Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

+27
Ella
Joli86
CCC
CoffeeJunkie
Inge
piertje
Poisongirl
Diese
Toet
Minx
Nietjuuh
Ugly Betty
Raindrop
Susan
Joontjuh
Verona
Jeanette
minoessepoes
smooch
silly-one
Serena
Laquisia
Cheesegirl
Sweety
Sterre
Fairlight
Flinder
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 22:16

Een goede vriendin gaat samenwonen en nu zit ik te twijfelen over een kado. Ik twijfel tussen een mand met boodschappen of een kadobon van een woonwinkel. Wat zouden jullie leuker vinden om te krijgen? Ik zou in die mand dan wel gangbare dingen doen waarvan ik zeker weet dat ze gebruikt worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Flinder di 11 jan 2011 - 22:18

Leuk idee! Ik zou de mand met boodschappen het leukste vinden. Een bon van een woonwinkel vind ik ook leuk maar het gevaar is hier dat ie dan een hele tijd in de kast ligt...
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Fairlight di 11 jan 2011 - 22:20

Ik zou ook een mand met boodschappen doen, en dan voornamelijk boodschappen die je echt nodig hebt, maar waar je waarschijnlijk niet zo snel aan denkt. Bijv. kruiden, diepvries/boterham zakjes, etc.
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 22:20

Eens met Flinder! Mij lijkt de mand ook het leukst, zeker als er hele bruikbare producten inzitten.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 22:21

Ik zou ook voor de mand met boodschappen kiezen. Leuk idee!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Cheesegirl di 11 jan 2011 - 22:25

Leuk idee de mand!
Zeker als je weet wat voor bruikbare spullen je erin kunt doen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Laquisia di 11 jan 2011 - 22:27

Nog een stem voor de mand. Leuk idee.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 22:28

Ik wilde er dan dingen indoen zoals pannenkoekenmix, wasverzachter, knakworstjes, schoonmaakmiddel enzo.
Bedankt voor jullie reacties. Ik vroeg het aan m'n vriend, maar die zei: ze doet toch zelf ook boodschappen?
Mannen Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 22:28

Woonde ze hiervoor al op zichzelf of nog thuis?

Als iemand van thuis komt is zo'n mand wel leuk. Wanneer iemand al wat langer op zichzelf woont misschien niet meer zo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Serena di 11 jan 2011 - 22:29

Ik zou de mand leuker vinden, dan heb je ook echt iets tastbaars gegeven zegmaar. Een kadobon vind ik vaak een beetje inspiratieloos, van ik weet niks anders, dus dan krijg je maar een bon..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  silly-one di 11 jan 2011 - 22:30

Ik zou ook voor de mand gaan.

Wel even een kleine tip. Je wilt er misschien iets van wasverzachter in doen, maar niet iedereen reageert daar goed op. Ik weet dat ik niet tegen alle wasmiddelen kan, dus ik ben toch wel moeilijk in daarin. Misschien even in je achterhoofd houden.

Succes met het samenstellen van de mand.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 22:36

Ik zou de bon leuker vinden en ik vind het ook helemaal niet inspiratieloos. Juist prettig, dan kan ik zelf wat uitzoeken, ik ben gek op woonwinkels! Wie mij goed kent, geeft me een Ikea bon :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  smooch di 11 jan 2011 - 22:39

Darcy schreef:Ik zou de bon leuker vinden en ik vind het ook helemaal niet inspiratieloos. Juist prettig, dan kan ik zelf wat uitzoeken, ik ben gek op woonwinkels! Wie mij goed kent, geeft me een Ikea bon :P

Ik vind een bon ook leuker. Vaak krijg je in zo'n mand producten waar je toch niet veel mee doet, tenminste dat was bij mij zo.
Ik hou ook van woonwinkels en vindt het leuk om iets voor mijn huis te kopen. Plus je kan zelf uit kiezen wat je wilt hebben.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 22:59

Ik zou een mand leuker vinden, omdat dat echt een cadeau is waar over na gedacht is en moeite voor gedaan. Echt een lief gebaar zegt maar.
Ik kreeg van een vriend echt wel 15 potjes kruiden, die stonden op een kartonnetje in een rondje met een hele grote strik eromheen en in cellofaan papier ingepakt. Nou ben ik gek op koken dus was dat voor mij een cadeau wat ook echt gebruikt word en heel toepasselijk, maar dat zijn ook wel echt dingen waar je in het begin op mis grijpt!

Een vriendin van mij gaf aan een andere vriendin tijdens het klussen een pakketje voor de eerste avond, een klein bloemetje om het gezellig te maken, borrelnootjes, een kaasje, toastjes, een fles wijn, wat biertjes en eitjes voor de volgende morgen. Vond ik ook een heel lief cadeau!

Persoonlijk zou ik een pak pannenkoekmix nooit kopen, maar wel gebruiken als ik het krijg, zo ook met knakworstjes maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Dingen zoals een zak pasta, een pak rijst, een potje pesto, verse peper en zeezout, spullen die lang houdbaar zijn maar die je wel echt gebruikt en niet in de kast verdwijnen om over de datum te gaan!

Een bon zou ik trouwens ook heel leuk vinden hoor en daar zou ik ook zeker iets leuks van kopen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Jeanette di 11 jan 2011 - 23:01

Een mand met boodschappen vind ik leuker. Toevallig heb ik pas ook wat samen gesteld voor een vriendin die ging samenwonen. Ik heb een mooie schaal met tig hebbedingetjes gekocht zoals bordjes, bekertjes, theedoeken, asbak, leuke kaarjes, kandelaartjes enzo en dit dan mooi ingepakt met folie. Ik had alles in de kleur van hun huis gekocht.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:01

Je hoeft niet per se veel te hebben nagedacht over of veel moeite te hebben gedaan voor een boodschappenmand hoor. Natuurlijk is dat per persoon verschillend en ik bedoel niet dat dat hier gebeurt, maar ik kan ook tien artikelen in een mandje gooien, klaar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Verona di 11 jan 2011 - 23:02

Ik ga bijna samenwonen dus ik kan wel goed antwoorden haha. Ik zou de mand met boodschappen leuk vinden, je hebt vaak toch veel dingen nodig en om extra dingen op voorraad te hebben is altijd goed. Dingen als wasmiddel heb je altijd nodig, dus die komen toch wel op...en het scheelt een hoop geld!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:55

Ik zou de mand met boodschappen leuk vinden! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Joontjuh wo 12 jan 2011 - 0:06

Wat dan misschien leuk is, in plaats van die mand, pak je zo'n grote boodschappentas of een boodschappenkrat, dan is het meteen helemaal functioneel. Nouja, ik geef hiermee ook al aan wat ik het leuks zou vinden :-)
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 0:13

Een mand met boodschappen en dan van die basisspullen die je veel gebruikt, zoals gedroogde kruiden, ketjap manis, zout en peper, bloem, olijfolie, azijn (dan kun je leuk zo'n mooie luxe fles balsamicoazijn nemen in plaats van een saaie fles natuurazijn), et cetera. Eventueel nog wat gebruiksvoorwerpen erbij zoals een spatel, een knoflookpers, enzovoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Raindrop wo 12 jan 2011 - 0:14

Mand met boodschappen Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Ugly Betty wo 12 jan 2011 - 0:21

Susan schreef:Een mand met boodschappen en dan van die basisspullen die je veel gebruikt, zoals gedroogde kruiden, ketjap manis, zout en peper, bloem, olijfolie, azijn (dan kun je leuk zo'n mooie luxe fles balsamicoazijn nemen in plaats van een saaie fles natuurazijn), et cetera. Eventueel nog wat gebruiksvoorwerpen erbij zoals een spatel, een knoflookpers, enzovoort.

+1
Ik zou trouwens voor de bon gaan als ze al op zichzelf heeft gewoond, want dan heeft ze het meeste waarschijnlijk al. Als ze nu nog bij haar ouders woont zou ik zeker voor de mand/krat met boodschappen gaan.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Nietjuuh wo 12 jan 2011 - 0:57

Ik zou voor de bon van de woonwinkel gaan!
Ik zou het altijd leuk vinden om zoiets te krijgen! Want als je net in je huisje woont ben je altijd nog opzoek naar leuke accessoires om het huis aan te kleden!
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:02

Ik zou een mand(je) samenstellen, maar er ook een bon bij geven.



Laatst aangepast door Isabella op wo 12 jan 2011 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Minx wo 12 jan 2011 - 1:02

De mand met boodschappen, alleen zou ik er dan wel iets bij doen wat ze nog kan bewaren. Dat boodschappenkrat vond ik wel een goede. Maar ook bijvoorbeeld een bakblik. Dat zijn vaak van die dingen die je niet snel gelijk koopt. Maar waarvan je wel kan denken goh zonden dat ik het niet had.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum