Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

+28
Dennenappel
Lavendel
Ugly Betty
Tazz
Guus
nijntje4
Arwyn
Pannetoet
Roxi3
love
Silva
Silver
miss piggy
Caroow
Caro
smooch
boekenwurm83
Rouxxxe
xxDila
nina
Sterre
Serena
Laced
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Zwerver
Rev3rie
32 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:48

Die van mij is een sloddervos en houdt niet zo van knuffelen terwijl ik daar geen genoeg van kan krijgen ! Cry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.  Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?

Bericht  xxDila do 9 dec 2010 - 10:24

- Hij is veel minder knuffelig dan ik. Ik kan de hele avond wel samen op de bank zitten, bij hem is het na een poosje klaar. Dan wil die zijn eigen ruimte weer..
- Hij is nogal lui aangelegd & lijkt dingen niet te zien. Pas als ik echt zeg van goh.. zou je dit of dit niet kunnen doen ziet hij dat het gedaan moet worden ( ik hou het op blind voor wat hij niet wil doen als stofzuigen etc :P )
- Dingen benoemen maar niet doen. Goh, wé mogen ook wel even stofzuigen, wé moeten de wc en badkamer ook nog doen deze week, wé moeten even een wasje draaien schat heb ik geen sokken meer. (ja, hallooo doe het dan & dan vooral alles beginnen met wé drijft me soms tot wanhoop haha!)

Maar voor de rest hug
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rouxxxe do 9 dec 2010 - 10:53

M'n vriend is echt een pietje precies, heeel erg zuinig op zijn spullen, ik ben dan wat minder dus daar kan ik wel wel es aan irriteren. Verder is hij nogal een binnenvetter en totaal niet romantisch, dat vind ik wel es jammer.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:45

Mijn vriend is idioot zuinig op gebruiksvoorwerpen. Als ik hem weer hoor zeggen 'er komen krassen op' werkt dat echt als een rood doek op me. Laatst had ik ook een tassenhaak gekocht en aan de radiator gehangen. Toen was het "Nou SCHAT denk toch eens na nu komen er allemaal krassen op de radiator". Ik heb toen die haak zo hard door de gang gesmeten dat er nu een deuk in de voordeur zit (ik ben ook niet helemaal normaal hoor).

En hij praat soms echt te veel en te lang door over (vaak saaie werk-) dingen. Dan wil ik gewoon slapen en dan houdt ie gewoon niet op. Dan antwoord ik op een gegeven moment niet meer en dan snapt ie m wel hahaha. Het stomme is dat hij tegen anderen niet zo veel praat en juist rustig is.

Net zoals met spullen is hij ook zo voorzichtig met voedsel. Echt 9 van de 10 keer als hij wat uit de koelkast haalt dan ruikt hij eraan en vraagt "is dit nog goed?". Vind ik mega irritant, ik sorteer die koelkast verdorie elke week uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:58

mozzarella schreef:Mijn vriend is idioot zuinig op gebruiksvoorwerpen. Als ik hem weer hoor zeggen 'er komen krassen op' werkt dat echt als een rood doek op me. Laatst had ik ook een tassenhaak gekocht en aan de radiator gehangen. Toen was het "Nou SCHAT denk toch eens na nu komen er allemaal krassen op de radiator". Ik heb toen die haak zo hard door de gang gesmeten dat er nu een deuk in de voordeur zit (ik ben ook niet helemaal normaal hoor).

En hij praat soms echt te veel en te lang door over (vaak saaie werk-) dingen. Dan wil ik gewoon slapen en dan houdt ie gewoon niet op. Dan antwoord ik op een gegeven moment niet meer en dan snapt ie m wel hahaha. Het stomme is dat hij tegen anderen niet zo veel praat en juist rustig is.

Net zoals met spullen is hij ook zo voorzichtig met voedsel. Echt 9 van de 10 keer als hij wat uit de koelkast haalt dan ruikt hij eraan en vraagt "is dit nog goed?". Vind ik mega irritant, ik sorteer die koelkast verdorie elke week uit.

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 do 9 dec 2010 - 22:19

Sterre schreef:Mijn vriend kan soms geen keuzes maken als het gaat om de aanschaf van iets. Dan is hij werkelijk weeeeken bezig met internet uitpluizen naar reviews, het bellen naar leveranciers, specificaties vergelijken, WHAAA gek kan ik daar van worden. Er gaat dan zoveel tijd in zitten. Op een gegeven moment wil ik er gewoon niks meer over horen (ja, hij legt het ook graag aan mij voor allemaal smile ) en moet 'ie gewoon kiezen. Pff!

whaha mijn vriend doet dat ook. zo irritant! dan steekt hij daar zoveel tijd in, vind ik echt zonde. Ik ben veel impulsiever qua inkopen!

verder is mijn vriend niet van de spontane acties/cadeautjes. zo waren we gister 4 jaar samen en ik had een lief kaartje voor hem, met de melding dat ik een weekendje weg voor ons samen heb geboekt. en hij heeft echt niks voor mij. en dat is altijd zo. hij bedoelt het niet zo, maar hij denkt er gewoon totaal niet aan om iets voor mij te halen.

verder kan hij bepaalde dingen wat hij niet leuk vindt voor zich uitstellen, zoals boodschappen doen, zodat het erop neer komt dat ik dan maar weer ga. of hij gaat wel en vergeet de helft, aaargh! en dan altijd de dingen die ik nodig heb!

maar verder is hij heel lief hoor Very Happy HIj zou werkelijk waar echt alles voor me doen! (behalve boodschappen dan :P )
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:47

Mijn vriend kan héel negatief zijn op sommige momenten. Als hij bv. een geluidje hoort in de auto, is het gelijk iets heel ergs en gaat het ons honderden euro's kosten volgens hem, terwijl de deur gewoon niet goed dicht zat. Of als hij moe is, dan is het extreem erg, heeft die iets onder de leden, terwijl hij gewoon een drukke dag heeft gehad.

Ook kan die ineens uitbarsten over het huis, dat hij iets rommelig of vies vindt, terwijl hij zelf (bijna) niks doet. Ik doe het huis, maar kan ook niet alles tegelijk + werken, dus als het niet naar zijn zin is, dan moet hij maar lekker meehelpen! (overigens ben ik perfectionist, dus het is hier heel schoon en opgeruimd haha...)

En hij is continue bezig met zijn ouders, bellen hoe het daar is, over of er gasten zijn & heel wat dagen brengt hij/brengen we, daar momenteel door. De reden is heel lief; maar ik vind het soms wel heel veel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 23:00

Minella schreef:Mijn vriend kan héel negatief zijn op sommige momenten. Als hij bv. een geluidje hoort in de auto, is het gelijk iets heel ergs en gaat het ons honderden euro's kosten volgens hem, terwijl de deur gewoon niet goed dicht zat. Of als hij moe is, dan is het extreem erg, heeft die iets onder de leden, terwijl hij gewoon een drukke dag heeft gehad.

Ook kan die ineens uitbarsten over het huis, dat hij iets rommelig of vies vindt, terwijl hij zelf (bijna) niks doet. Ik doe het huis, maar kan ook niet alles tegelijk + werken, dus als het niet naar zijn zin is, dan moet hij maar lekker meehelpen! (overigens ben ik perfectionist, dus het is hier heel schoon en opgeruimd haha...)

Hahahaha ja dat heeft die van mij ook. 'Ik word vast ontslagen', na een minder dagje op het werk. Volgende dag is alles weer koek en ei. Of na 1x hoesten zeggen dat hij ziek wordt.

En ook inderdaad van die driftige aanvallen over rommel in het huis (mijn kledingbergen) terwijl ik elke ochtend zijn sokken en boxers in de wasmand doe hahaha.

Gelukkig zijn dit soort buien, zonder te overdrijven, na 3 minuten altijd weer voorbij.

Gast
Gast

Bericht  Sterre do 9 dec 2010 - 23:03

mozzarella schreef:

mijn kledingbergen

Hahaha, ik heb ook een 'mount Sterre' naast mijn bed, precies voor de deur van zijn kledingkast. Daar is soms ook een kleine ergernis over, maar ook dat is snel weer vergeten omdat hij het gewoon bruut aan de kant schuift.

Als het in zijn woorden een 'himalaya Sterre' wordt dan is het tijd om grondig op te ruimen Very Happy

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 23:05

mozzarella schreef:
Minella schreef:Mijn vriend kan héel negatief zijn op sommige momenten. Als hij bv. een geluidje hoort in de auto, is het gelijk iets heel ergs en gaat het ons honderden euro's kosten volgens hem, terwijl de deur gewoon niet goed dicht zat. Of als hij moe is, dan is het extreem erg, heeft die iets onder de leden, terwijl hij gewoon een drukke dag heeft gehad.

Hahahaha ja dat heeft die van mij ook. 'Ik word vast ontslagen', na een minder dagje op het werk. Volgende dag is alles weer koek en ei. Of na 1x hoesten zeggen dat hij ziek wordt.

En ook inderdaad van die driftige aanvallen over rommel in het huis (mijn kledingbergen) terwijl ik elke ochtend zijn sokken en boxers in de wasmand doe hahaha.

Gelukkig zijn dit soort buien, zonder te overdrijven, na 3 minuten altijd weer voorbij.

Hahaha, inderdaad, jij snapt hem! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 0:55

Mijn man doet altijd erg zijn best om me op te vrolijken als ik een K*Tdag heb. Bij hem is er zeg maar geen ruimte om te mokken. Je moet altijd blij zijn, is zijn motto dus dat gaat hij tot het irritante af leuk doen tegen mij. Waardoor ik soms wel tien keer zeg: KAPPPPP DAARMEEE!!! En dan wordt hij boos.

Hij kan ook geen moment stilzitten.. op zaterdagochtend hij heeft 1 tel zijn ogen open is het: "Wat gaan we doen vandaag???" IK HOEF niet altijd wat te doen, maar hij kent lekker thuis zitten met zijn tweeen niet.

Ik erger me ook als ik slaap, dan komt hij in bed, superdichtbij gekropen en dan gaat hij aan me lopen frutten waardoor ik hem woest opzij duw. Ik ben geen machine en als ik slaap slaap ik en ik vind dat erg stom om wakker gemaakt te worden voor sex om 03.00 en dan smorgens gapend op mijn werk zitten.

Hij is ook nooit fout.

Zijn muziek staat nooit niet hard maar KEIHARD. Echt aso..

Zegt: maakt mij niet uit wat we eten en als ik dan (ik noem maar wat) soep maak zegt hij: wilde eigenlijk geen soep.. :cyclops: LIKE WTF

Als ik tegen hem zeg: liefje, haal jij even dit en dit bij de supermarkt en omdat hij zich kapot ergert aan supermarkten zegt hij altijd: waar staat het? Zodat hij meteen erheen kan lopen. Dan leg ik hem uit waar iets staat.. zodat hij dus snel naar binnen en naar buiten kan. Belt ie me op. In de supermarkt: waar stond het ookal weer? Kon ik dus net zo goed snel zelf gaan.

Hij vergeet altijd belangrijke dingen te zeggen tegen mij. Zoals gisteren zitten we in zijn auto en ik pak de tomtom uit zijn dashboard en valt er een brief uit. Ik zeg, hey.. wat is dit? Dus hij zegt: kijk maar even weet niet meer. Ik kijken, gaat ie op voetbalkamp met zijn voetbal 7 tm 9 januari en ik weet dat nu pas. Brief is van september.. hij weet het dus ook al sinds september. Zelfde als we avondje uit eten gaan met zijn vader, hoor ik dat in bed avond van te voren....

Pff!

Gast
Gast

Bericht  xxDila vr 10 dec 2010 - 1:11

CKC schreef:
Ik erger me ook als ik slaap, dan komt hij in bed, superdichtbij gekropen en dan gaat hij aan me lopen frutten waardoor ik hem woest opzij duw. Ik ben geen machine en als ik slaap slaap ik en ik vind dat erg stom om wakker gemaakt te worden voor sex om 03.00 en dan smorgens gapend op mijn werk zitten.

Zijn muziek staat nooit niet hard maar KEIHARD. Echt aso..

Zegt: maakt mij niet uit wat we eten en als ik dan (ik noem maar wat) soep maak zegt hij: wilde eigenlijk geen soep.. :cyclops: LIKE WTF

Pff!

Ooo! Daar heeft de mijne ook last van! Haha, mijn lijstje word zoo wel heel erg lang, haha! Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 1:22

Haha ik moet zo lachen om sommige dingen omdat ze zo herkenbaar zijn.

Ik noem mijn vriend ook weleens paniek-F(rest van naam) Hij zegt ook vrij vaak ‘ooohhh!’ En houdt hard zijn adem in, alsof je schrikt weet je wel. Maar daarna zegt hij ‘oh nee toch niks’ (als hij iets leest op internet, een sms/mail/whatever. Dus nu roep ik weleens ‘F!!! Ooooh! Oh nee, toch niet’ om hem te pesten :p

Hij kan zich druk maken om niks. Hij is heel vaak zijn portemonnee ‘kwijt’. Dan gaat hij overal zoeken, alles overhoop halen, ik moet mee zoeken. Ik zeg altijd “doe nou eens rustig, hij is heus niet kwijt net als alle andere 80 keren” Dan wordt hij boos “Ja weet je wel hoeveel erin zit, al mijn pasjes ID-kaart je moet me helpen!” En ja hoor, hij vindt hem altijd weer (gelukkig).

En kleinzerig ja. Met een kriebeltje in zijn keel maakt hij zo’n geluid ‘Jen moet je horen, “uuuhuumm!” ‘hoor je dat? Volgens mij word ik ziek. Heb vandaag ook al 4 keer geniesd echt niet normaal!” Ik kijk hem dan alleen maar aan.
Toen hij ziek was (echt ziek, 39 graden koorts dat wel hoor) ging elke 10(!) minuten de thermometer
in zijn mond. Ik ben heel lief voor hem geweest en heb hem goed verzorgd, maar dat kleinzerige. We zijn zelfs 2e kerstdag ervoor naar de huisartsenpost geweest, terwijl hij gewoon ziek was, meer niet! Uit laten zieken toch. Ah krijg er echt de kriebels van, zo ben ik zelf helemaal niet (opgevoed).

Hij rookt shag. Hij laat zijn shag-kruimels ooooveral in het huis rond vallen. Op tafel, de vensterbank, op de grond, overal. Hij zegt dat het door de shag komt. Maar mijn moeder rookt het ook, en zij knoeit nooit shag. Vreemd.

Oh en hij heeft een gek kruintje aan de zijkant van zijn hoofd. Elke dag vraagt hij me ‘kijk Jen, dit plekje is zo raar, word ik kaal?’ En dan komt hij me dat plekje wéér aanwijzen. Er is niks veranderd aan het plekje, hij wordt niet kaal. Hij gebruikt ook elke dag spray tegen kaalheid op dat plekje, maar hij is helemaal niet kaal aan het worden. Hij heeft een dikke bos met haar.

Oja en hij kijkt ook altijd naar zijn buik na het eten, of hij dik is geworden. Wat een mafkees, ik stop maar met tikken haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 1:29

Haha ik moet echt lachen om sommige dingen, vooral van Mozzarella, CKC en Jen!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 10 dec 2010 - 1:36

Mannen zijn echt vreemde wezens Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 1:39

Ik erger me eigenlijk vooral aan mijn vriend wanneer hij een scheet laat Very Happy net of ik dat zelf nooit doe, haha.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 10 dec 2010 - 1:41

Dat heb ik mijn vriend serieus nog nooit horen/ruiken doen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 1:53

Ohhhhh Jen, dat met zijn haar hahahaha! Dat is zo herkenbaar..

Hij gebruikt maar 1 soort wax achtig spul, als dat er niet is dan is dat een ramp, hij heeft me wel eens op pad gestuurd om dat te gaan halen, want hij kon zo toch zeker niet naar buiten? Dat spul is wit en dat doet ie zijn haar en dan zegt hij: heb ik nog wit.. (achterkant van zijn hoofd) en als ik dan zeg ja een beetje, wordt ie helemaal gek gaat ie echt aan zijn haar trekken/wrijven om het weg te krijgen en 5x vragen, is het weg? Is het weg? En nu?? Weg?? En dan, pff fok het maar, dan denk ik eindelijk we kunnen weg, en dan ja hoor vraagt ie nog een keer aan mij: is het wel echt weg want anders loop ik voor schut. Sad

Hij doet ook irritante dansjes in de auto op bollywood muziek. Als hij een bal ziet, moet hij die op mij schieten, niet hard maar wel altijd. Echt irritant.

Hij zingt KEIHARD onder de douch dit liedje:
Ik kwam laatst in de parenclub,
daar zag ik toen dat hele mooie stuk.
In de ***room lag ik naast haar,
maar het rook toch wel een beetje raar.
Ik d8, he w8 eens effe
want toen ik wilde beffe,
rook het wel wat vies
naar opgedroogde pis.
ze zei lik mij maar klaar
en ik zei toen tegen haar :

als ik je kut lik, ruik ik je kont
en als ik je kont lik, proef ik stront.
je moet je beter wassen
na't poepen en het plassen.
wat is dat voor een grap,
mijn lul word helemaal slap.
als ik je kut lik, ruik ik je kont
meisje ik ben het zat!!
als ik je kont lik proef ik stront
ga toch alsjeblieft in bad.

En dat dan 10x...

Als we naar een feestje gaan en dan zeg vanavond rijdt jij terug oke?? Hij: Oke.. en dan zijn we net binnen wordt er gevraagd: wil je wat drinken? Zegt hij steevast ja biertje.. binnen no time issie knetterdronken en moet ik naar huis rijden, nog geen ramp zou je zeggen want ik drink nooit veel maar hij gaat echt heel vervelend doen en dan MOET hij shoarma hebben, waardoor ik een kilometer moet omrijden.. om 04.00 's nachts gaat hij lekker shoarma eten en dan vragen (ik nuchter en moe en echt laatste wat ik wil is shoarma) moet je ook?? Proef dan.. komt ie aangelopen met zijn broodje shoarma dat lekker die stukjes shoarma op de grond vallen.. heeft ie niet door (want: dronken) dus hij stapt er ook op en dan vraagt ie zich de volgende morgen af hoe die vlekken in zijn trui
komen.. IK ZOU HET NIET weten schat. En dan vragen aan mij, was ik erg dronken gisteravond? Ik: ja best wel.. Hij ja man, ik voel het. Ik drink nooit meer. Sure..

Hij heeft trouwens 0.0 geduld.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 1:56

Storm schreef:Ik erger me eigenlijk vooral aan mijn vriend wanneer hij een scheet laat Very Happy net of ik dat zelf nooit doe, haha.
Haha! Mijn man laat nooit scheten (niet waar ik bij ben in ieder geval) maar laatst was ik boven en zou gaan douchen (hij dacht die doucht al) en hij laat knetterhard een scheet.. vraag ik: wat was daaaaaat? Zegt hij: de afstandsbediening die op de grond viel. PUNT.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 10 dec 2010 - 1:59

CKC schreef:
Storm schreef:Ik erger me eigenlijk vooral aan mijn vriend wanneer hij een scheet laat Very Happy net of ik dat zelf nooit doe, haha.
Haha! Mijn man laat nooit scheten (niet waar ik bij ben in ieder geval) maar laatst was ik boven en zou gaan douchen (hij dacht die doucht al) en hij laat knetterhard een scheet.. vraag ik: wat was daaaaaat? Zegt hij: de afstandsbediening die op de grond viel. PUNT.

Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch vr 10 dec 2010 - 2:25

haha leuk al die verhalen sommige zijn zo herkenbaar!

Mijn vriend is altijd alles 'kwijt', raakt dan helemaal in paniek en rent heel het huis door. Terwijl ik het allang zie liggen, ik zeg dan niks haha. Komt hij boos vragen of ik wil helpen zoeken, zeg ik zie het al hor. Raakt hij geirriteerd want hij ziet het niet haha. Alles wat hij 'kwijt' is vindt ik.

Bij ons mag je niet met schoenen in de huiskamer, vooral met dit weer. En elke dag als hij uit werk komt, loopt hij binnen met zijn vieze schoenen om ze in de huiskamer uit te doen en vervolgens weer terug naar de gang te lopen om zijn schoenen weg te zetten. Of hij laat ze in de huiskamer liggen, zo irritant.
Ook zijn jas gooit hij over de eetkamer stoelen terwijl hij dat tegelijk met zijn schoenen in de gang kan ophangen.

Als ik bezig ben gaat hij me vasthouden om even te kroelen, krijg daar zo de kriebels van en duw hem dan weg. Ik ben bezig en wil ff niet gestoord worden, blijf het zeggen maar hij blijft het doen.

Wat hij ook vaak doet is als ik onder de douche sta dan hij is soms beneden of gaan fitnessen. Maar als je boven bent hoor je niet of iemand binnenkomt. Hij sluipt dan de trap omhoog en doet dan keihard de douche deur open. Ik schrik dan altijd, vindt dat zo irritant.

Haha en scheten laten doet mijn vriend zooo vaak, en ook in bed en dan gaat hij met de dekens wapperen. Zooo smerig, wordt dan ook echt boos. En dan zegt hij zielig, kan er niks aan doen heb pijn in mijn buik haha.
Dan moet ik weer lachen....maar 5 sec. later doet hij het weer... grrr

Zal ik nog ff doorgaan Very Happy
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  smooch vr 10 dec 2010 - 2:29

Ohja wat ik ook super irritant vindt:
Tijdens het playstationen kan hij zichzelf zoo boos maken als het niet wilt lukken. Begint hij met vloeken en dan kan ik beter niks zeggen want anders reageert hij het op mij af. Ik hou echt niet van vloeken.
Als hij dat wel doet en zijn spel is afgelopen zegt hij wel sorry.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:10

smooch schreef:Ohja wat ik ook super irritant vindt:
Tijdens het playstationen kan hij zichzelf zoo boos maken als het niet wilt lukken. Begint hij met vloeken en dan kan ik beter niks zeggen want anders reageert hij het op mij af. Ik hou echt niet van vloeken.

HAHAHA! Dit doet J. ook! smile
OF hij scheld zijn tegenspeler uit, op de ps3 kan je geloof ik tegen elkaar spelen. En dan wordt ie helemaal gek als diegene tegenover zijn ps3 uitzet als J. aan het winnen is. Doet hij zelf ook als hij aan het verliezen is hahahahah!

Gast
Gast

Bericht  smooch vr 10 dec 2010 - 3:22

CKC schreef:
smooch schreef:Ohja wat ik ook super irritant vindt:

HAHAHA! Dit doet J. ook! smile
OF hij scheld zijn tegenspeler uit, op de ps3 kan je geloof ik tegen elkaar spelen. En dan wordt ie helemaal gek als diegene tegenover zijn ps3 uitzet als J. aan het winnen is. Doet hij zelf ook als hij aan het verliezen is hahahahah!

Klopt hebben ze van die oortjes in. A. speelt heel vaak met vrienden online, dan schelden ze elkaar uit. Gelukkig is hij erachter gekomen dat het geluid ook alleen voor hem te horen is, want zijn vrienden vloeken nog erger.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:55

CKC schreef:
Haha nou lief van hem dat ie ten minste even wacht totdat jij boven bent met scheten laten!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: