Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje over nieuwe baan en minder gaan werken

2 plaatsers

Ga naar beneden

vraagje over nieuwe baan en minder gaan werken Empty vraagje over nieuwe baan en minder gaan werken

Bericht  M@niek zo 28 aug 2011 - 23:51

Helaas ben ik echt doodongelukkig op mn huidige baan. Het werk is heel leuk maar ik heb totaal geen klik met mijn collega´s. Ik ga ook elke dag met lood in mn schoenen naar mn werk. Hiervoor had ik een onwijs leuke baan met een super contact met mn collega´s.

Omdat ik me echt doodongelukkig voel zit ik eraan te denken om gewoon verder te solliciteren. Er is alleen 1 probleempje ik wil dit jaar namelijk nog rond de 32uur blijven werken en volgende jaar maar rond de 20 uur. Dit ivm een studie.
Het is alleen zo ontzettend lullig om nu een baan aan te nemen voor bv 32 uur en dan in januari of februari te zeggen ja sorry ik wil nu echt maar 20uur werken.

Maar hier blijven werken hou ik gewoon niet vol. Wat zouden jullie doen? En kan het trouwens wel als je ergens kort werkt om toch te vragen om minder te werken?!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje over nieuwe baan en minder gaan werken Empty Re: vraagje over nieuwe baan en minder gaan werken

Bericht  Ugly Betty ma 29 aug 2011 - 0:52

Wat jammer dat je je zo ongelukkig voelt op je werk!
Wat betreft je vraag, ik denk dat je 2 dingen kan doen:
Het al aangeven tijdens het sollicitatiegesprek of een baan zoeken voor 20 uur en er eventueel nog een ander baantje bij zoeken. Succes met solliciteren.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum