Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tv internet en telefoon

4 plaatsers

Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty tv internet en telefoon

Bericht  Kayleigh di 15 nov 2011 - 3:40

waar nemen jullie deze producten af en zijn jullie tevreden ?


ik heb al jaren ziggo ( voorheen @home ) maar vorige maand had ik een verhuisbericht doorgegeven bij ziggo ( wat per 21 november aanstaande moet ingaan ), nu blijkt vandaag dat het niet verwerkt is, volgens hun was het bericht nooit binnen gekomen terwijl we wel een bevestiging hadden gekregen :shock:

Dus vandaag wat op en neer gebeld met de ziggo, en opeens bestaat volgens de ziggo ons adres niet :shock: ze willen het dan als nieuwbouw gaan aanmelden terwijl het huis er al 25 jaar staat, en dat is allemaal niet zo erg, maar dat duurt gemiddeld 6 weken.

Dus dan hebben we 6 weken geen internet, tv en telefoon en ivm werk kan dat gewoon niet + dat ik niet 6 weken zonder tv wil zitten.

Ben behoorlijk pissig nu en dus op zoek naar een andere aanbieder

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Rush di 15 nov 2011 - 3:42

Wij kunnen niet anders dan Canal+ helaas, maar dat gaat altijd prima. Ik neem alleen aan dat jullie geen schotel hebben, XD.

Internet hebben we van KPN.

Bij m`n ouders hebben we Ziggo en toen m`n broer dat ook nam ging het ook helemaal mis in hun administratie. Uiteindelijk is het wel goedgekomen, maar dat was ook echt heel slecht toen. Nu het allemaal werkt zijn ze zeer zeer tevreden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Rovine di 15 nov 2011 - 3:46

Kun je het niet opnieuw aanvragen en in je oude huis opzeggen? Nieuw aanleggen hebben ze vaak binnen een week wel gefikst. Toen ik studeerde regelde ik het altijd zo, aangezien ik altijd pas 3 weken van tevoren wist wanneer ik ging verhuizen.

TV heb je waarschijnlijk gewoon wel, ze gaan niet bij elke opzegging de schakelaar in zo'n kastje omzetten, meestal wachten ze tot ze er een aantal hebben of ze er toch toevallig moeten zijn.

Wij hebben UPC, ben ik matig tevreden over. Het is behoorlijk duur en relatief vaak valt het weg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Kayleigh di 15 nov 2011 - 3:48

ik kan me ook niet indenken dat er voorheen niemand tv enzo had,

misschien inderdaad maar gewoon hier opzeggen en daar weer aanvragen


Iemand ervaring met kpn eigenlijk ?

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 5:41

Niemand op het adres heeft eerder een abonnement bij Ziggo afgesloten. Dat houdt in dat de kabel ooit wel is opgetekend, maar het netwerknummer nooit is aangevraagd. Het netwerknummer wordt nu aangevraagd bij de betreffende afdeling en deze afdeling heet toevallig "nieuwbouw". Dit kan binnen een week in orde zijn, maar kan inderdaad ook zes weken in beslag nemen. Vooral als het object niet goed is ingetekend. Zonder netwerknummer kunnen ze niets in het systeem aanmelden. Dit komt gewoon ontzettend veel voor. Gewoon te erg. Wink

Goed, ik heb internet en telefonie van Online en als je televisie van hen wilt afnemen gaat dit via Canal Digital. Ze zijn vrij langzaam met leveren. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Error di 15 nov 2011 - 5:51

Ik heb een alles in 1 pakket van UPC, ben ik wel tevreden over. Wou eerst Ziggo, maar dat duurte 12(!) weken voordat ik dan beeld en bereik had!.

Maar we krijgen nu binnenkort glasvezel hier, dus moet me daar nog maar eens in verdiepen :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 6:11

Paraplu, als je in het UPC gebied zit, dan kun je geen Ziggo afnemen. De kabelgebieden zijn niet vrijgegeven en het is dus ook niet mogelijk voor Ziggo om te concureren met UPC en andersom natuurlijk ook niet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 6:12

Wij hebben KPN, erg tevreden! Hiervoor Tele2 en dat was ronduit, klote.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tv internet en telefoon Empty Re: tv internet en telefoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum