Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

+14
Guus
Polly
bolus26
Juul
myloon
Tania
Inge
Miccie
Sarah1985
Roodkapje
banjer49
Catwoman79
Shisha
Pandora
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:29

Zoals de titel al zegt: waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? (met foto's)
Ben benieuwd en misschien komen er nog wel mooie ideeën naar voren voor onze huwelijksreis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 5:39

In onze achtertuin



Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Camo_Iglo_Tent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Pandora za 1 okt 2011 - 21:09

Wij zijn een week naar Kos geweest, niet echt super de luxe ofzo maar wel heerlijk genoten. Lekker uitgerust en leuke excursies gedaan.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Shisha za 1 okt 2011 - 22:23

Ik heb ook echt nog geen flauw idee. Ik wil wel naar Hawaii maar dat is zo duur! Dus het zal wel Italië of Griekenland worden ofzo.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Catwoman79 za 1 okt 2011 - 22:49

Wij zijn naar Mexico geweest in 2006.
Echt geweldig !!

http://en.occidentalhotels.com/grand/Xcaret.asp

Dit zijn foto's van het resort
http://en.occidentalhotels.com/grand/XcaretPhotos.asp


Laatst aangepast door Catwoman79 op za 1 okt 2011 - 23:45; in totaal 2 keer bewerkt
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  banjer49 za 1 okt 2011 - 23:11

wij zijn naar franeker (friesland) geweest hadden daar een hotel geboekt voor drie dagen,was erg gezellig
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Roodkapje zo 2 okt 2011 - 17:39

Wij gaan naar Noorwegen. We gaan naar een hotel in Telemark waar we een dagje gaan wintersporten. Daarna vertrekken we naar de westkust naar de Fjorden. Oslo slaan we helemaal over ( nou ja, we landen er!). Maar Oslo hebben we al gezien en zonde om daar tijd aan te "verspillen".

@jolicious: Wat leuk dat tentje in je achtertuin!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 17:56

wij hebben een nachtje in een hotel geslapen (was overigens een verrassing voor mij) en dat was het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 1:25

Wij zijn naar Center Parcs geweest (port zelande). We hadden een heel knus huisje en het we hebben ons prima vermaakt. Op een avond waren we aan het zwemmen buiten in de wildwaterbaan (het was koud en al donker) en toen ging het ineens heel hard sneeuwen. Er was verder helemaal niemand, dat was best een mooi romantsich moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 1:50

Als ik ooit trouw, wil ik wel lekker op vakantie, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik dan heen zou willen. De Malediven of de Seychellen hoeft van mij niet persé, misschien lekker naar Tenerife ofzo, dat vind ik wel een fijn eiland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Sarah1985 ma 3 okt 2011 - 2:17

wij zijn in aug getrouwd en in dec naar parijs geweest als huwelijksreis
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Miccie ma 3 okt 2011 - 5:39

Wij zijn net op huwelijksreis geweest.
We zijn eerst 5 dagen naar Los Angeles geweest en vervolgens doorgevlogen naar Frans Polynesie. Daar hebben we 4 eilandjes bezocht: Tahiti, Moorea, Tahaa en Bora Bora.
Ik heb er geen foto's van maar iedereen kent de foto's wel van de witte zandstranden en de palmbomen.
Het was een hele bijzondere reis.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Inge ma 3 okt 2011 - 6:37

Miccie schreef:Wij zijn net op huwelijksreis geweest.
We zijn eerst 5 dagen naar Los Angeles geweest en vervolgens doorgevlogen naar Frans Polynesie. Daar hebben we 4 eilandjes bezocht: Tahiti, Moorea, Tahaa en Bora Bora.
Ik heb er geen foto's van maar iedereen kent de foto's wel van de witte zandstranden en de palmbomen.
Het was een hele bijzondere reis.

Gaaf, wij zitten ook te twijfelen tussen Frans Polynesie
Of Seychellen of Fuji... naja hebben een hoop wat we zouden willen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 7:26

Inge schreef:
Miccie schreef:Wij zijn net op huwelijksreis geweest.
We zijn eerst 5 dagen naar Los Angeles geweest en vervolgens doorgevlogen naar Frans Polynesie. Daar hebben we 4 eilandjes bezocht: Tahiti, Moorea, Tahaa en Bora Bora.
Ik heb er geen foto's van maar iedereen kent de foto's wel van de witte zandstranden en de palmbomen.
Het was een hele bijzondere reis.

Gaaf, wij zitten ook te twijfelen tussen Frans Polynesie
Of Seychellen of Fuji... naja hebben een hoop wat we zouden willen smile
Hoe lang is dat vliegen? Volgens mij is dat een behoorlijk end.

Op mijn lijstje staat tot nu toe Mexico en omgeving Caribische gebied, maar gaan rond december ons er verder in verdiepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Tania ma 3 okt 2011 - 7:28

Wij hebben eerst een nacht in een hotel in een bruidssuite geslapen en daarna zijn we een weekje naar de veluwe geweest.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  myloon ma 3 okt 2011 - 7:38

Wij hebben een rondreis door zuid-Afrika gemaakt. We zijn begonnen in Johannesburg en Via Swaziland naar Kaapstad gereden. Hebben onder andere het Krugerpark en Addo elephantpark bezocht. Het was een super mooie reis!!
Wij zijn eigenlijk net weer terug (2 sept. getrouwd)
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Juul ma 3 okt 2011 - 7:51

Wij zijn afgelopen juli naar Sint Maarten geweest en in de herfstvakantie gaan we naar New York! (16 september jl. getrouwd)
Sint Maarten was echt ge-wel-dig. Ik wil graag nog eens terug naar de carribean!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Inge ma 3 okt 2011 - 9:06

Mila schreef:
Inge schreef:
Miccie schreef:Wij zijn net op huwelijksreis geweest.
We zijn eerst 5 dagen naar Los Angeles geweest en vervolgens doorgevlogen naar Frans Polynesie. Daar hebben we 4 eilandjes bezocht: Tahiti, Moorea, Tahaa en Bora Bora.
Ik heb er geen foto's van maar iedereen kent de foto's wel van de witte zandstranden en de palmbomen.
Het was een hele bijzondere reis.

Gaaf, wij zitten ook te twijfelen tussen Frans Polynesie
Of Seychellen of Fuji... naja hebben een hoop wat we zouden willen smile
Hoe lang is dat vliegen? Volgens mij is dat een behoorlijk end.

Op mijn lijstje staat tot nu toe Mexico en omgeving Caribische gebied, maar gaan rond december ons er verder in verdiepen.
Frans Polynesie is 20uur vliegen
Fuji volgens mij rond de 17uur
Seychellen 10uur

Als het Frans Polynesie of Fuji wordt doen we wel een tussenstop ergens van een paar dagen

Ook twijfelen we aan; Hongkong - Maleisië - Singapore
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  bolus26 ma 3 okt 2011 - 9:14

wij zijn in pette (belgie) in een hele luxe loft geweest (met prive jacuzzi,sauna en hamma) was echt heerlijk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:16

Roodkapje schreef:Wij gaan naar Noorwegen. We gaan naar een hotel in Telemark waar we een dagje gaan wintersporten. Daarna vertrekken we naar de westkust naar de Fjorden. Oslo slaan we helemaal over ( nou ja, we landen er!). Maar Oslo hebben we al gezien en zonde om daar tijd aan te "verspillen".

@jolicious: Wat leuk dat tentje in je achtertuin!

Ja he, lekker knus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 11:35

Wij gingen naar Pinkpop. Met mijn ex Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Polly ma 3 okt 2011 - 11:47

Miccie schreef:Wij zijn net op huwelijksreis geweest.
We zijn eerst 5 dagen naar Los Angeles geweest en vervolgens doorgevlogen naar Frans Polynesie. Daar hebben we 4 eilandjes bezocht: Tahiti, Moorea, Tahaa en Bora Bora.
Ik heb er geen foto's van maar iedereen kent de foto's wel van de witte zandstranden en de palmbomen.
Het was een hele bijzondere reis.

Wow, dat lijkt me een droom van een huwelijksreis Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Polly ma 3 okt 2011 - 11:47

Sunprincess schreef:Wij gingen naar Pinkpop. Met mijn ex Very Happy

Wat gezellig Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Guus di 4 okt 2011 - 4:09

wij gaan nog niet trouwen maar hebben het hier wel eens over gehad,

wij willen graag naar zuid afrika en een paar dagen Mauritius meepakken, maarrr willen graag in de vroege zomer trouwen en ons is aangerdaen door vrienden om in de late herfst daar naartoe te gaan.

dus zouden we erg graag een (mid)weekje met de hond naar vlieland gaan direct na de trouwdag en dan nog even doorsparen en doorleven om 5 maanden later onze droomreis te gaan maken.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  myloon wo 5 okt 2011 - 19:35

Goochempie schreef:wij gaan nog niet trouwen maar hebben het hier wel eens over gehad,

wij willen graag naar zuid afrika en een paar dagen Mauritius meepakken, maarrr willen graag in de vroege zomer trouwen en ons is aangerdaen door vrienden om in de late herfst daar naartoe te gaan.

dus zouden we erg graag een (mid)weekje met de hond naar vlieland gaan direct na de trouwdag en dan nog even doorsparen en doorleven om 5 maanden later onze droomreis te gaan maken.


Wij zijn begin September naar zuid-Afrika geweest (rondreis) en dat beviel ons prima. Het is daar dan nog wel winter/lente maar wij hebben prachtig weer gehad (25 graden ongeveer) met maar 1 dagje regen in Kaapstad.
Wanneer je later gaat wordt het daar alleen maar warmer, ik denk dat het minder prettig is om daar te zijn terwijl het zo eind 30 graden is.

Maar erg leuk dat jullie het in de planning hebben! Het is een super mooi land!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen? Empty Re: Waar ging/gaat jou huwelijksreis heen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum