Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

+64
Vanillivi
Middleme
Rev3rie
Curious
Suus
ekiaam87
Jente10
Chocolate Cookie
Miss_Jessii
mamaemma
Eliesje
minoessepoes
Jeanette
Tunrida
Roxi3
Shisha
Labeendje
Oasis
Aagje!
luisa
_Femme
Bosjesvrouw
Aziraphale
Toet
Mizz_S
Verde
dolfijntje24
mo-lola
Sarah1985
Jude
lyke
_Lacey_
Flippin' Bitch
Monte
Moezie
Blond
Tania
SuperGrover
Polly
Sugarfall
Atelier Madame
Xanna
Caramba
Zonnetje
Kamperseboekenwurm
rapa nui
Juul
Belle1985
Joli86
Zininzon
Cheesegirl
Tsjip
Raindrop
Kqip
Guus
Travelgurly
Mida4you
Snack a Jack
Mari
Lotus
nina
Inge
Sweety
Bimbam
68 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Sugarfall wo 4 mei 2011 - 21:59

We zouden eerst naar Sardinie gegaan, maar we hebben de plannen gewijzigd. Nu gaan we in juli 10 dagen naar Toscane, in de buurt van Pisa en Lucca, maar wel in een badplaats.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 22:28

Break Of Day schreef:Ik ga in juni met mijn vriend naar Corfu. Even 10 dagen genieten in de zon. En in oktober ga ik 4 weken naar India, een rondreis door Rajasthan en ik eindig in Amritsar Very Happy

Waar is die foto van van je avatar? Dat is een hotel denk in Turkije.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 22:36

Juul, laat je even weten hoe het was op/in SM? Lijkt me ook Zo gaaf, maar is me te duur.

Liv, hoe vond je de DR?

Snack a Jack, laat je even weten hoe Jamaica was? Lijkt me ook gaaf en wat goedkoper dan Sint Maarten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 22:42

Wij hebben nog niks geboekt. We gaan al jaren in september dus we hebben nog even. Hopelijk gaan de prijzen omlaag, maar dat denk ik wel gezien voorgaande jaren.
Heb meerdere keren spijt gehad dat ik perse zo snel moest boeken dan zag ik later dat onze accomodatie/vakantie een stuk goedkoper was.

We zijn in 2006 naar een super mooi/luxe helemaal geweldig resort geweest in Mexico.
Vorig jaar zijn we naar de Dominicaanse Republiek geweest en ongeveer een maand voordat we gingen zag ik dat die van 2006 heel erg voordelig was voor hetgeen wat je ervoor krijgt.

Dus nu kijk ik echt dagelijks, soms wel een aantal keren of het gedaald is in prijs.
Helaas is dat (nog) niet zo en dus hoop ik op het beste.

Dus als het zo is, dan gaan we daar heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Travelgurly wo 4 mei 2011 - 23:15

Sugarfall schreef:We zouden eerst naar Sardinie gegaan, maar we hebben de plannen gewijzigd. Nu gaan we in juli 10 dagen naar Toscane, in de buurt van Pisa en Lucca, maar wel in een badplaats.

Oh leuk Toscane!
In Vada heb je prachtig water en strand.

En Volterra is een prachtig middeleeuws plaatsje.

Ik heb 4maanden in Toscane gewerkt, en verlieft op geworden hahaha.
Mocht je tijd hebben moet je een dagje overvaren bij Piombino met de ferry naar het eilandje Elba! scooter huren als je eraan komt en lekker gaan rijden. zulke mooie uitzichten, strandjes, huis van napoleon etc!Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Volterra1

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Location_photos_image_1884_small
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Sugarfall wo 4 mei 2011 - 23:29

Travelgurly schreef:
Sugarfall schreef:We zouden eerst naar Sardinie gegaan, maar we hebben de plannen gewijzigd. Nu gaan we in juli 10 dagen naar Toscane, in de buurt van Pisa en Lucca, maar wel in een badplaats.

Oh leuk Toscane!
In Vada heb je prachtig water en strand.

En Volterra is een prachtig middeleeuws plaatsje.

Ik heb 4maanden in Toscane gewerkt, en verlieft op geworden hahaha.
Mocht je tijd hebben moet je een dagje overvaren bij Piombino met de ferry naar het eilandje Elba! scooter huren als je eraan komt en lekker gaan rijden. zulke mooie uitzichten, strandjes, huis van napoleon etc!Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Volterra1

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Location_photos_image_1884_small

Hee wat een leuke reactie! smile Leuke foto's! Wij wilden inderdaad naar Volterra gaan, ben je ook naar Lucca en Pisa geweest? Ik las in een boekje dat Lucca leuker is dan Pisa! Wij zitten in Viareggio, volgens mij ook wel een leuk plaatsje, in Vada konden we niets meer vinden (wilden we in eerste instantie heen, omdat het strand daar inderdaad zo mooi helder is!). Heb je nog meer leuke foto's?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Travelgurly do 5 mei 2011 - 0:08

jaaa het was zo leuk! pisa ben ik veel geweest om te winkelen. Die toren en Kerk heb je zo gezien. Daaromheen staan er wat kraampjes maar de lange winkelstraat is leuk, zitten leuke en vet goedkope boetiekjes!
Ik ben ook bij Siena geweest, daar ben ik wezen parapenten!zo gaaf! Castagneto Carduci kan je de grootste pizza ever eten! Of het schattige plaatsje campiglia marritima. En ga ook naar Florence, helemaal leuk!

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-ZS8QNKJD huis napoleon op Elba

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-RBD6YJ7S haven als je Elba binnenkomt

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-3NQBLKVN Pisa !

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-C8E8WWUD staat naast de toren van Pisa


Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-BC7C8MID op de boot terug van Elba

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-DP3LVUYZ in Suvreto eenbakker zoeken

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-TR8ZOKJG

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-XIP4IUVL

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Foto-YFFQPAXA met de scooter vind je mooie strandjes!



Laatst aangepast door Travelgurly op do 5 mei 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Polly do 5 mei 2011 - 3:07

Ik ga over drie weken weer op bezoek bij mijn vriend, dat is in Rome, Sicilië, Athene, Kusadasi, Rhodos, Santorini, Mykonos en Napels.
Verder ga ik in de zomer op vakantie naar Portugal, en daarna verhuis ik tijdelijk naar Brazilië.


Laatst aangepast door Polly op do 5 mei 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Polly do 5 mei 2011 - 3:12

Juul schreef:In juli gaan we 11 dagen naar Sint Maarten Very Happy
Kan niet wachten!

Ik was in maart in St. Maarten voor een dag, ik vond het super mooi I love you

Veel plezier!

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 206662_10150469477750147_547440146_18027127_1391041_n

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 217081_10150578699630147_547440146_18433127_5851218_n
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Sugarfall do 5 mei 2011 - 3:13

Oh superleuke foto's Travelgurly! Very Happy Nu wil ik zeker ook naar Elba varen, ik ga het aan mijn vriend mededelen dat we dat gaan doen. Wink Ik heb nu helemaaaaal zin om te gaan!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  SuperGrover do 5 mei 2011 - 4:46

In juni een last-minute met een vriendin. Ik hoop naar Spanje (met Beachmasters).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:49

Een weekje Drenthe Cool (Centerparcs)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Tania do 5 mei 2011 - 6:57

Wij gaan in Augustus twee weken naar Kreta.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Blond do 5 mei 2011 - 21:37

30 mei ga ik naar Curacao.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:12

Jeeeeee ik ga met mijn moeder een weekje naar Zakynthos in juli!!!!!!!!

Wie kan me daar meer over vertellen?

Ik las iets over de blauwe grotten en dat je daar met een boot heen kunt, maar je ook zelf een bootje kunt huren en daar heen kan gaan?

Verder las ik iets over veel Engelsen in Laganas, dat het daar niet zo leuk is. En dat je schildpadden in de zee kunt zien en op het strand om eieren te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Moezie zo 8 mei 2011 - 23:14

Ik vertrek 20 juli voor 2 weken naar Alanya - Turkije.
Voor de rest heb ik nog 3 weekenden weg voor de boeg..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Monte zo 8 mei 2011 - 23:46

half juli-begin augustus 3 weekjes naar Oostenrijk
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Juul zo 8 mei 2011 - 23:47

Caribbeanlover schreef:Juul, laat je even weten hoe het was op/in SM? Lijkt me ook Zo gaaf, maar is me te duur.

Sorry las het nu pas Wink

Dat zal ik doen, we vertrekken pas in Juli Wink
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Flippin' Bitch di 10 mei 2011 - 6:59

Buitenkunst, heeeerlijk!! Mijn moeder wil ook nog met mij op vakantie, maar ik denk dat ik dat liever in het najaar doe.

Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  _Lacey_ di 10 mei 2011 - 7:18

Ik ben gaan twijfelen waar ik heen wil. Had eerst Thailand/Vietnam/Laos/Cambodja in mijn hoofd, maar ik heb ook een hele mooie reis langs de Baltische staten gezien. De tweede optie gaat steeds meer mijn voorkeur krijgen, omdat die reis een stuk goedkoper is en op die manier kan ik volgend jaar weer een verre reis maken. Bovendien ben ik begin dit jaar al ver weg geweest.

Moet alleen nog iemand vinden die met me mee wil...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  lyke di 10 mei 2011 - 8:52

Ben deze week al druk aan t zoeken geweest naar een vakantie..
Maar volgens mij is mei de duurste maand om een vakantie te boeken :p
Dus dan begin juli maar een last minute boeken!
Mijn vriend is opeens op het idee gekomen dat hij naar een gigantisch all inclusive hotel in Turkije wil..
Pf weet niet of ik daar wel op zit te wachten haha
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Jude wo 11 mei 2011 - 3:48

Wij gaan juli/augustus 5 weken naar de VS!
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Sarah1985 wo 11 mei 2011 - 6:28

Wij gaan een week na denemarken, 30 juli gaan we. We gaan met mijn ouders en broers
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  mo-lola do 12 mei 2011 - 0:23

Wij gaan 2 weken in juli naar Italie Naar Porto Recanti
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  dolfijntje24 vr 13 mei 2011 - 22:25

Wij gaan naar Portugal in de zomer. Heb er zin in. Ben er nog nooit geweest.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ga jij in de zomer heen op vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Waar ga jij in de zomer heen op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum