Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloft kleding issues

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bruiloft kleding issues Empty Bruiloft kleding issues

Bericht  Lot ma 27 mei 2013 - 4:48

Hallo dames,

ik heb binnenkort een bruiloft en heb mijn jurk al gekocht, maaaaar....ik kan er maar geen leuk jasje op vinden! Ik zie wel leuke jasjes (bijv. van de Steps), maar er wordt mooi voorspeld, en het jasje is eigenlijk alleen maar voor het plechtige gedeelte, dus ik wil er niet te veel geld aan uit geven. Wie o wie weet waar ik nog kan zoeken?? Ik zoek een taupe kleurig jasje, en dan het liefst een wat korter model zodat het op mijn taille valt.

Ik weet het namelijk echt niet meer! Ik vind dit best een saai topic maar wie helpt mij! Ik voeg wel even foto's toe van wat ik al heb. Ik heb nl. taupe kleurige pumps gekocht (nu wil ik dus eenzelfde kleur jasje). Máár aan de andere kant waarom doe ik niet een heel andere kleur er op, zoals: http://www.hm.com/nl/product/02194?article=02194-F.

Jurkje:
http://www.zalando.nl/even-odd-cocktailjurk-turquoise-ev421c0aa-505.html

Pumps:
http://www.dolcis.nl/default.aspx?params=fh_view_size%3d40%26fh_start_index%3d40%26fh_secondid%3d03247550%26fh_lister_pos%3d50%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames%257d%252fpr_productgroup%253e%257bpumps%253benkellaarsjes%257d%26fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_refview%3dlister

Sorry ik weet even niet hoe ik de links in plaatjes kan laten veranderen.

Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft kleding issues Empty Re: Bruiloft kleding issues

Bericht  Melis_je di 28 mei 2013 - 19:19

Die blazer van de H&M heb ik ook gepast! Heel mooi model, maar de kleur is smiley-geel in het echt. Heel fel. Ik denk dat dat niet mooi staat bij het jurkje. Op de website lijkt het meer lichtgeel. Maar tijdens het plechtige gedeelte staan je voeten en jasje vast niet tegelijk op de foto, dus als het alleen voor dat half uurtje is, zou ik gewoon een zwart jasje of een donkerblauwe nemen, als je die al in de kast hebt. Donkerblauw vind ik ook mooi bij felblauw en taupe.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft kleding issues Empty Re: Bruiloft kleding issues

Bericht  Lot di 28 mei 2013 - 21:51

Bedankt voor je tips Melis_je. Dat geel had mij waarschijnlijk toch niet gestaan (heb een lichte huidskleur) maar ik vond het wel een vrolijk idee, en inderdaad een heel mooi model. Ik heb nu een iets lichtere kleur taupe jasje (meer grijzig), dat vond ik eerst niet matchen, maar ik denk dat ik dat er maar op doe. Misschien kan ik het nog combineren met wat sieraden in bruintinten zodat het alsnog matched.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft kleding issues Empty Re: Bruiloft kleding issues

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum