Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?
+64
Vanillivi
Middleme
Rev3rie
Curious
Suus
ekiaam87
Jente10
Chocolate Cookie
Miss_Jessii
mamaemma
Eliesje
minoessepoes
Jeanette
Tunrida
Roxi3
Shisha
Labeendje
Oasis
Aagje!
luisa
_Femme
Bosjesvrouw
Aziraphale
Toet
Mizz_S
Verde
dolfijntje24
mo-lola
Sarah1985
Jude
lyke
_Lacey_
Flippin' Bitch
Monte
Moezie
Blond
Tania
SuperGrover
Polly
Sugarfall
Atelier Madame
Xanna
Caramba
Zonnetje
Kamperseboekenwurm
rapa nui
Juul
Belle1985
Joli86
Zininzon
Cheesegirl
Tsjip
Raindrop
Kqip
Guus
Travelgurly
Mida4you
Snack a Jack
Mari
Lotus
nina
Inge
Sweety
Bimbam
68 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?
Bazinga schreef:Balconia met veel uitstapjes naar Terrazi.
Ik dacht eerst he waar ligt balconia? Daarna viel het kwartje pas
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het ook wel spanend maar zou nu nog wel boeken(ok ze zijn een beetje opgehitst maar ik denk dat het op de eilanden wel meevalt). Als het nou echt rellen en haat naar europa wordt zou ik er nog eens goed over na denken, maar wat ik al zei, volgens mij valt het best mee op de eilanden.Caribbeanlover schreef:Valt me op dat er zoveel naar Griekenland gaan ondanks dat gezeik daar. Zou er zelf nooit heen gaan in die situatie.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Ik vind het ook wel spanend maar zou nu nog wel boeken(ok ze zijn een beetje opgehitst maar ik denk dat het op de eilanden wel meevalt). Als het nou echt rellen en haat naar europa wordt zou ik er nog eens goed over na denken, maar wat ik al zei, volgens mij valt het best mee op de eilanden.Caribbeanlover schreef:Valt me op dat er zoveel naar Griekenland gaan ondanks dat gezeik daar. Zou er zelf nooit heen gaan in die situatie.
Het kan idd meevallen, maar ze zij alweer de fout ingegaan en willen alweer van iedereen geld. Laat ze het lekker zelf uitzoeken. Door te gaan geef je ze ook geld en ik wil niet aan zo land mijn geld besteden.
Gast- Gast
Dat is helemaal waar, maar ik vind het zo'n mooi land(ben er nog nooit geweest maar toch) en turkije trekt me niet echt. Ik zou nog wel graag naar zakynthos of santorini willen, maar heb inderdaad geen zin in onrust. Je weet maar nooit waar ze in staat toe zijn als ze eventueel geen geld meer krijgen.Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Ik vind het ook wel spanend maar zou nu nog wel boeken(ok ze zijn een beetje opgehitst maar ik denk dat het op de eilanden wel meevalt). Als het nou echt rellen en haat naar europa wordt zou ik er nog eens goed over na denken, maar wat ik al zei, volgens mij valt het best mee op de eilanden.Caribbeanlover schreef:Valt me op dat er zoveel naar Griekenland gaan ondanks dat gezeik daar. Zou er zelf nooit heen gaan in die situatie.
Het kan idd meevallen, maar ze zij alweer de fout ingegaan en willen alweer van iedereen geld. Laat ze het lekker zelf uitzoeken. Door te gaan geef je ze ook geld en ik wil niet aan zo land mijn geld besteden.
Monte- Ratel
In mei ben ik in Turkije geweest, 8 dagen all-in, en in september ga ik naar Italië.
8-daagse rondreis Rome, Pisa, Florence, etc.
8-daagse rondreis Rome, Pisa, Florence, etc.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Wij blijven ook thuis.
Het zit er niet in om op vakantie te gaan dit jaar, volgend jaar waarschijnlijk ook niet. Maar goed, we krijgen er een mooi huis voor terug.
Het zit er niet in om op vakantie te gaan dit jaar, volgend jaar waarschijnlijk ook niet. Maar goed, we krijgen er een mooi huis voor terug.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Balconia met veel uitstapjes naar Terrazi.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wij zijn in mei een weekje naar Turkije geweest en in september gaan we een rondreis maken door Florida
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Monte schreef:Dat is helemaal waar, maar ik vind het zo'n mooi land(ben er nog nooit geweest maar toch) en turkije trekt me niet echt. Ik zou nog wel graag naar zakynthos of santorini willen, maar heb inderdaad geen zin in onrust. Je weet maar nooit waar ze in staat toe zijn als ze eventueel geen geld meer krijgen.Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Ik vind het ook wel spanend maar zou nu nog wel boeken(ok ze zijn een beetje opgehitst maar ik denk dat het op de eilanden wel meevalt). Als het nou echt rellen en haat naar europa wordt zou ik er nog eens goed over na denken, maar wat ik al zei, volgens mij valt het best mee op de eilanden.Caribbeanlover schreef:Valt me op dat er zoveel naar Griekenland gaan ondanks dat gezeik daar. Zou er zelf nooit heen gaan in die situatie.
Net zoals toen met Egypte, daar wil ik ooit eens heen, maar aangezien daar vaker aanslagen ed gebeuren durf ik niet zo goed. Sowieso moet je wel oppassen met arabische landen dat werd ook gezegd toen dat gedoe in Egypte plaats vond.
Gast- Gast
Ja vind ik ook. Ik was laatst in Israël en daar waren de arabieren echt heel opdringerig, dat vind ik gewoon niet leuk meer. Egypte zou ik ook nooit heen gaan, ik hoorde dat wel 1 op de 3 ziekt wordt in egypte of ziek thuis komt. En daarbij hebben ze een vrij opdringerige cultuur, dat je daar ook gek van wordt.Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Dat is helemaal waar, maar ik vind het zo'n mooi land(ben er nog nooit geweest maar toch) en turkije trekt me niet echt. Ik zou nog wel graag naar zakynthos of santorini willen, maar heb inderdaad geen zin in onrust. Je weet maar nooit waar ze in staat toe zijn als ze eventueel geen geld meer krijgen.Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Ik vind het ook wel spanend maar zou nu nog wel boeken(ok ze zijn een beetje opgehitst maar ik denk dat het op de eilanden wel meevalt). Als het nou echt rellen en haat naar europa wordt zou ik er nog eens goed over na denken, maar wat ik al zei, volgens mij valt het best mee op de eilanden.Caribbeanlover schreef:Valt me op dat er zoveel naar Griekenland gaan ondanks dat gezeik daar. Zou er zelf nooit heen gaan in die situatie.
Net zoals toen met Egypte, daar wil ik ooit eens heen, maar aangezien daar vaker aanslagen ed gebeuren durf ik niet zo goed. Sowieso moet je wel oppassen met arabische landen dat werd ook gezegd toen dat gedoe in Egypte plaats vond.
Monte- Ratel
Ik sluit niet uit dat ik nooit naar Egypte wil gaan, want het lijkt me erg mooi. Toch beangstigd me dat.
Dat opdringerige hadden wij in Turkije ook en dat vind ik zo fijn aan de DR en Mexico, want daar heb ik het nog nooit meegemaakt dus daar komt het zelden voor.
Turkije, 1x, liever nooit meer! Snap niet wat iedereen er zo leuk aan vind net als Frankrijk en Spanje.
Dat opdringerige hadden wij in Turkije ook en dat vind ik zo fijn aan de DR en Mexico, want daar heb ik het nog nooit meegemaakt dus daar komt het zelden voor.
Turkije, 1x, liever nooit meer! Snap niet wat iedereen er zo leuk aan vind net als Frankrijk en Spanje.
Gast- Gast
Ik weet het nog niet precies. Ben al 2x weggeweest dit jaar, dus een verre reis gaat het niet meer worden. Heb momenteel een stedentripje naar Stockholm in mijn hoofd.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Bosjesvrouw schreef:ekiaam87 schreef:Ik ga naar Friesland voor 12 dagen, lekker kamperen bij de boer!
Ow leuk waar in friesland?
Oldeholtwolde
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ohww leuke plannen zie ik langskomen zeg!
Wij gaan 3 weken kamperen in Denemarken/Zweden/Noorwegen
Wij gaan 3 weken kamperen in Denemarken/Zweden/Noorwegen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
ekiaam87 schreef:Bosjesvrouw schreef:ekiaam87 schreef:Ik ga naar Friesland voor 12 dagen, lekker kamperen bij de boer!
Oldeholtwolde
Gast- Gast
ekiaam87 schreef:Bosjesvrouw schreef:ekiaam87 schreef:Ik ga naar Friesland voor 12 dagen, lekker kamperen bij de boer!
Oldeholtwolde
He, daar zit mijn tandarts Ik hoop voor je dat het je hele vakantie net zulk mooi weer is als vandaag!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!
» Waar heen op vakantie (europa)
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?
» Waar heen op vakantie (europa)
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: