Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

+19
TukTuk
TNMN
Toet
Dennenappel
Travelgurly
Ugly Betty
SoGood
Spring
Gizmo
Inge
PapillonRose
Julia
Pien
Rovine
Melis_je
Jeanette
Atelier Madame
Lavendel
Puk
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  TNMN vr 6 mei 2011 - 4:57

Lieve Puk, ik vind dat het jurkje en vestje je erg goed staan! En ik vond persoonlijk de bloem er ook leuk bij staan, lekker vrolijk!
Ik zou echt niet die legging aan doen, dat staat helemaal niet bij het geheel en zonder staat velen malen beter. Ik zou of een mooie panty aan doen of je benen insmeren met zelfbruinende bodylotion of het gewoon lekker zo laten smile En bedenk je wel, dat als je een zwarte legging aandoet het juist je witte benen benadrukt en je door de legging korter en daardoor wat proppiger lijkt.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:28

Ook ik wil nog even zeggen dat je helemaal niet zo dik lijkt, er niks mis is met je benen, je hebt geen dikke benen hoor! En please laat die legging weg, je kunt het zo goed hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:30

Ik vind het echt een heel leuk jurkje en met blote benen kan echt prima!!! Of anders met een panty idd. Met legging lijk je veel dikker en kleiner. Ik ben zelf gewoon slank, maar ook ik heb geen mooie benen vind ik, maar daar heb ik gewoon schijt aan....Moest ik me ook wel ff overheen zetten hoor, maar nu draag ik niets liever dan shortjes in de zomer!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  TukTuk vr 6 mei 2011 - 5:52

Ik vind dat je het jurkje echt heel goed kan hebben! Hij staat echt heel leuk smile Inderdaad zonder legging staat het echt veel mooier! Ik snap je gevoel wel over dikke benen, heb dat zelf namelijk ook heel erg, maar je hebt hele slanke enkels, en je benen zijn gewoon echt in verhouding, ik zou willen ruilen hoor!

En inderdaad, je zou echt niet zeggen dat je 123 kilo bent!!
Je ziet er veel slanker uit dan dat!

En inderdaad niet luisteren naar die verkoopsters, die merken vast aan jou dat je met een legging het prettiger vind, die gaan dan niet zeggen dat dat juist niet staat, want die zijn dan bang dat je het jurkje niet koopt!!

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:59

Hoe lang ben je? Ik vind je ook absoluut geen 123 lijken. Enne geen legging hoor!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk vr 6 mei 2011 - 6:14

Gizmo schreef:
Puk schreef:Wat zijn jullie toch allemaal schatten!! Het doet me ook goed om te horen dat jullie me minder zwaar inschatten. Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik heb kledingmaat 48 qua broeken en XXL/XL voor bovenkleding. Dit jurkje is 44, hij valt gewoon iets groter uit, want in veel jurkjes van de Steps pastte de rits niet dicht.

Ik ga er nog ff over nadenken wat ik nu moet doen............Bedankt allemaal!! hug


Jeetje, klopt je weegschaal wel dan :shock: Ik had met 110 kilo maat 52 van broeken (1,78m lang). En ik zie er ook echt dikker uit dan jij (vind ik dan Wink)

Ik ben nu 7 weken bezig met sportief afvallen en het is wel zo dat er wat kilo's af zijn, dat merk ik wel, maar hoeveel weet ik niet, ik weeg me niet, alleen bij de sportschool. Toen ik begon met het sportief afvallen, woog ik op mijn eigen weegschaal en thuis ongeveer evenveel, het klopt echt! Ik moet zeggen dat het jurkje me wel afkleed hoor, ik vind mezelf er ook redelijk goed uitzien in het jurkje(op de benen na dan hihi)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk vr 6 mei 2011 - 6:17

Puuc schreef:Hoe lang ben je? Ik vind je ook absoluut geen 123 lijken. Enne geen legging hoor!!!

1.81:)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 6:19

Puk schreef:
Puuc schreef:Hoe lang ben je? Ik vind je ook absoluut geen 123 lijken. Enne geen legging hoor!!!

1.81:)

Nou ik had je 95 geschat ofzo... Je ziet er super uit in dat jurkje met blote benen! Echt waar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Arwyn vr 6 mei 2011 - 6:44

Jaa, blote benen en geen hemdje!
Je hebt echt geen dikke benen en juist een mooi decolleté!
Vooral als je een beetje onzeker bent over jezelf, moet je je pluspunten showen natuurlijk! Wink
Mooie sandaaltjes erbij, leuk lakje op je nageltjes.. Eventueel een beetje zelfbruiner als je je benen echt zo wit vindt, maar ikzelf kan me daar nooit aan storen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 6:50

Geen legging en geen hempje. Ziet er super uit zonder!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Phileine vr 6 mei 2011 - 6:54

Ik ben gek op leggings, maar dit jurkje vind ik ook veel leuker zonder legging! Je hebt slanke kuiten, die mogen gezien worden. En het jurkje staat zonder hemdje veel leuker. Het is nu meer een geheel, met al die extra's maakt het juist wat propperig. De bolero zou ik ook weglaten, mocht het weer dit toelaten. Anders misschien een andere kleur erbij. Ik vind het roze en groen niet zo mooi matchen. En mooie sandalen erbij, je hebt een mooie lengte, dus een hakje is ook niet nodig. Veel plezier, ik hoop dat je de stap durft te maken (ik ga deze zomer ook echt proberen om jurkjes te dragen zonder legging), want je kan het prima hebben!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Arwyn vr 6 mei 2011 - 6:58

Vilein schreef:Ik ben gek op leggings, maar dit jurkje vind ik ook veel leuker zonder legging! Je hebt slanke kuiten, die mogen gezien worden. En het jurkje staat zonder hemdje veel leuker. Het is nu meer een geheel, met al die extra's maakt het juist wat propperig. De bolero zou ik ook weglaten, mocht het weer dit toelaten. Anders misschien een andere kleur erbij. Ik vind het roze en groen niet zo mooi matchen. En mooie sandalen erbij, je hebt een mooie lengte, dus een hakje is ook niet nodig. Veel plezier, ik hoop dat je de stap durft te maken (ik ga deze zomer ook echt proberen om jurkjes te dragen zonder legging), want je kan het prima hebben!

Jaa, doen!!
De Hema jurkjes kunnen ook echt prima zonder smile
Heb je die je nog besteld had al opgehaald trouwens??
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 1:50

2x


Laatst aangepast door Antibes op zo 8 mei 2011 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 1:52

Gizmo schreef:
Puk schreef:Wat zijn jullie toch allemaal schatten!! Het doet me ook goed om te horen dat jullie me minder zwaar inschatten. Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik heb kledingmaat 48 qua broeken en XXL/XL voor bovenkleding. Dit jurkje is 44, hij valt gewoon iets groter uit, want in veel jurkjes van de Steps pastte de rits niet dicht.

Ik ga er nog ff over nadenken wat ik nu moet doen............Bedankt allemaal!! hug


Jeetje, klopt je weegschaal wel dan :shock: Ik had met 110 kilo maat 52 van broeken (1,78m lang). En ik zie er ook echt dikker uit dan jij (vind ik dan Wink)

Haha, inderdaad! Ik weeg 95 bij een lengte van 1.80 en ik heb ook maat 46 echt wel nodig bij broeken en bovenkleding zéker xl (soms ook groter dan dit dus).

Over de kleding: ik kan me heel goed voorstellen dat EN geen hemdje eronder EN geen legging eronder heel bloot voelt, zou ik persoonlijk ook niet doen dus. Ik zou denk ik wel de legging laten varen, maar het topje er lekker onder houden. Legging dan vervangen door panty eventueel. Bolero ook gewoon erbij houden, schouders bedekt is zoooo'n verschil qua flubber-armen-gevoel. Ik houd van bolero'tjes! Eventueel eentje met kortere mouwtjes?

Ik heb augustus een bruiloft in barcelona, van een vriendin die daar een heel hip villa-aan-het-strand-leven leidt enzo en ik ga me vast ook enorm en dik en wit voelen daar, zeker bij al die kleine, slanke, bruine spanjaarden! Tegen die tijd mag jij met mij meedenken.. Wink En ik ga ook maar weer eens richting steps straks!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk ma 9 mei 2011 - 5:02

UPDATE ;-)

Ik heb een legging gevonden in dezelfde kleur als mijn jurk, die ga ik dus aantrekken, het is een legging die net over mijn knieën komt, en dat is super, aangezien ik daar het meest onzeker over ben!!

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je ma 9 mei 2011 - 5:06

Jammer! Ik dacht dat je kwam zeggen: "Update! Vandaag deed mijn spiegel het weer. Ik zag dat ik helemaal niet dik ben en dat de groene jurk mij prachtig staat. Mijn benen zijn perfect in verhouding en ik heb een geweldig decolleté. Ik heb al mijn 'verhullende onderkleding' in de Zak van Max gegooid. Er is nog één probleem: hoe zorg ik ervoor dat ik niet méér aandacht trek dan de bruid?"
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  rapa nui ma 9 mei 2011 - 5:34

Jammer, dat je je zo onzeker voelt. Ik heb echt waar dikkere benen dan jij (want op die foto heb jij heel normale benen) en laat ze gewoon zien. Het past gewoon in het totaalplaatje en het is toch zonde om ze altijd te bedekken. Ik vind het heerlijk om in de zomer met blote benen te lopen. Ik heb ook wel eens gehoord van: jeh, wat heb jij dikke kuiten. Maar ook met een panty, legging oid valt het vaak nog meer op. Dus ook al is het niet voor die bruiloft: ik hoop dat je met dit mooie weer toch wat vaker de stap durft te nemen om met blote benen rond te lopen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 4 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum