starten met ivf behandeling
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
starten met ivf behandeling
hallo,
ik start 1 april met mijn 1e ivf behandeling ik ben er ontzettend zenuwachtig voor er ligt toch een bepaalde druk op en je bent toch ook bang voor teleurstellingen althans ik nu hoop ik dat er meer meiden zijn die in april starten zodat we elkaar kunnen steunen en elkaars verhalen kunnen vertellen.
groetjes
ik start 1 april met mijn 1e ivf behandeling ik ben er ontzettend zenuwachtig voor er ligt toch een bepaalde druk op en je bent toch ook bang voor teleurstellingen althans ik nu hoop ik dat er meer meiden zijn die in april starten zodat we elkaar kunnen steunen en elkaars verhalen kunnen vertellen.
groetjes
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
Re: starten met ivf behandeling
ik ga niet starten,heb ook geen ivf gehad,maar wilde je gewoon succes wensen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Spannend zeg! Ook ik onderga geen IVF maar wil je ook succes wensen.
Misschien dat je kan meeschrijven in het topic: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Daar schrijven meiden die ook niet "spontaan" zwanger worden. Ook meiden die met IVF bezig zijn.
Gr Clapperdie
Misschien dat je kan meeschrijven in het topic: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Daar schrijven meiden die ook niet "spontaan" zwanger worden. Ook meiden die met IVF bezig zijn.
Gr Clapperdie
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wens je veel succes in de aankomende weken En ik hoop voor je dat alles goed komt.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Er is een topic: 'meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat'' in deze pijler. Dat is wel een aanrader om in mee te kletsen. Er zijn meerdere meiden bezig met ivf, waaronder ik. Succes in ieder geval!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Prenatale behandeling
» IPL behandeling
» Wanneer starten met foliumzuur
» Wanneer starten met bijvoeding?
» behandeling eisen
» IPL behandeling
» Wanneer starten met foliumzuur
» Wanneer starten met bijvoeding?
» behandeling eisen
Pagina 1 van 1