Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

+33
Zwerver
Melis_je
Olijfje
xxDila
Lady4
Lady Starstruck
Spring
Mermaid
Sarah1985
SleepingBeauty
Blond
studiebol
PapillonRose
SuperGrover
Zininzon
Joli86
Nana
Jelin
Mida4you
Toet
TNMN
Bimbam
Roxi3
Rovine
Silver
Cheesegirl
nina
Moezie
TGR
Susan
Jeanette
VeryCherry
Mari
37 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 3 Empty Re: Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 4:36

Ik koop alles wat ik nodig heb, en het maakt me ook niet uit bij wat voor een winkel. Ik heb ook wel eens namens vriendinnen condooms of zwangerschapstest gehaald omdat ze het niet durfden haha nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaamte in winkels door de producten die je koopt. - Pagina 3 Empty Re: Schaamte in winkels door de producten die je koopt.

Bericht  Zininzon wo 4 mei 2011 - 4:37

Tampons geen problemen mee, maar condooms en zwangerschapstesten (oke, die laatste heb ik uberhaupt nog nooit gekocht) zou ik never nooit in de plaatselijke supermarkt kopen. Ken alle mensen die achter de kassa zitten en er wordt behoorlijk geroddeld in het dorp.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 4:46

Mijn broer heeft dit probleem wel, ik verhelp het ook niet echt door hardop te zeggen: moet je zien, page plus in de aanbieding, 36 rollen! Daar kan je toch een jaar van schijten?! :shock:

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 4 mei 2011 - 4:56

Ik ben er pas net overheen dat ik gewoon een familieverpakking OB durf te kopen (die zijn nou eenmaal voordeliger, ik ben toch een Nederlander laughcry). Condooms, nee dat zou ik niet hier in dit kleine dorpje kopen. Wel in de grote stad, die lui zie ik toch nooit meer. Zwangerschapstesten of morning after al helemaal niet, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 5:04

Condooms, glijmiddel etc zou ik wel problemen mee hebben hihi..maar een zwangerschapstest daar en tegen totaal NIET.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 4 mei 2011 - 5:44

'Vroeger' wilde ik echt niet met wc-papier gespot worden Laughing Als ik dan met mijn mams mee ging boodschappen doen moest ze me ook echt niet vragen om even een pak aan te geven en in het karretje te leggen. Best grappig als ik er achteraf aan terug denk, het is tenslotte maar wc-papier en iedereen heeft het toch echt nodig.

Zwangerschapstest heb ik wel gewoon gekocht en schaamde ik me ook niet voor. Condooms koop ik eigenlijk nooit in de winkel maar online, dat is vooral omdat ze zo voordeliger zijn. En een beetje omdat condooms wel iets zijn wat ik minder snel zou durven kopen.. Waarom weet ik eigenlijk niet, gewoon een gevoel denk ik.

Maandverband / tampons vond ik vroeger ook beschamend om te kopen, maar ook daar ben ik overheen gegroeid :P

Sexspeeltjes zou ik echt niet kopen in een winkel! Maar die koop ik sowieso niet dus dat probleem heb ik niet.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  studiebol wo 4 mei 2011 - 5:45

Condooms liet ik mijn vriendjes vaak halen.

De zwangerschapstest die heb ik in een ander dorp gehaald, ik had echt het idee als ik het hier in het dorp haal iedereen het meteen weet Very Happy

als ik boodschappen doe en dan ff tussendoor dingentjes moet halen dan heb ik voor mijn gevoel echt rare boodschappen, en dan denk ik wel is wat zal dat meisje achter de kassen u wel niet denken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 5:49

nina schreef:
_Donnaa schreef:Nina, woon je in Friesland? smile
Ja ik woon in Friesland..... ben altijd wel benieuwd waar mensen wonen die ook uit Friesland komen...
..maar zou zelf niet direct vertellen waar ik woon.
Ook niet waar in de buurt ongeveer? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 5:52

Mijn vriend vindt het vervelend voor mij maandverband te kopen, dat doe ik dus dan maar zelf. Hij doet verder alle boodschappen.
Ik heb geen enkel probleem met het kopen van 'gevoelige' dingen zoals condooms etc.
Ze zien het bij de kassa toch allemaal voorbijkomen, dus waarom zou ik me ongemakkelijk lopen voelen in een winkel?

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 4 mei 2011 - 5:57

Zowel een zwangerschapstest als een MAP heb ik gelukkig nog nooit hoeven halen, maar dat zou ik ook niet leuk vinden om te kopen.

Ik weet nog wel dat ik 14 was en ongesteld werd op de camping in Frankrijk. Toen moest ik daar in de camping supermarkt maandverband gaan kopen. Ik schaamde me dood..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 4 mei 2011 - 5:57

Toen ik een zwangerschapstest moest halen, omdat ik overtijd was...
condooms bestellen we meestal online, toch een beetje schaatme..
Dan ben ik toch meer alert dat er geen bekende mensen in de rij/winkel staan.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 5:59

_Chance schreef:Zowel een zwangerschapstest als een MAP heb ik gelukkig nog nooit hoeven halen, maar dat zou ik ook niet leuk vinden om te kopen.

Ik weet nog wel dat ik 14 was en ongesteld werd op de camping in Frankrijk. Toen moest ik daar in de camping supermarkt maandverband gaan kopen. Ik schaamde me dood..
Dat had ik dan mn ma laten halen.

Iedereen die zegt alles makkelijk te halen; geldt dat ook voor vibo's enzo?

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 wo 4 mei 2011 - 6:01

zwangerschapstesten durf ik echt niet in de winkel te kopen en al helemaal niet hier in het dorp. Condooms heb ik echt nog nooit gekocht.

Of als ik zn mega pak wc papier koop denk ik ook wel eens wat zullen de mensen wel niet denken, ohw en maandverband maar dat komt door de cassiere van de supermarkt. Ze vroeg eens hoe gaat het en voor ik wat kon zeggen zei ze ohw zie het al niet goed.(omdat ik maandverband kocht) Ik schaamde me kapot Embarassed toen stond een hele lange rij ook nog
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Mermaid wo 4 mei 2011 - 6:02

Ik schaam me vaak een beetje als ik maandverband/tampons en dan allemaal ongezond eten haal... laughcry
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Blond wo 4 mei 2011 - 6:03

Elodie schreef:
_Chance schreef:Zowel een zwangerschapstest als een MAP heb ik gelukkig nog nooit hoeven halen, maar dat zou ik ook niet leuk vinden om te kopen.

Haha, die gaf me 10 euro en zei: "Kijk maar wat ze hebben!" (Was niet de eerste x dat ik ongesteld was hoor).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 6:53

Voor sommige dingen "schaam" ik me wel. Mijn vriend zegt altijd dat ik daar niet op moet letten, maar ik kan daar wel over in zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:19

_Chance schreef:
Elodie schreef:

Haha, die gaf me 10 euro en zei: "Kijk maar wat ze hebben!" (Was niet de eerste x dat ik ongesteld was hoor).
Ik las het alsof het de eerste keer was.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:49

Ik schaam me echt niet voor de dingen die ik voorbij zie komen? Waarom als je er een normale leeftijd voor hebt, je schamen voor een zwangerschapstest? Dat snap ik echt niet. Aambeienzalf, daar zou ik me wel voor schamen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:52

Jen_ schreef:Ik schaam me echt niet voor de dingen die ik voorbij zie komen? Waarom als je er een normale leeftijd voor hebt, je schamen voor een zwangerschapstest? Dat snap ik echt niet. Aambeienzalf, daar zou ik me wel voor schamen nerd
Haha idd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 7:54

Nou ja ik sta daar niet met een vrolijk hoofd zo'n test af te rekenen nee, maar ja ik voelde mezelf toch al niet zo super omdat ik enorm bezorgd was dat ik zwanger was (en dat was NIET de bedoeling). Dus ja, als je dan ook nog eens zo'n ding moet gaan afrekenen in een klein dorp waar iedereen elkaar kent, neuh ik vond dat niet zo leuk.

Als je bezig bent voor een kindje lijkt het me een heel ander verhaal, dan zou ik er bijna trots op zijn dat ik een test kom halen :P

Gast
Gast

Bericht  Spring wo 4 mei 2011 - 8:06

Het is toch raar dat je je schaamt voor iets wat 'gewoon' in de winkel te koop is?

Ik zal zelf niet snel condooms kopen of andere seksartikelen. Maar dat is meer een gevoel denk ik. Want ook dat zijn normale dingen om te gebruiken.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:08

Huh dus omdat iets in een winkel te koop is moet je je daar niet voor schamen? Ik denk dat het meer een persoonlijk ervaring is en aan de situatie ligt. Sommige mensen schamen zich voor snoep kopen, daar schaam ik me helemaal niet voor maar dat is toch heel persoonlijk. Als een vrouw maandverband moet halen, omdat ze dertig jaar is maar al incontinent, dan hoef je je dus niet te schamen want het is in de winkel te koop? Het gaat om het gevoel ACHTER het product, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?

Gast
Gast

Bericht  nina wo 4 mei 2011 - 8:12

_Donnaa schreef:
nina schreef:
_Donnaa schreef:Nina, woon je in Friesland? smile
Ja ik woon in Friesland..... ben altijd wel benieuwd waar mensen wonen die ook uit Friesland komen...
..maar zou zelf niet direct vertellen waar ik woon.
Ook niet waar in de buurt ongeveer? Wink
PM wel even..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:14

Ik voelde me een beetje a-relaxed toen ik luizenshampoo moest halen voor m'n stage, maar verder..? Ja tuurlijk, vraag me soms wel 's af 'Daaamn wat moet die cassiere hiervan denken?' Maar da's eigenlijk altijd met een lach.

Gast
Gast

Bericht  Spring wo 4 mei 2011 - 8:17

Fauve schreef:Huh dus omdat iets in een winkel te koop is moet je je daar niet voor schamen? Ik denk dat het meer een persoonlijk ervaring is en aan de situatie ligt. Sommige mensen schamen zich voor snoep kopen, daar schaam ik me helemaal niet voor maar dat is toch heel persoonlijk. Als een vrouw maandverband moet halen, omdat ze dertig jaar is maar al incontinent, dan hoef je je dus niet te schamen want het is in de winkel te koop? Het gaat om het gevoel ACHTER het product, dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?

Het is niet moeilijk om te bedenken dat iemand zich schaamt om een bepaald product te kopen. Dat geef ik zelf ook al aan door te zeggen dat ik niet snel condooms zou kopen.

Maar het is te koop in de winkel of supermarkt, dus een raar product is het niet toch?
Het zou niet raar hoeven zijn om zoiets te kopen, je zou je niet moeten hoeven schamen om zo'n product te kopen.

Hoop dat je me nu beter snapt.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: