Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
+28
Dennenappel
Lavendel
Ugly Betty
Tazz
Guus
nijntje4
Arwyn
Pannetoet
Roxi3
love
Silva
Silver
miss piggy
Caroow
Caro
smooch
boekenwurm83
Rouxxxe
xxDila
nina
Sterre
Serena
Laced
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Zwerver
Rev3rie
32 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
Rev3rie schreef:Jaja! Het werd nu toch eens tijd voor een topic waar wij ons frustratie van man/vriendlief kunnen uiten.
Want elke man kan wel o zo leuk zijn maar helaas zijn wij toch niet helemaal ''perfect''
Wat is er nou minder leuk aan je vriend/man? Misschien een eigenschap waar jij moeite mee hebt? Let us know!
Dat hij niks zegt als ik vraag of er wat is ( dan kijkt hij boos en kijkt me niet aan ), en weken later toch komt met "ja, er was toen dit en dat en blablabla" en dat blijkt dat dat dus toen al was. Ik heb een hekel aan oude koeien, zeg het dan meteen. Dan kan ik me verweren of het uitleggen!
Verder als hij smst "ik kom zo thuis" en vervolgens pas 2 uur later aan komt kakken. Dat is wel eens in t weekend, 's avonds. En dan nog verbaasd zijn dat ik boos ben hahaha.
Oh, en zijn kinderachtige manier van reagereren als hij boos is. De toon die hij dan aan kan nemen, is soms heel kinderachtig.
Maar dit weet hij zelf ook allemaal wel. Net zoals hij weet hoe ik doe als ik boos ben of niet normaal tegen hem doe.
Geen man is perfect, vrouwen net zo. Hij heeft wel eens agressieve buien gehad maar als het bij bovenstaande blijft, en ik hem daar gewoon op kan wijzen en hij er aan werkt is het prima. Hij is de laatste maanden ook erg lief, en zo hoort het. Ik ook, en ben ik dat niet vanwege chagrijnigheid door de hormonen die ik spuit, geef ik dat van te voren al aan.
Ze zeggen niet voor niets, "liefde is een werkwoord" Het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn als je lange tijd samen bent, en daar moet je aan werken.
Klinkt dit negatief? Nee toch? Zo bedoel ik het echt niet. Ik ben namelijk heel erg gek op mijn vriend en hij op mij We zeggen elke dag dat we van elkaar houden en we slapen altijd lepeltje lepeltje, lekker truttig.
Maar aan elke relatie moet je werken, zo ook aan de relaties met familie, collega's, kennissen.. Niks komt vanzelf.
X Tea
Edit: en dat hij niet snapt dat ik moet janken bij veel dingen op tv. Maar dat zullen veel ladies hier wel hebben hihi.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Ik kan na al die jaren nog steeds niets bedenken. Hij is perfect. Misschien dan dat ik me wat minder perfect naast hem voel want ik wil nog wel een zeuren en klagen en dingen vergeten of uitstellen....en..nog veel meer waar hij zich vast wel eens aan stoort ;-)
Seriously? Jullie zijn toch al best lang samen? Niemand is perfect, heeft hij dan echt geen enkel minpuntje?
Ik bedoel dit overigens goed, kan het me alleen niet voorstellen.
Gast- Gast
* Mijn vriend wil zijn auto altijd spik&span hebben en hij ziet werkelijk elk stofje maar als het op het huishouden aankomt is hij vreselijk slordig, toen wij al samen waren maar nog niet samenwoonden zat zijn wasbak altijd onder de tandpasta, haren en stof .. zo vies! En dan ook nog zeggen 'dat valt best mee'. Als ik hem nu vraag of hij een aantal dingen wil doen komt het ook geregeld voor dat hij het gewoon niet doet 'omdat het niet nodig is'. Heel irritant!
* Hij kan zich druk maken om de kleinste dingen en daar een hele discussie over beginnen, soms heel vermoeiend!
* Hij 'vergeet' vaak dingen door te geven waardoor ik geregeld voor de verrassing kom te staan dat we de volgende avond een verjaardag, etentje o.i.d hebben..
En het laatste wat ik kan bedenken is dat hij heel laks is; alle tijd van de wereld en wat vandaag niet komt doen we morgen wel..en anders overmorgen..
* Hij kan zich druk maken om de kleinste dingen en daar een hele discussie over beginnen, soms heel vermoeiend!
* Hij 'vergeet' vaak dingen door te geven waardoor ik geregeld voor de verrassing kom te staan dat we de volgende avond een verjaardag, etentje o.i.d hebben..
En het laatste wat ik kan bedenken is dat hij heel laks is; alle tijd van de wereld en wat vandaag niet komt doen we morgen wel..en anders overmorgen..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
boekenwurm83 schreef:
verder is mijn vriend niet van de spontane acties/cadeautjes. zo waren we gister 4 jaar samen en ik had een lief kaartje voor hem, met de melding dat ik een weekendje weg voor ons samen heb geboekt. en hij heeft echt niks voor mij. en dat is altijd zo. hij bedoelt het niet zo, maar hij denkt er gewoon totaal niet aan om iets voor mij te halen.
+1 ....
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op za 11 dec 2010 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik kan na al die jaren nog steeds niets bedenken. Hij is perfect. Misschien dan dat ik me wat minder perfect naast hem voel want ik wil nog wel een zeuren en klagen en dingen vergeten of uitstellen....en..nog veel meer waar hij zich vast wel eens aan stoort ;-)
Seriously? Jullie zijn toch al best lang samen? Niemand is perfect, heeft hij dan echt geen enkel minpuntje?
Inderdaad. Mijn vriend is perfect, voor mij, maar perfect is hij, natuurlijk niet. Ik weet genoeg mindere dingen te bedenken; maar die weet ik ook over mezelf te benoemen.
Gast- Gast
Razz88 schreef:Hij ligt s' avonds altijd op de bank en valt dan heel vaak in slaap. Als ik dan soms tegen hem zeg dat ik het gezellig vind als hij ook eens een avond niet in slaap valt op de bank, zegt hij dat hij niet eens lag te slapen
Die van mij doet dat ook!! Hij zegt altijd 'Ik knipperde' ..
En die van mij is ook superkleinzerig (net als de meeste mannen hier eigenlijk haha), hij denkt geregeld dat hij achina (keelontsteking) heeft en als hij lang verkouden is heeft hij een longontsteking...en met een dag vol hoofdpijn heeft hij migraine of hij word ziek. En als hij een zere rug heeft moet ik het die avond wel 30x horen dat hij 'zoooo'n last van zijn rug' heeft.
Oja die van mij is ook heel chaotisch! Altijd van alles kwijt, altijd te laat weg waardoor hij fietst alsof de duivel hem achterna zit of veel te hard rijd en dan nog ook nog zonder gordel; jammer genoeg pakken ze hem nooit..misschien zou dat helpen! Als we weggaan duurt het nog zeker 10min voordat we écht weg kunnen want hij moet zijn haar nog checken, tanden poetsen (ookal heeft hij dat een half uur eerder nog gedaan), geurtje op, sleutels zoeken, jas aan en dan zijn we weg .. moet hij weer terug omdat hij altijd wel iets is vergeten .. zucht!
In de auto zit hij altijd aan alle knopjes, zo vreselijk irritant! Radio op slamfm, nee toch niet..q-music. Achterruitverwarming aan, uit, nee toch maar aan .. oh richting aangeven .. spiegel moet iets anders staan, stoel iets omlaag, radio weer op een andere zender, ruitenwisser aan-uit-aan-uit, verwarming op het hoogst, dan weer iets lager .. zucht! En hij hoort altijd allemaal geluiden terwijl ik echt niks hoor.
Wat een superleuk idee om zo'n topic te openen Allemaal dingen die zoo herkenbaar zijn!
Pannetoet- Kletskop
Dat hij zo loyaal is naar iedereen. Het is eigenlijk juist heel lief, maar wel vaak lastig omdat hij het niet genoeg voor zichzelf op neemt plus dat hij vaak stank voor dank krijgt als hij weer een wat voor een ander heeft gedaan. Nee zeggen tegen buitenstaanders vindt hij erg moeilijk.
Verder is het een enorme schat en ik heb het heel erg met hem getroffen.
Verder is het een enorme schat en ik heb het heel erg met hem getroffen.
Gast- Gast
Ja, wij zijn al heel lang samen. Ik stoor me gewoon nergens aan. Hij is veel van huis en zijn werk staat op de eerste plaats en dat vind ik prettig want daardoor kan ik veel met vrienden afspreken en ik vind het fijn dat ik minder rekening met hem hoef te houden. Anderen kunnen dat als nadeel zien maar ik zie het als een voordeel.Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik kan na al die jaren nog steeds niets bedenken. Hij is perfect. Misschien dan dat ik me wat minder perfect naast hem voel want ik wil nog wel een zeuren en klagen en dingen vergeten of uitstellen....en..nog veel meer waar hij zich vast wel eens aan stoort ;-)
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Ja, wij zijn al heel lang samen. Ik stoor me gewoon nergens aan. Hij is veel van huis en zijn werk staat op de eerste plaats en dat vind ik prettig want daardoor kan ik veel met vrienden afspreken en ik vind het fijn dat ik minder rekening met hem hoef te houden. Anderen kunnen dat als nadeel zien maar ik zie het als een voordeel.Tea-Leaf schreef:Francaise_ schreef:Ik kan na al die jaren nog steeds niets bedenken. Hij is perfect. Misschien dan dat ik me wat minder perfect naast hem voel want ik wil nog wel een zeuren en klagen en dingen vergeten of uitstellen....en..nog veel meer waar hij zich vast wel eens aan stoort ;-)
Ik vind dat soms wel een beetje raar.. Nou ken ik jullie natuurlijk niet, dus misschien dat er bij jullie inderdaad helemaal geen irritaties zijn, haha. Zou ik dan wel heel knap vinden!!
Het doet me alleen denken aan een vriendin van mij.. Zij is/was heel gelovig en hij niet. Sowieso het eerste half jaar dat ze samen waren, maakte hij heel vaak gemene opmerking over het geloof, dat je dan een regelrechte mongool bent bijvoorbeeld. Ook gaf hij altijd steken onder water over het feit dat ze niet gelijk met hem naar bed wou.
Nou had ik zo'n jongen dan gelijk al gedumpt, maar daar gaat het niet om. Het vreemde vind ik, dat ze tot op de dag van vandaag (4 jaar later) alsnog nooit iets negatiefs over hem te zeggen heeft, hij is zogenaamd perfect. Na zijn gedrag van het eerste half jaar snap ik dat dus echt niet.. Inmiddels doet hij er wel redelijk normaal over hoor (als het om haar gaat dan, andere mensen die geloven zijn natuurlijk alsnog idioten), maar ik vind het echt een gebrek aan respect voor je vriendin en als je dan als meisje hem nog steeds idealiseert.. Vind ik dat toch wel een beetje raar!
Maar alsnog Francaise, ik zeg dus niet dat het bij jullie zo is he Als ik jouw reacties zo lees, kan ik me namelijk niet voorstellen dat jij over je heen laat lopen, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik laat inderdaad niet over me heenlopen. We zien elkaar vrij weinig in vergelijking met andere stellen dus misschien dat het daardoor komt dat er weinig ergenis is.
Gast- Gast
Mijn vriend komt altijd te laat, en daar heb ik echt zo'n hekel aan want ik ben iemand die vaak te vroeg is, dus daar zit een groot verschil in. Als we samen ergens heen gaan dan zeg ik, gaan we zo. Ja. Nou dus niet, want 10 minuten voor tijd begint hij pas met omkleden enz.
Hij stelt dingen uit. Met aankopen moet er eerst van alles vergeleken worden. Met dingen voornemen als "ik ga klussen" of ik ga dit of dat doen, dan duurt het nog tijden voor het een keer gebeurt.
Hij kan in een discussie tot in detail zijn mening herhalen en vervallen in, ja maar jij zei toen dit, en ik zei toen dat, en daardoor dit en zus en zo. Pfffft.
En dan is hij ook nog eens heel eigenwijs, dus bovenstaande is dan natuurlijk niet helemaal waar volgens hem, zucht...
Hij stelt dingen uit. Met aankopen moet er eerst van alles vergeleken worden. Met dingen voornemen als "ik ga klussen" of ik ga dit of dat doen, dan duurt het nog tijden voor het een keer gebeurt.
Hij kan in een discussie tot in detail zijn mening herhalen en vervallen in, ja maar jij zei toen dit, en ik zei toen dat, en daardoor dit en zus en zo. Pfffft.
En dan is hij ook nog eens heel eigenwijs, dus bovenstaande is dan natuurlijk niet helemaal waar volgens hem, zucht...
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Liva schreef:Dat hij zo loyaal is naar iedereen. Het is eigenlijk juist heel lief, maar wel vaak lastig omdat hij het niet genoeg voor zichzelf op neemt plus dat hij vaak stank voor dank krijgt als hij weer een wat voor een ander heeft gedaan. Nee zeggen tegen buitenstaanders vindt hij erg moeilijk.
Ohw deze herken ik, hierdoor werkt hij ook veel te hard... Was vooral zo toen we nog op Curacao woonde. Hij werd keihard genaaid (pardon my french) door het management in Nederland maar bleef weken maken van meer dan 80 uur 'omdat zijn collega's daar nou ook niks aan konden doen' Hartstikke collegiaal enzo, maar hij liet zcih zo gebruiken! Uiteindelijk heeft hij aan het eind zelfs zijn overuren niet eens gedeeltelijk uitbetaald gekregen... Stelletje atsers dus daar en hij laat gebruik van zich maken... grumbel!
Ohw en deze: hij is nu bezig met een eettafel maken en is daar verschrikkelijk koppig in dus heb mij er al helemaal bij neer gelegd dat dit ZIJN project is (met hier en daar wat subtiel pushen is het geplande resultaat btw compleet naar wens hoor daar niet van) Maar niemand mag hem helpen, want hij wil het op zijn manier! Maar ondertussen komt hij hier wel om de 10 minuten op de deur van mn kantoor kloppen (werk aan huis) of ik hem even kan helpen door wat vast te houden... ZUCHT
of ik hoor hem nu weer mompelen dat de zaag niet goed is, hij lijkt een heel gesprek aan te gaan met het hout. Maar die zaag heeft hij van mn vader geleend dus blijkbaar wil hij dat niet tegen mij zeggen. of dat hij ineens roept 'Skeet, skeet kom eens!' dus ik opstaan en naar hem toe lopen: 'Ja?!' kijkt ie me verbaasd aan: 'Ohw nee niks, laat maar'
En hij onthoud NIKS, wat al irritant genoeg is als je vraagt of hij dingen mee wil nemen uit werk, of een discussie twee keer kan hebben omdat hij niet meer weet wat ik gezegd had. Maar het meest vervelende vind ik dat hij mij als zijn wandelende agenda ziet! eerst was het nog 'hebben wij dan wat?' als iemand hem aan de telefoon vroeg af te spreken, nu is het 'Heb IK dan wat?' of nog erger: vanaf zijn werk mij mailen of hij die data vrij heeft! MAN KOOP EEN AGENDA! of laat extern geheugen inbouwen...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
did I mention dat dit topic in mijn PMS agenda precies optijd komt? aaah lovely!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Scheten laten in bed.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend moet trouwens altijd bezig zijn. Hij kan niet zo goed stil zitten. Maar als hij even pauze inlast dan gaat hij achter zijn laptop zitten. Als ik bij hem thuis ben dan zie ik hem bijna niet. Dan is hij altijd bezig in de garage etc.
Gelukkig heeft hij in mijn huis niets waar hij bezig kan zijn dan behalve achter mijn laptop zitten. Ik ben beniewd als we samen gaan wonen. Wij hebben in iedergeval al afgesproken dat hij minimaal 3 avonden een uurtje bij me moet zitten
Gelukkig heeft hij in mijn huis niets waar hij bezig kan zijn dan behalve achter mijn laptop zitten. Ik ben beniewd als we samen gaan wonen. Wij hebben in iedergeval al afgesproken dat hij minimaal 3 avonden een uurtje bij me moet zitten
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn man is een sloddervos, gooit vieze kleren naast de wasmand, zijn jas op de bank i.p.v. aan de kapstok dat soort dingen.
Hij heeft het ook niet door dat hij me soms pijn doet als we stoeien, tot ik hard ga schreeuwen haha!
En inderdaad scheten laten in bed...
Hij heeft het ook niet door dat hij me soms pijn doet als we stoeien, tot ik hard ga schreeuwen haha!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Dat snap ik dus ook niet. Dat doet mijn vriend ook, dan legt hij zijn kleding OP de wasmand. Hallo, hoeveel moeite is het om de deksel op te tillen en het IN de wasmand te doen
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Mijn man is een sloddervos, gooit vieze kleren naast de wasmand, zijn jas op de bank i.p.v. aan de kapstok dat soort dingen.
Oh ja... stoeien doet hij ook erg hard. Hij zegt dan dat ik het anders nooit afleer
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn vriend is veel netter dan ik en loopt dus altijd achter mijn kont op te ruimen:P.
Hij is niet zo goed in bellen, hij klinkt altijd onwijs ongeinteresseerd terwijl hij dat niet is, maar daardoor hang ik vaak het liefst zo snel mogelijk op hahaha. Verder uhhh ben ik denk ik te verliefd en te kort samen om minpunten te zien:P.
Hij is niet zo goed in bellen, hij klinkt altijd onwijs ongeinteresseerd terwijl hij dat niet is, maar daardoor hang ik vaak het liefst zo snel mogelijk op hahaha. Verder uhhh ben ik denk ik te verliefd en te kort samen om minpunten te zien:P.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Mijn vriend is veel netter dan ik en loopt dus altijd achter mijn kont op te ruimen:P.
Haha ik zag dat jij de laatste was die gereageerd had en toen zat ik al klaar om te typen: he bah klef powerbabe, jullie zijn nog veel te kort bij elkaar
Gast- Gast
Mijn vriend is minder leuk in discussies. Hij vraagt dan altijd om goede onderbouwingen en betere argumenten en ik ben altijd bezig met mn eigen punten te verdedigen (wat ik niet goed kan) En met politieke discussies is hij het bij voorbaat al niet met me eens
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wat een leuk topic! Hilarische verhalen.
Onderstaande had ik ook kunnen typen:
Nu is dat vooral vervelend met klussen. Hij ziet het echt niey, pakt dingen niet op, loopt als een kip.zonder kop rond en doet niets. Want hij is naar school geweest en dus moe. Dat ik vervolgens wel moet klussen voor en na mijn werk is wat anders. Dan ook overal commentaar op alles wat ik gedaan heb. Grrr.
Owja en hij heeft soms zijn periodes dat hij naar mij toe komt lopen of mij roept als hij voor de spiegel staat. Dan roept hij kijk ik word dik en wijst hij naar zijn buik! Vervolgens is er alleen geen bolle buik te bekennen. Dan komt het standaard verhaal dat hij beter en gezonder moet gaan eten, meer moet bewegen, etc. Anders wordt hij echt Heeeel dik.
Ik moet dan altijd lachen en roep heel overdreven Schat je wordt echt mega dik, moet je die enorme buik toch eens zien. En dan raak ik zijn buik aan, zooooooooo dik dat ik geen eens een bobbel viel, hij OS helemaal plat en hop nu verder ;-).
Onderstaande had ik ook kunnen typen:
xxDila schreef:- Hij is veel minder knuffelig dan ik. Ik kan de hele avond wel samen op de bank zitten, bij hem is het na een poosje klaar. Dan wil die zijn eigen ruimte weer..
- Hij is nogal lui aangelegd & lijkt dingen niet te zien. Pas als ik echt zeg van goh.. zou je dit of dit niet kunnen doen ziet hij dat het gedaan moet worden ( ik hou het op blind voor wat hij niet wil doen als stofzuigen etc )
- Dingen benoemen maar niet doen. Goh, wé mogen ook wel even stofzuigen, wé moeten de wc en badkamer ook nog doen deze week, wé moeten even een wasje draaien schat heb ik geen sokken meer. (ja, hallooo doe het dan & dan vooral alles beginnen met wé drijft me soms tot wanhoop haha!)
Maar voor de rest
Nu is dat vooral vervelend met klussen. Hij ziet het echt niey, pakt dingen niet op, loopt als een kip.zonder kop rond en doet niets. Want hij is naar school geweest en dus moe. Dat ik vervolgens wel moet klussen voor en na mijn werk is wat anders. Dan ook overal commentaar op alles wat ik gedaan heb. Grrr.
Owja en hij heeft soms zijn periodes dat hij naar mij toe komt lopen of mij roept als hij voor de spiegel staat. Dan roept hij kijk ik word dik en wijst hij naar zijn buik! Vervolgens is er alleen geen bolle buik te bekennen. Dan komt het standaard verhaal dat hij beter en gezonder moet gaan eten, meer moet bewegen, etc. Anders wordt hij echt Heeeel dik.
Ik moet dan altijd lachen en roep heel overdreven Schat je wordt echt mega dik, moet je die enorme buik toch eens zien. En dan raak ik zijn buik aan, zooooooooo dik dat ik geen eens een bobbel viel, hij OS helemaal plat en hop nu verder ;-).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
- Hij laat alles liggen. De salontafel én eettafel ligt vaak vol met spullen van hem (bankafschriften, laptop, flesje water, kabels).
- Hij gaat wel eens naar de supermarkt en koopt dan net de dingen die ik de dag ervoor of diezelfde dag ook al in huis heb gehaald. Deze week nog, dubbel: cup-a-soup chmpignon, jam, eieren, brood...
- Hij haalt vaak zijn neus op (heeft soms wat last van de luchtwegen, maar dat geluid dat ie maakt.... )
- Hij loopt wel eens rond in een boxershort met gaten bij de bovenrand er in.
- Als er een gat in een sok zit, gooit hij die ene sok weg en bewaart de andere, zodat deze weer een paar kan vormen met eentje waarvan de andere ook kapot is
- Hij gaat wel eens naar de supermarkt en koopt dan net de dingen die ik de dag ervoor of diezelfde dag ook al in huis heb gehaald. Deze week nog, dubbel: cup-a-soup chmpignon, jam, eieren, brood...
- Hij haalt vaak zijn neus op (heeft soms wat last van de luchtwegen, maar dat geluid dat ie maakt.... )
- Hij loopt wel eens rond in een boxershort met gaten bij de bovenrand er in.
- Als er een gat in een sok zit, gooit hij die ene sok weg en bewaart de andere, zodat deze weer een paar kan vormen met eentje waarvan de andere ook kapot is
Gast- Gast
Dat hij afspraken als tandarts etc altijd voor zich uitschuift en niet belt voor een afspraak. Uiteindelijk bel ik dus.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb 10 paar precies dezelfde sokken dus dat doe ik ook... Wist eigenlijk niet dat dat raar was ofzo?Youandi schreef:- Als er een gat in een sok zit, gooit hij die ene sok weg en bewaart de andere, zodat deze weer een paar kan vormen met eentje waarvan de andere ook kapot is
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» Minder leuk oudergescprek...
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» Minder leuk oudergescprek...
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Wat is er zo leuk aan je vriend?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: