Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen: lelijk kado

+16
PapillonRose
Jeanette
Melis_je
Polly
nina
ExpressoB
Olijfje
Beachgirl
Feline
Carra
Roxi3
SoGood
Atelier Madame
Caroow
Benthe
Jerry
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen: lelijk kado Empty Wat zouden jullie doen: lelijk kado

Bericht  Jerry di 3 mei 2011 - 8:01

Een paar weken geleden was ik jarig en van m'n zwager en schoonzusje had ik nog een kado 'tegoed'.
We zijn in januari verhuisd en nog druk bezig met de inrichting van ons huis. Eerder was het een beetje een bij elkaar geraapt zooitje, maar nu maken we er echt iets moois van (veel gespaard, dus dan mag 't ook). Dit betekent ook dat ik nu best kritisch ben over wat er in huis komt te staan en wat niet.

Nou kreeg ik vandaag 't kado... Twee beeldjes van 'n hondje en 'n katje... silent Heb echt geen idee wat ik ermee moet. Ik heb gezegd dat ik 't leuk vond... Rolling Eyes Heb ze nu in m'n vitrinekast staan, maar vind 't helemaal niet leuk, maar voel me 'verplicht' om 't wel ergens neer te zetten, omdat 't een kado is en ik niet ondankbaar wil zijn...

Wat zou jij in zo'n geval doen? Eerlijk zeggen dat je 't niet zo leuk vindt? Of neerzetten als ze op visite komen :P (of na 'n half jaar op mysterieuze wijze laten verdwijnen...?)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen: lelijk kado Empty Re: Wat zouden jullie doen: lelijk kado

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:02

Ik zou het denk ik op het toilet zetten. laughcry

Gast
Gast

Wat zouden jullie doen: lelijk kado Empty Re: Wat zouden jullie doen: lelijk kado

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:02

Per ongeluk een keer kapot laten vallen, vrees ik nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:03

Of op de slaapkamer.

Gast
Gast

Purple schreef:Ik zou het denk ik op het toilet zetten. laughcry

Dat zou ik ook nog kunnen doen idd.

Gast
Gast

Of toch in de schuur.

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 3 mei 2011 - 8:03

Past het niet toevallig veel mooier in de slaapkamer? angel

Als je het echt storend vind zet je het ergens anders of berg je het op en zeg je dat het ergens anders staat.

Zelf zou ik het nog wel even laten staan, anders is het ook zo onvriendelijk. En dan na een tijdje verplaatsen naar een andere kamer.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Benthe di 3 mei 2011 - 8:03

Op zolder leggen of waar dan ook maar en verder niks. Ik zou persoonlijk niet zeggen dat je het niks vindt.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Lize schreef:Per ongeluk een keer kapot laten vallen, vrees ik Wat zouden jullie doen: lelijk kado 827601

Dit dus.

Gast
Gast

Lize schreef:Per ongeluk een keer kapot laten vallen, vrees ik nerd
Ook een idee. nerd

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 3 mei 2011 - 8:05

Ik moet eigenlijk wel glimlachen om je OP, haha ik zie het al voor me zon lelijk stel beeldjes in je kamer :P
maar ja ik weet niet wat ik zou doen, ik durf dat echt nooit eerlijk te zeggen eigenlijk..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SoGood di 3 mei 2011 - 8:06

Haha dat doet me denken aan mijn lieve oma. Zij had ooit een laaf/dwerg/elfachtig groen iets op een boomstam gekregen. Het was echt een mega ding en de mevrouw van wie ze het had gekregen had het zelf gemaakt en ontzettend veel tijd erin gestopt. Hoe kundig het ook gemaakt is, in onze ogen is het oerlelijk, iedere keer als die mevrouw kwam werd dat ding van zolder gehaald. Mijn oma voelt zich er nog steeds schuldig over.

Ontopic: Ik zou het ook na een half jaar per ongeluk laten verdwijnen. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jerry di 3 mei 2011 - 8:09

de slaapkamer is minstens zo mooi als de woonkamer, dus daar wil ik ze ook niet :P

Snap die twee echt niet. Geef dan een bon ofzo of een plant, maar beeldjes.... Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:10

Jerry schreef:Snap die twee echt niet. Geef dan een bon ofzo of een plant, maar beeldjes.... Neutral
Toen ik bij mijn vriend kwam stond de inrichting van zijn ex nog in zijn huis, ik heb toen 67 beeldjes geteld. En dan heb ik het niet over van die letterbak-beeldjes maar echt beeldjes die ergens stonden. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 di 3 mei 2011 - 8:14

Ik vind het altijd lief als mensen aan mij denken dus ik neem ieder cadeau aan en geef het een plekje in mijn huis. Ik krijg van mijn schoonmoeder wel eens beeldjes van egels, niet bepaald mijn smaak maar ze staan wel in mijn studeerkamer.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Carra di 3 mei 2011 - 8:31

Ik zou ze inderdaad na de volgende verjaardag of zo weghalen en in een doos in de berging opbergen. Ze zullen er vast niet naar vragen, en als ze dat wel doen zou ik zeggen dat ze 'ergens anders' zijn.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:48

Purple, wat zijn letterbak beeldjes?

Ik zou ze even laten staan, en dan ineens laten 'verdwijnen'

Doet me denken aan mijn zwager. Met kerst had hij van mijn vriend en mij een paar foto's gemaakt met zijn spiegelreflex. Later toen hij op bezoek kwam, kwam hij heel trots met een groot pak binnenlopen. Had hij een van die foto's heel groot af laten drukken. Echt bijna een meter groot. En lelijk dat die foto was! Hij was van onder genomen (altijd fout) ik had een onderkin, en vreselijk dikke armen. Mijn vriend had koorts met kerst en zag spierwit. Op de achtergrond stond de Big Ben! We zijn er nooit geweest haha. We hebben hem heel enthousiast bedankt, en toen maar in het washok gezet. Eerst dachten we over de slaapkamer, maar hij was gewoon echt te lelijk

Gast
Gast

Bericht  Feline di 3 mei 2011 - 8:50

Oh Jen.. mogen we daar asjeblieft beeld bij? Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:52

Feline schreef:Oh Jen.. mogen we daar asjeblieft beeld bij? Very Happy

Ik zal eens zoeken of ik hem nog heb, denk van niet! Momento...

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl di 3 mei 2011 - 8:53

@ Jerry:

Ik zeg fotoo!!! Very Happy
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:08

Ja ik wil ook wel een foto van de beeldjes van Jerry zien!

Dit is mijn prachtstuk. Ik heb ze niet meer digitaal, dus moest een foto van een foto maken. Maar je ziet het idee. Mijn armen, huge! Mijn hoofd lijkt wel niet mijn hoofd. Ik lijk wel 80 kilo, en, de tatto op de zijkant van mijn pols heeft hij weggeshopt.

Voila.
*Weg* heeft nu wel lang genoeg online gestaan deze lelijke foto, haha

Laatst aangepast door Jen_ op wo 4 mei 2011 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Olijfje di 3 mei 2011 - 9:09

Jen_ schreef:Purple, wat zijn letterbak beeldjes?

Ik zou ze even laten staan, en dan ineens laten 'verdwijnen'

Doet me denken aan mijn zwager. Met kerst had hij van mijn vriend en mij een paar foto's gemaakt met zijn spiegelreflex. Later toen hij op bezoek kwam, kwam hij heel trots met een groot pak binnenlopen. Had hij een van die foto's heel groot af laten drukken. Echt bijna een meter groot. En lelijk dat die foto was! Hij was van onder genomen (altijd fout) ik had een onderkin, en vreselijk dikke armen. Mijn vriend had koorts met kerst en zag spierwit. Op de achtergrond stond de Big Ben! We zijn er nooit geweest haha. We hebben hem heel enthousiast bedankt, en toen maar in het washok gezet. Eerst dachten we over de slaapkamer, maar hij was gewoon echt te lelijk

O, ik zit hier gewoon te schudden van het lachen.. laughcry
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  ExpressoB di 3 mei 2011 - 9:10

kreeg ook een keer een beeldje, heb 'm een tijdje in de woonkamer laten staan en later buiten gezet.
niet veel later was hij kapot :P

mijn moeder kreeg ook eens een beeldje, daar houd ze niet van en heeft hem ergens achteraf gezet haha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:11

Die foto van jou en jouw vriend is niet lelijk hoor. Jij kunt hem wel lelijk vinden, maar het is absoluut niet lelijk. Lief zelfs. smile

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 3 mei 2011 - 9:11

Ik vind je er nog erg leuk op staan hoor Jen_. Maar waarom heeft hij die tatoeage weg gehaald?

Zelf zou ik ook niet een tussendoor-foto waar ik maar middelmatig (of heel lelijk) op sta ophangen, maar misschien dat hij het wel echt een hele leuke vond?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: