Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

+18
Niekske
Pannetoet
pino101
Ugly Betty
Ella
Blond
Frappuccino
PapillonRose
Caresses
Makamba
Happydobby
Arwyn
Roxi3
banjer49
Zora
Lejow
TGR
iloverocknroll1984
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  iloverocknroll1984 zo 23 jan 2011 - 7:23

Hi meiden,

Even een beetje rare vraag, maar ben benieuwd. Als jullie ongesteld zijn en je moet op werk je tampon (of maandverband) verwisselen, hoe neem je dat dat mee naar de wc? Apart etuitje ervoor, in je broekzak (was lastig gaat met rokken) of in je hand? Ik moet langs behoorlijk wat kamers lopen voordat ik bij de wc ben en stop het meestal in m'n zak maar als ik een rokje draag dan gewoon in m'n hand, maar ben dan altijd bang dat mensen gaan vragen wat ik in m'n hand heb Very Happy

Dus, hoe doen jullie dit?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  TGR zo 23 jan 2011 - 7:24

Grote organisatie en ver lopen: tas mee.
Kleine organisatie en niet ver lopen: in de hand.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:25

In je BH stoppen? Bij je slipje in? In je laars of schoen stoppen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Lejow zo 23 jan 2011 - 7:30

Ik hou het gewoon in mijn hand. Of als ik mn tas al bij me heb (in de lunchpauze bijvoorbeeld) gaat die gezellig mee :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Zora zo 23 jan 2011 - 7:40

Ik moet ook echt langs een wachtkamer enzo, dus inderdaad, in mijn laars als ik geen zakken heb.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:42

broekzak. Heb nooit rok aan dus geen probleem verder Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  banjer49 zo 23 jan 2011 - 7:43

als je nou zorgt dat je die paar dagen dat je ongesteld bent gewoon iets aan hebt met zakken, dan is je probleem toch opgelost Very Happy
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:43

Mijn kluis staat in het hok bij de toiletten, dus geen probleem hier dat ik er mee over de gang moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:46

Diepe zucht aan deze kant.. ik dacht echt dat ik vreemd was met mijn laars en bh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:12

Word niet ongesteld dus hier heb ik gelukkig geen last van! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:18

Ik ook niet, maar plaats genoeg om een tampon te verstoppen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:22

Haha, Bh en laarzen klinkt heel bekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Roxi3 zo 23 jan 2011 - 8:25

Ik doe ze altijd in mijn broekzak of ik neem mijn tas mee.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:08

Ik stop ze altijd in mijn bh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Arwyn zo 23 jan 2011 - 9:23

Ik heb ze altijd gewoon in mijn broekzak. Als het die tijd van de maand is, heb ik sowieso geen zin om een rokje/jurkje te dragen.

Hoe heb je ze ooit in je BH trouwens? Daar stop je ze dan al in 's ochtends voor je naar je werk gaat? Lijkt mij helemaal niks, haha, voel je dat dan niet zitten?? Want je kunt ze moeilijk midden op je kantoor in je bh doen als je naar de wc loopt, dan kun je er toch beter een uit je tas halen en in je dichte hand houden lijkt mij..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Happydobby zo 23 jan 2011 - 9:40

Bij ons werken bijna alleen vrouwen, pas zei een collega gewoon tegen me... Heb je maandverband bij je, ik heb het nodig. Geen probleem hoor.
Anders in je Bh of je tas mee.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Makamba zo 23 jan 2011 - 9:42

Beauty Addict schreef:Haha, Bh en laarzen klinkt heel bekend!

Hahaha, inderdaad.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Caresses zo 23 jan 2011 - 9:42

Gebruik alleen tampons. Die doe ik in mijn broekzak of in mijn hand.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  iloverocknroll1984 zo 23 jan 2011 - 10:01

Arwyn schreef:
Hoe heb je ze ooit in je BH trouwens? Daar stop je ze dan al in 's ochtends voor je naar je werk gaat? Lijkt mij helemaal niks, haha, voel je dat dan niet zitten?? Want je kunt ze moeilijk midden op je kantoor in je bh doen als je naar de wc loopt, dan kun je er toch beter een uit je tas halen en in je dichte hand houden lijkt mij..

Inderdaad! Ik zit ook nog met iemand op de kamer, dus stop dat niet echt makkelijk erin dan haha. En eh, paar dagen iets met zakken aandoen, dan moet ik 7 of 8 dagen een broek aan, is me veels te lang :-)

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:19

Op mijn werk ga ik altijd in onze slaapdienst kamer naar het toilet. Daar staat een mandje, waar ik zelf een doosje tampons in heb gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  PapillonRose zo 23 jan 2011 - 10:28

Stop het gewoon in mijn hand als ik het nergens anders kan laten. Broekzak is wel het handigst, maar als ik die niet heb dan maar gewoon in de hand. Heb eigenlijk ook nog nooit iemand horen vragen wat ik in mijn hand had.

Laarzen of bh klinkt ook goed, je moet het ergens laten als je niet wilt dat het gezien wordt toch? Misschien voor mij ook wel een idee als ik geen zak heb, werk met pubers en moet er toch niet aan denken dat ik er eentje kruis op de gang en dat zo'n jochie vraagt wat ik in mn hand heb Laughing Nog nooit aan gedacht, maar nu ik dit topic heb gelezen let ik in het vervolg vast beter op met wat ik doe Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:39

PapillonRose schreef:Stop het gewoon in mijn hand als ik het nergens anders kan laten. Broekzak is wel het handigst, maar als ik die niet heb dan maar gewoon in de hand. Heb eigenlijk ook nog nooit iemand horen vragen wat ik in mijn hand had.

Laarzen of bh klinkt ook goed, je moet het ergens laten als je niet wilt dat het gezien wordt toch? Misschien voor mij ook wel een idee als ik geen zak heb, werk met pubers en moet er toch niet aan denken dat ik er eentje kruis op de gang en dat zo'n jochie vraagt wat ik in mn hand heb Laughing Nog nooit aan gedacht, maar nu ik dit topic heb gelezen let ik in het vervolg vast beter op met wat ik doe Laughing

Dan geef je toch meteen een voorlichting over vrouwen en menstruatie. Zijn die pubers ook weer op de hoogte Wink
Ik zou er geen probleem van maken als mijn clienten het zien. Ik leg ze dan wel uit waar het voor dient.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  PapillonRose zo 23 jan 2011 - 10:54

Razz88 schreef:
PapillonRose schreef:Stop het gewoon in mijn hand als ik het nergens anders kan laten. Broekzak is wel het handigst, maar als ik die niet heb dan maar gewoon in de hand. Heb eigenlijk ook nog nooit iemand horen vragen wat ik in mijn hand had.

Laarzen of bh klinkt ook goed, je moet het ergens laten als je niet wilt dat het gezien wordt toch? Misschien voor mij ook wel een idee als ik geen zak heb, werk met pubers en moet er toch niet aan denken dat ik er eentje kruis op de gang en dat zo'n jochie vraagt wat ik in mn hand heb Laughing Nog nooit aan gedacht, maar nu ik dit topic heb gelezen let ik in het vervolg vast beter op met wat ik doe Laughing

Dan geef je toch meteen een voorlichting over vrouwen en menstruatie. Zijn die pubers ook weer op de hoogte Wink
Ik zou er geen probleem van maken als mijn clienten het zien. Ik leg ze dan wel uit waar het voor dient.

Daar heb je gelijk in. Ik zou het ook rustig doen hoor, maar ik denk niet dat zo'n stoere puberjongen het leuk zou vinden om van mij een praatje over de menstruatie te krijgen Laughing Maar dat is dan wel zijn probleem als hij zou vragen wat ik in mijn hand zou hebben Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Frappuccino zo 23 jan 2011 - 19:19

Ik doe het ook vaak in m'n broekzak, en soms ook gewoon in mijn hand. Wij zijn ook voornamelijk met vrouwen, en vragen onderling ook gewoon of iemand een tampon bij zich heeft. Tegenover de mannen 'schaam' ik me wel, dus dan stop ik het gewoon even bij in m'n broek, als er net 1 op de gang loopt. Gelukkig is het toilet dichtbij.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Blond zo 23 jan 2011 - 21:19

In mijn broekzak. Ik zorg ervoor dat ik iets aanheb met zakken als ik ongesteld ben en moet stagelopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit? Empty Re: Beetje rare vraag, maar hoe doen jullie dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum