Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

+19
TukTuk
TNMN
Toet
Dennenappel
Travelgurly
Ugly Betty
SoGood
Spring
Gizmo
Inge
PapillonRose
Julia
Pien
Rovine
Melis_je
Jeanette
Atelier Madame
Lavendel
Puk
23 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:01

freakielief schreef:
Puk schreef:Ik besef me wel dat ik voor alles een excuus heb, maar ik ben gewoon te dik, ik voel me ook te dik, en ik wil niet dat andere mensen daar aanstoot aan nemen en dat gebeurd wel als ik met blote benen en of armen ga......
Nogmaals. dat is dus echt niet zo! Ik kan best kritisch en bitchy zijn als het op kleding van anderen aankomt, maar jij zou me zonder legging echt totaal niet opvallen in negatieve zin!
Met legging wel? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 22:01

Purple schreef: Een goeie BH maakt je boobies zoveel mooier en daar kun je je zoveel zekerder over gaan voelen.
En lingeriemevrouwen stimuleren je ook veel meer om je goed te voelen over jezelf dan Stepsmevrouwen die je zoveel mogelijk willen verkopen. Het is gewoon het winkelbeleid daar. Maar je huidige bh vind ik ook mooi zitten, het staat je goed.
Freakieliefs tip over een bodylotion met een kleurtje vind ik ook goed. Als je echt niet met blote benen wil, kan je een panty/heel dunne maillot aan, inderdaad zijn er ook heel mooie met een verticaal werkje. Die maken je huid mooi en je benen stukken slanker. Dan heb je natuurlijk wel sandalen met dichte tenen nodig. Maar doe die legging weg. Het levert ons niets op om tegen je te liegen. Ik geloof best dat je te zwaar bent, maar je ziet er niet te dik uit.
Ook eens met Gloria over de verhouding van je benen, ze zijn gewoon goed in verhouding.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 22:02

Potverdikke...zit ik hier gewoon bijna te janken omdat jullie zo lief zijn en ik zo onzeker. Ik ben aan het afvallen, omdat ik me gewoon kut erover voel en nu wilde ik dat ik geen bruiloft had, de bruiloft is over 2 weken al.... Ik persoonlijk vind het geen porem als dikke mensen met blote benen lopen, daarom heb ik het idee dat ik het dan ook zeker niet moet doen.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:03

Purple schreef:
freakielief schreef: Ik kan best kritisch en bitchy zijn als het op kleding van anderen aankomt, maar jij zou me zonder legging echt totaal niet opvallen in negatieve zin!
Met legging wel? :P
Ja. Evil or Very Mad Dat vind ik er gewoon echt niet uitzien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:04

Puk schreef:Ik heb mijn normale kloffie weer aan gedaan, dus ga me niet nog eens omkleden, sorry! En ik heb ook geen panty's in huis.....ik vind dat verschrikkelijke dingen, haha!!

Maar ik wil persé die bolero aan, omdat ik vette meezwaai armen heb. Maar wel lief dat je meedenkt. Die ketting gaat sowieso af, dat is gewoon een ketting die ik altijd om heb bij mijn dagelijkse kloffie.

Ik besef me wel dat ik voor alles een excuus heb, maar ik ben gewoon te dik, ik voel me ook te dik, en ik wil niet dat andere mensen daar aanstoot aan nemen en dat gebeurd wel als ik met blote benen en of armen ga......
Meid, hoe kom je er nu bij dat andere mensen daar aanstoot aan nemen?? Ik denk dat je met zo'n mooie outfit alleen maar laat zien dat je blij bent met jezelf. Niemand zal daar aanstoot aan nemen.

Ik zou je bolero ook aanhouden hoor, maar iedereen zegt hier dat dat topje en bloem weg moet, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Dan wordt het voor mij weer te kaal. En ik vind de bolero en jurkje alléén niet mooi samen, door die verschillende halslijnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:04

Purple schreef:Echt zonde dat je je zo rot met deze kleding voelt want het staat je zo leuk! Mooie hakken en panty erbij, leuke sieraden en je haar leuk en klaar. smile
Eens!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:04

Melis_je schreef:
En lingeriemevrouwen stimuleren je ook veel meer om je goed te voelen over jezelf dan Stepsmevrouwen die je zoveel mogelijk willen verkopen.
Inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 22:06

Gloria schreef:
Ik zou je bolero ook aanhouden hoor, maar iedereen zegt hier dat dat topje en bloem weg moet, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Met mij valt te onderhandelen over een hemdje met een V-hals die er precies in valt. Ik vind het absoluut niet nodig, maar als je je er echt niet fijn bij voelt Puk, dan moet je maar in stapjes blij worden met je lichaam.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:09

Melis_je schreef:
Met mij valt te onderhandelen over een hemdje met een V-hals die er precies in valt. Ik vind het absoluut niet nodig, maar als je je er echt niet fijn bij voelt Puk, dan moet je maar in stapjes blij worden met je lichaam.
Juist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Julia do 5 mei 2011 - 22:11

Storm schreef:
Purple schreef:Echt zonde dat je je zo rot met deze kleding voelt want het staat je zo leuk! Mooie hakken en panty erbij, leuke sieraden en je haar leuk en klaar. smile
Eens!!

Ook eens!! Ik vind het heel erg rot voor je dat je je zo onzeker voelt over je lichaam, want dat is niet nodig. En deze kleren staan je zo ontzettend goed! Je hoeft je helemaal niet onzeker te voelen, ook niet over je benen. Ik heb nog nooit aanstoot genomen aan te dikke armen of benen..en ik vind jouw benen ook niet te dik ogen onder die jurk.
Dus hup, probeer je je er een beetje erover heen te zetten en lees anders onze reacties nog een paar keer door in een dipmomentje smile ( al ken ik het wel, ik heb ook wel zo mijn onzekerheden hoor).
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:18

Melis_je schreef:Met mij valt te onderhandelen over een hemdje met een V-hals die er precies in valt. Ik vind het absoluut niet nodig, maar als je je er echt niet fijn bij voelt Puk, dan moet je maar in stapjes blij worden met je lichaam.
Haha, 'onderhandelen' Very Happy. Verder eens!

@Puk: vervelend dat je je zo rot voelt zeg, ik herken het wel hoor (weeg 78 kilo bij 1.70m, véél te veel). Ik weet inmiddels wél welke kleding ik moet dragen om slanker te lijken en mijn mooie punten naar voren te halen. Hier op het forum staat daar ook veel info over, maar je kunt ook googelen om wat adviezen op te duikelen.

En las ik nou dat je een vriend hebt? Kun je aan hem niet vragen om wat bevestiging en complimentjes ;-) (ik neem aan dat hij je mooi vindt zoals je bent)? Dat kan echt helpen om je net over die drempel heen te tillen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 22:21

Gloria schreef:
Melis_je schreef:Met mij valt te onderhandelen over een hemdje met een V-hals die er precies in valt. Ik vind het absoluut niet nodig, maar als je je er echt niet fijn bij voelt Puk, dan moet je maar in stapjes blij worden met je lichaam.
Haha, 'onderhandelen' Very Happy. Verder eens!

@Puk: vervelend dat je je zo rot voelt zeg, ik herken het wel hoor (weeg 78 kilo bij 1.70m, véél te veel). Ik weet inmiddels wél welke kleding ik moet dragen om slanker te lijken en mijn mooie punten naar voren te halen. Hier op het forum staat daar ook veel info over, maar je kunt ook googelen om wat adviezen op te duikelen.

En las ik nou dat je een vriend hebt? Kun je aan hem niet vragen om wat bevestiging en complimentjes ;-) (ik neem aan dat hij je mooi vindt zoals je bent)? Dat kan echt helpen om je net over die drempel heen te tillen.

Mijn vriend is mijn steun en toeverlaat, hij vindt me idd mooi zoals ik ben, maar stimuleert het afvallen wel enorm, en dat vind ik fijn! Hij vindt een legging mooier omdat mijn benen niet mijn sterkste punt zijn volgens hem, haha!

Verder zegt mijn omgeving altijd, dat ik zulke leuke kleren draag, wat me goed staat, dus dat zit wel goed.

Bedankt voor alle tips dames, ik ga er nog ff wat nachtjes over slapen, nu ben ik weg voor boodschappen en daarna ga ik naar een vriendin, doegg!!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 22:23

Dit is het meest eensgezinde topic in de geschiedenis van Yes, geloof ik.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 22:24

Puk schreef:Potverdikke...zit ik hier gewoon bijna te janken omdat jullie zo lief zijn en ik zo onzeker. Ik ben aan het afvallen, omdat ik me gewoon kut erover voel en nu wilde ik dat ik geen bruiloft had, de bruiloft is over 2 weken al.... Ik persoonlijk vind het geen porem als dikke mensen met blote benen lopen, daarom heb ik het idee dat ik het dan ook zeker niet moet doen.
hug

Hopelijk kun je er wat zekerder over worden!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  PapillonRose do 5 mei 2011 - 22:26

Heb ook alles gelezen en wil toch nog even zeggen dat ook ik vind dat je er helemaal niet uitziet als heel zwaar en dat je jurk je prachtig staat, ook met décolleté.

Als je toch een legging aan wilt doen (zelf ben ik ook meer van de leggings dan de panty's) dan zou ik er eentje nemen die zo dun mogelijk is en dan in dezelfde kleur roze als je vestje / topje. Dan is het veel meer een geheel dan met de zwarte legging.

Succes, en ik vind je jurk echt prachtig (met jou erin!).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Inge do 5 mei 2011 - 22:34

Puk, we schrijven samen in het afvaltopic en ik had daar je gewicht ook al gelezen, maar meid op deze foto lijk je helemaal geen 123 kilo... dat zijn maar cijfertjes...

Ik vind het jurkje zonder legging en zonder hemdje ook leuker staan, dat staat je heel erg goed... Maar jij moet dragen waar jij jezelf zeker in voelt. Jammer dat je zo onzeker bent over je lichaam, ik herken het zo goed!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gizmo do 5 mei 2011 - 22:43

Puk schreef:Potverdikke...zit ik hier gewoon bijna te janken omdat jullie zo lief zijn en ik zo onzeker. Ik ben aan het afvallen, omdat ik me gewoon kut erover voel en nu wilde ik dat ik geen bruiloft had, de bruiloft is over 2 weken al.... Ik persoonlijk vind het geen porem als dikke mensen met blote benen lopen, daarom heb ik het idee dat ik het dan ook zeker niet moet doen.

Lieve meid, niet doen!
Het is heel toevallig maar, ik heb ook op de 21e een bruiloft. Ik weeg 108 kilo bij 1,78 meter, en ik ga voor het eerst in jurk met panty!! Ik moet me ook echt eroverheenzetten. Geen legging aan, lage hakschoentjes eronder (wordt ook voor het eerst weer). Wordt wennen, maar ik ga het doen! Dus jij kan het ook!
Voor nu heb ik een zwart jurkje met een pertrolgroene bolero, en ik maak nog wat mooie sieraden voor erbij.

Ik ben wel even benieuwd, als ik het mag vragen, welke kledingmaat je hebt dat je bij Steps terecht kan? Want ik vind het jurkje erg leuk!

(PS succes met afvallen! Ik ben nu ruim 3 maanden bezig, 6 kilo kwijt. Het gaat niet hard, maar toch ben ik trots op mezelf. Dat moet jij ook zijn!)
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Spring do 5 mei 2011 - 22:50

Puk, ik vind het je erg goed staan hoor! Je bent misschien wat zwaar maar vergeet niet dat je ook lang bent! Dikke benen heb je absoluut niet in de jurk. Gewoon aantrekken wat hier al gezegd is.
Ik weet zeker dat je goede reacties zult krijgen. En als je je met blote benen te bloot voelt, dan draag je er een panty onder.

Heel veel plezier op de bruiloft in ieder geval en vergeet niet dat je er erg leuk uit ziet zo!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  SoGood vr 6 mei 2011 - 0:15

Ik kom speciaal buiten mijn pauze om even inloggen om even hier op te reageren. De tweede foto zonder legging, zonder bloem en zonder topje staan je zoveel beter! De rest erbij maakt het rommelig en ik snap de bedoeling er niet van. Blote benen kunnen echt wel hoor, daarbij denk ik dat je met een legging juist benadrukt dat je je benen liever niet laat zien, terwijl dat niet nodig is. Ik vind ook dat het prima kan! Doen! Hoofd omhoog, mooie, rechte houding aannemen en trots op jezelf zijn!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Ugly Betty vr 6 mei 2011 - 0:27

Ik vind het jurkje erg leuk staan! En inderdaad zonder legging vind ik het mooier. Het topje eronder vind ik prima kunnen, kan me voorstellen dat je dat prettiger vindt.
De bloem zou ik niet doen, omdat je waarschijnlijk al een corsage krijgt...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Travelgurly vr 6 mei 2011 - 1:11

zonder legging Very Happy !
En je benen zijn inderdaad niet dik hor! ze zijn gewoon normaal! Vind dat het zeker kan zonder legging en topje.
Kom op , een goede mooie zomerdag op de bruiloft, mag jij ook best stralen omdat je er zo goed uitziet.
En anders wel je topje maar GEEN legging Wink

Suc6 .
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Dennenappel vr 6 mei 2011 - 3:57

Klopt jouw weegschaal wel? Ik zie er namelijk echt geen 123 kilo vanaf! Je lijkt een stuk lichter om te zien, het is ook mooi in verhouding met elkaar.

Het doet pijn om te lezen dat jij jezelf echt dik, dik, dik vindt en anderen het niet aan wilt doen om dat aan ze te laten zien.
Je benen zien er juist mooi uit! Helemaal niet dik, opgezet of mega kuiten, juist mooi in proportie, eerder zelfs wat slanker. Deze mogen echt wel gezien worden.

Verder vind ik het zonder legging ook mooier staan, het ziet er frisser zomerser uit. Tevens lijk je daardoor minder op een qua stuk, het onderste gedeelte maakte het nu erg donker. Dat is zonde.
Ik kan mij voorstellen dat als je het niet gewend bent om een decolleté te laten zien, dat dit nu te veel bloot is. Ik zou hierom ook een mooi hemdje er onder doen. Hier kijk je namelijk ook de hele tijd zelf naar en dan denk je alleen maar 'vallen ze er al uit' 'vallen ze echt niet te veel op' enz.
Je eigen benen, zie je minder.

Wellicht helpt het om de komende dagen af en toe binnen blote benen te hebben, om er aan te wennen? Gezien je ze altijd bedekt, voelt dit ook kaal, raar, bloot en lelijk. Terwijl het absoluut niet zo is!

Wanneer je je op de dag van de bruiloft er nog te onzeker over voelt, zou ik kiezen voor een lichte panty. Zo blijft het fleurig en voel je je toch enigszins prettig want dat is ook erg belangrijk.

Ga ervoor!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Toet vr 6 mei 2011 - 4:08

Wat vervelend dat je zo onzeker bent over je lichaam, want dat is echt niet nodig. De jurk staat je prachtig!
Het hempje er onder stoort mij eerlijk gezet niet zo, dus als jij je prettiger voelt mét, zou ik hem er zeker gewoon onder doen. Over de legging ben ik het eens met de rest, die verpest de hele outfit. Maargoed, ik denk wel dat het belangrijker is dat jij je zelf prettig voelt. Maar met een jurk op deze lengte kan het prima, ook met vollere benen.

Over de bloem twijfel ik dan nog, hij staat opzich wel mooi maar omdat er ook al allerlei glitters in de jurk zitten wordt het geheel misschien te druk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk vr 6 mei 2011 - 4:47

Wat zijn jullie toch allemaal schatten!! Het doet me ook goed om te horen dat jullie me minder zwaar inschatten. Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik heb kledingmaat 48 qua broeken en XXL/XL voor bovenkleding. Dit jurkje is 44, hij valt gewoon iets groter uit, want in veel jurkjes van de Steps pastte de rits niet dicht.

Ik ga er nog ff over nadenken wat ik nu moet doen............Bedankt allemaal!! hug

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gizmo vr 6 mei 2011 - 4:57

Puk schreef:Wat zijn jullie toch allemaal schatten!! Het doet me ook goed om te horen dat jullie me minder zwaar inschatten. Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik heb kledingmaat 48 qua broeken en XXL/XL voor bovenkleding. Dit jurkje is 44, hij valt gewoon iets groter uit, want in veel jurkjes van de Steps pastte de rits niet dicht.

Ik ga er nog ff over nadenken wat ik nu moet doen............Bedankt allemaal!! hug


Jeetje, klopt je weegschaal wel dan :shock: Ik had met 110 kilo maat 52 van broeken (1,78m lang). En ik zie er ook echt dikker uit dan jij (vind ik dan Wink)
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 3 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum