Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

+33
Zwerver
Melis_je
Olijfje
xxDila
Lady4
Lady Starstruck
Spring
Mermaid
Sarah1985
SleepingBeauty
Blond
studiebol
PapillonRose
SuperGrover
Zininzon
Joli86
Nana
Jelin
Mida4you
Toet
TNMN
Bimbam
Roxi3
Rovine
Silver
Cheesegirl
nina
Moezie
TGR
Susan
Jeanette
VeryCherry
Mari
37 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 4 Empty Re: Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:19

Sja, condooms waren niet het fijnste om te doen, maar het moet.

Mijn vader heeft het eenmaal met mijn moeder voor mijn broer gekocht.

Hij zei:"Het is niet voor mij, maar voor mijn zoon"
Zij:"Maar dat zegt iedereen, meneer. U hoeft zich er niet voor te schamen".

Sja..... :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 4 Empty Re: Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

Bericht  Lady Starstruck wo 4 mei 2011 - 8:19

Jada schreef:Toen ik een puber was vond ik het erg om maandverband en ob's te kopen, want dan wisten de mensen dat je ongesteld was.

Nu vind ik het genant om in een lange rij bij het Kruidvat Durex glijmiddel te kopen (die lekkere, Play-O). Die vrouw zei ook een keer tegen me: je bent zeker iets spannends van plan vanavond! Met zo'n vieze knipoog erachter aan.

Dit had ik ook toen ik puber was. Vond het vreselijk om maandverband te kopen. Als ik nu in de supermarkt ben denk ik altijd je zal maar een bekende tegenkomen met je maandverband op de boodschappen band. Maar zo suf om je daar dan voor te gaan staan schamen eigenlijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:22

Het was niet alleen naar jou gericht Biancy maar meer in het algemeen smile Maar ik snap je nu beter, je zou je inderdaad niet HOEVEN schamen.

Gast
Gast

Bericht  Spring wo 4 mei 2011 - 8:24

Je quote mij, dus vandaar dat ik dan reageer. Maar inderdaad, het gaat me vooral om het niet hoeven schamen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:30

Ik quote-te je niet, ik heb je woorden geparafraseerd, en ik zei "niet alleen jou", dus onder andere ook jou, maar goed.

Gast
Gast

Bericht  Spring wo 4 mei 2011 - 8:33

oh haha, te snel gesproken.
Nou ja, we weten beide wat we bedoelen in ieder geval.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Zininzon wo 4 mei 2011 - 8:36

De eerste jaren schaamde ik me in de apotheek trouwens ook wel om de pil op te halen. Niet ten opzichte van de assistente, maar meer voor de oude lui die er ook zaten te wachten.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:41

Een tijdje geleden haalde ik nog verschillende vakantieverpakkingen condooms voor mij en vriendinnen, voordat we een weekendje weg gingen. Ik vond het gewoon grappig om te geven bij de wijn.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 4 mei 2011 - 8:52

Paris1985 schreef:zwangerschapstesten durf ik echt niet in de winkel te kopen en al helemaal niet hier in het dorp. Condooms heb ik echt nog nooit gekocht.

Of als ik zn mega pak wc papier koop denk ik ook wel eens wat zullen de mensen wel niet denken, ohw en maandverband maar dat komt door de cassiere van de supermarkt. Ze vroeg eens hoe gaat het en voor ik wat kon zeggen zei ze ohw zie het al niet goed.(omdat ik maandverband kocht) Ik schaamde me kapot Embarassed toen stond een hele lange rij ook nog

Dat was vast iemand van de grote P.oiesz. Ik zie zo een aantal kandidates voor me, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 9:05

Ik durf geloof ik zo'n beetje alles zonder schaamte te kopen geloof ik. Zwangerschapstesten, condooms, wc papier, tampons, sexspeeltjes. Daar schaam ik mij niet voor.
Maar soms als ik een vreetdag heb en er allemaal lekker eten in mijn mandje ligt, dan doe ik er ook altijd wat gezonde dingen bij angel

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 10:54

Elodie schreef:Iedereen die zegt alles makkelijk te halen; geldt dat ook voor vibo's enzo?
Niet van toepassing, haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 10:59

_Donnaa schreef:
Elodie schreef:Iedereen die zegt alles makkelijk te halen; geldt dat ook voor vibo's enzo?
Niet van toepassing, haha..
Online shop van Christine le Duc? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 11:14

Nee, er bestaat ook nog een select groepje mensen wat niet aan zelfbevrediging doet Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 11:17

_Donnaa schreef:Nee, er bestaat ook nog een select groepje mensen wat niet aan zelfbevrediging doet Wink
:affraid: bestaat da nog! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 11:19

Whaha.. Ja dat bestaat! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 11:26

smile

Gast
Gast

Bericht  xxDila wo 4 mei 2011 - 11:50

Ik heb een keer een zwangerschapstest moeten kopen, ik schaamde me zo erg dat ik eruit flapte; kun je het inpakken het is een cadeautje.. Die vrouw keek me toen zo raar aan dat ik knalrood werd. Slecht gelukte smoes dus.. laughcry
Rare is dat wanneer ik voor anderen zo'n test haal ik heel relaxed ben, maar zodra ik hem voor mezelf haal doe ik echt raar!
Condooms geen moeite & speeltjes doe ik online...

Verder schaam ik me wel eens als ik "lekkere boodschappen" haal. Ik doe dat vaak 1 x per week en dan voor de hele week; snoepjes, koekjes, chips, nootjes etc.. Ik heb dan wel eens het gevoel dat ze mij echt aankijken van "zou je dat nu we doen?"
Zelfde als ik ongesteld ben & gewoon chocolade moét hebben en groots insla met ijs, koekjes, repen etc! Wil dan wel eens zeggen, tsja het is weer die tijd van de maand he.. Laughing Mijn vriend wil verder echt geen tampons kopen!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 15:18

Ik schaam me niet zo snel.. Ik had wel 2 weken terug ofzo, echt ontzettend veel dingen met chocola erin, chocolademousse,chocoladekoekjes,repen en ook maandverband, haha die jongen achter de kassa had ook wel gedacht hebben Very Happy Maar dat vind ik eerder grappig nu ik erover nadenk dan dat ik ervoor schaam.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 18:00

Zininzon schreef:De eerste jaren schaamde ik me in de apotheek trouwens ook wel om de pil op te halen. Niet ten opzichte van de assistente, maar meer voor de oude lui die er ook zaten te wachten.
Oja, dat doet me ergens aan denken. De nuvaring vind ik niet zo erg als mensen dat zien, maar ik had laatst een schimmelinfectie en moest van die inwendige crème en eitjes hebben. Gaat die stomme apotheker hardop vragen of ik weet hoe ze werken en vervolgens uitleggen hoe het allemaal in z'n werk gaat. Pfffff, toen wist ik ff niet waar ik moest kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 18:01

xxDila schreef:Ik heb een keer een zwangerschapstest moeten kopen, ik schaamde me zo erg dat ik eruit flapte; kun je het inpakken het is een cadeautje.. Die vrouw keek me toen zo raar aan dat ik knalrood werd. Slecht gelukte smoes dus.. laughcry
Rare is dat wanneer ik voor anderen zo'n test haal ik heel relaxed ben, maar zodra ik hem voor mezelf haal doe ik echt raar!
Condooms geen moeite & speeltjes doe ik online...

Verder schaam ik me wel eens als ik "lekkere boodschappen" haal. Ik doe dat vaak 1 x per week en dan voor de hele week; snoepjes, koekjes, chips, nootjes etc.. Ik heb dan wel eens het gevoel dat ze mij echt aankijken van "zou je dat nu we doen?"
Zelfde als ik ongesteld ben & gewoon chocolade moét hebben en groots insla met ijs, koekjes, repen etc! Wil dan wel eens zeggen, tsja het is weer die tijd van de maand he.. Laughing Mijn vriend wil verder echt geen tampons kopen!
Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 21:45

Nee ik schaam me nergens voor, ik koop gerust condooms, glijmiddel bij de drogist. En zwangerschapstest vond ik alleen maar leuk om te kopen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 21:49

Yasmin schreef:Ik schaam me niet zo snel.. Ik had wel 2 weken terug ofzo, echt ontzettend veel dingen met chocola erin, chocolademousse,chocoladekoekjes,repen en ook maandverband, haha die jongen achter de kassa had ook wel gedacht hebben Very Happy Maar dat vind ik eerder grappig nu ik erover nadenk dan dat ik ervoor schaam.
haha, dat is wel grappig.

Ik schaam me ook niet meer. Eerder wel. Toen ik een zwangerschapstest moest kopen in 2007. Toen zei die man ook nog achter de kassa: Och jee :shock:

Gast
Gast

Bericht  Olijfje wo 4 mei 2011 - 22:24

Hahah, ik heb er zelfs nog nooit over nagedacht wat de caissiere ervan zou denken. Als je alleen chips en nootjes en chocola afrekent denken zij volgens mij eerder dat je visite krijg ofzo..
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Melis_je wo 4 mei 2011 - 22:26

xxDila schreef:Ik heb een keer een zwangerschapstest moeten kopen, ik schaamde me zo erg dat ik eruit flapte; kun je het inpakken het is een cadeautje..
Hahahahaha Very Happy
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Zwerver wo 4 mei 2011 - 22:29

Ik schaam mij ook niet zo snel
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: