eindeloos on-line Wat wel is als je continu op internet zit is dat je batterij snel leeg is. En inderdaad in het buitenland NIET op internet want dat is superduur. Zeiden ze tegen mij ook in de winkel. En als je je internet schermpje afsluit zit je niet meer op internet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is inderdaad niet zo slim nee..
haha toch maar niet :p
je smst ook nog naar de goede personen?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb met HI ook "eindeloos online" maar dat is geen eindeloos hoor. Ik heb nu al 2x gehad dat op 80 % zat van mijn internet zeg maar.. daarna zouden ze het verlagen.
Ik kwam er later achter dat mijn twitter syn op 3 minuten stond, dus ik denk daarom. Maar is toch iets waar je wel even op moet letten.
Ik kwam er later achter dat mijn twitter syn op 3 minuten stond, dus ik denk daarom. Maar is toch iets waar je wel even op moet letten.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
In de winkel zeiden ze tegen mij ook dat het niet eindeloos internet was, maar dat je wel heel veel moeite moet doen om er overheen te komen. Op de site van Vodafone lees ik dat je een sms krijgt als je op 90 % zit?
Ik probeer ook de syn. tijd te veranderen. Als mijn mail 1 keer in de 4 uur binnenkomt is dat ook prima natuurlijk.
Ik probeer ook de syn. tijd te veranderen. Als mijn mail 1 keer in de 4 uur binnenkomt is dat ook prima natuurlijk.
Gast- Gast
ja, ik geloof dat dat wel goed gaat. Handig dat ik nu ook de helft van mijn facebookvrienden in mijn telefoonlijst heb staan. Ik ga hem steeds meer waarderen.Inge schreef:Smikkell schreef:Dat is inderdaad niet zo slim nee..
haha toch maar niet :p
je smst ook nog naar de goede personen?
Gast- Gast
Ik heb alles non stop aan en heb nog nooit bij het 'einde' in de buurt gezeten..wc-eend schreef:Ik heb met HI ook "eindeloos online" maar dat is geen eindeloos hoor. Ik heb nu al 2x gehad dat op 80 % zat van mijn internet zeg maar.. daarna zouden ze het verlagen.
@Lily, als je internet afsluit is je internetverbinding niet uit als je je e-mail aan hebt staan.
Gast- Gast
Ik heb t-mobile en dan een iphone abonnement, maar ik heb nog nooit gehoord dat daar een beperking op zat. Betaal geloof ik 2,95 per maand voor internet en ik internet de hele dag door.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over wifi/internet op je telefoon
» Welke telefoon i.c.m. internet?
» Internet op je telefoon
» wie kan mij helpen? (Telefoon+internet)
» Telefoon vraagje
» Welke telefoon i.c.m. internet?
» Internet op je telefoon
» wie kan mij helpen? (Telefoon+internet)
» Telefoon vraagje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: