Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M bestelling in behandeling

+3
Didi
Atelier Madame
Tullow
7 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:31

Bij mij staat er nu ook de datum van 16-20 mei bij. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 21:39

Ik vind het wel écht een slechte service van de H&M.. Ik begrijp dat ze wat achterlopen, maar een levertijd van 3-4 weken voor spullen vind ik wel heel lang!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:43

ach ik wacht al 2 en halve maand op een broek, ga `m annuleren, Vind het schandalig dat je zolang moet wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:51

Atelier Madame schreef:Ik vind het wel écht een slechte service van de H&M.. Ik begrijp dat ze wat achterlopen, maar een levertijd van 3-4 weken voor spullen vind ik wel heel lang!
Vorig jaar was dat altijd zo.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Didi ma 9 mei 2011 - 22:47

Ik dacht al dat het alleen aan mijn bestelling lag. Het zou tussen 25-29 april worden geleverd, maar nog steeds niks. Ik was al bang dat ik vergeten was te betalen, maar dat was gelukkig niet zo. Ook een paar keer de klantenservice proberen te bellen, maar daar moest ik steeds 10 minuten wachten.

Wel vervelend dat t zo lang duurt.

Oh yeah, de chaffeur is ( eindelijk ) onderweg! Gelukkig maar, heb positiebroeken besteld, mijn gewone broeken gaan niet meer dicht Very Happy
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 4:45

Fijn dat jouw bestelling in elk geval in aankomst is, misschien heb je het zelfs al.

2,5 maand wachten op een broek vind ik ook wel vrij extreem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 4:51

Een vriednin van mij had ook een maand op haar spullen gewacht, en zij heeft een klachtenmail gestuurd en 10 procent korting gekregen Wink Misschien een tip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:35

Dat is best een idee als ze de datum nog eens gaan opschuiven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:50

Ik heb na ongeveer 3 weken mijn bestelling ook eens binnen en morgen gaat ie weer terug. Het waren 2 jurken en ze zaten voor geen meter. Daar wacht je dan al die tijd op laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 9:16

Wat balen Birgit! Welke jurken had je besteld? Ik heb er een stuk of vier in mijn bestelling zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 9:19

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 DXLA01_78438_09090_71_6337 Maat 40 besteld

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 DXLA85_83825_55020_96_4797 Maat 42 besteld

Allebei te klein :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 9:30

De maten van H&M vallen ook wel erg raar hoor. Normaal gesproken loop ik in maat 36 maar de ene keer heb ik 34, dan weer 38 of zelfs 40.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 18:58

Ik heb eigenlijk vrijwel altijd maat M bij H&M, en maat 38 of 40.

Mijn bestelling is inmiddels in behandeling en is gister aangemeld bij TNT Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 20:37

Die van mij eindelijk ook!

De maten wisselen inderdaad heel erg bij H&M.. Kan ik de ene keer maat L aan van shirtjes, de andere keer past ik niet eens in de XL.. Met broeken is het helemaal een drama! Niks aan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Spring wo 11 mei 2011 - 20:43

Mijn bestelling is ook weer vertraagd volgens mij. Zou eind mei komen en nu al begin juni.
Maar goed, het gaat om vesten in een kleur die ik niet in winkels vinden kan.
Ook stom, sommige dingen zijn wel in de winkel en niet online, en andersom ook.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Sjonno wo 11 mei 2011 - 20:53

Ik heb ook ruim 3,5 week moeten wachten. En wat ik van de bestelling echt nodig had kon retour, een broekje voor Lisa. Niet te geloven zo wijd als die was.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 22:48

Mijn bestelling is inmiddels ook in behandeling. Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 22:50

Biancy schreef:Mijn bestelling is ook weer vertraagd volgens mij. Zou eind mei komen en nu al begin juni.
Maar goed, het gaat om vesten in een kleur die ik niet in winkels vinden kan.
Ook stom, sommige dingen zijn wel in de winkel en niet online, en andersom ook.


Dat heb ik ook vaak, zeker hier in de stad hebben ze nooit alles wat ook online staat. Ze lopen een beetje achter :P Maar het is wel lekker rustig, zelfs op zaterdag is het te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Didi wo 11 mei 2011 - 23:25

Nou ik heb het inderdaad binnen gehad, maar ook alles gaat retour. Jammer, ik kon wel wat nieuws gebruiken.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 23:39

Wat jammer Didi! Wat had je zoal besteld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Didi wo 11 mei 2011 - 23:46

Een paar broeken, een spijkerrokje en wat shirtjes. De shirtjes waren te groot, de broeken vond ik op het plaatje mooier,
en het rokje... ik ben niet zo`n spijkerrokjes mens geloof ik Very Happy

Ik hoop dat je bestelling snel komt, wanneer heb je eigenlijk besteld? Ik dus in de eerste week van april al, en heb t dinsdag pas gekregen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 23:48

Ik heb eind april besteld. Jij had dus nog een langere levertijd. :shock:
Ik vind ook de foto's vaak wat mooier dan het product zelf. Maten is ook altijd gokken he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Bruintje Beer vr 13 mei 2011 - 0:38

Ik moest er bijn 4 weken op wachten. Ook elke keer werd het later. Maar heb het inmiddels binnen en ik hou het ook. Ik heb meestal dezelfde maat. En dat past ook altijd.Stuur zelden wat terug.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:27

Ik had naar H&M gemaild, met de vraag hoe het nu precies zat. Ik krijg volgende week mijn bestelling en de verzendkosten hebben ze er af gehaald ter compensatie! Dat is pas vriendelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:32

Ik heb ook maar even een mailtje verzonden. Wie niet waagt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M bestelling in behandeling - Pagina 2 Empty Re: H&M bestelling in behandeling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum