Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag...zou jij dit doen?

+14
Mari
Caro
Lavendel
May
NoorA
Phileine
Melis_je
rapa nui
Susan
Sjors
Zwoesj
Joli86
Antibes
Pien
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vraag...zou jij dit doen? - Pagina 2 Empty Re: Vraag...zou jij dit doen?

Bericht  NoorA wo 4 mei 2011 - 7:25

mozzarella schreef:
Melis_je schreef:Moet er betaald worden per aanmelding? Je wil dus geen jeugdleider worden? Kunnen ze niet betalen voor lege stoelen, of aanmelden en ziekmelden?

Ik heb dus ook gezegd...ik betaal wel en kom niet...maar daar ging het blijkbaar niet om?

Het stoot mij eerlijk gezegd nogal tegen de borst dat ze ons zomaar hebben aangemeld voor zoiets. Ik vind het een enorme tijdsinvestering en heb er eerlijk gezegd geen bal zin in. Ik word al recalcitrant als ik een uur cursus moet volgen, laat staan van 9 tot 4.

Nou met name 't dikgedrukte dus. Als ze het zouden overleggen wordt er iig nog gedaan alsof je een keus heb.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  May wo 4 mei 2011 - 7:27

Ik zou het denk ik niet doen. Niet omdat ik ze niet wil helpen en ik niet zou waarderen wat ze allemaal voor mij hebben gedaan. Maar gewoon om het feit dat het me teveel zou worden naast een fulltime baan, huishouden en andere sociale verplichtingen. Ik ben echt wel de tijd voor mezelf nodig en dit vergt teveel tijd in mijn ogen. Als het nou één weekend was had ik het denk ik wel gedaan.
Ook vind ik het niet erg netjes dat ze niet eerst met jullie hebben overlegd.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:28

Verschillende meningen hier dus ook....het begint ook nog eens dit weekend al en op zaterdag komt mijn vader hier altijd klussen!

Gast
Gast

Bericht  NoorA wo 4 mei 2011 - 7:29

mozzarella schreef:Verschillende meningen hier dus ook....het begint ook nog eens dit weekend al en op zaterdag komt mijn vader hier altijd klussen!

Nou, dan kan je dus niet. Want ehh.. ja je vader komt klussen!
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Melis_je wo 4 mei 2011 - 7:30

Hebben ze genoemd dat het jullie tegenprestatie is? Ja, je kan niet hoor. Je hebt al plannen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:31

Mijn schoonvader is nu dus blijkbaar beledigd want er is al betaald enzo...nou jammer dan ik geef m t geld wel terug. Dom gedoe. Nu ga ik zeker niet meer, zoiets bespreek te toch eerst? Wij hebben drukke banen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:32

Melis_je schreef:Hebben ze genoemd dat het jullie tegenprestatie is? Ja, je kan niet hoor. Je hebt al plannen.

Nee dat hebben ze gelukkig niet zo benoemd...dat ervaren wij gevoelsmatig zelf zo, tuurlijk willen we graag iets terugdoen.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 4 mei 2011 - 7:32

Kun je niet alleen die eerste zaterdag gaan? Een cursus die eenmaal begonnen is zullen ze vast niet meer afbreken omdat er mensen zijn afgehaakt.

Als dat niet mogelijk is en je moet echt al die keren gaan dan zou ik het niet doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lavendel wo 4 mei 2011 - 7:33

Wat vind je man ervan?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Melis_je wo 4 mei 2011 - 7:34

Ik zou het geld niet 'terug'geven, het is jouw geld en het was niet jouw idee. Ik zou ze mee uit eten nemen, een mooie bos bloemen geven en nooit meer hulp van ze aannemen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:34

Lavendel schreef:Wat vind je man ervan?

Die heeft er ook de balen van omdat dit niet met ons is besproken vooraf. Maar hij gaat er zaterdag wel heen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:35

Melis_je schreef:Ik zou het geld niet 'terug'geven, het is jouw geld en het was niet jouw idee. Ik zou ze mee uit eten nemen, een mooie bos bloemen geven en nooit meer hulp van ze aannemen.

Daar komt mijn hypocriete ik: als ik geen hulp meer aanneem wordt ons huis nooit af whahahaha.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 4 mei 2011 - 7:38

mozzarella schreef:
Die heeft er ook de balen van omdat dit niet met ons is besproken vooraf. Maar hij gaat er zaterdag wel heen.

Maar zouden ze die cursus echt halverwege afbreken omdat er mensen zijn die het niet afmaken? Je hoeft sowieso toch niet al die keren te gaan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  rapa nui wo 4 mei 2011 - 7:39

Ik zou het wel erg storend vinden dat ze het zonder overleg al gepland hebben. Dan zou mijn goodwill in 1e instantie ook wel verdwijnen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:40

Susan schreef:
mozzarella schreef:

Maar zouden ze die cursus echt halverwege afbreken omdat er mensen zijn die het niet afmaken? Je hoeft sowieso toch niet al die keren te gaan?

Ik was in principe zaterdag best meegegaan als ik niet écht niet had gekund (ik moet het toilet poetsen...nee grapje)...dus zaterdag gaat sowieso niet ...we hebben afgesproken dat mijn man gaat, hij vraagt hoe het zit of modules apart kunnen worden gedaan en dan doe ik nu een deel hoe het uitkomt en in oktober kan de rest worden ingehaald. Kan dit niet, houdt het op doe ik het helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 4 mei 2011 - 7:43

mozzarella schreef:Daar komt mijn hypocriete ik: als ik geen hulp meer aanneem wordt ons huis nooit af whahahaha.

Als je dat wel wil, vind ik ook dat je zou moeten gaan (evt een paar keer niet).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:43

Melis_je schreef:
mozzarella schreef:Daar komt mijn hypocriete ik: als ik geen hulp meer aanneem wordt ons huis nooit af whahahaha.

Als je dat wel wil, vind ik ook dat je zou moeten gaan (evt een paar keer niet).

Het is dus of alles of niets. Zoveel doen ze nou ook weer niet in huis maar ik vind het gewoon irritante lui en ze hadden dit eerst mogen overleggen.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 4 mei 2011 - 7:45

Ja, ik vind het ook heel onbeleefd, maar ik zou me ook heel ongemakkelijk voelen om nog hulp van ze aan te nemen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro wo 4 mei 2011 - 7:51

Mozzie, nu ben je gewoon recalcitrant aan het doen smile. Het is of je gaat wel, of je gaat niet. Je gaat wel: balen van je weekenden. Je gaat niet: schoonouders beledigd.

Nu baal je gewoon dat 'die irritante lui' je eigenlijk voor het blok zetten en je eigenlijk geen keus geven. Wink want deep down ben je een softie die eigenlijk echt wel zal gaan als het hoog wordt opgespeeld.

Alleen tja, nu baal je gewoon dat ze je voor het blok zetten en je naar hun pijpen moet dansen. Als ze je gewoon hadden gevraagd had je waarschijnlijk uit goed fatsoen wel die cursus gedaan...

Cool
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:56

Caro wat ken je me toch goed hahahah!

Maar het is echt zo dat dit qua tijd gewoon ondoenlijk is....ik werk fulltime, zit elke zondag voor te bereiden, slaap uren, doe de hele was, zie ook nog wel eens vrienden en moet gewoon bijkomen, ik ben geen gezond en fit sprankelend iemand, ik heb mijn weekeinden nodig dus het is niet eens om vervelend te doen want dat doe ik niet uit principe graag Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 21:42

Nee.

Ik zou het niet doen, ook al hebben ze jullie geholpen met een verbouwing. Ben niet zo van het "voor wat hoort wat", en daarbij.. Het is wel erg veel wat ze vragen, al je vrije tijd gaat er inzitten, 3 weken lang.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 21:47

Tea-Leaf schreef:Nee.

Ik zou het niet doen, ook al hebben ze jullie geholpen met een verbouwing. Ben niet zo van het "voor wat hoort wat", en daarbij.. Het is wel erg veel wat ze vragen, al je vrije tijd gaat er inzitten, 3 weken lang.

Hier ben ik het wel mee eens. Maar lijkt me wel lastig om dan nee te zeggen. Omdat ze net precies 2 tekort komen. Ik zal dan eens rond kijken naar 2 anderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 21:50

Dolcis_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Nee.

Hier ben ik het wel mee eens. Maar lijkt me wel lastig om dan nee te zeggen. Omdat ze net precies 2 tekort komen. Ik zal dan eens rond kijken naar 2 anderen.

Dat is ook een goede tip, kijken of er nog 2 andere mensen te vinden zijn die wel kunnen en willen!

Gast
Gast

Bericht  Mari wo 4 mei 2011 - 22:02

Ik zou het wel doen, als die mensen zoveel voor jullie gedaan hebben dan is het nu pay-back time.

Wat zijn nou 3 weekenden op een jaar, als jullie echt hun laatste hoop zijn, dan zou ik het zeker doen. Het is voor een goed doel.

Laatst aangepast door Mari op wo 4 mei 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 22:11

Ik zou het echt niet doen. Ik vind het ook ronduit onfatsoenlijk dat het zonder overleg is gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: