Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

+19
TukTuk
TNMN
Toet
Dennenappel
Travelgurly
Ugly Betty
SoGood
Spring
Gizmo
Inge
PapillonRose
Julia
Pien
Rovine
Melis_je
Jeanette
Atelier Madame
Lavendel
Puk
23 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:04

He hallo...

Na heeel veel shoppen eindelijk een jurkje etc. gevonden voor de bruiloft van vrienden van ons. We horen er de hele dag bij en daarom mocht het ook wel iets duurder zijn.

Nu twijfel ik alleen over de bloem, zal ik hem op die plek houden, of toch in mijn haar steken? Ik heb een korte bob, maar ik draag ook een bril, misschien is het te druk?!

Groetjes!

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? 396598949
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Lavendel do 5 mei 2011 - 21:07

Als je een bob hebt en een bril dan zeker de bloem niet in je haar. Op het jurkje vind ik leuker. Ik zou alleen geen zwarte legging eronder aan doen. Zo zonde, want het jurkje is lang genoeg. Mocht het niet fijn zitten zonder legging dan kun je er een kort strak broekje onder doen of een afgeknipte panty.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:10

zou de bloem ook niet in je haar doen, dan wordt het daarboven veel te druk.
Ook de legging zou ik (zoals lavendel al zegt) niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:14

Persoonlijk zou ik de bloem helemaal weglaten, ik vind het jurkje met steentjes en met bolero al druk genoeg.
Die legging ook zeker weglaten, als het te koud is voor blote benen een mooie 15 denier panty.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 21:15

Ooh zonde om met die lekkere weer een legging aan te trekken! Sowieso vind ik een donkere legging met zon zomers jurkje geen succes. Zou dan kiezen voor een hele lichte panty!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 21:15

Ik ben wel benieuwd trouwens, als je dat roze topje eronderuit doet en de bloem eraf en de legging uit, hoe ziet het er dan uit? Denk dat het dan iets rustiger wordt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Jeanette do 5 mei 2011 - 21:16

Ik weet niet of het in je haar staat, aangezien ik daar niks van kan zien. Maar als je het zelf leuker vindt op het jurkje, zou ik hem daar laten. En die zwarte legging er inderdaag onder uit, want dat kan echt niet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:16

Haha, ik was al bang voor de reactie over de legging, ik vind het zelf ook niet je van het. Maar ik heb van die dikke benen! En ook erg wit, is een rozige legging niet iets dan?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:17

Oh, misschien wil je het helemaal niet horen maar dat roze hempje eronder zou ik ook weglaten. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:17

Puk schreef:En ook erg wit, is een rozige legging niet iets dan?
Panty! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:18

Atelier Madame schreef:Ik ben wel benieuwd trouwens, als je dat roze topje eronderuit doet en de bloem eraf en de legging uit, hoe ziet het er dan uit? Denk dat het dan iets rustiger wordt.
Great minds think a like. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:20

Purple schreef:Oh, misschien wil je het helemaal niet horen maar dat roze hempje eronder zou ik ook weglaten. Embarassed

Dan rollen mijn tieten eruit Laughing
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 21:21

Dan is je jurkje gewoonweg te klein lijkt mij Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:22

Atelier Madame schreef:Dan is je jurkje gewoonweg te klein lijkt mij Wink
Inderdaad. Maar laat eens een foto zien zonder legging, bloem en hempje als je wilt? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:23

Purple schreef:
Atelier Madame schreef:Dan is je jurkje gewoonweg te klein lijkt mij Wink
Inderdaad. Maar laat eens een foto zien zonder legging, bloem en hempje als je wilt? smile

Was maar een geintje..ik hou nooit zo van een diep decollete, ik ben niet zo trots op mijn lichaam, aangezien ik 123 kilo weeg bij een lengte van 1.81

Maar ik zal me ff omkleden dan, momentje.......
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:24

Puk schreef:
Purple schreef:Oh, misschien wil je het helemaal niet horen maar dat roze hempje eronder zou ik ook weglaten. Embarassed

Dan rollen mijn tieten eruit Laughing
Met een goede bh ook? Je jurkje kan je makkelijk fixeren met fashiontape, dan weet je zeker dat het op z'n plaats blijft.
En zou idd voor een panty gaan, geen zwarte legging!

En krijg je geen corsage op de bruiloft zelf? Dan zit deze bloem in de weg natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:25

Puk schreef:Was maar een geintje..ik hou nooit zo van een diep decollete, ik ben niet zo trots op mijn lichaam, aangezien ik 123 kilo weeg bij een lengte van 1.81

Maar ik zal me ff omkleden dan, momentje.......
Wij kennen je niet natuurlijk maar wij kijken gewoon naar wat we zien. Ik denk dat je het zeker wel kunt hebben en dat al die extra kledingstukken je juist wat voller maken.
Edit: je lijkt echt geen 123 kilo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Melis_je do 5 mei 2011 - 21:25

Met Purple eens.
Een roze legging lijkt me niets. Een dunne panty zou ik veel mooier vinden. Maar je moet je er wel in op je gemak voelen. Je hebt eventueel wel heel dungeweven roze maillots bij de H&M, heel mooie kwaliteit waar je niets doorheen ziet. Dan word je niet door een legging in stukjes gehakt. Maar de combi lichtroze/donkergroen vind ik niet geweldig. Ze vallen heel erg klein.

Ze staan onder 'maillot' 3,95
Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? DXLA01_74438_41005_08_0677
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:28

Bloem weg legging weg, dan is het leuk. Nu niet echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:29

Ik zeg ook legging weg en bloem weg.. Ik zou ook zeker niet voor een roze legging/maillot gaan, dan lijk je volgens mij net een suikerspin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:31

Ik zou de bloem helemaal weglaten, is nogal druk zo. En absoluut GEEN legging, ook geen roze. Al waren je benen nog twee keer zo dik... zonder legging is echt veel mooier. Wat je kunt doen om je wat zekerder te voelen is een week van tevoren beginnen met je benen met bodylotion in te smeren waar ook een beetje zelfbruiner in zit. Op de bruiloft mooie hakjes onder je jurk en het komt helemaal goed! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:35

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? 396599206

Tadaaaaaa....zo voel ik mij dus echt niet prettig. Ik zou me de hele dag niet fijn voelen, en bang zijn wat anderen van mijn dikke benen zeggen. Dilemma.......... Cry
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Puk do 5 mei 2011 - 21:36

freakielief schreef:Ik zou de bloem helemaal weglaten, is nogal druk zo. En absoluut GEEN legging, ook geen roze. Al waren je benen nog twee keer zo dik... zonder legging is echt veel mooier. Wat je kunt doen om je wat zekerder te voelen is een week van tevoren beginnen met je benen met bodylotion in te smeren waar ook een beetje zelfbruiner in zit. Op de bruiloft mooie hakjes onder je jurk en het komt helemaal goed! smile

Ik mag niet op hakken lopen i.v.m. knie die volledig kapot is. Ik heb mooie sandaaltjes....dus nu duimen voor mooi weer! Het is 21 mei...dus de kans is er wel, haha!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:37

Echt zonde dat je je zo rot met deze kleding voelt want het staat je zo leuk! Mooie hakken en panty erbij, leuke sieraden en je haar leuk en klaar. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 21:37

Puk schreef:Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? 396599206

Tadaaaaaa....zo voel ik mij dus echt niet prettig. Ik zou me de hele dag niet fijn voelen, en bang zijn wat anderen van mijn dikke benen zeggen. Dilemma.......... Cry
Geloof me, dit staat zoveel leuker!

Je hebt een prachtige decolete, die mag je best benadrukken! Je kunt altijd nog een knoopje van je vestje dichtdoen. Maar ik vind het echt notdone om een topje onder een driehoektop (zoals de top van jouw jurkje) te trekken.

En tsja je benen, ze zijn wat wit mss maar wat maakt dat uit? Ik zou gewoon een paar mooie pumps aantrekken en desnoods een mooie glans legging (licht) maar die zwarte legging maakt het gewoon heel erg propperig. Omdat je dan een stuk voet mist en je daaron je schoenen krijgt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem? Empty Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum