Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M bestelling in behandeling

+3
Didi
Atelier Madame
Tullow
7 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 4 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:26

Nou ik vond 'm eigenlijk wel leuk, maar gewoon heel doorschijnend en van slechte kwaliteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 4 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Spring ma 6 jun 2011 - 2:22

Heb volgens mij begin mei ofzo al een bestelling gedaan. Wordt telkens vertraagd. Inmiddels moet ik wachten tot half juni!
Maar ben bang dat het wel weer langer gaat duren. Zijn er op het moment nog meer mensen die dit hebben? Vindt het wel slecht hoor! Bij de wehkamp had mijn vriend dit ook en kreeg gelijk een waardebon van 10 euro.
Terwijl het daar maar een weekje langer duurde dan verwacht.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 4 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:54

Heb je al een klachten mailtje verzonden? Dan krijg jij bij H&M ook wel korting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 4 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 5:24

Ik baal alleen dat er 1 ding van mijn bestelling nu niet leverbaar is. Nu word het Juli bezorgd, laat ik dan met vakantie zijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 4 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Spring wo 8 jun 2011 - 20:26

@Megara, dat zal ik eens doen! Bedankt voor de tip.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 4 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum