Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
+5
Caro
VeryCherry
bolus26
Zwerver
Merai
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
Dat vind ik toch leuker om te lezen dan de negatieve dingen!
Mijn vriend is op mij gevallen omdat hij me mooi, lief, sociaal, slim, grappig, zorgzaam en sterk vindt. Dat is wat nu in me opkomt omdat we het er weleens over hebben gehad, hij is niet thuis dus ik kan het hem niet vragen. Voor de dames wiens vriend wel thuis is, misschien kan hij nog wat leuks bijdragen .
Mijn vriend is op mij gevallen omdat hij me mooi, lief, sociaal, slim, grappig, zorgzaam en sterk vindt. Dat is wat nu in me opkomt omdat we het er weleens over hebben gehad, hij is niet thuis dus ik kan het hem niet vragen. Voor de dames wiens vriend wel thuis is, misschien kan hij nog wat leuks bijdragen .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
Antwoord:
Ik vind het gewoon leuk als je bij me in de buurt bent, ik vind het fijn om bij je te zijn, en je probeert steeds nieuwe dingen, ookal lijkt het je eerst helemaal niets, dan ga je toch kijken of het echt niets is, zelfs al vind je het eng.
Ik vind het gewoon leuk als je bij me in de buurt bent, ik vind het fijn om bij je te zijn, en je probeert steeds nieuwe dingen, ookal lijkt het je eerst helemaal niets, dan ga je toch kijken of het echt niets is, zelfs al vind je het eng.
Gast- Gast
Mijn vriend antwoord:
Je bent een lief klein popje.
Je bent een lief klein popje.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben elkaar nog helemaal niet gesproken. Ik laat hem mooi even met rust
Gast- Gast
_Donnaa schreef:We hebben elkaar nog helemaal niet gesproken. Ik laat hem mooi even met rust
Oh dat is al wel een poosje nu! Wat is er precies gebeurd, of hou je dat liever voor jezelf?
Gast- Gast
Ja, zondag hebben we het laatste contact gehad. Ik weet niet waarom hij zo kwaad is, dat is het vervelende. Er was niks aan de hand en ineens belde hij me vet in de war op en schreeuwen en rare dingen zeggen.. Z`n opa en oma zijn beide doodziek, dat hebben ze eind vorige week te horen gekregen en ik ben bang dat het daar zit. Maar ik weet het dus niet, hij wil niet praten en schreeuwt alleen, daar heb ik geen zin in.Jen_ schreef:_Donnaa schreef:We hebben elkaar nog helemaal niet gesproken. Ik laat hem mooi even met rust
Oh dat is al wel een poosje nu! Wat is er precies gebeurd, of hou je dat liever voor jezelf?
Dus ik laat hem maar even met rust. Hij komt vanzelf weer..
Gast- Gast
Wat vervelend Donnaa Wat een rotgevoel houd je er dan aan over..
Je verdient een knuffel!!
Antwoord van mijn vriend: je bent lekker normaal, je manier van doen vind ik leuk, je borsten vind ik mooi en je kont VOND ik mooi (die is wat gekrompen) en we kunnen lekker klieren met elkaar.
Je verdient een knuffel!!
Antwoord van mijn vriend: je bent lekker normaal, je manier van doen vind ik leuk, je borsten vind ik mooi en je kont VOND ik mooi (die is wat gekrompen) en we kunnen lekker klieren met elkaar.
Gast- Gast
Lilith en Lagom, misschien Spuit 11, maar waarom hebben jullie je profielafbeeldingen verwisseld?
*Of ben ik de eerste die dit opmerkt en ga ik nu door voor de wasdroger?*
*Of ben ik de eerste die dit opmerkt en ga ik nu door voor de wasdroger?*
Gast- Gast
Oh laat maar, ik zie het in het andere topic al gebeuren
Gast- Gast
Oh wat balen Donnaa, en frustrerend! Dus steeds als je hem belt begint hij te schreeuwen?! En als je een sms'je stuurt? Wat jammer.
Gast- Gast
ow das wel heel rot donnaa,hopelijk komt tie snel terug bij zinnen.
mijn vriend vindt mijn levendigheid,enthousiasme en dat ik heel lief ben erg leuk. Ook vind hij me erg grappig (hoor ik net) en gewoon fijn gezelschap.
mijn vriend vindt mijn levendigheid,enthousiasme en dat ik heel lief ben erg leuk. Ook vind hij me erg grappig (hoor ik net) en gewoon fijn gezelschap.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Nee we zouden praten zondag en toen belde hij en begon hij weer zo raar te doen. Dus toen heb ik gezegd dat ik niet wil dat hij zo met me om gaat en toen hing hij op. Daarna is hij jankend in de auto gestapt hoorde ik van zijn vrienden.Jen_ schreef:Oh wat balen Donnaa, en frustrerend! Dus steeds als je hem belt begint hij te schreeuwen?! En als je een sms'je stuurt? Wat jammer.
Anyway, ik bel en sms hem niet, daar heb ik geen zin in. Hij was klaar met me zei die, dan ben ik ook even klaar met hem. Deze week of dit weekend moeten we elkaar toch onder ogen komen en ik hoop dat hij voor die tijd het fatsoen heeft om iets te laten horen..
Gast- Gast
Wat verrot Donnaa *knuff*
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Nee we zouden praten zondag en toen belde hij en begon hij weer zo raar te doen. Dus toen heb ik gezegd dat ik niet wil dat hij zo met me om gaat en toen hing hij op. Daarna is hij jankend in de auto gestapt hoorde ik van zijn vrienden.Jen_ schreef:Oh wat balen Donnaa, en frustrerend! Dus steeds als je hem belt begint hij te schreeuwen?! En als je een sms'je stuurt? Wat jammer.
Anyway, ik bel en sms hem niet, daar heb ik geen zin in. Hij was klaar met me zei die, dan ben ik ook even klaar met hem. Deze week of dit weekend moeten we elkaar toch onder ogen komen en ik hoop dat hij voor die tijd het fatsoen heeft om iets te laten horen..
Hopelijk kun je het snel uitpraten. Dit soort situaties zijn gewoon slopend omdat je het niet snapt.. Succes!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Euhmm even kijken. Hij zegt altijd dat hij het moeilijk vindt uit te drukken: maar ik ben volgens hem heel lief, zorgzaam, meelevend en ik heb hem 'zachter' gemaakt. HIj had altijd een enorme muur om zich heen en hij leert van mij attenter te zijn naar anderen.
Verder vindt hij me grappig...
Verder vindt hij me grappig...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Zijn reactie: Mijn ogen, tieten, kont, navel, neus, chipsoortjes en handen. En na door te hebben gevraagd antwoordde hij dat hij het niet kan verwoorden en dat hij eigenlijk alles aan me leuk vindt.
Volgens mij wil ie gewoon seks vanavond.
Volgens mij wil ie gewoon seks vanavond.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Wat ik weet dat hij leuk aan me vindt is dat ie me heel knap vindt, lief en heel grappig. Hm, dit klinkt heel cliche haha. Lastig om zo te zeggen wat ie leuk aan me vindt zonder dat ik het direct kan vragen. Maar hij maakt genoeg complimenten overall dus het zit wel goed
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Hij zegt: je bent gewoon de vrouwelijke versie van mij en daarom klikt het zo goed met jou.
Gast- Gast
donna, hoe is t nu?
Mijn vriend vind me lief, mooi, sexy, grappig, stoer en slim al die cliche dingen maar hij vind t ook heel leuk dat ik hem aanvoel, hem steun met problemen, en meestal vind ie het ook heel leuk dat ik rebels ben.
Mijn vriend vind me lief, mooi, sexy, grappig, stoer en slim al die cliche dingen maar hij vind t ook heel leuk dat ik hem aanvoel, hem steun met problemen, en meestal vind ie het ook heel leuk dat ik rebels ben.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Even vragen.
Vriend: Alles.
Ik: Kun je wat specifieker zijn?
Vriend: Van je haar, tot je ogen, tot je.....alles (scetch uit Draadstaal)
Hier word ik niks wijzer van
Vriend: Alles.
Ik: Kun je wat specifieker zijn?
Vriend: Van je haar, tot je ogen, tot je.....alles (scetch uit Draadstaal)
Hier word ik niks wijzer van
Gast- Gast
Lizardje schreef:donna, hoe is t nu?
Wel redelijk.. Hij begon met kerstavond ineens tegen me te praten en toen hebben we een hele gezellige avond gehad.. Er is niets gezegd over de ruzie, maar dat komt binnenkort wel even..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Wat denken jullie: vindt hij me leuk?
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Wat denken jullie: vindt hij me leuk?
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: