Kan dit voor een bruiloft (again)
+2
Minx
Lavendel
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan dit voor een bruiloft (again)
ik trek er een zwart colbertje bij aan. Leuke jurkjes kon ik namelijk niet vinden dus vandaar een rokje + top.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kan dit voor een bruiloft (again)
Ik vind het hem net niet, ik denk dat ik een mooie pantalon mooie vind onder dit topje. en op het rokje een wat strakker topje daarbij ook zeker een dunne zwarte panty
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Thanks voor je advies.. ik lijk er op de foto een propje in (ben maar 1.58), maar in het echt juist een stuk langer en slanker (de schoenen zijn ook vrij hoog) dus vandaar dat ik wel vond dat het kon het rokje icm de top.. maar oke een hele lichte panty past misschien beter bij het weer.
Lavendel- Ratel
juist daardoor word de verhouding scheef. Je hebt nu echt heel erg de nadruk op de bovenkant liggen, waardoor je uit verhouding raakt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind het meer iets voor naar je werk dan voor naar een feest.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
mm ik ga er nog eens over nadenken dan
Lavendel- Ratel
Het kan wel, maar is net wat te gewoontjes eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij kan het prima hoor!! Ik zou alleen je haar mooi opsteken, want los haar incl. die roesjes op je blouse is too much. Mooie oorbellen in, armband erbij en dan kan het best! Sowieso zou ik het niet met een pantalon doen, dat vind ik zelf een no go voor een bruiloft..
Jacolien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11
Ik vind het wel mooi, en denk als je dit combineert met een donkere 40 dennier panty en een cobertje dat het heel mooi staat. Inderdaad je haren opsteken, mooie oorbellen in, volgens mij zie je er dan super leuk uit!
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik wilde ook inderdaad mijn haar opsteken een parelmoerknopjes in mijn oren en een parelmoer armband. Het blauw is trouwens wel net iets feller in het echt.. dus het is wat minder een sombere outfit dan het hier lijkt. Maar bedankt voor alle tips! Kan ik het ook mooi voor sollicitaties gebruiken Een broek vind ik trouwens ook echt niks voor een bruiloft..
Lavendel- Ratel
Lovely schreef:Ik vind het wel mooi, en denk als je dit combineert met een donkere 40 dennier panty en een cobertje dat het heel mooi staat. Inderdaad je haren opsteken, mooie oorbellen in, volgens mij zie je er dan super leuk uit!
40 dernier panty is bijna een maillot toch? Een 15 dernier zou ik dan doen, idd wel zwart en geen naturel.. staat wel chic!
Jacolien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11
Jacolien schreef:Lovely schreef:Ik vind het wel mooi, en denk als je dit combineert met een donkere 40 dennier panty en een cobertje dat het heel mooi staat. Inderdaad je haren opsteken, mooie oorbellen in, volgens mij zie je er dan super leuk uit!
40 dernier panty is bijna een maillot toch? Een 15 dernier zou ik dan doen, idd wel zwart en geen naturel.. staat wel chic!
Nee, 60 dennier is bijna een maillot. Ik vind 15 juist te dun, dan zie je elke oneffenheid, 40 vind ik de mooiste variant. Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Jurkje voor Bruiloft
» Kan dit jurkje voor een bruiloft?
» Cadeau voor bruiloft
» Jurk voor een bruiloft
» Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!
» Kan dit jurkje voor een bruiloft?
» Cadeau voor bruiloft
» Jurk voor een bruiloft
» Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: