Bestelling MUA makeup
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bestelling MUA makeup
Ik heb 2 weken geleden makeup besteld bij MUA.co.uk.
Ondertussen bijna 2 weken later nog niets binnen, iemand enig idee hoe snel het ongeveer duurt vanuit Engeland een bestelling hier heen laten sturen?
Het is mijn sinterklaascadeautje namelijk :-)
Ondertussen bijna 2 weken later nog niets binnen, iemand enig idee hoe snel het ongeveer duurt vanuit Engeland een bestelling hier heen laten sturen?
Het is mijn sinterklaascadeautje namelijk :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bestelling MUA makeup
Ik heb 18 november bij mua besteld en had het zaterdag binnen.. Vind de palets echt super!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Okee, ik heb een paar dagen later besteld. Dus het zou dus eind van de week, begin volgende week er dan wel zijn.
Fearie- Ratel
Ik heb mijn bestelling ook al binnen, maar las dat er meer meiden nog aan het wachten zijn.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moest op mijn bestelling ook lang wachten, misschien was op dat moment niet alles op voorraad?? Maar toen er in mijn status shipped stond was het er binnen 5 dagen!
ferada_- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb ff gecheckt online, en er staat status complete. Maar nog geen pakketje ontvangen.
Zag wel op de FB van Mua dat ze wat leveringsproblemen hadden, dus misschien ligt het daar aan.
Zag wel op de FB van Mua dat ze wat leveringsproblemen hadden, dus misschien ligt het daar aan.
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Ik heb ff gecheckt online, en er staat status complete. Maar nog geen pakketje ontvangen.
Dan zal het wel snel komen! Hoop dat je het deze week hebt. Ben je ook helemaal los gegaan omdat het zo goedkoop was met gratis verzenden?
ferada_- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 13-11-12
ferada_ schreef:Fearie schreef:Ik heb ff gecheckt online, en er staat status complete. Maar nog geen pakketje ontvangen.
Dan zal het wel snel komen! Hoop dat je het deze week hebt. Ben je ook helemaal los gegaan omdat het zo goedkoop was met gratis verzenden?
Ik heb wel een aantal dingetjes besteld. Maar ondertussen 3 weken geleden en heb nog steeds niets
Fearie- Ratel
Ik heb mijn bestelling ontvangen! Jeeh, happy!
Fearie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Show je Oog-makeup
» Bestelling H&M
» H&M bestelling in behandeling
» Bestelling Brando's
» Bestelling Next Direct
» Bestelling H&M
» H&M bestelling in behandeling