Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

+20
holaagirl
Flower_L
Bruintje Beer
Weegschaal
Dora
banjer49
joyce0606
Océane
lente
Bros
Sarah1985
Teddyaapje
Lindsya
Viva
Bloem86
kwak
Ibbeltje
yes1984
SarahKey
Flip Fluitketel
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 22:37

Wat hebben jullie eigenlijk met het vruchtje gedaan na de miskraam?
En hoeveel weken was je toen?

Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee maar ik vroeg het me af. Zelf zou ik niet weten wat ik ermee zou doen namelijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:01

Ik was acht weken toen ik een miskraam kreeg, maar t vruchtje was al met ongeveer vijf weken gestopt met groeien, dus meer dan een vruchtzak was het niet.
Dit heb ik in een verbandje opgevangen en weggegooid in de biobak.

Ik denk dat als het echt al wel meer zou zijn dan een vruchtzakje dat ik het misschien wel ergens had begraven ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Flip Fluitketel ma 23 jan 2012 - 23:17

Ik heb verleden week een miskraam gehad met 11+2, maar het bleek rond 9+2 overleden te zijn. Ik heb ons 'kindje' kunnen opvangen. Bij ons was het echt al heel mooi gevormd 'kindje'. Wij hebben het afgelopen weekend bij het graf van mijn vader begraven.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  SarahKey ma 23 jan 2012 - 23:22

Ons kindje was met 8 weken gestopt met groeien en wij hebben het doorgespoeld door de wc.
Hier thuis begraven wou ik niet want kreeg al nachtmerries bij het idee ivm onze kattenbuurt.
Begraven bij mijn vader hebben we ook nog aangedacht, maar tenzij wij toen niet even 200 km konden rijden viel die optie ook weg.
Dus voor ons was dit nog de enige optie. Maar wij hebben er vrede mee.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  yes1984 ma 23 jan 2012 - 23:30

Ik wist niet dat ik zwanger was. Het vruchtzakje lag in de wc en dat hebben we doorgespoeld. Achteraf had ik het liever willen begraven. Maar het ging allemaal zo snel, en er ging zoveel door me heen, dat we het toen gewoon hebben doorgespoeld.

In de week erna heb ik een knuffeltje gekocht. Deze staat op de eetkamer tafel. Voor ons een teken dat we het kleintje niet vergeten.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:34

Flip Fluitketel schreef:Ik heb verleden week een miskraam gehad met 11+2, maar het bleek rond 9+2 overleden te zijn. Ik heb ons 'kindje' kunnen opvangen. Bij ons was het echt al heel mooi gevormd 'kindje'. Wij hebben het afgelopen weekend bij het graf van mijn vader begraven.
Heftig.. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Ibbeltje ma 23 jan 2012 - 23:38

Zelda schreef:
Flip Fluitketel schreef:Ik heb verleden week een miskraam gehad met 11+2, maar het bleek rond 9+2 overleden te zijn. Ik heb ons 'kindje' kunnen opvangen. Bij ons was het echt al heel mooi gevormd 'kindje'. Wij hebben het afgelopen weekend bij het graf van mijn vader begraven.
Heftig.. Voor de meiden die een miskraam hebben gehad 699888

Nou idd heftig ja Voor de meiden die een miskraam hebben gehad 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:53

de eerste keer had ik een miskraam met bijna 8 weken, we hebben toen het kindje in het vruchtzakje begraven. Het was ook al echt een minikindje. De tweede (5+4) keer heb ik het vruchtje niet kunnen ontdekken en is toen denk ik meegespoeld in het toilet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  kwak di 24 jan 2012 - 0:22

ik was 5+1 week zwanger toen ik een miskraam kreeg, ik heb het vruchtje niet gezien.
als ik het wel had kunnen zien en kunnen pakken had ik het graag begraven.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Bloem86 di 24 jan 2012 - 1:00

Flip Fluitketel schreef:Ik heb verleden week een miskraam gehad met 11+2, maar het bleek rond 9+2 overleden te zijn. Ik heb ons 'kindje' kunnen opvangen. Bij ons was het echt al heel mooi gevormd 'kindje'. Wij hebben het afgelopen weekend bij het graf van mijn vader begraven.

*Slik..* hug
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 1:03

Bloem86 schreef:
Flip Fluitketel schreef:Ik heb verleden week een miskraam gehad met 11+2, maar het bleek rond 9+2 overleden te zijn. Ik heb ons 'kindje' kunnen opvangen. Bij ons was het echt al heel mooi gevormd 'kindje'. Wij hebben het afgelopen weekend bij het graf van mijn vader begraven.

*Slik..* hug

Nou idd, heftig hoor.. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Viva di 24 jan 2012 - 1:28

ik heb op 9,2 wk een mk gekregen(pillen), maar ik wist al vanaf 8,4 (termijnecho) dat het hartje gestopt was met waarschijnlijk 8,3 wk.

Ik heb het vruchtje door de wc gespoelt. We konden het niet goed herkennen als kindje, en voor ons voelde het als niet nodig om te begraven oid. Ik heb er tot op heden geen spijt van.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Lindsya di 24 jan 2012 - 2:11

Flip Fluitketel, heftig zeg. Heel veel sterkte

Ik wist niet dat ik zwanger was maar ik was ongeveer 4 á 5 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg. Ik zat al op de wc toen het gebeurde, ik heb het toen door gespoeld.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Teddyaapje di 24 jan 2012 - 2:15

Ik heb er gelukkig ook geen ervaring mee maar ik denk dat ik het zou begraven als ik het zou herkennen als een kindje, ik denk dat als je al heel vroeg in de zwangerschap een miskraam krijgt je het niet herkent en het als bloedstolsel gewoon doorspoelt (?). Nogmaals, heb er geen ervaring mee en dit is hoe ik het me voorstel.

Yes1984, wat een mooi gebaar om dat knuffeltje te kopen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Sarah1985 di 24 jan 2012 - 2:22

Gebeurde op de wc en dus doorgespoeld

Heftig hoor flip fluitketel
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Bros di 24 jan 2012 - 3:26

Ik heb een miskraam gehad met 7 weken, heb het vruchtje op kunnen vangen, het in keukenpapier gewikkeld, 's middags nog een paar keer bekeken, en het uiteindelijk toch weggegooid. Wat ik later dan toch raar vond, maar toen was het al te laat...

Bros
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 11-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  lente di 24 jan 2012 - 3:47

Ik kreeg met 5 weken een miskraam, op het toilet. Heb het nog even bekeken, en daarna doorgespoeld.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Océane di 24 jan 2012 - 3:57

Het vruchtje is weggehaald tijdens een curretage, dus die hebben we nooit gezien...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  joyce0606 di 24 jan 2012 - 3:58

ik wist op dat moment niet dat ik een miskraam kreeg.

ik had wat bloed bij het afvegen, toiletbeurt daarna wat meer bloed met slijm en stolsels, daarna heb ik de vk gebeld, 50/50 dat het goed of fout zou gaan, daarna ben ik ook gestopt met bloeden, die stolsels bleken dus al het vruchtje te zijn geweest. ik was toen 7 weken zwanger.

het was al weg voordat ik kon beseffen dat het fout was...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  banjer49 di 24 jan 2012 - 4:05

Flip Fluitketel schreef:Ik heb verleden week een miskraam gehad met 11+2, maar het bleek rond 9+2 overleden te zijn. Ik heb ons 'kindje' kunnen opvangen. Bij ons was het echt al heel mooi gevormd 'kindje'. Wij hebben het afgelopen weekend bij het graf van mijn vader begraven.

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad 699888 idd heftig verhaal, wel weer mooi dat je het bij je vader heb kunnen begraven
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Dora di 24 jan 2012 - 4:43

Dat was bij mijn vrouw, waarschijnlijk op het toilet verloren of in een verbandje.
Dus dat is weg.

Voor dit 'kindje' heb ik nu een bedeltje ter gedachtenis met/van vlinders aan mijn pandora-armband zitten.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Weegschaal di 24 jan 2012 - 6:01

Het vruchtzakje van de eerste miskraam heb ik kunnen opvangen. Het was toen al met 5 wkn gestopt met ontwikkelen, dus een zo goed als lege vruchtzak waar ik ook niks aan kon ontdekken. Ik heb het weggegooid. Deze keer was ik op een bepaalde manier wel benieuwd, omdat het nu verder ontwikkeld was. Maar helaas een curettage, dus heb het niet gezien.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Bruintje Beer di 24 jan 2012 - 7:49

1e miskraam was ik 15 weken toem het fout bleek te zijn. Ik ben hiervan ook in het ziekenhuis bevallen. Het was echt al een minibaby.
2e miskraam was ik 8 weken en hebben we het opgevangen.
Beide keren hebben we onze kindjes bij bij mijn vaders graf begraven.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Flower_L di 24 jan 2012 - 7:55

Was alleen toen ik vruchtje verloor. Bloeden was al tijdje aan de gang. Heb het afgespoeld en bewaard tot mn vriend thuis kwam. Samen bekeken en doorgespoeld. Heb vooral laatste maanden, nu we weten voor tweede te gaan , veel moeite mee. Niet zozeer met de miskraam, maar met feit dat we het zo door het toilet hebben gespoeld.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Weegschaal di 24 jan 2012 - 8:19

Flower_L schreef:Was alleen toen ik vruchtje verloor. Bloeden was al tijdje aan de gang. Heb het afgespoeld en bewaard tot mn vriend thuis kwam. Samen bekeken en doorgespoeld. Heb vooral laatste maanden, nu we weten voor tweede te gaan , veel moeite mee. Niet zozeer met de miskraam, maar met feit dat we het zo door het toilet hebben gespoeld.

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum