IPL behandeling
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
IPL behandeling
Op de dagaanbieding sites staan heel vaak aanbiedingen voor bijv. 6 IPL behandelingen voor weinig geld. Mij lijkt het altijd een keer het proberen waard, maar lees op internet veel verschillende verhalen.
Heeft er iemand ervaring mee? en hoeveel behandelingen had je nodig? heb je nog jaarlijkse nabehandelingen? en blijven de haartjes ook echt weg?
In ben benieuwd naar jullie ervaring of verhalen hierover
Heeft er iemand ervaring mee? en hoeveel behandelingen had je nodig? heb je nog jaarlijkse nabehandelingen? en blijven de haartjes ook echt weg?
In ben benieuwd naar jullie ervaring of verhalen hierover
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Re: IPL behandeling
Ik heb dat heel lang geleden gedaan, maar bij mij heeft het niet echt geholpen. Ik heb heel donker haar en een hele lichte huid dus was eigenlijk perfect ervoor. De eerste 2x viel het haar er echt met bakken tegelijk uit maar de derde keer (was ik ook ziek maar ze zeiden dat het gewoon kon) gebeurde er vrij weinig, en alle keren daarna ook niks meer. Toen hebben we de 8 keer (= max) volgemaakt en een jaar niks gedaan. Toen heb ik er nog twee gedaan maar dit heeft ook niet gebaat, en toen was ik er wel klaar mee. Nu epileer ik.
Een vriendin van mij heeft redelijk blond haar maar kon ook laten laseren en bij haar is het volgens mij in een keer of 7 gelukt en ze gaat 1x per jaar terug en heeft geen haar en hoeft niet te scheren. Dus ik hoop dat ik gewoon een rare ben
Nu ging ik wel naar en niet zo heel dure (maar wel gecertificeerd, etc) en zij naar een hele dure in Den Haag. Misschien dat dat nog wat uitmaakt.
Een vriendin van mij heeft redelijk blond haar maar kon ook laten laseren en bij haar is het volgens mij in een keer of 7 gelukt en ze gaat 1x per jaar terug en heeft geen haar en hoeft niet te scheren. Dus ik hoop dat ik gewoon een rare ben
Nu ging ik wel naar en niet zo heel dure (maar wel gecertificeerd, etc) en zij naar een hele dure in Den Haag. Misschien dat dat nog wat uitmaakt.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Re: IPL behandeling
Ik ben bezig met ipl voor de oksels. Ik heb nu vier behandelingen gehad en er staan nu veel minder haartjes dan eerst, ongeveer de helft schat ik in. Gemiddeld staan er zo'n 6 tot 8 behandelingen voor, nog zo'n 2 tot 4 te gaan voor mij dus. Ik ben wel heel benieuwd of de rest dan ook weg is.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Prenatale behandeling
» Microdermabrasie behandeling
» starten met ivf behandeling
» H&M bestelling in behandeling
» behandeling eisen
» Microdermabrasie behandeling
» starten met ivf behandeling