Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

+64
Vanillivi
Middleme
Rev3rie
Curious
Suus
ekiaam87
Jente10
Chocolate Cookie
Miss_Jessii
mamaemma
Eliesje
minoessepoes
Jeanette
Tunrida
Roxi3
Shisha
Labeendje
Oasis
Aagje!
luisa
_Femme
Bosjesvrouw
Aziraphale
Toet
Mizz_S
Verde
dolfijntje24
mo-lola
Sarah1985
Jude
lyke
_Lacey_
Flippin' Bitch
Monte
Moezie
Blond
Tania
SuperGrover
Polly
Sugarfall
Atelier Madame
Xanna
Caramba
Zonnetje
Kamperseboekenwurm
rapa nui
Juul
Belle1985
Joli86
Zininzon
Cheesegirl
Tsjip
Raindrop
Kqip
Guus
Travelgurly
Mida4you
Snack a Jack
Mari
Lotus
nina
Inge
Sweety
Bimbam
68 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Verde za 14 mei 2011 - 2:46

dolfijntje24 schreef:Wij gaan naar Portugal in de zomer. Heb er zin in. Ben er nog nooit geweest.

Waar in Portugal gaan jullie naartoe? Gewoon nieuwsgierig Wink

Ik heb nog geen concrete plannen, maar als ik ga, wordt het weer Portugal! Ik wil graag nog een keer naar Lissabon en ik denk eraan om dan met een auto via Évora en Coimbra naar Porto te rijden.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  dolfijntje24 za 14 mei 2011 - 4:56

Sabgirl schreef:
dolfijntje24 schreef:Wij gaan naar Portugal in de zomer. Heb er zin in. Ben er nog nooit geweest.

Waar in Portugal gaan jullie naartoe? Gewoon nieuwsgierig Wink

Ik heb nog geen concrete plannen, maar als ik ga, wordt het weer Portugal! Ik wil graag nog een keer naar Lissabon en ik denk eraan om dan met een auto via Évora en Coimbra naar Porto te rijden.

Wij zitten aan de kust van Lissabon bij Cascais
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Mizz_S za 14 mei 2011 - 9:45

Wij hebben nog niets vastgelegd, maar het wordt iig weer Oost-Europa met de trein! Misschien wel naar een stad vliegen en dan vanaf daar rondreizen. Steden/plekken die op het verlanglijstje staan zijn iig Sofia/Skopje/Ohrid/Belgrado. Misschien plakken we er nog wel een stukje Albanië aan vast maar dat moeten we nog even bekijken, er kan ook nog een stad in Roemenië bijkomen misschien. We moeten nog even kijken hoe we dat precies gaan vormgeven, ik hoop dat het dit jaar eindelijk gaat lukken (de steden stonden al eerder op de planning maar dat lukte toen uiteindelijk niet helemaal), deze landen ontbreken zo'n beetje als enige Oost-Europa landen nog op mn lijstje! (Dan reken ik voor de moeilijk toegankelijke landen Wit-Rusland, Kosovo en Moldavie maar even niet mee...)
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 19:09

Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Want wij gaan verhuizen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Toet za 14 mei 2011 - 22:13

Ik had eigenlijk helemaal geen vakantie plannen, omdat ik nog een flinke rekening bij mijn moeder heb staan die ik deze maand ga betalen én omdat ik volgende winter wil gaan skieën. Twee keer per jaar op vakantie kan een student natuurlijk niet betalen. Maarrrr.. nu begint het toch wel heel erg te kriebelen, misschien dat ik een lastminute boek en dan gewoon een weekje all inclusive ergens naartoe. Hoewel ik normaal niet zo van de all inclusive resorts hou is het wel gewoon een relax vakantie, en het is vaak goedkoper.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Aziraphale zo 15 mei 2011 - 3:38

Zojuist geboekt: een weekje Rhodos, Rhodos Stad, appartementje, in juni voor twee personen, €350 euro Very Happy
BLIJ!!!!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Bosjesvrouw di 17 mei 2011 - 20:50

Ik weet nog niet waar we heen gaan. Nl of europa.
In september gaan we een weekend naar Terschelling daar zijn m'n schoonouders dan.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Atelier Madame di 17 mei 2011 - 21:05

toetje_ schreef:Ik had eigenlijk helemaal geen vakantie plannen, omdat ik nog een flinke rekening bij mijn moeder heb staan die ik deze maand ga betalen én omdat ik volgende winter wil gaan skieën. Twee keer per jaar op vakantie kan een student natuurlijk niet betalen. Maarrrr.. nu begint het toch wel heel erg te kriebelen, misschien dat ik een lastminute boek en dan gewoon een weekje all inclusive ergens naartoe. Hoewel ik normaal niet zo van de all inclusive resorts hou is het wel gewoon een relax vakantie, en het is vaak goedkoper.

Niet alle studenten over 1 kam scheren he Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:58

Yes! Ik ga toch iets doen van de zomer! Met een vriendin naar Frankrijk voor een weekje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  _Femme do 19 mei 2011 - 6:04

Lekker 2/3 weken beetje rondreizen in Noord-Italië smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  _Femme do 19 mei 2011 - 6:05

Jada schreef:Jeeeeee ik ga met mijn moeder een weekje naar Zakynthos in juli!!!!!!!!

Wie kan me daar meer over vertellen?

Ik las iets over de blauwe grotten en dat je daar met een boot heen kunt, maar je ook zelf een bootje kunt huren en daar heen kan gaan?

Verder las ik iets over veel Engelsen in Laganas, dat het daar niet zo leuk is. En dat je schildpadden in de zee kunt zien en op het strand om eieren te leggen.

Ik ben vorig jaar naar Zakynthos geweest, als je vragen hebt kan je me PM'en!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  luisa do 19 mei 2011 - 6:17

Ik krijg ook zo zin om op vakantie te gaan. Maar van de zomer gaan we verhuizen, remigreren, en we hebben nog geen huis/baan dan. Zit erover te denken om september een week Turkije ofzo te doen samen met man, of misschien een paar maanden alleen op reis te gaan. Of misschien gewoon familie opzoeken in Oost Europa.
Tja, zoals altijd bedenken we nog wel wat op het laatste moment.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 6:32

Wij gaan volgende maand lekker 8 dagen naar Griekenland-Rhodos Cool cheers
Nog even met zijn 2en genieten :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Aagje! di 24 mei 2011 - 19:57

Wij gaan in september een weekje met z'n drieen naar 'het land van bartje' smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:36

Wij hebben nu nog niets geboekt.. Ik heb nog wel zo'n jiba bon dus wie weet :P

Ik ga denk ik wel 1/2 daagjes naar Londen of 3/4 dagen naar Stockholm met Ryanair.. Dan ga ik ook twijfelen of ik niet Barcelona moet doen want dat vind ik ook wel erg leuk.. Of Milaan..

Nouja, laat ik zeggen ik boek waarschijnlijk wel een korte zo goedkoop mogelijke citytrip in Europa :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Oasis di 24 mei 2011 - 23:46

Wij gaan niet lang en ver weg dit jaar, dit heeft verschillende redenen. Zojuist hebben we het gehad over een lang weekend Parijs. Dat wordt dan onze vakantie van dit jaar.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Inge wo 25 mei 2011 - 0:18

Nog 3,5 week en dan gaan wij naar Kenia
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Labeendje di 31 mei 2011 - 22:29

Het is niet echt in de zomer, maar wij gaan 6 november een ruime maand door Nieuw Zeeland rondrijden Very Happy
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Shisha di 31 mei 2011 - 22:33

Dit jaar helaas niet. Cry Eind vorig jaar een huis gekocht, verbouwing (nog niet klaar) en we willen nieuwe meubels dus het geld gaat aan andere dingen op. We gaan misschien nog wel een weekendje weg en evt in de najaarsvakantie op vakantie.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Roxi3 di 31 mei 2011 - 22:44

Wij hebben nu niet het geld voor een lange/verre vakantie maar gaan naar Duitsland en Polen in augustus.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Tunrida di 31 mei 2011 - 22:54

Naar de Azoren, eilandhoppen. Lijkt me heel mooi, ik kende het niet. Het is een eilandengroep tussen New York en Lissabon in en het hoort officieel bij Portugal. Ligt wel 1200 km van Portugal af, maar ze hebben gewoon de euro. Ben benieuwd wat er te zien is!
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 20:53

Naar Gran Canaria! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 21:06

Geen idee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Atelier Madame do 16 jun 2011 - 22:03

Caribbeanlover schreef:Geen idee?
nog aan het afwachten voor een lastminute?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:27

Ja denk het wel. Ben wel benieuwd wat er dan uiteindelijk uitkomt en vind het best spannend. Dit is de 1e x dat we het zo doen.
Weet al wel waar ik heen wil, maar dat is nu te prijzig dus hoop dat het goedkoper word tegen de tijd dat wij willen boeken. Denk wel dat die kans groot is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum