Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

+20
holaagirl
Flower_L
Bruintje Beer
Weegschaal
Dora
banjer49
joyce0606
Océane
lente
Bros
Sarah1985
Teddyaapje
Lindsya
Viva
Bloem86
kwak
Ibbeltje
yes1984
SarahKey
Flip Fluitketel
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 22:37

Wat hebben jullie eigenlijk met het vruchtje gedaan na de miskraam?
En hoeveel weken was je toen?

Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee maar ik vroeg het me af. Zelf zou ik niet weten wat ik ermee zou doen namelijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:01

Ik was acht weken toen ik een miskraam kreeg, maar t vruchtje was al met ongeveer vijf weken gestopt met groeien, dus meer dan een vruchtzak was het niet.
Dit heb ik in een verbandje opgevangen en weggegooid in de biobak.

Ik denk dat als het echt al wel meer zou zijn dan een vruchtzakje dat ik het misschien wel ergens had begraven ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad

Bericht  Flip Fluitketel ma 23 jan 2012 - 23:17

Ik heb verleden week een miskraam gehad met 11+2, maar het bleek rond 9+2 overleden te zijn. Ik heb ons 'kindje' kunnen opvangen. Bij ons was het echt al heel mooi gevormd 'kindje'. Wij hebben het afgelopen weekend bij het graf van mijn vader begraven.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad Empty Re: Voor de meiden die een miskraam hebben gehad