Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shit, gaan werken of niet?

+2
Imperfect
Sweety
6 plaatsers

Ga naar beneden

Shit, gaan werken of niet? Empty Shit, gaan werken of niet?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 19:07

Ik moet om half 9 werken 1,5 uur hier vandaan. Daar moet ik 45 minuten lang 1 met 1 kindje werken. Daarna met nog 2 , die ook elk weer een half uur van elkaar verwijderd wonen. Dan moet ik om 1u weer hier terug zijn om les te geven aan een privé leerling.

Ik moet over een heel lang stuk snelweg waar sowieso altijd mega file staat elke ochtend. En nu ligt er sneeuw, is het glad, geeft de ANWB een advies niet de weg op te gaan en mijn auto is heel zwaar en slipt aan alle kanten ondanks winterbanden.

Baal er echt van maar durf eigenlijk de weg niet op en vind het ook onzinnig voor 3x 45 minuten en kom dan gegarandeerd ook nog te laat voor mijn privé les hier.

Nu twijfel ik of ik die 3 kindjes niet verplaats naar volgende week zodat ik tenminste voor 1 ding op tijd ben (de privé les). Dan mail ik ze nu werkbladen dat ze zelfstandig vooruit kunnen.

Stomme is alleen dat die 3 kindjes afgelopen week al van hun kant uitvielen ivm Sinterklaasvieringen op school.

Zal ik ze afbellen of niet wat zouden jullie doen? Vind zoiets altijd zooo vervelend maar ken dat stuk en kom toch te laat ook al was ik om 6u vertrokken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit, gaan werken of niet? Empty Re: Shit, gaan werken of niet?

Bericht  Sweety wo 8 dec 2010 - 19:12

Ja ik zou afzeggen. Je eigen veiligheid gaat toch voor. Het is wel vervelend maar ja..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Imperfect wo 8 dec 2010 - 19:21

Als de ANWB het afraadt om de weg op te gaan, zou ik niet gaan. Het zal dan wel echt druk en gevaarlijk zijn, dus hoogstwaarschijnlijk red je het toch niet.
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 19:28

Ik zou t afzeggen. Je gaat alleen maar lopen stressen dan waarschijnlijk wat misschien je rijden ook nog beïnvloed. Lekker afbellen en aandacht richten op die privé les

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 8 dec 2010 - 19:46

Hé. Ik lees dit topic en denk "het zal de andere kant van het land wel zijn, hier zou het gaan dooien". Kijk ik naar buiten, zie ik mijn ingesneeuwde automobiel staan. Mad

Kun je niet ter compensatie aanbieden morgen te gaan? Dan geven ze dooi af (vanmiddag ook al). Ik spring zometeen wel de wagen in, maar hoef niet over de snelweg. Zonder winterbanden overigens.... wish me luck!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 19:55

Morgen gaat niet, hele dag besprekingen. Ik bied ter compensatie aan om maandag te gaan alleen ik krijg ze niet alledrie ingepland, heel irritant. Ik kom uren te kort!

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 8 dec 2010 - 20:24

Live vanaf mijn werk kan ik vermelden dat mijn bevindingen positief zijn. De grotere wegen zijn sneeuwvrij en alles reed ook lekker door. Vorige week donderdagmiddag sneeuwde het, dat was tot dusver de ergste dag, toen ben ik een aantal keer weggeglibberd. Nu is het best te doen, was maar een klein laagje wat je voorgangers al platgereden hebben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gekke G wo 8 dec 2010 - 20:30

Hier viel het echt niet mee. Het was echt spekglad op de wegen. Mijn advies is ga niet! Als ik het over zou kunnen doen was ik niet gegaan.

Gekke G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 18
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:33

Hier valt 't allemaal reuze mee eigenlijk.... Een héél klein beetje snel en verder de gladheid die we de afgelopen dagen ook al hadden, maar verder?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:34

Ik zou de afspraak verzetten.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 1:09

Hier is niks aan de hand, maar ik woon ook in het zuiden. :P

Ik zou de weg gaan niet op gaan en de afspraak verzetten. Dat snappen die ouders van die kinderen toch ook wel? Veiligheid gaat voorop hoor! En daarnaast zou je haast overal te laat komen door de gladheid.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Japje do 9 dec 2010 - 1:27

Jeanette schreef:Hier is niks aan de hand, maar ik woon ook in het zuiden. :P

Ik zou de weg gaan niet op gaan en de afspraak verzetten. Dat snappen die ouders van die kinderen toch ook wel? Veiligheid gaat voorop hoor! En daarnaast zou je haast overal te laat komen door de gladheid.
Mozz woont ook in het zuiden (en ik ook) en er is hier inderdaad niets aan de hand. Ik ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt, Mozz! Maar gezien het feit je niet meer reageert, heb ik zo'n vermoeden dat je toch bent gegaan.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 4:48

Ik ben later gegaan! Ik heb 1 kind afgezegd en verplaatst naar volgende week (het kind van half 9) en die andere twee gedaan. En het viel idd mee, vooral toen de spits voorbij was. Ik woon in het uiterste zuiden en daar was echt véél meer dan 20 km verderop toen werd het al minder!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: