Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

+19
TukTuk
TNMN
Toet
Dennenappel
Travelgurly
Ugly Betty
SoGood
Spring
Gizmo
Inge
PapillonRose
Julia
Pien
Rovine
Melis_je
Jeanette
Atelier Madame
Lavendel
Puk
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 21:37

Zonder hemd is het echt veel beter. Eventueel een keertje naar de zonnebank of een beetje matte bronzer, maar dan heb je een veel mooier decolleté dan met het hemd. Dan let ook niemand meer op je benen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:38

Ik vind dat decolleté trouwens sexi en je slanker maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 21:38

Met mooie sandaaltjes staat het ook leuk, echt meid, blote benen is 2011, leggings zijn zo 2010 Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 21:38

Puk schreef:
Ik mag niet op hakken lopen i.v.m. knie die volledig kapot is. Ik heb mooie sandaaltjes

Dan moet je echt nooit meer een legging aantrekken.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:38

AM, Melisje en ik zijn het eens! Nu jij nog! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:39

Puk schreef:Ik mag niet op hakken lopen i.v.m. knie die volledig kapot is. Ik heb mooie sandaaltjes....dus nu duimen voor mooi weer! Het is 21 mei...dus de kans is er wel, haha!
Dan is die legging helemaal not done. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:40

Purple schreef:AM, Melisje en ik zijn het eens! Nu jij nog! smile
Ik sluit me bij jullie aan.

Offtopic: Ik vind dit hele leuke topics, na mijn bevalling zal ik er vast ook wel een paar openen haha. Nu maakt het niet uit wat ik aan trek, dik ben ik toch wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Rovine do 5 mei 2011 - 21:42

Zonder hemdje!

Ik zou idd voor een panty gaan als je niet met blote benen durft, misschien kun je er eentje pakken met een subtiel verticaal streepje?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:43

Ik vind jullie echt heel erg lief, dat jullie me zo goed adviseren, maar ik ga me echt niet happy voelen als ik me zo kleed als op de laatste foto...... Cry Cry Cry

Bij de Steps(waar ik het jurkje heb gekocht) vonden ze ook dat ik een legging eronder moest doen, ze probeerden me alleen een cremé kleur aan te smeren, maar als ik ergens een hekel aan heb is het aan wit achtige leggings, dan zie je echt alle putjes etc.

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:44

Puk schreef:
Bij de Steps(waar ik het jurkje heb gekocht) vonden ze ook dat ik een legging eronder moest doen, ze probeerden me alleen een cremé kleur aan te smeren, maar als ik ergens een hekel aan heb is het aan wit achtige leggings, dan zie je echt alle putjes etc.

Bij Steps moet je ook niet om advies vragen. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:45

Ik vind goeie lingerie (eventueel een corrigerend hempje of broekje) veel belangrijker voor een goeie outfit als een legging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:46

Purple schreef:
Puk schreef:
Bij de Steps(waar ik het jurkje heb gekocht) vonden ze ook dat ik een legging eronder moest doen, ze probeerden me alleen een cremé kleur aan te smeren, maar als ik ergens een hekel aan heb is het aan wit achtige leggings, dan zie je echt alle putjes etc.

Bij Steps moet je ook niet om advies vragen. laughcry
Eens. Maakt niet uit wat je daar aantrekt, alles staat "gé- wél- díg, zou het echt doen"!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 21:47

Steps is een aansmeerwinkel. Ik ben echt niet te beroerd om het te zeggen als ik kleding na pagina's passen nog steeds lelijk vind (zie Ekiaams topic), maar zonder legging staat je veel beter. De legging maakt je dikker. Je kunt het decolleté hebben.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:49

Melis_je schreef:Steps is een aansmeerwinkel. Ik ben echt niet te beroerd om het te zeggen als ik kleding na pagina's passen nog steeds lelijk vind (zie Ekiaams topic), maar zonder legging staat je veel beter. De legging maakt je dikker. Je kunt het decolleté hebben.
Inderdaad. Ik denk dat Puk eens naar een goeie lingeriezaak moet gaan. Een goeie BH maakt je boobies zoveel mooier en daar kun je je zoveel zekerder over gaan voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:51

Purple schreef:
Melis_je schreef:Steps is een aansmeerwinkel. Ik ben echt niet te beroerd om het te zeggen als ik kleding na pagina's passen nog steeds lelijk vind (zie Ekiaams topic), maar zonder legging staat je veel beter. De legging maakt je dikker. Je kunt het decolleté hebben.
Inderdaad. Ik denk dat Puk eens naar een goeie lingeriezaak moet gaan. Een goeie BH maakt je boobies zoveel mooier en daar kun je je zoveel zekerder over gaan voelen.

Ik heb hele goede lingerie....ik heb alleen nie zoveel boobies, haha! Een mager 85B cupje;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:51

ProudMama schreef:]Eens. Maakt niet uit wat je daar aantrekt, alles staat "gé- wél- díg, zou het echt doen"!
En het erge is, het zijn allemaal van die opgemaakte huppeltutten. Als slank meisje voel ik me daar al niet prettig, laat staan als je wat steviger bent en ze met allemaal stomme adviezen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:52

Puk, geloof ons; wij willen jou niks aansmeren... Wij willen dat jij er leuk bij loopt wat heus wel kan ook al denk je zelf van niet. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:53

Oké, ik kan je gezicht niet zien, dus ik weet niet of het te druk is, maar ik zeg:

wél bloem,
wél topje,
legging weg,
panty aan,
ketting om je nek weg.

Kun je dat eens proberen en laten zien? Ik vind namelijk die combi van de jurk en het vestje bij de hals niet mooi, sluit niet mooi op elkaar aan. Door die bloem kun je dat vastzetten. Maar zoals ik zeg, ik zie je gezicht er niet bij, dus misschien is die bloem toch te druk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 21:54

maar goed over je bovenkleding ben je het er wel mee eens? geen topje onder je jurkje en geen bloem?
Want dat is sowieso al een geweldige verbetering.

En serieus als je dan iets aan wilt over je benen doe dat ajb een panty aan en geen legging!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Pien do 5 mei 2011 - 21:56

ik ben het eens dat die legging de stoorfactor is in dit verhaal. sowieso vind ik zwart er echt te ver bij gezocht. het is in dit plaatje veel te hard! wat je misschien zou kunnen overwegen om je benen wat bruiner te krijgen is een zelfbruiningscreme. scrub eerst je benen eens goed en ga daarna smeren, je hebt van dove en nivea hele goede creme's. zorg wel dat je het echt goed uitsmeerd en dat je het gelijkmatig verdeeld..

daarnaast trek je mooie sandaaltjes aan, lak je teennagels mooi en het lijkt ook al weer heel anders!

wat ik zelf waarschijnlijk zou doen, is wel het roze hempje eronder aan te doen. als je je niet prettig voelt bij zo'n decoletté kan dat je dag behoorlijk verstoren! ik ben er zelf geen voorstander van om onder een v een ronde hals te doen, maar ik vind het niet misstaan!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:57

Gloria schreef:Oké, ik kan je gezicht niet zien, dus ik weet niet of het te druk is, maar ik zeg:

wél bloem,
wél topje,
legging weg,
panty aan,
ketting om je nek weg.

Kun je dat eens proberen en laten zien? Ik vind namelijk die combi van de jurk en het vestje bij de hals niet mooi, sluit niet mooi op elkaar aan. Door die bloem kun je dat vastzetten. Maar zoals ik zeg, ik zie je gezicht er niet bij, dus misschien is die bloem toch te druk.

Ik heb mijn normale kloffie weer aan gedaan, dus ga me niet nog eens omkleden, sorry! En ik heb ook geen panty's in huis.....ik vind dat verschrikkelijke dingen, haha!!

Maar ik wil persé die bolero aan, omdat ik vette meezwaai armen heb. Maar wel lief dat je meedenkt. Die ketting gaat sowieso af, dat is gewoon een ketting die ik altijd om heb bij mijn dagelijkse kloffie.

Ik besef me wel dat ik voor alles een excuus heb, maar ik ben gewoon te dik, ik voel me ook te dik, en ik wil niet dat andere mensen daar aanstoot aan nemen en dat gebeurd wel als ik met blote benen en of armen ga......
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:58

Puk schreef:Tadaaaaaa....zo voel ik mij dus echt niet prettig. Ik zou me de hele dag niet fijn voelen, en bang zijn wat anderen van mijn dikke benen zeggen. Dilemma.......... Cry
Mag ik hier nog wat over zeggen?

Stel je nou voor dat je hele slanke benen hebt hè, echt de ultieme benen. Terwijl de rest van je lichaam hetzelfde is als nu. Hoe zou dat staan, denk je? Beetje apart hè? Mijn punt is maar: je benen zijn niet extreem dik in verhouding met de rest van je lichaam, ze passen er juist precies goed bij. Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent over je lichaam, maar denk echt niet dat je benen buitenproportioneel (!) dik zijn. Dat is gewoon niet zo. Dus scheer ze mooi, pak inderdaad een zonnebankje, hul ze in een mooie (= lekker dure) panty en maak het af met een stel mooie schoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:58

Je benen zijn echt niet zo dik! Topje wil ik nog best over onderhandelen, vind ik niet zo'n ramp... maar absoluut GEEN legging! Very Happy Ik weet niet wanneer de bruiloft is (misschien heb ik eroverheen gelezen), maar er komen nu een paar mooie dagen aan... Zou de komende dagen gewoon rokjes dragen zonder legging, dan kun je er even aan wennen en voel je je bij de bruiloft minder ongemakkelijk. Want echt, het zit tussen je oren dat jouw blote benen niet zouden kunnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:00

Puk schreef:Ik besef me wel dat ik voor alles een excuus heb, maar ik ben gewoon te dik, ik voel me ook te dik, en ik wil niet dat andere mensen daar aanstoot aan nemen en dat gebeurd wel als ik met blote benen en of armen ga......
Het topic ging eigenlijk ook alleen maar over de bloem natuurlijk. laughcry Maar ja, dat is dit forum... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:00

Puk schreef:Ik besef me wel dat ik voor alles een excuus heb, maar ik ben gewoon te dik, ik voel me ook te dik, en ik wil niet dat andere mensen daar aanstoot aan nemen en dat gebeurd wel als ik met blote benen en of armen ga......
Nogmaals, dat is dus echt niet zo! Ik kan best kritisch en bitchy zijn als het op kleding van anderen aankomt, maar jij zou me zonder legging echt totaal niet opvallen in negatieve zin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? - Pagina 2 Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum