Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen: lelijk kado

+16
PapillonRose
Jeanette
Melis_je
Polly
nina
ExpressoB
Olijfje
Beachgirl
Feline
Carra
Roxi3
SoGood
Atelier Madame
Caroow
Benthe
Jerry
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen: lelijk kado - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen: lelijk kado

Bericht  Feline di 3 mei 2011 - 9:13

Whahah Jen, ik ga echt stuk hier! Jullie stonden blijkbaar op een hoogwerker voor de Big Ben (HUGE!!)... en die tattoo wegshoppen.. dat vind ik gewoon asociaal! Snap dat je dit meesterwerk direct vernietigd hebt! (ook al blijven jullie een lief stel, zelfs op deze foto)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen: lelijk kado - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen: lelijk kado

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:14

ABE schreef:Die foto van jou en jouw vriend is niet lelijk hoor. Jij kunt hem wel lelijk vinden, maar het is absoluut niet lelijk. Lief zelfs. smile

Huh? Ik vind hem zo lelijk, mijn vriend ook! Ik heb tig foto's waar ik veel flateuzer op sta smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:15

Caroow schreef:Ik vind je er nog erg leuk op staan hoor Jen_. Maar waarom heeft hij die tatoeage weg gehaald?

Zelf zou ik ook niet een tussendoor-foto waar ik maar middelmatig (of heel lelijk) op sta ophangen, maar misschien dat hij het wel echt een hele leuke vond?

Geen idee, vond hij rustiger voor de foto? En mijn ogen heeft hij ook geshopt, want als ik lach gaan mijn ogen wat dicht. Dat is waarschijnlijk wat ik ook zie aan die foto, mijn gezicht klopt gewoon niet.

Gast
Gast

Bericht  nina di 3 mei 2011 - 9:15

Had je niet beter eerlijk kunnen zijn en zeggen dat je ze niet mooi vind of niet je smaak?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:15

Feline schreef:Whahah Jen, ik ga echt stuk hier! Jullie stonden blijkbaar op een hoogwerker voor de Big Ben (HUGE!!)... en die tattoo wegshoppen.. dat vind ik gewoon asociaal! Snap dat je dit meesterwerk direct vernietigd hebt! (ook al blijven jullie een lief stel, zelfs op deze foto)

Nah, dat laatste is lief, dank je wel smile Ja die Big Ben is inderdaad Huge! We stonden heel dichtbij, mooi dat het was joh! Haha

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:16

Jerry, foto!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:19

Jen_ schreef:
ABE schreef:Die foto van jou en jouw vriend is niet lelijk hoor. Jij kunt hem wel lelijk vinden, maar het is absoluut niet lelijk. Lief zelfs. smile

Huh? Ik vind hem zo lelijk, mijn vriend ook! Ik heb tig foto's waar ik veel flateuzer op sta smile

Ow, vast wel. Maar zelfs dit is geen lelijke foto. Vat het op als een compliment. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:24

ABE schreef:
Jen_ schreef:

Ow, vast wel. Maar zelfs dit is geen lelijke foto. Vat het op als een compliment. Very Happy

Vooruit Very Happy Dank je.

Gast
Gast

Bericht  Feline di 3 mei 2011 - 9:24

ABE.. ik word altijd pissig als ik iets bij mezelf zie en iedereen zegt: maar dat is helemaal niet zo! Dat is echt standaard bij m'n moeder: Mam, m'n hele oog is rood.. ziet er niet uit.. Antwoord mam: nou, ik zie er helemaal niets aan! (en dan ben ik pissig joh)

Ik heb ook echt een asociaal lelijke foto.. en die vindt m'n moeder prachtig.. en dat vind ik zo gemeen! Want zo zie ik er niet uit! Zo lelijk ben ik niet! Dus ik zie dat dan echt niet als compliment maar eerder als belediging!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:28

Feline schreef:ABE.. ik word altijd pissig als ik iets bij mezelf zie en iedereen zegt: maar dat is helemaal niet zo! Dat is echt standaard bij m'n moeder: Mam, m'n hele oog is rood.. ziet er niet uit.. Antwoord mam: nou, ik zie er helemaal niets aan! (en dan ben ik pissig joh)

Ik heb ook echt een asociaal lelijke foto.. en die vindt m'n moeder prachtig.. en dat vind ik zo gemeen! Want zo zie ik er niet uit! Zo lelijk ben ik niet! Dus ik zie dat dan echt niet als compliment maar eerder als belediging!

Tja, maar ik ben geen mams. :P En moeders proberen het volgens mij altijd minder erg te maken dan dat het is. Mam, ik voel me dik. Nee joh, je bent nog net zo slank als vroeger. Ow, daar kan ik dus witheet van worden, zeg dan aub dat het ook zo is, want het is gewoon zo... *stampend, rollend, gillend in een kussen over de vloer*

Maar dit meen is serieus. En niet omdat het niet zo is, maar wel omdat ik vind dat het geen lelijke foto is. smile (In mijn ogen)

Gast
Gast

Bericht  Polly di 3 mei 2011 - 9:34

Jen, ik moest echt lachen om je verhaal, na die beschrijving valt de foto overigens erg mee Very Happy Maar ik kan me voorstellen dat je hem niet als pronkstuk in de woonkamer wil hangen als jullie er allebei niet blij mee zijn, haha!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Melis_je di 3 mei 2011 - 18:53

Ik lach me rot om het verhaal van Jen! Ik vind het op zich geen lelijke foto, maar je ziet er inderdaad op álle andere foto's die ik tot nu toe heb gezien beter uit. Close-ups van armen zijn meestal niet mooi. Gefeliciteerd, we hebben iets gevonden wat ook jou niet staat.

Die beeldjes zou ik op een gevaarlijke hoek neerzetten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  nina di 3 mei 2011 - 20:51

Ik ben zooooooooooooo benieuwd naar de beeldjes....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Jeanette di 3 mei 2011 - 20:57

Ik zou die beeldjes ergens droppen waar ik ze niet kan zien.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:18

Juist! Ik ben ook wel heel benieuwd naar de beeldjes Wink

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose di 3 mei 2011 - 21:19

Herkenbaar! Ik heb tot nu toe alleen maar dingen gekregen waar ik heel blij mee ben, behalve 1x. Dat was vorig jaar op mijn verjaardag.

Van kennissen kreeg ik een retro servies, omdat ik zo van retro hield.. Alleen het soort retro waar ik van houd is jaren 70 retro met o.a. oranje dingen. Wat kreeg ik: een roomkleurig servies met goudkleurige randjes en omabloemetjes :shock:

Dat hadden ze zelf nog over en vonden het wel wat voor mij. Ik schaamde me echt dat ik het niet leuk vond, en heb ook gewoon gezegd dat ik er blij mee was.

Sindsdien staat het servies echter nog in dezelfde doos als waar ik het in kreeg in mijn berging. Gelukkig zie ik de kennissen bijna nooit bij mij thuis, dus ze zullen het vast niet merken..

Kan je de beeldjes niet opbergen ofzo? En als er dan naar gevraagd wordt kun je altijd nog zeggen dat ze bijvoorbeeld op de slaapkamer staan (tenzij het mensen zijn die dan gelijk willen kijken..). Of zeggen dat je veel spullen hebt en het zo nu en dan afwisselt, dat de beeldjes dus nu even niet neergezet worden maar over een tijdje weer wel (en dat niet doen :P )?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Suus di 3 mei 2011 - 21:24

Ik ben ook benieuwd naar Jerry's beeldjes smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 22:01

Waarom geef je iemand in eerste instantie al een beeldje van een hond en een kat cadeau.. :P

haha Jen_ ik vind het echt grappig. En wat een kerel dat hij gewoon maar begint te photoshoppen.. Had je moeten zeggen had je gelijk niet me arm even kunnen halveren.. (je hebt me toch al mishandeld - missende tattoo - ogen die niet van mij zijn - :P .. Dan had ik er nog over willen nadenken hem op een pronkplaats te hangen :P

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 3 mei 2011 - 22:24

Zijn je keukenkastjes niet hoog? Anders kun je ze daar nog op zetten. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 22:28

Ik vraag me wel af waar die foto blijft...
Wel balen als je iets krijgt wat je niet leuk vindt, zeker als je er niet onder uit kunt door het gewoon niet te gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 4 mei 2011 - 6:35

haal 'm zo wel weer weg, want ben heel achterdochtig aangelegd; straks zit m'n schoonzusje hier ook op 't forum Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Jerry wo 4 mei 2011 - 6:42

*foto*

Laatst aangepast door Jerry op wo 4 mei 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Melis_je wo 4 mei 2011 - 6:43

Afzichtelijk!
Edit: Hahahahahaha!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 6:44

Weg dr mee haha rijp voor de kliko zou ik zeggen!

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 4 mei 2011 - 6:55

Shit, gemist smile Maar beeldjes van een hond en kat kunnen zelfs in de gunstigste versie niet mooi zijn, haha. Ik zou misschien een kitch plankje maken op het toilet, dan heb je meteen een plek voor volgende lelijke cadeautjes. Dat is de enige plek in huis die wat mij betreft geen stijl hoeft te hebben Wink

Ik moest overigens ook erg lachen om het verhaal van Jen, hoe verzin je het! Al vind ik de foto niet lelijk, ik kan me zooo goed voorstellen dat je hem niet ophangt.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: