Vraag jij snel hulp aan iemand om iets voor je te doen?
+3
Blond
Jeanette
rapa nui
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag jij snel hulp aan iemand om iets voor je te doen?
Ik heb net iemand gebeld om te vragen of ik vanavond mee kan rijden naar een verjaardag omdat ik het niet zie zitten om er op de fiets naar toe te glibberen. Ik twijfel dan van te voren best wel lang voordat ik bel/voordat ik het vraag: zullen ze me niet lastig vinden, denken ze niet dat ik zelf maar beter een auto kan kopen voor dit soort dingen etc. etc. Ik heb er zelfs over gedacht om dan maar niet te gaan. Terwijl diegene die ik belde meteen toezegde om te te halen en dit helemaal geen probleem vond.
Ik zal ook niet snel een buurman / buurvrouw of zo vragen om me even te helpen met iets zwaars te tillen om om even te helpen met iets waar ik zelf niet uit kom.
Vraag jij makkelijk en snel aan iemand om iets voor je te doen?
Ik zal ook niet snel een buurman / buurvrouw of zo vragen om me even te helpen met iets zwaars te tillen om om even te helpen met iets waar ik zelf niet uit kom.
Vraag jij makkelijk en snel aan iemand om iets voor je te doen?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Vraag jij snel hulp aan iemand om iets voor je te doen?
ik ben wat dat betreft ook een twijfelaar. Kan zo even geen situatie bedenken, maar twijfel dan tig keer voordat ik iets ga vragen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, best wel.
Maar gister op mijn stage heb ik er zelf voor gezorgd dat ik een virus van mijn computer heb verwijderd. Terwijl ik dat thuis gewoon aan mijn vader had gevraagd.
Als ik het eenmaal zelf doe, wil ik ook dat ik het zelf opknap. Dan ben ik te eigenwijs om hulp te vragen.
Maar gister op mijn stage heb ik er zelf voor gezorgd dat ik een virus van mijn computer heb verwijderd. Terwijl ik dat thuis gewoon aan mijn vader had gevraagd.
Als ik het eenmaal zelf doe, wil ik ook dat ik het zelf opknap. Dan ben ik te eigenwijs om hulp te vragen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik vraag dat helemaal niet makkelijk. Durf dat nooit zo goed. Zelfs bij simpele dingen heb ik er vaak moeite mee om het te vragen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Als ik wil meerijden, doe ik het wel voorzichtig maar vraag wel vaak mensen, is altijd makkelijker of eerlijker als ik de vorige keer gereden heb. En voor hulp vraag ik te snel, als in bijv. de winkel tot grote ergenissen van me vriend
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moest er even over nadenken, maar ik denk dat ik er wel makkelijker in ben geworden. Maar ik wil wel zeker weten of het niet te lastig is wat ik vraag. Wellicht begin ik mijn vraag te vaak met: "Als het niet te veel moeite is,... " of "Als je tijd hebt, ... ".
Maar ik heb voor een kerstetentje gevraagd of ik mee kon rijden, dat ik ook lekker een wijntje mee kon drinken. Dat had ik een paar jaar geleden toch niet gedaan!
Maar ik heb voor een kerstetentje gevraagd of ik mee kon rijden, dat ik ook lekker een wijntje mee kon drinken. Dat had ik een paar jaar geleden toch niet gedaan!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nee, over het algemeen eigenlijk niet, al heb ik er niet heel veel moeite mee. Ik bied denk ik juist zelf (te?) snel mijn hulp aan.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Soortgelijke onderwerpen
» Even snel een vraag (Internet voor je blackberry)
» Iets doen voor Pompoen
» Iets doen voor een ander
» Webshoptillyoudrop.nl Iets voor iemand hier?
» Iets leuks voor jezelf doen
» Iets doen voor Pompoen
» Iets doen voor een ander
» Webshoptillyoudrop.nl Iets voor iemand hier?
» Iets leuks voor jezelf doen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: