Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
+99
Bosjesvrouw
Didi
Toet
Jazzlyn
widko
SoCali
Smaragdje
pinkflower
Rovine
Primrose
Tiana
Tiara
Laquisia
Jules
SarahKey
Isilme
Mieppie2891
Labeendje
Zonnetje
banjer49
Fred
Caresses
Phileine
Janine
Aagje!
Penélope
Beertje
Droopy28
Supertalentje
Cheesegirl
Oasis
Highway
Suus
L!ND@
JD
Shoe-addict
Mermaid
Theezakje13
Tsjip
Pussycat
MissD
Flip Fluitketel
Aziraphale
Juul
_Lacey_
Fearie
patjuhhh
BJA
Batwen
Roxi3
Zwoesj
blackpearl
Kaboutertje
Elsje
Jude
Sneeuwwitje
M@niek
blondje1313
silly-one
Moezie
girli
TukTuk
smooch
Mamasapje
_Femme
Arwyn
Chocoholic
Sarah1985
Ambivalence
sdb
Jeanette
CCC
Jelin
RYW
flower
Mari
Bruintje Beer
Mida4you
Shisha
Silver
mzcharlotte
Muppetje
SoGood
Parisienne
Zininzon
Joli86
Middleme
Lilou
SnowWhite
Lejow
Nietjuuh
Caramba
Tania
Bimbam
Blond
Darius
Susan
Atelier Madame
remover27
103 plaatsers
Pagina 13 van 21
Pagina 13 van 21 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21
Re: Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
Ik snap écht niet dat mensen zo verschrikkelijk kunnen 'zeuren' om het geld. Ja tuurlijk een leuk bedrag is mooi meegenomen, maar het is sowieso een voorlopige teruggaaf, dus het geld is misschien nog niet eens van jou! Daarbij is 1 juli nou eenmaal 1 juli..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik durf het ook echt niet uit te geven, een foutje zit in een klein hoekje, en als het terug moet en je hebt het niet...Atelier Madame schreef:Ik snap écht niet dat mensen zo verschrikkelijk kunnen 'zeuren' om het geld. Ja tuurlijk een leuk bedrag is mooi meegenomen, maar het is sowieso een voorlopige teruggaaf, dus het geld is misschien nog niet eens van jou! Daarbij is 1 juli nou eenmaal 1 juli..
Gast- Gast
Ik moet betalen!! Damn..
Werk heeft te weinig loonheffing ingehouden en er is iets mis gegaan met de rente aftrek. Nogmaals damn. Niet verwacht.
Werk heeft te weinig loonheffing ingehouden en er is iets mis gegaan met de rente aftrek. Nogmaals damn. Niet verwacht.
Gast- Gast
Oei, da's balen! Is het een groot bedrag of wel te overzien?Youandi schreef:Ik moet betalen!! Damn..
Gast- Gast
Ik ging er ook vanuit dat we het rond 1 juli zouden krijgen.
We waren ook erg (blij) verrast dat we het half mei al hadden!
We waren ook erg (blij) verrast dat we het half mei al hadden!
Gast- Gast
Hoe zit het eigenlijk met de dagtekening waar jullie het over hebben. Als er bijvoorbeeld 1 juni op de brief staat, moet je het dan voor die tijd hebben gehad of op 1 juni zelf, of kun je het dan verwachten pas na 1 juni?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan het dan rond die datum verwachten. Wat ik zelf normaal had was dat het op de dag van de dagtekening ook op mijn rekening werd gestort. Dus ik had begin mei al de brief met dagtekening 8 mei en dan had ik op 8 mei het geld pas. Ondanks dat de brief al 1mei binnen was bijvoorbeeld.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
_Femme schreef:Birgit schreef:Voortaan uit gaan van 1 juli, dan valt het altijd mee
Dat deed ik in eerste instantie ook gewoon, totdat dit topic kwam
+1... En omdat ik deze week vakantie heb, lig ik de hele dag bij de brievenbus!
Nee geintje hoor. Maar ik verwacht een behoorlijk bedrag terug ivm aankoop huis en omdat ik de belastingaangifte heb laten doen, weet ik niet hoeveel ik kan verwachten en ben ik daar erg benieuwd naar!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb dus een brief gekregen waarin staat dat we toch iets terug krijgen en dan staat erbij dagtekening 1 juni, maar er staat nog niks op de rekening. Dus waarschijnlijk morgen dan?
M@niek- Ratel
ProudMama schreef:Oei, da's balen! Is het een groot bedrag of wel te overzien?Youandi schreef:Ik moet betalen!! Damn..
Mwoah.. Kleine 400 euro.
Gast- Gast
Ik heb het vandaag ontvangen Toch wel lekker, al zet ik het wel direct op de spaarrekening.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik kreeg net de brief. Krijg dat terug wat ik verwacht had. Rond de 4de wordt het gestort. Een deel gaat naar mijn spaarrekening en van een deel ga ik shoppen. Het is nu een maand of 3-4 geleden dat ik iets van kleding voor mijzelf heb gekocht dus het mag wel weer vind ik.
silly-one- Ratel
Het is de voorlopige he, niet de definitieve. Dus dit is met de gegevens die je zelf doorgegeven hebt, daarna gaan ze pas kijken of je het goed gedaan hebt enz, en krijg je begin volgend jaar de definitieve en weet je zeker of het geld van jou is.silly-one schreef:Ik kreeg net de brief. Krijg dat terug wat ik verwacht had. Rond de 4de wordt het gestort. Een deel gaat naar mijn spaarrekening en van een deel ga ik shoppen. Het is nu een maand of 3-4 geleden dat ik iets van kleding voor mijzelf heb gekocht dus het mag wel weer vind ik.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het is de voorlopige he, niet de definitieve. Dus dit is met de gegevens die je zelf doorgegeven hebt, daarna gaan ze pas kijken of je het goed gedaan hebt enz, en krijg je begin volgend jaar de definitieve en weet je zeker of het geld van jou is.silly-one schreef:Ik kreeg net de brief. Krijg dat terug wat ik verwacht had. Rond de 4de wordt het gestort. Een deel gaat naar mijn spaarrekening en van een deel ga ik shoppen. Het is nu een maand of 3-4 geleden dat ik iets van kleding voor mijzelf heb gekocht dus het mag wel weer vind ik.
Dat bedrag van mij is dundanig dat ik het wel kan terug betalen tzt. En ik weet gewoon dat ik het goed heb ingevuld. Ik vul het al jaren op dezelfde manier in en ik heb nog nooit te horen gekregen dat mijn voorlopige aanslag niet definitief was.
silly-one- Ratel
Wij hebben nog geen brief of geld ontvangen..
Ben ook bang dat we terug moeten betalen, omdat we waarschijnlijk te veel zorgtoeslag hebben gekregen..
Ben ook bang dat we terug moeten betalen, omdat we waarschijnlijk te veel zorgtoeslag hebben gekregen..
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik moet betalen!! Damn..
Zeker balen!
Had je een papieren versie ingevuld of digitaal?
Als je digitale versie gedaan hebt, stond daar ook al dat je moest terug betalen of stond daar juist dat je geld kreeg?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb nog steeds niks gehad al hebben ze nog een maand natuurlijk... Maar van mij mag het nu wel komen!
Gast- Gast
pffff nog niks!
en ik dacht dat het uiterlijk 1 juli ook echt op je rekening stond...maar nee... je krijgt voor 1 juli een brief en dan staat het voor half juli op je rekening...dus nog anderhalve maand
en ik dacht dat het uiterlijk 1 juli ook echt op je rekening stond...maar nee... je krijgt voor 1 juli een brief en dan staat het voor half juli op je rekening...dus nog anderhalve maand
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:pffff nog niks!
In mijn ervaring wordt he wel redelijk snel overgemaakt hoor, als je de brief krijgt. Meestal dezelfde of de volgende dag.
Gast- Gast
Hier ook nog steeds geen brief..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wel een aanmaling gehad.. Was voor het eerst vergeten de belasting (voorschot 2011) te betalen..
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan niet meer wachten, ik krijg 1600 euro, whahaha
Gast- Gast
ik kreeg gisteren wel een brief met voorlopige aanslag dat ik niets hoef te betalen, wel weer vreemd we hebben samen aangifte gedaan, en krijg ik apart een brief, mijn man ook nog geen bericht, we krijgen wel geld terug. zouden diegene die moeten betalen eerst een brief krijgen of zo??
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
*Marietje* schreef:pffff nog niks!
Heb je ook nog geen brief gekregen? Want mijn ervaring is ook dat als je een brief krijgt er altijd heel snel op de rekening staat.
M@niek- Ratel
Ik doe het ook al 5 jaar zelf, gaat altijd goed. Maar toch...silly-one schreef:ProudMama schreef:Het is de voorlopige he, niet de definitieve. Dus dit is met de gegevens die je zelf doorgegeven hebt, daarna gaan ze pas kijken of je het goed gedaan hebt enz, en krijg je begin volgend jaar de definitieve en weet je zeker of het geld van jou is.silly-one schreef:Ik kreeg net de brief. Krijg dat terug wat ik verwacht had. Rond de 4de wordt het gestort. Een deel gaat naar mijn spaarrekening en van een deel ga ik shoppen. Het is nu een maand of 3-4 geleden dat ik iets van kleding voor mijzelf heb gekocht dus het mag wel weer vind ik.
Dat bedrag van mij is dundanig dat ik het wel kan terug betalen tzt. En ik weet gewoon dat ik het goed heb ingevuld. Ik vul het al jaren op dezelfde manier in en ik heb nog nooit te horen gekregen dat mijn voorlopige aanslag niet definitief was.
Gast- Gast
Pagina 13 van 21 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
» Hebben jullie dat ook ?
» Hebben jullie weleens een trio gehad? Of een poging gewaagd?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Maar 1 sekspartner hebben gehad, wat vind jij?
» Hebben jullie dat ook ?
Pagina 13 van 21
Permissies van dit forum: