Schaamte in winkels door de producten die je koopt.
+33
Zwerver
Melis_je
Olijfje
xxDila
Lady4
Lady Starstruck
Spring
Mermaid
Sarah1985
SleepingBeauty
Blond
studiebol
PapillonRose
SuperGrover
Zininzon
Joli86
Nana
Jelin
Mida4you
Toet
TNMN
Bimbam
Roxi3
Rovine
Silver
Cheesegirl
nina
Moezie
TGR
Susan
Jeanette
VeryCherry
Mari
37 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Schaamte in winkels door de producten die je koopt.
Ik las net een artikel over schaamte bij winkelen, en ik ben benieuwd wat jullie denken... Sta je wel is met een rood hoofd in de rij...
Kopen jullie alles in winkels en waar schaam jij je voor als je het koopt, koop je bewust spullen via internet waar jij je voor zou schamen?
- Als kind wilde ik geen WC papier kopen, want dan wist iedereen dat ik ook poepte (hoe dom).
- Als puber kocht ik echt geen condooms (die kreeg ik bij Break out )
- Ik zou nooit sexspeeltjes durven kopen in een winkel.
- Vorig jaar toen ik overtijd was heeft mijn vriend een zwangerschapstest gehaald want ik durfde niet.
En jij, koop je alles of is er een grens...?
Kopen jullie alles in winkels en waar schaam jij je voor als je het koopt, koop je bewust spullen via internet waar jij je voor zou schamen?
- Als kind wilde ik geen WC papier kopen, want dan wist iedereen dat ik ook poepte (hoe dom).
- Als puber kocht ik echt geen condooms (die kreeg ik bij Break out )
- Ik zou nooit sexspeeltjes durven kopen in een winkel.
- Vorig jaar toen ik overtijd was heeft mijn vriend een zwangerschapstest gehaald want ik durfde niet.
En jij, koop je alles of is er een grens...?
Laatst aangepast door Mari op wo 4 mei 2011 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Schaamte in winkels door de producten die je koopt.
Ik koop alles wat ik nodig heb, zou niet zo goed weten waar ik me voor zou moeten schamen
Gast- Gast
Ik koop alles gewoon, alleen koop ik geen zwangerschapstesten, condooms e.d waar mijn zoontje bij is. Maar het zou mij een rotzorg zijn wat het meisje achter de kassa er van denkt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alles wat ik zou willen kopen, koop ik ook.
Gast- Gast
Nee, eigenlijk nergens voor. Ik heb nooit een zwangerschapstest hoeven halen, dan zou ik me wel schamen. Maar dan meer omdat dadelijk iemand het zou zien die ik ken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik koop alles hoor. Met zwangerschapstesten had ik al helemaal geen moeite haha!
Gast- Gast
Ik koop ook gewoon alles wat ik nodig heb.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik koop ook alles. Alleen kocht ik in december een zwangerschapstest, en toen schrok ik wel even toen ik opeens zag dat mijn buren achter me in de rij stonden. Maar ik heb geen buik dus zij zullen inmiddels ook wel snappen dat ie negatief was.
Gast- Gast
Ik voel geen schaamte volgens mij bij de producten die jij noemt. Alleen soms moet ik wel lachen als ik echt een MEGA pak toiletpapier op de band leg. Echt met 36 rollen. Maar geen schaamte.
Of nou ja, soms als ik alleen maar slechte vreetdingen afrekenen dan prop ik alles wel snel in mn tas
Of nou ja, soms als ik alleen maar slechte vreetdingen afrekenen dan prop ik alles wel snel in mn tas
Gast- Gast
Ik koop alles. Maar een paar maanden terug moest ik een morning after pil slikken. De vriendelijke mevrouw bij de kassa vroeg toen of ik wist hoe het werkt. Ik zei meteen ja en herstelde mezelf toen met wat excuses over dat ik m nooit eerder heb geslikt en dat ik normaal altijd heel voorzichtig ben. Ja dat was mooi
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Whaha ik moest samen met mijn oma na de kruidvat.. Mijn oma had aambeienzalf nodig..
Dus aan de kassa geeft mijn oma dat af, kijkt dat meisje me aan heeft u nog vragen over de zalf??
Uh en bedankt.. Ik heb daar wel met een rood hoofd gestaan
Dus aan de kassa geeft mijn oma dat af, kijkt dat meisje me aan heeft u nog vragen over de zalf??
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Haha jullie zijn echt allemaal blije shoppers, toiletpapier koop ik nu ook hoor, en maandverband en tampons zijn sinds mijn 14e ook geen probleem meer
Mari- Prater
haha!
Ik moest laatst een pakje sigaretten voor een vriendin van me meenemen.
Vond dat vreselijk.. Ik, met mn 24 jaar, had nog nooit eerder een pakje sigaretten gekocht dus had echt de neiging om er bij te zeggen: het is niet voor mij hoor
Sloeg natuurlijk nergens op maar heb nog nooit een sigaret aangeraakt, laat staan gerookt of gekocht...
Ik moest laatst een pakje sigaretten voor een vriendin van me meenemen.
Vond dat vreselijk.. Ik, met mn 24 jaar, had nog nooit eerder een pakje sigaretten gekocht dus had echt de neiging om er bij te zeggen: het is niet voor mij hoor
Sloeg natuurlijk nergens op maar heb nog nooit een sigaret aangeraakt, laat staan gerookt of gekocht...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Dildo's morningafterpil?? Nou ik denk niet dat ik die met een big smile koop
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Whahahaha, bij mij in het winkelcentrum weten ze bij de supermarkt en de tijdschriften winkel al welke sigaretten ik rook en die pakken ze al standaard
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
TGR schreef:Ik koop alles. Maar een paar maanden terug moest ik een morning after pil slikken. De vriendelijke mevrouw bij de kassa vroeg toen of ik wist hoe het werkt. Ik zei meteen ja en herstelde mezelf toen met wat excuses over dat ik m nooit eerder heb geslikt en dat ik normaal altijd heel voorzichtig ben. Ja dat was mooi
Haha, nu ik het weer lees komt ie pas door (goedemorgen) Echt zo heel blij JA roepen, hihi, zo ja hoor tiz de 10e keer :o
Mocht ik um ooit weer nodig hebben dan roep ik ook nee
Mari- Prater
loontjes-power schreef:Whaha ik moest samen met mijn oma na de kruidvat.. Mijn oma had aambeienzalf nodig..
Meteen wat zalf erop gesmeerd?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ja hoor, ik koop alles.. Zou niet zo snel seksspeeltjes kopen in de winkel om de hoek, maargoed die gebruik ik ook niet..
Ik heb laatst nog een morning afterpil gehaald voor een vriendin.. Heel serieus, totdat ik me bedacht dat ik met m`n sweatpants, foute vest, rommelig haar etc. aan de balie had gestaan bij de Etos.. Wat zou dat meisje wel niet gedacht hebben, whahaha.. :cyclops:
Ik heb laatst nog een morning afterpil gehaald voor een vriendin.. Heel serieus, totdat ik me bedacht dat ik met m`n sweatpants, foute vest, rommelig haar etc. aan de balie had gestaan bij de Etos.. Wat zou dat meisje wel niet gedacht hebben, whahaha.. :cyclops:
Gast- Gast
Ik durf wel alles te kopen, maar soms moet ik wel even een drempel over zoals met de morningafterpil of een zwangerschapstest. Verder heb ik er weinig moeite mee, ik koop toch redelijk vaak producten waar sommigen zich voor schamen. Maarja als je het nodig hebt...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Die dingen in de openingspost schaam ik me totaal niet voor, zou niet weten waarom. Maar ik schaam me wel dood als ik een heleboel vreetzooi koop.
Gast- Gast
Ik zou me er nu niet meer voor schamen, maar toen ik nog thuis woonde, in een dorpje "ons kent ons" schaamde ik me wel als ik een test op moest halen, of de morningafter pil. Ik heb toen me vader op pad gestuurd.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Hoeveel mensen wonen in jouw dorpje?FryskeFlinter schreef:Ik zou me er nu niet meer voor schamen, maar toen ik nog thuis woonde, in een dorpje "ons kent ons" schaamde ik me wel als ik een test op moest halen, of de morningafter pil. Ik heb toen me vader op pad gestuurd.
nina- Kletskop
euh, in mijn oude dorp 500-800 mensen? Ik heb echt geen idee... Maar toen..... wist ik dat mijn oud klasgenoten, en leeftijdsgenoten daar in de drogist e.d. stonden, dus daarom me vader erop afgestuurd.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Hahaha, ik ging nog liever naakt een zwangerschapstest halen dan dat ik m`n vader zoiets zou vragen..FryskeFlinter schreef:Ik zou me er nu niet meer voor schamen, maar toen ik nog thuis woonde, in een dorpje "ons kent ons" schaamde ik me wel als ik een test op moest halen, of de morningafter pil. Ik heb toen me vader op pad gestuurd.
Gast- Gast
Das wel een heel klein fries dorpje.. Ben benieuwd of ik het ken......FryskeFlinter schreef:euh, in mijn oude dorp 500-800 mensen? Ik heb echt geen idee... Maar toen..... wist ik dat mijn oud klasgenoten, en leeftijdsgenoten daar in de drogist e.d. stonden, dus daarom me vader erop afgestuurd.
nina- Kletskop
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» schaamte, pijn en verdriet
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Als je een auto koopt ...
» Microsoft koopt Skype
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Als je een auto koopt ...
» Microsoft koopt Skype
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: