Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?
+19
TukTuk
TNMN
Toet
Dennenappel
Travelgurly
Ugly Betty
SoGood
Spring
Gizmo
Inge
PapillonRose
Julia
Pien
Rovine
Melis_je
Jeanette
Atelier Madame
Lavendel
Puk
23 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?
He hallo...
Na heeel veel shoppen eindelijk een jurkje etc. gevonden voor de bruiloft van vrienden van ons. We horen er de hele dag bij en daarom mocht het ook wel iets duurder zijn.
Nu twijfel ik alleen over de bloem, zal ik hem op die plek houden, of toch in mijn haar steken? Ik heb een korte bob, maar ik draag ook een bril, misschien is het te druk?!
Groetjes!
Na heeel veel shoppen eindelijk een jurkje etc. gevonden voor de bruiloft van vrienden van ons. We horen er de hele dag bij en daarom mocht het ook wel iets duurder zijn.
Nu twijfel ik alleen over de bloem, zal ik hem op die plek houden, of toch in mijn haar steken? Ik heb een korte bob, maar ik draag ook een bril, misschien is het te druk?!
Groetjes!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Kleding voor bruiloft. Met of zonder bloem?
Als je een bob hebt en een bril dan zeker de bloem niet in je haar. Op het jurkje vind ik leuker. Ik zou alleen geen zwarte legging eronder aan doen. Zo zonde, want het jurkje is lang genoeg. Mocht het niet fijn zitten zonder legging dan kun je er een kort strak broekje onder doen of een afgeknipte panty.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
zou de bloem ook niet in je haar doen, dan wordt het daarboven veel te druk.
Ook de legging zou ik (zoals lavendel al zegt) niet doen.
Ook de legging zou ik (zoals lavendel al zegt) niet doen.
Gast- Gast
Persoonlijk zou ik de bloem helemaal weglaten, ik vind het jurkje met steentjes en met bolero al druk genoeg.
Die legging ook zeker weglaten, als het te koud is voor blote benen een mooie 15 denier panty.
Die legging ook zeker weglaten, als het te koud is voor blote benen een mooie 15 denier panty.
Gast- Gast
Ooh zonde om met die lekkere weer een legging aan te trekken! Sowieso vind ik een donkere legging met zon zomers jurkje geen succes. Zou dan kiezen voor een hele lichte panty!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben wel benieuwd trouwens, als je dat roze topje eronderuit doet en de bloem eraf en de legging uit, hoe ziet het er dan uit? Denk dat het dan iets rustiger wordt.
Atelier Madame- Ratel
Ik weet niet of het in je haar staat, aangezien ik daar niks van kan zien. Maar als je het zelf leuker vindt op het jurkje, zou ik hem daar laten. En die zwarte legging er inderdaag onder uit, want dat kan echt niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik was al bang voor de reactie over de legging, ik vind het zelf ook niet je van het. Maar ik heb van die dikke benen! En ook erg wit, is een rozige legging niet iets dan?
Puk- Prater
Oh, misschien wil je het helemaal niet horen maar dat roze hempje eronder zou ik ook weglaten.
Gast- Gast
Panty!Puk schreef:En ook erg wit, is een rozige legging niet iets dan?
Gast- Gast
Great minds think a like.Atelier Madame schreef:Ik ben wel benieuwd trouwens, als je dat roze topje eronderuit doet en de bloem eraf en de legging uit, hoe ziet het er dan uit? Denk dat het dan iets rustiger wordt.
Gast- Gast
Purple schreef:Oh, misschien wil je het helemaal niet horen maar dat roze hempje eronder zou ik ook weglaten.
Dan rollen mijn tieten eruit
Puk- Prater
Dan is je jurkje gewoonweg te klein lijkt mij
Atelier Madame- Ratel
Inderdaad. Maar laat eens een foto zien zonder legging, bloem en hempje als je wilt?Atelier Madame schreef:Dan is je jurkje gewoonweg te klein lijkt mij
Gast- Gast
Purple schreef:Inderdaad. Maar laat eens een foto zien zonder legging, bloem en hempje als je wilt?Atelier Madame schreef:Dan is je jurkje gewoonweg te klein lijkt mij
Was maar een geintje..ik hou nooit zo van een diep decollete, ik ben niet zo trots op mijn lichaam, aangezien ik 123 kilo weeg bij een lengte van 1.81
Maar ik zal me ff omkleden dan, momentje.......
Puk- Prater
Met een goede bh ook? Je jurkje kan je makkelijk fixeren met fashiontape, dan weet je zeker dat het op z'n plaats blijft.Puk schreef:Purple schreef:Oh, misschien wil je het helemaal niet horen maar dat roze hempje eronder zou ik ook weglaten.
Dan rollen mijn tieten eruit
En zou idd voor een panty gaan, geen zwarte legging!
En krijg je geen corsage op de bruiloft zelf? Dan zit deze bloem in de weg natuurlijk...
Gast- Gast
Wij kennen je niet natuurlijk maar wij kijken gewoon naar wat we zien. Ik denk dat je het zeker wel kunt hebben en dat al die extra kledingstukken je juist wat voller maken.Puk schreef:Was maar een geintje..ik hou nooit zo van een diep decollete, ik ben niet zo trots op mijn lichaam, aangezien ik 123 kilo weeg bij een lengte van 1.81
Maar ik zal me ff omkleden dan, momentje.......
Edit: je lijkt echt geen 123 kilo!
Gast- Gast
Met Purple eens.
Een roze legging lijkt me niets. Een dunne panty zou ik veel mooier vinden. Maar je moet je er wel in op je gemak voelen. Je hebt eventueel wel heel dungeweven roze maillots bij de H&M, heel mooie kwaliteit waar je niets doorheen ziet. Dan word je niet door een legging in stukjes gehakt. Maar de combi lichtroze/donkergroen vind ik niet geweldig. Ze vallen heel erg klein.
Ze staan onder 'maillot' 3,95
Een roze legging lijkt me niets. Een dunne panty zou ik veel mooier vinden. Maar je moet je er wel in op je gemak voelen. Je hebt eventueel wel heel dungeweven roze maillots bij de H&M, heel mooie kwaliteit waar je niets doorheen ziet. Dan word je niet door een legging in stukjes gehakt. Maar de combi lichtroze/donkergroen vind ik niet geweldig. Ze vallen heel erg klein.
Ze staan onder 'maillot' 3,95
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Bloem weg legging weg, dan is het leuk. Nu niet echt.
Gast- Gast
Ik zeg ook legging weg en bloem weg.. Ik zou ook zeker niet voor een roze legging/maillot gaan, dan lijk je volgens mij net een suikerspin.
Gast- Gast
Ik zou de bloem helemaal weglaten, is nogal druk zo. En absoluut GEEN legging, ook geen roze. Al waren je benen nog twee keer zo dik... zonder legging is echt veel mooier. Wat je kunt doen om je wat zekerder te voelen is een week van tevoren beginnen met je benen met bodylotion in te smeren waar ook een beetje zelfbruiner in zit. Op de bruiloft mooie hakjes onder je jurk en het komt helemaal goed!
Gast- Gast
Tadaaaaaa....zo voel ik mij dus echt niet prettig. Ik zou me de hele dag niet fijn voelen, en bang zijn wat anderen van mijn dikke benen zeggen. Dilemma..........
Puk- Prater
freakielief schreef:Ik zou de bloem helemaal weglaten, is nogal druk zo. En absoluut GEEN legging, ook geen roze. Al waren je benen nog twee keer zo dik... zonder legging is echt veel mooier. Wat je kunt doen om je wat zekerder te voelen is een week van tevoren beginnen met je benen met bodylotion in te smeren waar ook een beetje zelfbruiner in zit. Op de bruiloft mooie hakjes onder je jurk en het komt helemaal goed!
Ik mag niet op hakken lopen i.v.m. knie die volledig kapot is. Ik heb mooie sandaaltjes....dus nu duimen voor mooi weer! Het is 21 mei...dus de kans is er wel, haha!
Puk- Prater
Echt zonde dat je je zo rot met deze kleding voelt want het staat je zo leuk! Mooie hakken en panty erbij, leuke sieraden en je haar leuk en klaar.
Gast- Gast
Geloof me, dit staat zoveel leuker!Puk schreef:
Tadaaaaaa....zo voel ik mij dus echt niet prettig. Ik zou me de hele dag niet fijn voelen, en bang zijn wat anderen van mijn dikke benen zeggen. Dilemma..........
Je hebt een prachtige decolete, die mag je best benadrukken! Je kunt altijd nog een knoopje van je vestje dichtdoen. Maar ik vind het echt notdone om een topje onder een driehoektop (zoals de top van jouw jurkje) te trekken.
En tsja je benen, ze zijn wat wit mss maar wat maakt dat uit? Ik zou gewoon een paar mooie pumps aantrekken en desnoods een mooie glans legging (licht) maar die zwarte legging maakt het gewoon heel erg propperig. Omdat je dan een stuk voet mist en je daaron je schoenen krijgt.
Atelier Madame- Ratel
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» bruiloft kleding tips gevraagd...UPDATE
» Straks bruiloft.. zonder panty?
» Help! Jurkje voor Bruiloft
» Bruiloft kleding issues
» Kleding bruiloft eind maart
» Straks bruiloft.. zonder panty?