Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
+99
Bosjesvrouw
Didi
Toet
Jazzlyn
widko
SoCali
Smaragdje
pinkflower
Rovine
Primrose
Tiana
Tiara
Laquisia
Jules
SarahKey
Isilme
Mieppie2891
Labeendje
Zonnetje
banjer49
Fred
Caresses
Phileine
Janine
Aagje!
Penélope
Beertje
Droopy28
Supertalentje
Cheesegirl
Oasis
Highway
Suus
L!ND@
JD
Shoe-addict
Mermaid
Theezakje13
Tsjip
Pussycat
MissD
Flip Fluitketel
Aziraphale
Juul
_Lacey_
Fearie
patjuhhh
BJA
Batwen
Roxi3
Zwoesj
blackpearl
Kaboutertje
Elsje
Jude
Sneeuwwitje
M@niek
blondje1313
silly-one
Moezie
girli
TukTuk
smooch
Mamasapje
_Femme
Arwyn
Chocoholic
Sarah1985
Ambivalence
sdb
Jeanette
CCC
Jelin
RYW
flower
Mari
Bruintje Beer
Mida4you
Shisha
Silver
mzcharlotte
Muppetje
SoGood
Parisienne
Zininzon
Joli86
Middleme
Lilou
SnowWhite
Lejow
Nietjuuh
Caramba
Tania
Bimbam
Blond
Darius
Susan
Atelier Madame
remover27
103 plaatsers
Pagina 14 van 21
Pagina 14 van 21 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21
Re: Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
Je krijgt het altijd apart, je krijgt ook apart de brief dat je aangifte moet doen. Vorig jaar moesten we bijbetalen, toen kreeg mijn man een bedrag terug en ik moest een hoger bedrag overmaken. Ze verrekenen ook niet automatisch.banjer49 schreef:ik kreeg gisteren wel een brief met voorlopige aanslag dat ik niets hoef te betalen, wel weer vreemd we hebben samen aangifte gedaan, en krijg ik apart een brief, mijn man ook nog geen bericht, we krijgen wel geld terug. zouden diegene die moeten betalen eerst een brief krijgen of zo??
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je krijgt het altijd apart, je krijgt ook apart de brief dat je aangifte moet doen. Vorig jaar moesten we bijbetalen, toen kreeg mijn man een bedrag terug en ik moest een hoger bedrag overmaken. Ze verrekenen ook niet automatisch.banjer49 schreef:ik kreeg gisteren wel een brief met voorlopige aanslag dat ik niets hoef te betalen, wel weer vreemd we hebben samen aangifte gedaan, en krijg ik apart een brief, mijn man ook nog geen bericht, we krijgen wel geld terug. zouden diegene die moeten betalen eerst een brief krijgen of zo??
ja dat klopt we kregen allebei een brief, ik moest wel iets betalen 11 euro of zo, maar schijnt als het onder een bepaald bedarg is hoef je dat niet te betalen, mijn man krijgt 1200 euro terug dus dat is wel lekker, maar we hebben tegelijk aangifte gedaan en ik heb mijn brief al, nou ja we wachten het maar weer af
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Onder de 50 euro hoef je niet te betalen.
Als je fiscaal partner bent wordt het een en ander met elkaar verrekend. Programma's houden daar rekening mee. Die op me werk in iedergeval wel, maar volgens mij ook die van de belastingdienst zelf.
Zo komt vaak de hypotheekrente-aftrek bij de meest verdienende persoon.. etc..
Als je fiscaal partner bent wordt het een en ander met elkaar verrekend. Programma's houden daar rekening mee. Die op me werk in iedergeval wel, maar volgens mij ook die van de belastingdienst zelf.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Maar dat kan je zelf weer aanpassen bij verdelen naar de meest gunstige situatie! En wij krijgen dan toch allebei apart bericht over betalen/ teruggave. Althans, voorgaande jaren, nu nog niks gehad.Fred schreef:Onder de 50 euro hoef je niet te betalen.
Gast- Gast
Ik moet 200 euro betalen, dus laat die brief nog maar even wegblijven.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook nog geen brief en dus ook geen geld. Jammer want ik heb zin op de spaarrekening weer aan te vullen. We krijgen alle gemaakte ziekenhuis kosten van afgelopen jaar ook terug.
Gast- Gast
Dat zal wel een flink bedrag zijn, mama_van2! Ik kan me voorstellen dat je daar op zit te wachten
Gast- Gast
Dat je nu nog niets hebt gehad zou ook kunnen omdat de belastingdienst de aanmalingen van 2009 aan het versturen is. Nu denk je 2009. Ja, dat is voor mensen die in de uitstelregeling vallen (met name veel ondernemers). Dat zijn over het algemeen mensen die hun aangifte laten verzorgen bij een accountantskantoor etc... Die kantoren hebben een regeling dat alles van 2009 t/m uiterlijk juni 2011 ingediend te worden. Deze regeling is logisch want anders zou zo'n kantoor alleen maar t/m april werk hebben en het superdruk hebben dan.
Dat je apart bericht krijg is ook wel logisch, want ze behandelen daar ieder aangifte weer afzonderlijk. Raar systeem daar bij de belastingdienst. Maar goed, ze zijn ook op de belastingdienst aan het bezuinigen dus ik denk dat er nu wellicht minder mankracht is om het af te werken... Zeker weten doe ik het niet.
Dat je apart bericht krijg is ook wel logisch, want ze behandelen daar ieder aangifte weer afzonderlijk. Raar systeem daar bij de belastingdienst. Maar goed, ze zijn ook op de belastingdienst aan het bezuinigen dus ik denk dat er nu wellicht minder mankracht is om het af te werken... Zeker weten doe ik het niet.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Alex schreef:Dat zal wel een flink bedrag zijn, mama_van2! Ik kan me voorstellen dat je daar op zit te wachten
Klopt, we hebben het natuurlijk al eens uitgegeven maar bij elkaar is het 3300 euro.
Gast- Gast
Kijk, dat is lekker! Tuurlijk heb je het al een keer uitgegeven, maar zeker in jullie geval is het erg prettig dat je een (groot) deel terug krijgt.
Gast- Gast
Ik heb ook nog steeds niks, geen brief, geen geld.
Gast- Gast
M@niek schreef:*Marietje* schreef:pffff nog niks!
en ik dacht dat het uiterlijk 1 juli ook echt op je rekening stond...maar nee... je krijgt voor 1 juli een brief en dan staat het voor half juli op je rekening...dus nog anderhalve maand
Heb je ook nog geen brief gekregen? Want mijn ervaring is ook dat als je een brief krijgt er altijd heel snel op de rekening staat.
nee ook nog geen brief...
had van de wee gebeld naar de BD om te zeuren hihi...
en zij vertelden me dus dat het uiterlijk 15 Juli op je rekening staat..
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vraag me hier af waar het vandaan komt dat het aanmaling is in plaats van gewoon aanmaning?
Aanmaling klinkt wel wat gezelliger haha!
Hier ook nog niks helaas Ach als ik het maar vóór m'n vakantie heb!
Aanmaling klinkt wel wat gezelliger haha!
Hier ook nog niks helaas Ach als ik het maar vóór m'n vakantie heb!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Joepieee het stond vanmorgen al op mn rekening!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Hier nog steeds niks. Zodra ik het geld heb kan ik ons nieuwe bed en de eetkamerstoelen bestellen dus het mag van mij nu wel komen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Ik kom ieder jaar op 0 uit.. Echt saai... Maarja beter dan dat ik moet betalen! Als we volgend jaar een huis gaan kopen zal dat wel veranderen denk ik
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Stel je voor dat je maling hebt aan je aanmaling .
Gast- Gast
En dat je daar over 's nachts gaat liggen malen...mozzarella schreef:Stel je voor dat je maling hebt aan je aanmaling .
Gast- Gast
ProudMama schreef:En dat je daar over 's nachts gaat liggen malen...mozzarella schreef:Stel je voor dat je maling hebt aan je aanmaling .
Dan ben je echt mal en gek
Gast- Gast
Malle meidmozzarella schreef:ProudMama schreef:En dat je daar over 's nachts gaat liggen malen...mozzarella schreef:Stel je voor dat je maling hebt aan je aanmaling .
Dan ben je echt mal en gek
Gast- Gast
Gisteren gebeld, dagtekening staat op 10 juni. Nog een weekje wachten dus
Gast- Gast
Jaa ik heb vandaag de brief gekregen
Dagtekening is 8 juni, dus dat is lekker snel!
Het is zelfs meer dan de aangifte
Dagtekening is 8 juni, dus dat is lekker snel!
Het is zelfs meer dan de aangifte
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Wij kregen v/d week de voorlopige aanslag terug (van de inkomstenbelasting van 2010). Dit klopte met wat er uit het programma kwam toen we het invulden. Gaan ze nu dan alles controleren en krijgen we daarna nog een definitieve aanslag? En daarna pas het geld?
De teruggave van 2009 kregen we wel heel snel..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, je krijgt gewoon het geld, en begin volgend jaar krijg je de definitieve aanslag.Parisienne schreef:Wij kregen v/d week de voorlopige aanslag terug (van de inkomstenbelasting van 2010). Dit klopte met wat er uit het programma kwam toen we het invulden. Gaan ze nu dan alles controleren en krijgen we daarna nog een definitieve aanslag? En daarna pas het geld?
Dan weet je zeker of je recht had op het geld.
Gast- Gast
Pagina 14 van 21 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
» Hebben jullie dat ook ?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
» Hebben jullie dat ook ?
Pagina 14 van 21
Permissies van dit forum: