Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bestelling H&M

Ga naar beneden

Bestelling H&M Empty Bestelling H&M

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 4:48

Even een vraagje, ik heb vorige week wat dingetjes besteld bij H&M in de hoop het nog mee te kunnen nemen op vakantie. Ik vertrek de 10e en het zou bezorgd worden tussen 8-12 aug. Het is dus niet zeker of ik het op tijd krijg. Maar nu ging ik net even online kijken en er staat dat het pakket op 06/08 is verzonden en je kan de zending dan volgen via Track & Trace. Daar staat dat het pakketje op 05/08 is aangemeld bij Post NL. Denken jullie dat ik het dan morgen binnen kan krijgen? Weet niet of iemand hier wel eens zijn zending heeft gevolgd en het weet of het dan zo snel gaat...? Kan niet wachten, haha. Wil het graag meenemen anders heb ik er niet zoveel aan deze zomer. (2 jurkjes en een bikini)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M Empty Re: Bestelling H&M

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 4:52

als PostNL meewerkt kan je het morgen hebben inderdaad maar soms duurt het ook wel ff voordat ze een pakketje bezorgen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M Empty Re: Bestelling H&M

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 4:53

Als er vanavond staat dat de zending gesorteerd is in het sorteercentrum dan kan je het morgen verwachten. Anders duurt het nog wat langer. H&M is sowieso vrij traag met verzenden. Een pakket kan dagen aangemeld staan voordat het ook daadwerkelijk in distributie gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M Empty Re: Bestelling H&M

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 5:16

Hm, dat wordt dus hopen. Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M Empty Re: Bestelling H&M

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum