Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

+33
Zwerver
Melis_je
Olijfje
xxDila
Lady4
Lady Starstruck
Spring
Mermaid
Sarah1985
SleepingBeauty
Blond
studiebol
PapillonRose
SuperGrover
Zininzon
Joli86
Nana
Jelin
Mida4you
Toet
TNMN
Bimbam
Roxi3
Rovine
Silver
Cheesegirl
nina
Moezie
TGR
Susan
Jeanette
VeryCherry
Mari
37 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 2 Empty Re: Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

Bericht  Rovine wo 4 mei 2011 - 1:51

Vergeet-me-nietje schreef:Die dingen in de openingspost schaam ik me totaal niet voor, zou niet weten waarom. Maar ik schaam me wel dood als ik een heleboel vreetzooi koop.

Dan heb ik altijd de neiging door de winkel te roepen dat ik net naar de markt geweest ben of thuis nog veel heb liggen en heus ook wel groente eet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 2 Empty Re: Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

Bericht  Silver wo 4 mei 2011 - 1:52

hehe, het zal wel niet zo klein zijn denk ik.... pffffff ik weet het echt niet... Embarassed

Ik durfde zulke dingen liever mijn vader te laten doen, dan mijn moeder... die hield nooit haar kwebbel :P
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 1:53

Het enige waar ik me voor schaam als ik in de winkel loop is als ik een zwangerschapstest kom halen :P Het blijft genant.

Oh en glijmiddel haha :P

Laatst aangepast door Fauve op wo 4 mei 2011 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 1:53

Nina, woon je in Friesland? smile

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 wo 4 mei 2011 - 1:54

Condooms liet ik mijn vriend altijd halen, ik ben één keer zelf gegaan en toen ben ik naar de drogist in een andere wijk gegaan. Verder schaam ik me niet zo snel in de winkel.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Silver wo 4 mei 2011 - 1:54

Haha, dat was mijn vraag ook al....

Ik woonde toen in G.orredijk,
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Bimbam wo 4 mei 2011 - 2:03

FryskeFlinter schreef:Haha, dat was mijn vraag ook al....

Ik woonde toen in G.

Nou, zo klein is dat niet hoor, er wonen volgens mij ruim 7.000 mensen daar.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 2:09

Ik vind maandverband en inlegkruisjes kopen nog steeds een beetje gênant. Ik krijg geen rode kop of zo, maar gewoon wat ongemakkelijk.

Ik schaam me dan weer niet als ik vreetzooi koop. Ik ben meestal te druk om een keuze te maken waar ik het eerste mee zal beginnen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 2:23

Toen ik een puber was vond ik het erg om maandverband en ob's te kopen, want dan wisten de mensen dat je ongesteld was.

Nu vind ik het genant om in een lange rij bij het Kruidvat Durex glijmiddel te kopen (die lekkere, Play-O). Die vrouw zei ook een keer tegen me: je bent zeker iets spannends van plan vanavond! Met zo'n vieze knipoog erachter aan.

Gast
Gast

Bericht  TNMN wo 4 mei 2011 - 2:29

Jada schreef:Toen ik een puber was vond ik het erg om maandverband en ob's te kopen, want dan wisten de mensen dat je ongesteld was.

Nu vind ik het genant om in een lange rij bij het Kruidvat Durex glijmiddel te kopen (die lekkere, Play-O). Die vrouw zei ook een keer tegen me: je bent zeker iets spannends van plan vanavond! Met zo'n vieze knipoog erachter aan.

Lekker dan :shock:
Ik schaam me best een beetje voor een zwangerschapstest en condooms, maar die koop ik gewoon in de supermarkt samen met de boodschappen.. daar heb je van die zelfscanners Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Mari wo 4 mei 2011 - 2:30

Jada schreef:Toen ik een puber was vond ik het erg om maandverband en ob's te kopen, want dan wisten de mensen dat je ongesteld was.

Whaha, dan zou ik door de grond gaan. Terwijl een opmerking in de trant van ''Ja moet u ook is proberen, is heerlijk'' veel leuker zou zijn. Twisted Evil
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Toet wo 4 mei 2011 - 2:48

Ik heb daar totaal geen moeite mee, condooms, glijmiddel, zwangerschapstesten.. Ik zie het probleem niet. Ik word door vriendinnen ook regelmatig op pad gestuurd om iets voor ze te halen. :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 2:50

Oh wat ik trouwens wel doe, is naar de etos gaan dan, want daar staat het glijmiddel en de testen niet achter de toonbank. Ik vind het echt heel genant als ik er ook nog om moet vragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 2:52

Reva schreef:
Of nou ja, soms als ik alleen maar slechte vreetdingen afrekenen dan prop ik alles wel snel in mn tas Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 2 166342

Dat heb ik ook, dan schaam ik me echt.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 4 mei 2011 - 2:54

Ik kom elke dag in de supermarkt, dus als er een keertje alleen maar snacks bijzitten heb ik niet het idee dat ze denken dat ik altijd ongezond eet Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 2:54

Ik vond het wel heel erg om sigaretten te kopen toen ik zwanger was. Je zag de verkoopster kijken van mijn buik naar de sigaretten en ik voelde me echt door de grond zakken. De sigaretten waren overigens niet voor mij uiteraard, maar voor mijn man. Zelfs mijn man vond het erg dat hij mij zijn sigaretten liet halen :P

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 4 mei 2011 - 3:02

Ik heb ook nergens schaamte voor en koop alles wat ik nodig ben.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Jelin wo 4 mei 2011 - 3:08

Alex schreef:Ik vond het wel heel erg om sigaretten te kopen toen ik zwanger was. Je zag de verkoopster kijken van mijn buik naar de sigaretten en ik voelde me echt door de grond zakken. De sigaretten waren overigens niet voor mij uiteraard, maar voor mijn man. Zelfs mijn man vond het erg dat hij mij zijn sigaretten liet halen :P

Ja dat herken ik wel. Haal ook altijd shag voor mijn man en dan sta je daar met je dikke buik vragend om shag. Maar kon me er niet druk om maken.

In de puberteit vond ik het ook niet leuk om tampons of maandverband te halen.

Condooms nooit moeite mee gehad. Ik heb liever dat ze denken dat ik het veilig doe Wink. En zwangerschapstest eigenlijk ook niet. Als je er echt voor gaat, maakt het je op dat moment echt niet uit.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Nana wo 4 mei 2011 - 3:20

Ik kreeg vroeger een rode kop als ik tampons moest afrekenen. Ook zwangerschapstesten vond ik wel een dingetje hoor.
Ik ging altijd naar de apotheek bij ons in het dorp en vroeg dan ook om een neusspray. Dan vroeg de apotheekassistente of de zwangerschapstest voor mijzelf was. Dan kon ik natuurlijk mooi zeggen dat die voor een vriendinnetje was! En dan kreeg ik een neusspray die niet geschikt is voor zwangeren.

Condooms heb ik in geen 100 jaar gekocht maar ik denk dat ik mijn man op pad zou sturen. Ook vibrators en aanverwante zaken koop ik denk liever online.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 3:22

Jelin schreef:
En zwangerschapstest eigenlijk ook niet. Als je er echt voor gaat, maakt het je op dat moment echt niet uit.

Ja dan zou ik juist trots zijn, maar dat was bij mij niet het geval :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 3:40

Alex schreef:
Reva schreef:
Of nou ja, soms als ik alleen maar slechte vreetdingen afrekenen dan prop ik alles wel snel in mn tas Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 2 166342

Dat heb ik ook, dan schaam ik me echt.

Whaha, ik ben altijd blij als er dan niemand achter me staat angel Of dan leg ik de gezonde dingen achteraan Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 4:06

Fauve schreef:
Jelin schreef:
En zwangerschapstest eigenlijk ook niet. Als je er echt voor gaat, maakt het je op dat moment echt niet uit.

Ja dan zou ik juist trots zijn, maar dat was bij mij niet het geval :P
Nou ja je bent er oud genoeg voor toch? Ik hou altijd maar in m'n achterhoofd dat ze maar gewoon moeten denken dat ik aan het proberen ben zwanger te raken. Ik vond het wel genant om zo'n test te kopen toen ik 17 was, omdat ik toen nog overduidelijk te jong was.

Gast
Gast

Bericht  nina wo 4 mei 2011 - 4:29

_Donnaa schreef:Nina, woon je in Friesland? smile
Ja ik woon in Friesland..... ben altijd wel benieuwd waar mensen wonen die ook uit Friesland komen...
..maar zou zelf niet direct vertellen waar ik woon.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 4:31

Ik heb nog steed het idee dat als ik een zwangerschapstest haal die meid van de kruidvat mij raar aankijkt. Maar dat is volgens mij mijn eigen kronkel :P

Het enige waar ik me voor schaam is als ik teveel lekkere/slechte dingen in mijn boodschappenkar heb. Ik heb dan ook altijd het idee dat de cassiere denk "Nou, dat zou ik niet doen als ik jouw was".. (is weer die kronkel denk ik)

Gast
Gast

Bericht  Joli86 wo 4 mei 2011 - 4:35

Ik koop eigenlijk alles wat ik nodig heb.. laatst toen ik zwangerschapstesten nodig had, kijk ik wel even of ik geen bekenden in de winkel zie. Heb ook wel eens een vibrator gekocht, maar die dan liever wel online Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: