Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
+99
Bosjesvrouw
Didi
Toet
Jazzlyn
widko
SoCali
Smaragdje
pinkflower
Rovine
Primrose
Tiana
Tiara
Laquisia
Jules
SarahKey
Isilme
Mieppie2891
Labeendje
Zonnetje
banjer49
Fred
Caresses
Phileine
Janine
Aagje!
Penélope
Beertje
Droopy28
Supertalentje
Cheesegirl
Oasis
Highway
Suus
L!ND@
JD
Shoe-addict
Mermaid
Theezakje13
Tsjip
Pussycat
MissD
Flip Fluitketel
Aziraphale
Juul
_Lacey_
Fearie
patjuhhh
BJA
Batwen
Roxi3
Zwoesj
blackpearl
Kaboutertje
Elsje
Jude
Sneeuwwitje
M@niek
blondje1313
silly-one
Moezie
girli
TukTuk
smooch
Mamasapje
_Femme
Arwyn
Chocoholic
Sarah1985
Ambivalence
sdb
Jeanette
CCC
Jelin
RYW
flower
Mari
Bruintje Beer
Mida4you
Shisha
Silver
mzcharlotte
Muppetje
SoGood
Parisienne
Zininzon
Joli86
Middleme
Lilou
SnowWhite
Lejow
Nietjuuh
Caramba
Tania
Bimbam
Blond
Darius
Susan
Atelier Madame
remover27
103 plaatsers
Pagina 1 van 21
Pagina 1 van 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
... je terug krijgt?
Ik wel ben benieuwd wanneer ik het krijg. Alleen durf er nooit iets mee te doen bang dat ik er geen recht op heb en er iets mis is gegaan ofzo.
Maken jullie het op?
Ik wel ben benieuwd wanneer ik het krijg. Alleen durf er nooit iets mee te doen bang dat ik er geen recht op heb en er iets mis is gegaan ofzo.
Maken jullie het op?
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Re: Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
Krijg je pas eind Juni als het ook gestort wordt of betaald moet worden?! Meestal valt het ongeveer samen.
Ik wil het laten staan tot de definitieve aanslag, maar met 2 kinderen op komst weet ik niet of dat lukt...
Ik wil het laten staan tot de definitieve aanslag, maar met 2 kinderen op komst weet ik niet of dat lukt...
Gast- Gast
toevallig stond het vanochtend op mn rekening!
Ik heb mn aangifte al half januari gedaan volgens mij.. dus denk dat ze gewoon de aangiftedata af gaan.
Ik zet het altijd op mn spaarrekening. Ik heb het dit jaar wel toebedeeld aan mn zomervakantie, als vakantiegeld zeg maar. Maar heb altijd nog wel geld op mn spaarrekening staan mocht er iets fout zijn gegaan.
Ik heb mn aangifte al half januari gedaan volgens mij.. dus denk dat ze gewoon de aangiftedata af gaan.
Ik zet het altijd op mn spaarrekening. Ik heb het dit jaar wel toebedeeld aan mn zomervakantie, als vakantiegeld zeg maar. Maar heb altijd nog wel geld op mn spaarrekening staan mocht er iets fout zijn gegaan.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nog geen bericht.
Bij ons is het voor een groot deel hypotheekrenteaftrek, dat vragen we per jaar terug in plaats van per maand, dus dat gebruiken we wel gewoon, ik neem aan dat mensen die het maandelijks terugkrijgen dat ook gewoon doen. Een deel laat ik wel staan omdat er een kans is dat ik ook nog wat moet terugbetalen.
Bij ons is het voor een groot deel hypotheekrenteaftrek, dat vragen we per jaar terug in plaats van per maand, dus dat gebruiken we wel gewoon, ik neem aan dat mensen die het maandelijks terugkrijgen dat ook gewoon doen. Een deel laat ik wel staan omdat er een kans is dat ik ook nog wat moet terugbetalen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maar je weet toch ongeveer wel wat je terugkrijgt? Dat stond er toch toen je aangifte deed of niet? Enfin, ik heb de brief nog niet gehad, hoop dat t snel komt
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:toevallig stond het vanochtend op mn rekening!
Wow wat snel!
Gast- Gast
Waaaaaah ik ging naar aanleiding van dit topic even kijekn en ik heb het ook al :D Hoeraaa!
Gast- Gast
Ik weet wel wat ik terug krijg, want dat stond toen bij de aangifte. Ik ga het op m'n spaarrekening zetten, want die kan wel weer wat geld gebruiken. Samenwonen is duur, haha!
Ik ga ook eens kijken. Misschien heb ik het ook wel?
Ik ga ook eens kijken. Misschien heb ik het ook wel?
Gast- Gast
Ik kwam zojuist thuis na het boodschappen doen en lagen er 2 brieven!!
Zal zo even kijken of het er ook al op staat, vanochtend nog niet.
Het geld van mij gaat op de spaarrekening en het geld van m´n vriend gaan we gebruiken voor een nieuw bed
Zal zo even kijken of het er ook al op staat, vanochtend nog niet.
Het geld van mij gaat op de spaarrekening en het geld van m´n vriend gaan we gebruiken voor een nieuw bed
Gast- Gast
Ik moet 456 euro betalen, omdat mijn werk in 2010 te weinig loonheffing heeft ingehouden (lekker stom).
Mijn vriend krijgt meer dan 2000 euro terug vanwege hypotheekrenteaftrek. Hoeveel weet ik niet precies.
Mijn vriend krijgt meer dan 2000 euro terug vanwege hypotheekrenteaftrek. Hoeveel weet ik niet precies.
Gast- Gast
Nee, ik heb het nog niet.
Mijn vriend kreeg gister trouwens 2 brieven van de belasting met wat hij precies moet betalen (hij is ZZP'er). Hij moet het bedrag voor 7 juni betalen.
Mijn vriend kreeg gister trouwens 2 brieven van de belasting met wat hij precies moet betalen (hij is ZZP'er). Hij moet het bedrag voor 7 juni betalen.
Gast- Gast
Als je aangifte voor 1 april binnen is, dan heb je toch voor 1 juni bericht? Of voor 1 juli?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Vanochtend de brief gehad en ik had ook lekker 909 euro op mn rekening gestort. Uiteraard direct op mijn spaarrekening gezet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is flauw,
Bij mijn vriend staat het er al op en bij mij nog niet haha.
Bij mijn vriend staat het er al op en bij mij nog niet haha.
Gast- Gast
nou ja weet wel wat ik terug krijg ja iets van 550 euro omdat ik al maandelijks terug krijg is het niet zo veel.
Zou eigenlijk niet veel zijn maar hebben de school van mijn vriend afgetrokken en vraag me af of dat zo allemaal goed is vandaar dat ik het dus niet zeker weet of het echt voor ons is haha..
Maar dan hoor je dat toch laat in het jaar geloof ik. Kan het goed gebruiken
Zou eigenlijk niet veel zijn maar hebben de school van mijn vriend afgetrokken en vraag me af of dat zo allemaal goed is vandaar dat ik het dus niet zeker weet of het echt voor ons is haha..
Maar dan hoor je dat toch laat in het jaar geloof ik. Kan het goed gebruiken
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Ik heb nog niks ontvangen, maar ik denk ook dat het nog wel even duurt voordat ik het krijg.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Voor mijn man hebben we vandaag de brief gehad. Ik heb zelf nog niks gehoord. Het geld staat er overigens nog niet op.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat typisch he, ik heb dus nog geen brief gezien.
Gast- Gast
Ik heb alleen een brief gekregen dat ik nog veel geld terug kan vragen van 2009.
Alles van de week bijelkaar gezocht, volgende week gaat de adviseur hier mee aan de slag.
Alles van de week bijelkaar gezocht, volgende week gaat de adviseur hier mee aan de slag.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ook maar ik weet zeker dat ik moet betalen.Spetterdespat schreef:Ik heb alleen een brief gekregen dat ik nog veel geld terug kan vragen van 2009.
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Ik heb alleen een brief gekregen dat ik nog veel geld terug kan vragen van 2009.
Een vriend van mij ook maar hetwas niet zo veel dus hij laat het. Nav dit topic even gekeken maar ik sta nog steeds rood haha! Heb het ook pas eind maart opgestuurd. Ik kijk er wel naar uit, is bijna 3000 euro. Dan nog een baan en dan kan ik een nieuwe computer kopen.
Gast- Gast
Ik ben na aanleiding van dit topic gaan kijken en het stond er hier ook al op
Super blij want kon het goed gebruiken nu!
Super blij want kon het goed gebruiken nu!
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, heb je het voor 1 juli terug.
Er zit totaal geen logica in bij de belastingdienst, want mijn vader vulde het ook altijd half / eind januari in een veel mensen die het later hadden ingevuld hadden eerder hun centen.
Ook op achternaam of plaats wordt het niet gedaan... Dus hoe ze het dan doen is mij een raadsel...
Hier nog geen brief en nog geen centen... En gister ben ik er achter gekomen dat ik mijn vriend zijn salaris verkeerd heb ingevuld (grrr verkeerde rijtje gekeken) en hierdoor komt het bedrag 300 euro lager uit Krijgen we nu eerst de centen en moeten we dit dan in januari volgend jaar terug betalen bij de definitieve, of gaan ze hier nu al moeilijk over doen?
Er zit totaal geen logica in bij de belastingdienst, want mijn vader vulde het ook altijd half / eind januari in een veel mensen die het later hadden ingevuld hadden eerder hun centen.
Ook op achternaam of plaats wordt het niet gedaan... Dus hoe ze het dan doen is mij een raadsel...
Hier nog geen brief en nog geen centen... En gister ben ik er achter gekomen dat ik mijn vriend zijn salaris verkeerd heb ingevuld (grrr verkeerde rijtje gekeken) en hierdoor komt het bedrag 300 euro lager uit Krijgen we nu eerst de centen en moeten we dit dan in januari volgend jaar terug betalen bij de definitieve, of gaan ze hier nu al moeilijk over doen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben gisteren de brief ontvangen en het geld is vandaag gestort.
Gast- Gast
Pagina 1 van 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
» Hebben jullie dat ook ?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
» Hebben jullie dat ook ?
Pagina 1 van 21
Permissies van dit forum: