Wat is er zo leuk aan je vriend?
+20
Silver
loura
Tazz
Mermaid
smooch
Shy
Kabouter
lieke89
Roze Roos
VeryCherry
Merai
RYW
studiebol
Lion87
mzcharlotte
Schaapke
Pluk
Ugly Betty
me-girl
Rev3rie
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is er zo leuk aan je vriend?
Hey ladies!
Laten we eerst maar even beginnen met een positieve topic
Onderwerp zegt het al... wat vind jij nou zo leuk, mooi, lief, geweldig etc. aan je vriend?
Laten we eerst maar even beginnen met een positieve topic
Onderwerp zegt het al... wat vind jij nou zo leuk, mooi, lief, geweldig etc. aan je vriend?
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
De aftrap!
Ik zou maar even eerst aftrappen;
Mijn vriend is heel erg attent, als ik iets nodig heb dat regelt hij het zonder uit te stellen. Ik hoeft ook nooit met woorden te zeggen als het mij iets dwars zit. Mijn vriend merkt het direct aan mij en soms lijkt het even alsof hij mijn gedachten kan lezen. Wij zijn dan nog niet zo lang samen (8 maanden) maar omdat wij goed communiceren weten wij wat we aan elkaar hebben. Oh! Verder is hij een ontzettende lekkerding maar dat hij lief is, is toch iets belangrijker
Kortom, mijn ideale vent heb ik gevonden! (kwijlmodus UIT)
Mijn vriend is heel erg attent, als ik iets nodig heb dat regelt hij het zonder uit te stellen. Ik hoeft ook nooit met woorden te zeggen als het mij iets dwars zit. Mijn vriend merkt het direct aan mij en soms lijkt het even alsof hij mijn gedachten kan lezen. Wij zijn dan nog niet zo lang samen (8 maanden) maar omdat wij goed communiceren weten wij wat we aan elkaar hebben. Oh! Verder is hij een ontzettende lekkerding maar dat hij lief is, is toch iets belangrijker
Kortom, mijn ideale vent heb ik gevonden! (kwijlmodus UIT)
Rev3rie- Fluisteraar
Re: Wat is er zo leuk aan je vriend?
Okeej ik doe ook even mee...
Mijn vriend, is de liefste, de leukste, de knapste, de aardigste, de charmantste, de aantrekkelijkste, vriend van de hele wereld..
Duidelijk?
nu even uitleg.. hij staat altijd voor mij klaar, doet dingen voor mij ook al ziet hij het zelf niet zo zitten.. (bijvoorbeeld de crematie van mijn oma, hij ging voor mij mee om mij te steunen, des ondanks dat hij een hekel heeft aan crematies en altijd aan dingen uit zijn verleden moet denken deed hij het voor mij)
Hij viert kerst met mij:P deed hij vroeger nooit, heeft die allemaal voor mij over:D
ook ziet ie aan mij wanneer ik ergens mee zit.. en vraagt wat er aan de hand is.. zal dus nooit zomaar uit mij komen..
ook zijn wij druk op zoek naar een huisje.. waardoor we nog meer naar elkaar toe groeien..
kortom hij is de liefste!
Mijn vriend, is de liefste, de leukste, de knapste, de aardigste, de charmantste, de aantrekkelijkste, vriend van de hele wereld..
Duidelijk?
nu even uitleg.. hij staat altijd voor mij klaar, doet dingen voor mij ook al ziet hij het zelf niet zo zitten.. (bijvoorbeeld de crematie van mijn oma, hij ging voor mij mee om mij te steunen, des ondanks dat hij een hekel heeft aan crematies en altijd aan dingen uit zijn verleden moet denken deed hij het voor mij)
Hij viert kerst met mij:P deed hij vroeger nooit, heeft die allemaal voor mij over:D
ook ziet ie aan mij wanneer ik ergens mee zit.. en vraagt wat er aan de hand is.. zal dus nooit zomaar uit mij komen..
ook zijn wij druk op zoek naar een huisje.. waardoor we nog meer naar elkaar toe groeien..
kortom hij is de liefste!
me-girl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk dat je je ideale man gevonden hebt!
Mijn man is een echte goedzak, wil alles voor me doen. Hij heeft leuke humor, dus we hebben veel lol samen. We zijn al 8,5 jaar samen, dus we kennen elkaar erg goed en delen ook alles met elkaar.
Mijn man is een echte goedzak, wil alles voor me doen. Hij heeft leuke humor, dus we hebben veel lol samen. We zijn al 8,5 jaar samen, dus we kennen elkaar erg goed en delen ook alles met elkaar.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend is ontzettend goed voor iedereen en voor mij zelfs nog iets liever . Hij doet alles voor me en hij laat ook iedere dag wel merken dat hij echt gek op me is door kleine dingetjes. En het allerleukste vind ik het dat hij 's avonds vaak een verhaaltje aan me voorleest als ik niet kan slapen. En dat ik dan al slaap na de eerste allinea en hij daar dan aan het eind van het verhaal pas achter komt en dat hij dat dan super schattig vindt.
Pluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 102
Rev3rie schreef:Ik zou maar even eerst aftrappen;
Mijn vriend is heel erg attent, als ik iets nodig heb dat regelt hij het zonder uit te stellen. Ik hoeft ook nooit met woorden te zeggen als het mij iets dwars zit. Mijn vriend merkt het direct aan mij en soms lijkt het even alsof hij mijn gedachten kan lezen.
Dit herken ik wel! Al zijn wij al wel wat langer samen (bijna 7 jaar), maar ik kan me voorstellen dat jij je er wel heel goed bij voelt.
Ook vind ik mijn vriend de leukste omdat hij echt heel grappig kan zijn, maar vaker zonder dat hij door heeft, dan dat hij gericht grapjes maakt. Bijvoorbeeld door een liedje wat in het Engels geschreven/gezongen is helemaal om te buigen in het Nederlands, ik kan daar heel hard om lachen!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
He just sweeps me off my feet
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dan doe ik ook even mee zwijmelen!
Het is eigenlijk nog maar heel kort (4 maanden) maar we voelen elkaar precies aan als er iets is, mijn vriend heeft echt gelijk in de gaten als iets mij dwars zit en weet hier heel goed op in te spelen zodat ik het toch bij hem kwijt kan. Ik kan ontzettend met hem lachen, we liggen echt dubbel om de kleinste dingen en dat is zo leuk! Ook weet hij altijd wel iets leuks om te doen op een vrije dag zodat we ons nooit hoeven te vervelen. Hij heeft veel voor me over en hij zal altijd voor me klaar staan (niet alleen voor mij, maar ook voor zijn vrienden en familie) Het is gewoon een hele lieve jongen met het hart op de goede plaats. En dan heeft hij ook nog ontzettend mooie lieve ogen....
hmm...zucht....
Het is eigenlijk nog maar heel kort (4 maanden) maar we voelen elkaar precies aan als er iets is, mijn vriend heeft echt gelijk in de gaten als iets mij dwars zit en weet hier heel goed op in te spelen zodat ik het toch bij hem kwijt kan. Ik kan ontzettend met hem lachen, we liggen echt dubbel om de kleinste dingen en dat is zo leuk! Ook weet hij altijd wel iets leuks om te doen op een vrije dag zodat we ons nooit hoeven te vervelen. Hij heeft veel voor me over en hij zal altijd voor me klaar staan (niet alleen voor mij, maar ook voor zijn vrienden en familie) Het is gewoon een hele lieve jongen met het hart op de goede plaats. En dan heeft hij ook nog ontzettend mooie lieve ogen....
hmm...zucht....
Lion87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10
We are just lucky women!
Rev3rie- Fluisteraar
Mijn vriend is qua uiterlijk mijn ideale man, als ik 'm moest beschrijven voor ik hem kende dan had ik hem beschreven hahaha. Verder is het een ontzettende lieverd en hij is heel grappig. Hij steunt me maar kan ook goed tegengas geven (dat heb ik ook nodig, al vind ik vaak op het moment zelf van niet haha). En verder is hij gewoon een schatje, hij maakt me aan het lachen als ik verdrietig ben, hij zorgt na lange werkdagen nog steeds voor me zonder dat ik het hoef te vragen, hij kookt graag voor me. Hij is bij me gebleven toen ik, toen we 1 maand samen waren, finaal instortte en hij heeft na die tijd constant en zonder te zeuren voor me klaargestaan. Natuurlijk hebben we weleens onze ruzies en meningsverschillen maar hij is mijn rots in de branding en ik wil met hem alles wat ik daarvoor met niemand wilde: trouwen, kindjes krijgen en oud worden. Bah, wat klef
Gast- Gast
Mijn vriendje is de leukste, liefste vriendje omdat..... hij qua uiterlijk helemaal mijn type is. Ontzettend lief is en veel voor me over heeft, maar ook mij idd tegengas geven (en me laten werken aan mn assertiviteit) en me hierbij goed kan laten nadenken. We kunnen (hebben ook vaak) goede gesprekken die over van alles en nog wat gaan. Ik kan mezelf zijn en alles bespreken, hiernaast heeft hij een geweldig gevoel voor humor en hebben we veel grapjes 'samen'. Zucht.. hij is gewoon voor mij perfect:)
Gast- Gast
Hij is de leukste omdat; hij het type stoere vent, klein hartje is. Hij heeft een ongelooflijk grote smoel, maar tegelijk is hij heel gevoelig en erg lief en schattig (dat mag ik niet zeggen van hem) en we delen dezelfde humor. Meestal hebben we heel veel lol samen, maar als er iets is met mij of met vrienden, dan is hij er ook.
Zo was hij degene die een kaart van de gehele groep regelde toen het zoontje van een vriend van ons was overleden. Dat soort kleine dingetjes, dat hij dat uit zichzelf doet, vind ik zo lief, attent en zorgzaam..
En hij is gewoon ontzettend sexy, vooral als hij in zichzelf moet lachen als hij TV kijkt bijvoorbeeld.. Dan smelt ik helemaal.. Oh en nog wat schattigs, hij praat heel lief over mij tegen z`n vrienden.. Ondanks z`n leeftijd vind ik hem heel volwassen..
Zo was hij degene die een kaart van de gehele groep regelde toen het zoontje van een vriend van ons was overleden. Dat soort kleine dingetjes, dat hij dat uit zichzelf doet, vind ik zo lief, attent en zorgzaam..
En hij is gewoon ontzettend sexy, vooral als hij in zichzelf moet lachen als hij TV kijkt bijvoorbeeld.. Dan smelt ik helemaal.. Oh en nog wat schattigs, hij praat heel lief over mij tegen z`n vrienden.. Ondanks z`n leeftijd vind ik hem heel volwassen..
Gast- Gast
Ik vind hem erg leuk, omdat ik hem een lekker ding vind, ik vind hem ook intelligent, ik vind hem lief en ik vind hem op zijn manier attent. Ik vind hem leuk omdat hij positief en nuchter is ingesteld en hij mij daar mee ook weer rustiger kan krijgen als ik het allemaal ff niet zie zitten of wat negatiever ben.
We kunnen samen lachen en huilen, we nemen echt de tijd voor elkaar als hij thuis is en zien dat dan niet als iets vanzelfsprekends!
We kunnen samen lachen en huilen, we nemen echt de tijd voor elkaar als hij thuis is en zien dat dan niet als iets vanzelfsprekends!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Oh ja zijn intelligentie vind ik ook leuk. Hij weet heel veel van politiek en economie en ik weet daar dus echt weinig van. Ik vind hem zo leuk als hij me iets probeert te leren En ik vind hem trouwens ook leuk als ik hem iets kan leren, zoals gister wat "petit fours" waren haha
Gast- Gast
Qua uiterlijk omdat het een mooie, lekkere man is. Zo'n type dat je dan tegenkomt en dat je denkt: wauw. Dat lust ik wel. Da's mijn vriendje
En qua innerlijk omdat hij heel heel lief voor mij en mijn jongens is, omdat hij mijn verleden en eigenaardigheden compleet heeft geaccepteerd, omdat hij mijn zoons compleet gelijk stelt aan zijn eigen zoon, omdat hij in 14 jaar met zijn ex nooit wilde trouwen maar met mij wel, omdat hij (ondanks dat hij 12 jaar ouder is dan ik) compleet vertrouwen heeft in mijn vaardigheden en kennis en ons als gelijkwaardig beschouwt, omdat hij knettergek is in zijn humor, omdat hij zonder aarzelen alles voor me zou doen, omdat hij (ondanks dat zijn vertrouwen heel erg grof geschonden is in het verleden jarenlang) mij zonder één greintje twijfel vertrouwt en omdat hij voor me opkomt, me beschermt en nu na 2 jaar nog steeds net zo verliefd op me is als in het begin (en ik op hem).
Zo, leuk om dat eens even op een rijtje te zetten
En qua innerlijk omdat hij heel heel lief voor mij en mijn jongens is, omdat hij mijn verleden en eigenaardigheden compleet heeft geaccepteerd, omdat hij mijn zoons compleet gelijk stelt aan zijn eigen zoon, omdat hij in 14 jaar met zijn ex nooit wilde trouwen maar met mij wel, omdat hij (ondanks dat hij 12 jaar ouder is dan ik) compleet vertrouwen heeft in mijn vaardigheden en kennis en ons als gelijkwaardig beschouwt, omdat hij knettergek is in zijn humor, omdat hij zonder aarzelen alles voor me zou doen, omdat hij (ondanks dat zijn vertrouwen heel erg grof geschonden is in het verleden jarenlang) mij zonder één greintje twijfel vertrouwt en omdat hij voor me opkomt, me beschermt en nu na 2 jaar nog steeds net zo verliefd op me is als in het begin (en ik op hem).
Zo, leuk om dat eens even op een rijtje te zetten
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mijn vriend is het gewoon helemaal voor mij Hij is ontzettend lief, is gevoelig en niet bang om dat te laten zien, heeft veel humor, is mannelijk, kan goed luisteren, is behulpzaam, een onwijs lekker ding , vindt het vanzelfsprekend dat we beide ons steentje bijdragen in het huishouden, kan me laten lachen tot de tranen over mijn wangen lopen én kan me laten lachen als de tranen over mijn wangen lopen, bij hem ben ik thuis!
Laatst werd ik er door een vriendin op gewezen dat we het jaren geleden eens hadden over onze ideale mannen en dat mijn vriend zowel qua uiterlijk als qua innerlijk helemaal aansluit bij wat ik toen al aangaf. Dit is de man met wie ik ga trouwen, (hopelijk) kindjes krijg en oud word!
Laatst werd ik er door een vriendin op gewezen dat we het jaren geleden eens hadden over onze ideale mannen en dat mijn vriend zowel qua uiterlijk als qua innerlijk helemaal aansluit bij wat ik toen al aangaf. Dit is de man met wie ik ga trouwen, (hopelijk) kindjes krijg en oud word!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Mijn vriend is heel lief voor mij laat vaak weten wat hij voor mij voelt en hoe gelukkig ik hem maak. Daarnaast voel ik mij heerlijk vertrouwd bij hem en kunnen we samen discussies/gesprekken voeren, doordat we op het zelfde niveau zitten. Mijn vriend en ik voelen dingen het zelfde aan en kunnen allebei lekker gek doen, maar ook serieus zijn op de momenten dat dit nodig is. Ik weet gewoon zeker dat wij gaan trouwen samen en hopelijk kinderen mogen krijgen en opvoeden en dat we samen hopelijk heel oud en gelukkig mogen worden!
Laatst aangepast door Mila op di 23 nov 2010 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .)
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn vriend is de allerleukste omdat hij lief, leuk en ongelofelijk knap is. En hij maakt me binnen 3 seconden aan het lachen als ik boos ben en dan ben ik alle ellende weer vergeten. En ook mijn lief is het type "grote bek, klein hartje" Oja, en hij heeft hele lieve ogen ^^ En en en en. Nja, eigenlijk teveel om op te noemen, maar hij is echt mijn ideale man!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
haha, ik vind dit zo leuk om te lezen allemaal:). Lekker zwijmelen.
Ik ben nog maar heel kort samen met mijn vriend, maar ik kan natuurlijk wel vertellen waarom ik zo knetterverliefd op hem ben. Het was echt liefde op het eerste gezicht, terwijl ik daar eigenlijk niet in geloof, geen idee waarom maar de aantrekkingskracht tussen ons is enorm. Als hij naar me kijkt dan maakt mijn hart een sprongetje. We hadden er natuurlijk achter kunnen komen dat we helemaal niet bij elkaar passen. Maar, ookal zijn we nog maar kort samen, het wordt alleen nog maar leuker en ik kan wel zeggen dat het heel goed werkt tussen ons. Qua uiterlijk is hij mijn ideale man, lang, groot, donker haar, donkere ogen en zooo ongelooflijk sexy. Ik ben lang maar bij hem voel ik me een klein meisje en dat is stiekem heel leuk. Hij kiest onvoorwaardelijk voor mij en laat me dat ook in alles merken. Bovendien is hij heel grappig, net zo eigenwijs als ik, geeft me de tegengas die ik nodig heb, maar is ook weer de allerliefste als ik het nodig heb. Hij is iets jonger dan ik, maar daar merk ik helemaal niets van. Zijn intelligentie vind ik ook leuk, precies om wat Darcy zegt, hij kan me iets leren en ik ook weer aan hem.
Hij vindt het leuk om voor me te zorgen, en dat uit zich echt in van die achterlijk kleine dingetjes. Dat hij altijd mijn glas aangeeft, op de een of andere manier net op het moment dat ik hem wil pakken, vind ik stiekem ook heel leuk. Haha. er zijn zoveel dingen die ik leuk aan hem vind, dus ik kan nog wel even door gaan;).
Ohja, hij heeft echt de lekkerste billen ooit! hahaha.
Ik ben nog maar heel kort samen met mijn vriend, maar ik kan natuurlijk wel vertellen waarom ik zo knetterverliefd op hem ben. Het was echt liefde op het eerste gezicht, terwijl ik daar eigenlijk niet in geloof, geen idee waarom maar de aantrekkingskracht tussen ons is enorm. Als hij naar me kijkt dan maakt mijn hart een sprongetje. We hadden er natuurlijk achter kunnen komen dat we helemaal niet bij elkaar passen. Maar, ookal zijn we nog maar kort samen, het wordt alleen nog maar leuker en ik kan wel zeggen dat het heel goed werkt tussen ons. Qua uiterlijk is hij mijn ideale man, lang, groot, donker haar, donkere ogen en zooo ongelooflijk sexy. Ik ben lang maar bij hem voel ik me een klein meisje en dat is stiekem heel leuk. Hij kiest onvoorwaardelijk voor mij en laat me dat ook in alles merken. Bovendien is hij heel grappig, net zo eigenwijs als ik, geeft me de tegengas die ik nodig heb, maar is ook weer de allerliefste als ik het nodig heb. Hij is iets jonger dan ik, maar daar merk ik helemaal niets van. Zijn intelligentie vind ik ook leuk, precies om wat Darcy zegt, hij kan me iets leren en ik ook weer aan hem.
Hij vindt het leuk om voor me te zorgen, en dat uit zich echt in van die achterlijk kleine dingetjes. Dat hij altijd mijn glas aangeeft, op de een of andere manier net op het moment dat ik hem wil pakken, vind ik stiekem ook heel leuk. Haha. er zijn zoveel dingen die ik leuk aan hem vind, dus ik kan nog wel even door gaan;).
Gast- Gast
Hmmm, ik merk echt dat ik de helft vergeten ben te typen hier, whahaha. Verliefdheids-alzheimer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dat was ik dus nog vergeten!Powerbabe schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat was ik dus nog vergeten!Powerbabe schreef:
Ik ook!
Gast- Gast
Haha! Herkenbaar Ik vergat trouwens erbij te zetten dat hij ook nog eens intelligent, behulpzaam, meedenkend en modebewust is.... en uiteraard die billen van hem oehhh!CherrieLola schreef:Hmmm, ik merk echt dat ik de helft vergeten ben te typen hier, whahaha. Verliefdheids-alzheimer
Rev3rie- Fluisteraar
Wat heerlijk om te lezen allemaal! Ik ben vriendjesloos aka single.. Maar wie weet komt daar verandering in en kan ik ook ff zwijmelen:)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: