Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

+64
Vanillivi
Middleme
Rev3rie
Curious
Suus
ekiaam87
Jente10
Chocolate Cookie
Miss_Jessii
mamaemma
Eliesje
minoessepoes
Jeanette
Tunrida
Roxi3
Shisha
Labeendje
Oasis
Aagje!
luisa
_Femme
Bosjesvrouw
Aziraphale
Toet
Mizz_S
Verde
dolfijntje24
mo-lola
Sarah1985
Jude
lyke
_Lacey_
Flippin' Bitch
Monte
Moezie
Blond
Tania
SuperGrover
Polly
Sugarfall
Atelier Madame
Xanna
Caramba
Zonnetje
Kamperseboekenwurm
rapa nui
Juul
Belle1985
Joli86
Zininzon
Cheesegirl
Tsjip
Raindrop
Kqip
Guus
Travelgurly
Mida4you
Snack a Jack
Mari
Lotus
nina
Inge
Sweety
Bimbam
68 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Atelier Madame do 16 jun 2011 - 22:37

Labeendje schreef:Het is niet echt in de zomer, maar wij gaan 6 november een ruime maand door Nieuw Zeeland rondrijden Very Happy
I love you I love you I love you .. november is het denk ik nog voorjaar daar, lekker temperatuurtje!

Als je tips wilt moet je me maar pm-en!

@CBL: waar wil je ongeveer heen? De cariben gok ik? :P

Mn vriend en ik gaan voor volgend jaar januari ook afwachten op een last minute, idem zoals jou nog nooit gedaan. Ben echt benieuwd Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:18

Goed gegokt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  minoessepoes do 16 jun 2011 - 23:18

Wij kunnen niet weg in de zomer, mijn vriend werkt in een hotel en dat is dus hoogseizoen. Ik vind het niet zo erg, we zijn een paar weken terug een weekje naar Schotland geweest en dan gaan we in het najaar nog weg, we weten nog helemaal niet hoe en wat, maar ik heb een beetje mijn zinnen gezet op het opzoeken van vrienden van ons die op Curacao wonen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Eliesje zo 19 jun 2011 - 6:53

Vakantie! Heb er zo zin in smile

Wij gaan aanstaande vrijdag weg.
We overnachten vrijdag in een hotel in Zwitersland.
Volgende dag rijden we door naar Italië voor een week! Het gebied Toscane; het plaatsje Figline Valdarno

Heb hier al een paar tips gelezen over Pisa en Siena, die onthoud ik!

Alleen jammer dat Elba iets te ver van ons ligt, nja volgend jaar misschien Wink
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  mamaemma zo 19 jun 2011 - 10:06

Wij gaan samen met vrienden twee weken naar het Gardameer in Italië.
mamaemma
mamaemma
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Miss_Jessii zo 19 jun 2011 - 11:23

Ga 23 juli met een vriendin een week naar Blanes smile
Miss_Jessii
Miss_Jessii
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
Woonplaats : Drachten

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Eliesje ma 20 jun 2011 - 3:57

mamaemma schreef:Wij gaan samen met vrienden twee weken naar het Gardameer in Italië.

Zijn wij vorig jaar geweest in het plaatsje Peschiera del Garda! Erg mooi daar smile

Veel plezier!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  nina ma 20 jun 2011 - 4:29

Jada schreef:Wie gaat waarheen? Wanneer en hoe lang? Ik ben benieuwd Very Happy.

Ik ga naar...... zie mijn Ticker.
Ik zie geen ticker Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Chocolate Cookie ma 20 jun 2011 - 5:55

Ik heb het hier vast al eens in geplaatst. Maar dr is wat veranderd. Normaal ga ik met mijn ouders altijd kamperen. Maar nu gaan we dit jaar in een huisje, in Zuid-Frankrijk. En ik ga nog met een vriendin 10 dagen naar Kos! Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Jente10 ma 20 jun 2011 - 6:02

Ik ga eerst een paar dagen naar Keulen met mijn vriend, dan gaan we naar een wedstrijd van het WK voetbal voor vrouwen (Noorwegen-Australië). Het is één van zijn favoriete sporten en hij had toevallig gezien dat het Noorse elftal ook een wedstrijd moest spelen vlakbij Nederland :P Ben niet echt een voetballiefhebber maar 1 zo'n wedstrijd lijkt mij wel leuk om mee te maken en een paar dagen weg met hem vind ik ook leuk!

Begin augustus ga ik naar Noorwegen en ga dan met mijn vriend en zijn ouders wel een mooie reis maken! Eerst met vliegtuig naar Trondheim en daar stappen we op de boot, de hurtigruten (die vaart van Bergen naar bijna Rusland, soort van cruise). Je kunt ook een paar etappes meevaren en dat is wat wij gaan doen, wij gaan er weer af in Harstad en zijn dan al wel door de Lofoten gevaren, dat schijnt echt heel mooi te zijn! Dan rijden we met auto naar Fauske waar opa van mijn vriend een huis heeft en daar blijven we dan nog 10 dagen. Heb er wel heel veel zin in!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  ekiaam87 ma 20 jun 2011 - 6:15

Ik ga naar Friesland voor 12 dagen, lekker kamperen bij de boer!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Bosjesvrouw ma 20 jun 2011 - 8:54

ekiaam87 schreef:Ik ga naar Friesland voor 12 dagen, lekker kamperen bij de boer!

Ow leuk waar in friesland?

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Bosjesvrouw ma 20 jun 2011 - 8:54

Wij gaan waarschijnlijk naar Brabant

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:31

Ga over 2 weken op een werkvakantie naar Peru - san rafaél voor ruim een maand

en eind augustus gaan we met z'n vieren kamperen in Nederland (bij mooi weer, en anders gaan we een huisje zoeken).
Verder in oktober/november nog 10 dagen naar Portugal ook met zijn vieren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Caramba di 21 jun 2011 - 1:34

Nog een weekje en dan zit ik in Turkije voor 12 dagen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Suus di 21 jun 2011 - 2:22

Over 2,5 week ga ik naar Turkije Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Curious di 21 jun 2011 - 2:28

Jente10 schreef:Ik ga eerst een paar dagen naar Keulen met mijn vriend, dan gaan we naar een wedstrijd van het WK voetbal voor vrouwen (Noorwegen-Australië). Het is één van zijn favoriete sporten en hij had toevallig gezien dat het Noorse elftal ook een wedstrijd moest spelen vlakbij Nederland :P Ben niet echt een voetballiefhebber maar 1 zo'n wedstrijd lijkt mij wel leuk om mee te maken en een paar dagen weg met hem vind ik ook leuk!

Begin augustus ga ik naar Noorwegen en ga dan met mijn vriend en zijn ouders wel een mooie reis maken! Eerst met vliegtuig naar Trondheim en daar stappen we op de boot, de hurtigruten (die vaart van Bergen naar bijna Rusland, soort van cruise). Je kunt ook een paar etappes meevaren en dat is wat wij gaan doen, wij gaan er weer af in Harstad en zijn dan al wel door de Lofoten gevaren, dat schijnt echt heel mooi te zijn! Dan rijden we met auto naar Fauske waar opa van mijn vriend een huis heeft en daar blijven we dan nog 10 dagen. Heb er wel heel veel zin in!

hihi, houdt jou vriend van vrouwenvoetbal?? of gewoon van voetbal? grappig zeg:)
Ik heb zelf altijd gevoetbald en ben een aantal jaar terug geweest naar een vrouwenvoetbalwedstrijd tussen nederland en portugal. Ik heb me echt rotgelachen. Wat een wereldsverschil tussen mannen en vrouwen voetbal in de top.
Niet dat het niet leuk was hoor. Maar er werden echt megaaaa veel blunders gemaakt.

ontopic: ik ga niet op vakantie dit jaar, wij gaan verhuizen
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Travelgurly di 21 jun 2011 - 2:35

Jude schreef:Wij gaan juli/augustus 5 weken naar de VS!

super vet! en heeerlijk 5 weken! gaaf. welke staat ga je ?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Jente10 di 21 jun 2011 - 4:44

Curious schreef:
Jente10 schreef:Ik ga eerst een paar dagen naar Keulen met mijn vriend, dan gaan we naar een wedstrijd van het WK voetbal voor vrouwen (Noorwegen-Australië). Het is één van zijn favoriete sporten en hij had toevallig gezien dat het Noorse elftal ook een wedstrijd moest spelen vlakbij Nederland :P Ben niet echt een voetballiefhebber maar 1 zo'n wedstrijd lijkt mij wel leuk om mee te maken en een paar dagen weg met hem vind ik ook leuk!

hihi, houdt jou vriend van vrouwenvoetbal?? of gewoon van voetbal? grappig zeg:)
Ik heb zelf altijd gevoetbald en ben een aantal jaar terug geweest naar een vrouwenvoetbalwedstrijd tussen nederland en portugal. Ik heb me echt rotgelachen. Wat een wereldsverschil tussen mannen en vrouwen voetbal in de top.
Niet dat het niet leuk was hoor. Maar er werden echt megaaaa veel blunders gemaakt.

ontopic: ik ga niet op vakantie dit jaar, wij gaan verhuizen

Hij houdt wel gewoon van voetbal maar toch vooral van vrouwenvoetbal, dat is in Noorwegen ook wel populairder als hier en hij heeft ook een favoriete club waarvan hij veel thuiswedstrijden bezoekt. Hij is er altijd heel enthousiast over dus ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn! En ook of ik het verschil en de blunders duidelijk ga zien :P Leuk dat jij zelf gevoetbald hebt!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Rev3rie di 21 jun 2011 - 5:14

Wij gaan 14 dagen naar Bourgogne vanaf begin augustus.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Middleme wo 22 jun 2011 - 5:53

Ik heb vandaag samen met een vriendin een optie gezet op 9 dagen Kos!

Iemand tips?

Edit: gisteravond geboekt!


Laatst aangepast door Middleme op za 25 jun 2011 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Vanillivi do 23 jun 2011 - 1:08

Ik ga 1/8 lekker een weekje naar Kreta met een vriendin.

We hebben een acco in Rethymnon, dus geen "Oh Oh Cherso" voor mij! Wink
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 7:03

Valt me op dat er zoveel naar Griekenland gaan ondanks dat gezeik daar. Zou er zelf nooit heen gaan in die situatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:14

Naar mijn achtertuin smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:29

Balconia met veel uitstapjes naar Terrazi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum